Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.

Автор vladishtm, 05 Червня 2020, 18:05:43

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Володимир від 01 Лютого 2022, 14:38:17Якщо увімкнено авторегулювання, то мікас повинен сам правити G0xx, ручне коригування нічого не дасть, потім мікас повинен поміняти.
Щось в мене "мудрить" з цією опцією -зараз ще не можу впевнено стверджувати що саме- якщо ввімкнути то на ХХ таке як наче не спарвляється программа лямба-регулювання на ХХ, причому наче як на 92гому зовсім пагано в порівнянні як на 95тому  :dunno:  Не допомагає ніяке збільшення-зменшення "корекції СО ХХ " з діагностичної проги. (парвда не пробував міняти С40 в прошивці і перезаписувать прошивку - може це працює по різному?
.... А чи є в хелп по цій опції? "Авторегулювання СО на ХХ"
В мікасонлайн вона іде як Option4
Я знайшов поки щось наче близьке в хелпі "Opt4_7 Не включать L-регулирование на холостом ходу" але там є залежність від Opt4_5 якої в мікасонлайн немає

Spoiler
Opt4_7 Не включать L-регулирование на холостом ходу
Работает только при включенной опции
'работа по датчику кислорода в линейном режиме'.
Если установлена то L-регулирование на холостом ходу не
производится, KL на ХХ сбрасывается в 1.0000.

Opt4_5 Линейное регулирование по ЛДК (в непрерывном режиме)

Если установлена:
Вычисляется 'Альфа эталонное' по поверхности S10.
По калибровке датчика кислорода вычисляется 'Альфа измеренное'.
В случае датчика VDO NOx 'Альфа измеренное' просто считывается с датчика.
Далее 'Альфа измеренное' сравнивается с 'Альфа эталонное'.
При наличии ошибки (рассогласования) с использованием
ПИ-регулятора изменяется коэффициент коррекции топливоподачи KL,
до установления нулевой ошибки.
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Ще трохи в продовження поста вище
Spoiler
Це про ХХ
Наприклад "C40 Постійна паливоподача ХХ (G0xx.. (од.)=65 і Обети ХХ наприкл. =950, ну і тиск на ХХ хай десь 300

Не зрозуміло тоді як оті 65"согласуються з графіками Т42, S70_GT та S40_Gt (для спрощення можна розглядати участок прогрітої 80гад. ОР)?
Тоб то  _постійна задається нижча (65) чим закладено в графіках,  і що тоді робити л-регулятору - на ХХ? качелі  :dunno:
Ну хай S_40 аварійна, але ж S_70(по тиску) не аварійна?
До речі? по S_70 хелп каже що "Поверхность используется для расчета топлива ХХ по датчику давления воздуха при
исправном датчике давления и установке опции 'использовать поверхность топлива ХХ по Ga/Рк (S30/S70)' " Щось я таку опцію не бачу в редакторі (то чи використовується в нас S70  :dunno: )
Spoiler


[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 13 Лютого 2022, 12:13:37Наприклад "C40 Постійна паливоподача ХХ (G0xx.. (од.)=65 і Обети ХХ наприкл. =950, ну і тиск на ХХ хай десь 300
C40 це для аварійного режиму на випадох виходу з ладу енергонезалежної пам"яті ЕЕПРОМ. В роботі використовується значення G0xx записане в ЕЕПРОМ.
Цитата: vladishtm від 13 Лютого 2022, 12:13:37Не зрозуміло тоді як оті 65"согласуються з графіками Т42,
Т42 задає початкове положення РХХ, до G0xx немає ніякого відношення.
Цитата: vladishtm від 13 Лютого 2022, 12:13:37S70_GT та S40_Gt (для спрощення можна розглядати участок прогрітої 80гад. ОР)?
Тоб то  _постійна задається нижча (65) чим закладено в графіках,  і що тоді робити л-регулятору - на ХХ? качелі  :dunno:
Ну хай S_40 аварійна, але ж S_70(по тиску) не аварійна?
До речі? по S_70 хелп каже що "Поверхность используется для расчета топлива ХХ по датчику давления воздуха при
исправном датчике давления и установке опции 'использовать поверхность топлива ХХ по Ga/Рк (S30/S70)' " Щось я таку опцію не бачу в редакторі (то чи використовується в нас S70  :dunno: )
Spoiler


[close]
Далі хід думок зрозуміти не можу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 14 Лютого 2022, 13:27:36Т42 задає початкове положення РХХ, до G0xx немає ніякого відношення.
Т42 так, вірно, задає положення РХХ, а от уже S40_ по цьому положенню РХХ з Т42 задає паливоподачу (прогрів -а він є завжди тільки різний по тривалості в залежності від температури)
Хоча на S40_ наче і можна забити бо вона по хелпу наче як аварійна (хоча я не :dunno: чи тільки аварійна, чи також аварійна... а якщо РХХ дохлий  :dunno:...
Spoiler
Данная поверхность определяет величину топливоподачи при работе на холостом ходу в зависимости от режима двигателя, Является аварийной при выходе из строя всех режимных датчиков.
[close]
Цитата: Володимир від 14 Лютого 2022, 13:27:36Далі хід думок зрозуміти не можу.
S70_ задає паливоподачу на ХХ по тиску. Я к приклад (приблизне значення тиску на ХХ) я навів тиск рівний дес =300) і показав що значення одиниць паливоподачі з графіку S70_   буде аж ніяк не 65од  а майже  вдічі (119 ) на цьому тиску і обертах ХХ 1000об/хв

Питання було-
То чи не закладені в цьому  (65-119)іноді  "качелі" від мікаса? (які іноді можуть появитися (а заглуши, і тут же знов заведи і все норма)  при пуску на різних температурах ОР ( при відсутності інших провоковних чинників для "качель")
Можливо, скоріш за все таке, відбувається, коли мікас має можливість користувати лямбда датчик.
Нахрена та базова так=65 якщо мікас все рівно возьме паливоподачу з S70_ ?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 15 Лютого 2022, 11:59:47S70_ задає паливоподачу на ХХ по тиску. Я к приклад (приблизне значення тиску на ХХ) я навів тиск рівний дес =300) і показав що значення одиниць паливоподачі з графіку S70_   буде аж ніяк не 65од  а майже  вдічі (119 ) на цьому тиску і обертах ХХ 1000об/хв

Питання було-
То чи не закладені в цьому  (65-119)іноді  "качелі" від мікаса? (які іноді можуть появитися (а заглуши, і тут же знов заведи і все норма)  при пуску на різних температурах ОР ( при відсутності інших провоковних чинників для "качель")
Можливо, скоріш за все таке, відбувається, коли мікас має можливість користувати лямбда датчик.
Нахрена та базова так=65 якщо мікас все рівно возьме паливоподачу з S70_ ?
Павивоподача формується як 65+119 а не 65-119, по суті G0xx ми переміщаємо таблицю "S70_Gt Поверхня паливоподачі ХХ по тиску PkXX" вверх ввниз.

На більших значення G0xx обети ХХ більш стабільні, з двох причин. Або при високій паливоподачі величина зміни паливоподачі має менший відсоток до загальної передачі, або із збільшенням паливоподачі тиск в ресивері падає, і через це паливоподача відбувається по кривій з меншим нахилом, а може впливають і обидва чинники. Хоча при працюючому лямбдарегуляторі це буде діяти тільки в стані переходу до ХХ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 15 Лютого 2022, 13:47:47Павивоподача формується як 65+119
Я теж знедавна почав підозрювати, що саме С0ХХ та С0 це базові, або ще як би найменші допустимі до яких уже плюсуються там всякі коеф. та графіки. Дякую, що підтвердив.
(Ще б перевести ті ум.од. в мг чи мл  :rolleyes:)
Цитата: Володимир від 15 Лютого 2022, 13:47:47а не 65 - 119
Та то я не "мінус" поставив  :rolleyes: то типу тире.
Ось недавно ще цікавинка попалась
Spoiler
https://chiptuner.ru/forum/showpost.php?p=805025&postcount=9
Могу рассказать как делаю я.
Сначала стандартная диагностика.
Больные места - клапан адсорбера, грязь в системе хх.
Теперь прогреть авто, сброс ЭБУ и сразу начинаем регулировать.
СО на хх добавляем так, чтобы коррекция по топливу была в пределах 0.8-0.9. Делать нужно быстро, иначе обучение вернет коррекции к единице и придется снова обнулять ЭБУ. затем настраивает вторую регулировку СО. Обычно с завода стоит 170, убавляем до 120 и пробуем на резких перегазовках, постепенно прибавляем пока не пропадут провалы. Для начала можно и покататься на машине, потом научитесь и на месте. Ну и на последок регулируем перетечки дросселя, чтобы РХХ работал около 30-35 шагов.
Примерно так.
Еще про смысл регулировок.
Шаги РХХ это понятно
СО на хх - пока не включился Дк, смесь немного обогащена, двигатель работает стабильней.
Вторая регулировка СО влияет на динамичные свойства и расход топлива, выбираем компромисс.
[close]
Пробував я С0 до 120 - так глохне і валиться при 3000об.  А от 140 вже і нормально наче.
Так і чи вірноя розумію що в позначенні СО оте О це все ж "0" (ноль) -тобто нульове, базове, мінімальна нижня межа для нормальної роботи двигуна? Цікаво що тоді оті "65" якщо розділити на 100 стають 0,65 тоб то половина літража двигуна. Тоді в стоковій для 1.2літра той параметр мабуть ="60"
Ще десь попадалось (ну трохи дивне) але умовно перевести оті одиниці паливоподачі в час відкриття форсунок (чи форсунки?) то ділимо наприклад ті 65од на 100, і це приблизно буде час (мілісек. ) відкриття форс.
Попадалось ще таке, в процессі пошуку
Spoiler
"[url="https://www.google.com/search?channel=nrow5&client=firefox-b-d&q="%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%83%D0%BB%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5+%D0%A1%D0%9E+%D0%BD%D0%B0+%D0%A5%D0%A5"""]https://www.google.com/search?channel=nrow5&client=firefox-b-d&q="регулирование+СО+на+ХХ""[/url]
[close]
але не розумію пп.5, 6 яка саме методика, як це "по коррекциям ДК"
Spoiler

3. Регулировка перетечек под РХХ на 29-30 шагов
4. Тюнинговая прошивка.
5. Регулировка СО на ХХ по коррекциям ДК.
6. Регулировка СО по коррекциям ДК на 3000 оборотах.
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 15 Лютого 2022, 15:52:44Цікаво що тоді оті "65" якщо розділити на 100 стають 0,65 тоб то половина літража двигуна. Тоді в стоковій для 1.2літра той параметр мабуть ="60"
Який ж тоді об"єм двигуна на заз-віда, коли там G0xx=45? :-D
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 16 Лютого 2022, 08:52:45кий ж тоді об"єм двигуна на заз-віда, коли там G0xx=45?
Ну я ничого не стверджую,  (але в стоковій 1,2 таки С0хх = 60), а по заз-віда, можливо якось повязано з DOHC/SOHC чи оборотистю двигла, чи 8/16клапанів....  :psih: :dunno: . Я не спец тому, так просто поразмішляв собі :-D бо дуже вже рівненько "притулились" ті 60/65 у.о до 1.2 та 1,3
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

 :( Щось нічого в хелпі не знаходжу по G0B (C56 Постійна паливоподача (G0B-аварийний режим))
Хелп по С56 описує  конст. С168 (по якій хелп мікасонлайн, взагалі не хоче нічого видавати)
Spoiler
C56 Постоянная топливоподача (G0B-аварийный режим)
Время задержки включения ЭПХХ - при начале режима топливо выключается не мгновенно а линейно падает до 0 в течении
времени определяемого константой, что позволяет осущиствить более плавный переход к режиму ЭПХХ.
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

"Микас 10.3, ... позволяет регулировать и настраивать СО, как на холостом ходу. так и в мощносном режиме "Коррекция по GOB", .... Но все эти регулировки потом корректируются ДК "Коррекция по Klz" "
(если он (ДК  )программно подключен). Если нет все остается, как отрегулировал.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 16 Лютого 2022, 12:15:46
Цитата: Володимир від 16 Лютого 2022, 08:52:45кий ж тоді об"єм двигуна на заз-віда, коли там G0xx=45?
Ну я ничого не стверджую,  (але в стоковій 1,2 таки С0хх = 60), а по заз-віда, можливо якось повязано з DOHC/SOHC чи оборотистю двигла, чи 8/16клапанів....  :psih: :dunno: . Я не спец тому, так просто поразмішляв собі :-D бо дуже вже рівненько "притулились" ті 60/65 у.о до 1.2 та 1,3
Там ніби в віді зменшили G0xx для того щоби підняти таблицю S70, щоби графіки не входили в нуль.
Цитата: vladishtm від 16 Лютого 2022, 18:22:51
:( Щось нічого в хелпі не знаходжу по G0B (C56 Постійна паливоподача (G0B-аварийний режим))
Хелп по С56 описує  конст. С168 (по якій хелп мікасонлайн, взагалі не хоче нічого видавати)
Spoiler
C56 Постоянная топливоподача (G0B-аварийный режим)
Время задержки включения ЭПХХ - при начале режима топливо выключается не мгновенно а линейно падает до 0 в течении
времени определяемого константой, что позволяет осущиствить более плавный переход к режиму ЭПХХ.
[close]
Хелп не я писав, можливо там і є помилки.
Цитата: vladishtm від 16 Лютого 2022, 21:34:24
"Микас 10.3, ... позволяет регулировать и настраивать СО, как на холостом ходу. так и в мощносном режиме "Коррекция по GOB", .... Но все эти регулировки потом корректируются ДК "Коррекция по Klz" "
(если он (ДК  )программно подключен). Если нет все остается, как отрегулировал.
І що ти цим хотів сказати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 17 Лютого 2022, 10:00:35Цитата: vladishtm от Вчера в 21:34
    "Микас 10.3, ... позволяет регулировать и настраивать СО, как на холостом ходу. так и в мощносном режиме "Коррекция по GOB", .... Но все эти регулировки потом корректируются ДК "Коррекция по Klz" "
    (если он (ДК  )программно подключен). Если нет все остается, как отрегулировал.
І що ти цим хотів сказати.
Ну типу, що маємо два варіанти, якщо лямбда зонд вкл. -то оті СО (які б ми не накрутили їх) попрацюють поки не запуститься лямба регулювання. А якщо л_зонд в опціях викл. то ті СО будуть базою весь час роботи двигуна. Розмірковування вслух, краще запам"ятовується.  :psih:
Мене оце цікавило "5. Регулировка СО на ХХ по коррекциям ДК. 6. Регулировка СО по коррекциям ДК на 3000 оборотах."
Як практично оце "по коррекциям ДК."? що означає "по коррекциям ДК."?
-регулювати і дивитись щоб "1"? , чи на частоту переключень лямбда, чи як це "по коррекциям ДК."?

Я наприклад пробував "регулювати" СО, то лямбда все рівно старається і "тягне до "1", а от двигун може і не витягувать., валить оберти.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Спостереження.
В мене іноді "викидає" чек -пропуски запалення 1,4 циліндр.-. Вирішив спіймати. Здалося що на холостому, на стоячій. Записав лог, але не викинуло і не спіймав поки. Побачив інше цікаве (малюн лога внизу)  Два нижні графіки це УОЗ та імпульс вприску. Завівся, на прогрітій, робить на ХХ. І виходить що на ХХ  оберти піддтримуються (по напрузі з датчика кисню) саме регулювання УОЗ, а не зміною часу вприску.
По ДК - суміш багата тоді УОЗ більший, суміш бідна тоді УОЗ менший.
І тільки в момент, коли включався вентилятор радіатора (зелений кружечок на графіку і потім така розтянута ступенька бідно. по ДК) видно, що імпульс на форсунки трошеччки вирс, а потім знову повернувся на нижче. Виходить що на ХХ важлива роль та якість системи запалення, провод, зазор , ....
Все це до того, що ті "пропуски" наче в мене зявляються на режимі ХХ. Хочу виловити, це перше, а другецей УОЗ він же теоретично задається графіками Т43, та Т9, Т10, Т11, Т12 (це поправки по циліндрах).  А вони в нас там "0" Наче оті пропуски це не поодинокі випадки. То може треба внести всеж в ті Т9 та Т12 якісь таки поправки? Але по умному   :dunno:

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

#284
Цитата: Володимир від 27 Березня 2022, 17:59:41
Дурне твердження.
По перше -це не стведження, а припущення, виходячи з графиків УОЗ і часу вприску на графіках лог файлу.
По друге - "умно" було б  -це навести лог від  вас який спростує  (бо не всі такі гуру і дійсно можуть помилятись)  пане володимире як доказ  :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks:
Так що велкам з вашим логом.. А я на свому чітко бачу паливо сильно регульнуло тільки вже в момент включення вентилятора (зелена крапка). Лог я не малював сам.....
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2