image credit: nrcu.gov.ua

Автор Тема: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.  (Прочитано 39696 раз)

1 Пользователь и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1837
  • Карма: +332/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 328
  • Сказал спасибо: 281
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #285 : 27 Март 2022, 21:04:09 »
Ще тіж самі графіки на ХХ, той самий момент (зеленим пуск вентилятора) (зображення збільшені щоб краще було видно для порівняння  цифри УОЗ та вприску)
Якщо це ХХ і оберти постіні, нагрузка не змінюється  (крім моменту включення вентилятора) то нахрена мікас так грається УОЗ (від 8град. до 12град при стабільній нагрузці, а при вкл кулера аж до 18град), і майже зовісім не трогає паливоподачу (крім моменту збульшення нагрузки включення вентилятора) - просте питання наче.

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Slavuta-club.info

Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #285 : 27 Март 2022, 21:04:09 »

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21654
  • Карма: +3559/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    66000 KM
  • Получил спасибо: 1962
  • Сказал спасибо: 361
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #286 : 28 Март 2022, 09:21:18 »
Дурне твердження.
По перше -це не стведження, а припущення, виходячи з графиків УОЗ і часу вприску на графіках лог файлу.
По друге - "умно" було б  -це навести лог від  вас який спростує  (бо не всі такі гуру і дійсно можуть помилятись)  пане володимире як доказ а не перднути по хамськи і піти геть.  :lol: бо самому воняє?
За "Дурне твердження" вибачаюсь.
Так що велкам з вашим логом.. А я на свому чітко бачу паливо сильно регульнуло тільки вже в момент включення вентилятора (зелена крапка). Лог я не малював сам.....
УОЗ на ХХ працює чітко по графікам, паливоподача також до моменту включення лямбдарегулятора. Лямбдарегулятор для визначення суміші постійно змінює паливоподачу для переглючення сигналу з ДК з багатого на бідний і навпаки, як результат напруга постійно міняється в діапазоні 0,1-0,9в.

Те що 90% графіка напруги на ДК пропорційне куту запалювання, то тут є логічне пояснення, при збільшенні кута запалювання суміш згоряє краще, відповідно напруга на ДК іде в плюс при збільшенні кута, і вниз при зменшенні. Це як на карбовій машині коли крутиш трабмлер в плюс оберти збільшується, а в мінус падають.

Якщо уважно придивитись, то на графіку на деяких ділянках видно, що спочатку змінюється кут, а вже потім напруга на ДК.

Ще тіж самі графіки на ХХ, той самий момент (зеленим пуск вентилятора) (зображення збільшені щоб краще було видно для порівняння  цифри УОЗ та вприску)
Якщо це ХХ і оберти постіні, нагрузка не змінюється  (крім моменту включення вентилятора) то нахрена мікас так грається УОЗ (від 8град. до 12град при стабільній нагрузці, а при вкл кулера аж до 18град), і майже зовісім не трогає паливоподачу (крім моменту збульшення нагрузки включення вентилятора) - просте питання наче.
(click to show/hide)
Підозрюю що якщо до цих графіків ще додати графік обертів і положення РХХ, то ми би побачили просадку обертів двигуна, яка за собою потягнула збільшення положення РХХ і збільшення кута запалювання. А якщо ще додати графік заданих обертів ХХ і визначити наскільки поточні оберти ХХ відрізняються від тих обертів які повинні бути, і дані підставити в таблицю Т3+Т4+Т43, то ми побачимо магічні 18 градусів.

Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1837
  • Карма: +332/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 328
  • Сказал спасибо: 281
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #287 : 29 Март 2022, 13:07:21 »
За "Дурне твердження" вибачаюсь.
Я своє теж убрав  :drinks: :drinks: :drinks:
Підозрюю що якщо до цих графіків ще додати графік обертів і положення РХХ, то ми би побачили просадку обертів двигуна, яка за собою потягнула збільшення положення РХХ і збільшення кута запалювання.
Просто я сподівався з теорії, що регулятор буде ганяти паливо а не уоз, бо був режим ХХ, нагрузка не мінялась, оберти стабільні. А виходить що паливоподача  змінювалась на всього 1-2-3% , а уоз аж 10-20-30%. І тільки коли включався вентилятор, оберти (звісно падали) то паливо приплюсовало десь 7% а уоз аж десь з 10-12град до 18град це +30%
Якщо уважно придивитись, то на графіку на деяких ділянках видно, що спочатку змінюється кут, а вже потім напруга на ДК.
Я не дуже на це зпираюсь, бо андроїд все ж не ситсема реального часу.
УОЗ на ХХ працює чітко по графікам, паливоподача також до моменту включення лямбдарегулятора.
Авто було прогріто, регулятор значить в роботі.

 А от знов вилізло питання, мабуть за роботу по графікам, ... Авто прогріте, стоїть, режимХХ, газнув на секунду (то б то зробив неХХ) і побачив такі страннощі
-паливоподача в момент (червона гризонтальна лінія на картинці) "газнув"  стала менше чем на ХХ,  (якийсь нонсен, я ж наче сказав двигуну давай напрягайся!. А він став ще більш економити пальне. А от Уоз таки , чесно напрягся).
-після "газнув" паливоподача стала менше чім до газнув (правда лог кінчився, треба ще раз спробувать)
Мабуть це робота базових графиків S70_Gt (для ХХ) та S1_Gt (не ХХ) а вони привязані до тиску, тому показую і тиск на лог файлі. (чомусь після газнув він менше став чим до газнув а ті графіки якраз по тиску построєні). Інше для реакції паливоподачі в прошивці не бачу. От і спрашую, нахрена тоді на ХХ перти стільки палива, якщо навіть не на ХХ двигун жре менше.? Що це? страховка від вялої реакції? що б не заглохло7 -дорогувата страховка....
(click to show/hide)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21654
  • Карма: +3559/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    66000 KM
  • Получил спасибо: 1962
  • Сказал спасибо: 361
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #288 : 29 Март 2022, 15:29:54 »
Я не дуже на це зпираюсь, бо андроїд все ж не ситсема реального часу.
Андроїд тут ні до чого, мікас одним пакетом видає всі параметри, андроїд їх відповідно і в один момент відтворює.

От і спрашую, нахрена тоді на ХХ перти стільки палива, якщо навіть не на ХХ двигун жре менше.? Що це? страховка від вялої реакції? що б не заглохло7 -дорогувата страховка....
Без графіка обертів двигуна та графіка заданих обертів двигуна, дати відповідь на це питання неможливо.

Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1837
  • Карма: +332/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 328
  • Сказал спасибо: 281
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #289 : 30 Март 2022, 21:30:19 »
Без графіка обертів двигуна та графіка заданих обертів двигуна, дати відповідь на це питання неможливо.



Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21654
  • Карма: +3559/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    66000 KM
  • Получил спасибо: 1962
  • Сказал спасибо: 361
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #290 : 31 Март 2022, 10:03:33 »
Тут судячи з першого графіку оберти трохи менші, можливо змінилось положення РХХ, також зменшився тиск, працює інша крива палива.

Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1837
  • Карма: +332/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 328
  • Сказал спасибо: 281
Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #291 : 02 Август 2022, 12:45:40 »
З бензом напряг, вирішив пошукати економію  :sad: Підправив (підтягнув ближче до "1" графік симетріїї лямбди S62_lk4
Тепер поверхні практично проходять в зоні  0,95-0,9-0,88
Було значно нижче. Щось паганого при зміні не замітив. Ну можливо на обертах  1000-2000 можна трохи збагатити (повернути на 0,8-0,85) - тобто при рушанні авто.
Якщо вірити хелпу то не зрозуміло для яких понтів лямбдурегулятор заганяли на роботу постіного збагачення. Стоковий Графік практично однаковий для 1,2 та 1,3 Славут.
Не зрозуміло чому просто не поставити в "1"?
(click to show/hide)

Ще з цікавого. Дивися прогою діагност.  на вихід напруги лямби на ХХ і міняв СОхх. При 66-65 од і вище напруга практично тримається під верхом (десь 0,9В) і вниз (до 0,2-0,4В) не падає. Тобто суміш багат і автомат чомусь не реагує  :dunno:   Якщо зменшити СОхх десь до 63-64од напруга починає красиво малювати  "синусоїду" (тобто дійсно автомат починає регулювати суміш.) Тож залишив поки так (трохи нижче рекомендованих 65од.)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Slavuta-club.info

Re: Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.
« Ответ #291 : 02 Август 2022, 12:45:40 »

 

Related Topics

  Тема / Автор Ответов Последний ответ
12 Ответов
3995 Просмотров
Последний ответ 18 Апрель 2011, 22:59:07
от Slavik
30 Ответов
11015 Просмотров
Последний ответ 09 Август 2012, 22:52:25
от arhangel
47 Ответов
13036 Просмотров
Последний ответ 06 Октябрь 2013, 21:45:06
от Виталик
17 Ответов
6367 Просмотров
Последний ответ 02 Май 2015, 19:40:14
от dj_doom
151 Ответов
32992 Просмотров
Последний ответ 25 Май 2016, 15:29:16
от Жулик


*Последние сообщения

    Тема / Автор / Раздел Последний ответ
    First PostRe: Люфт передних колес

    Автор sa4ers about 6 years ago в Ходовая, Рулевая, Тормозная системы

    8 Ответов
    10177 Просмотров
    Последний ответот ^Chernij^
    about 2 hours ago
    First PostRe: ZAZ 11030840 Slavuta 1,3 Li 2003 -> Lanos SE 1.5i 16/SOHC 2011

    Автор Ivan1988 about 4 years ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 31 »

    455 Ответов
    95756 Просмотров
    Последний ответот Ivan1988
    about 15 hours ago
    First PostRe: Перекличка

    Автор YDoron about 1 day ago в Жизнь сайта и форума

    2 Ответов
    125 Просмотров
    Последний ответот Vitaliy.
    about 15 hours ago
    First PostRe: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

    Автор Володимир about 12 years ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 75 »

    1114 Ответов
    282213 Просмотров
    Последний ответот Володимир
    about 1 day ago
    First PostRe: Приборка. Неправильные показания стрелок и ламп, глюки, калибровка...

    Автор Женя about 13 years ago в Электрооборудование « 1 2 3 ... 16 »

    227 Ответов
    69359 Просмотров
    Последний ответот vladishtm
    about 2 days ago

    • Обычная тема
    • Hot Topic
    • Very Hot Topic
    • Заблокированная тема
    • Прикрепленная тема
    • Голосование