Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.

Автор vladishtm, 05 Червня 2020, 18:05:43

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: vladishtm від 30 Червня 2020, 15:29:33
Цитата: Володимир від 29 Червня 2020, 21:35:39
ПХХ має працювати тільки на передачі, дивись розділ холостий хід там можна настроїти що в перехідних режимах та на нейтралі працювати не буде. Також збільши G0XX, якщо суміш забідна то буде глохнути.
Пхх апріорі не зможе на нейтралі ніяк, бо нижній тиск ПХХ до 160атм таблиця S70GT діапазон 160-470. Для ПХХ треба
оберти, тиск.....
А ти думаєш коли на швидкості вимкнути передачу то чого іде розкачка?

Тому що вмикається режим ПХХ, коли оберти падають нижче 1500 вмикається холостий, оберти ростуть і знову вмикається ПХХ.

Днями на трасі на довгому спуску дивився на тиск під час ПХХ, то нижче 200 він не опускався, хоча оберти були 2500.

І ще, таблиця S70GT до того чи має ПХХ працювати чи ні, ніякого відношення не має.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 30 Червня 2020, 17:12:43Тому що вмикається режим ПХХ, коли оберти падають нижче 1500 вмикається холостий, оберти ростуть і знову вмикається ПХХ.

Їздив з опендіагом, тому не підтверджую це.  Признак ХХ - так це залізно якщо відпущена педаль газу, а ПХХ якщо включився - це завжди буде подача палива на нуль. Той ПХХ міг іноді бути відсутній взагалі (?може оберти "С47", може тиск "С34" - спробуй постав 280 наприклад), або відрубався ще до переходу на нейтраль( ?скоріш за все досягалася точка "С47" або знову ж таки тиск), а  качелі, та заглох все рівно мали місце Причому заглох міг бути і без попередніх качель. Тихенько так собі. Передачку тик -а вона стоїть  :-D, глядь на тахометр  :facepalm: а там зеро. А от якщо заводиш зразу після цього -то щей качелі може видасть. А тут вже точно не ПХХ, бо машина стоїть ще.  Якщо завестись сек через 30 а не зразу -качелі частіше за все не зявлялись.  Я ж спецом по тих двох участках багато іздив і пробував і передачи і оберти і .... кароче експерементував а саме добивався заглоха. "Места тут тіхіе" можна повторювати те саме. Бо на першому то там заглох був чотко (міг добитися в 90% спроб).
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#32
Цитата: Володимир від 30 Червня 2020, 17:12:43І ще, таблиця S70GT до того чи має ПХХ працювати чи ні, ніякого відношення не має.
Можливо, я не спец, але мене зацікавило з хелпу
"C34 Порог принудительного ХХ по давлению воздуха......
.... Рекомендуется устанавливать константу около 160 ммртст. Если установить меньше 160, принудительный ХХ не будет детектироваться."
Границі графіка S70..  160-470   Совпаденіє?  Давка вище 500 це завжди коли даєш добру тягу. Там уже ХХ далеко. А ще я пробував ставити "С34" = 280 і ПХХ (неподача палива) взагалі не зявлявся. Так само ПХХ не бачив якщо "C46 Оберти увімкнення режиму ЕПХХ (об/хв)" ставив = 1500. Тому думаю що С46 і С47 тре писать що це добавка до оберітів ХХ для вкл/викл ПХХ а не просто  "оберти вкл/викл ПХХ" Зараз у мене стоїть 750 і 200. То врубае ПХХ  десь на 2000 (950+220доб+750) от і матимимо десь під 2000 (звісно якщо ще тиск більше "С34"
А вирубае десь на 1500 (950+220доб+200) або раніше якщо тиск, чи нажав педаль газу.

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Володимир від 30 Червня 2020, 17:12:43А ти думаєш коли на швидкості вимкнути передачу то чого іде розкачка?
Просто я думаю, що ніяких розкачок в таких випадках мені не треба. Та й зараз я їх наче здихався. На карбах теж так? Чому інжектор повинен бути гірше карба? Чому без лямбди інжектор так не вибрикує? Та й щось не чув я од бех і тойот жалоб таких.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

В тайотах і бехах стидаються розказувати. І там накреучені паливоподачі до усирачки
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 01 Липня 2020, 06:35:28В тайотах і бехах стидаються розказувати.
:clap:
А цікаво, в кого варіант 1,3Li з ГБО, 111тою і задіяною лямбдою, ? чи має він оті "заглоханія" (не качелі, а саме заглохи). Бо їдемо з гори, педаль газу відпущена, а паливо продовжує впорскувати (навіщо воно там?). А в кінці ми ще й нейтраль (тобто кажемо -нам нагрузка від двигуна і не потрібна була) -  то схоже просто на залив камер і свічок.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 30 Червня 2020, 23:44:24
Цитата: Володимир від 30 Червня 2020, 17:12:43Тому що вмикається режим ПХХ, коли оберти падають нижче 1500 вмикається холостий, оберти ростуть і знову вмикається ПХХ.

Їздив з опендіагом, тому не підтверджую це.  Признак ХХ - так це залізно якщо відпущена педаль газу, а ПХХ якщо включився - це завжди буде подача палива на нуль. Той ПХХ міг іноді бути відсутній взагалі (?може оберти "С47", може тиск "С34" - спробуй постав 280 наприклад), або відрубався ще до переходу на нейтраль( ?скоріш за все досягалася точка "С47" або знову ж таки тиск), а  качелі, та заглох все рівно мали місце Причому заглох міг бути і без попередніх качель. Тихенько так собі. Передачку тик -а вона стоїть  :-D, глядь на тахометр  :facepalm: а там зеро. А от якщо заводиш зразу після цього -то щей качелі може видасть. А тут вже точно не ПХХ, бо машина стоїть ще.  Якщо завестись сек через 30 а не зразу -качелі частіше за все не зявлялись.  Я ж спецом по тих двох участках багато іздив і пробував і передачи і оберти і .... кароче експерементував а саме добивався заглоха. "Места тут тіхіе" можна повторювати те саме. Бо на першому то там заглох був чотко (міг добитися в 90% спроб).
Тоді в тебе 100% замала паливоподача G0xx. Відключи авторегулювання СО і вистав більшу паливоподачу. В мене така сама фігня була з заводу, G0xx стояло 42, а для нормальної роботи треба порядка 60.
Цитата: vladishtm від 30 Червня 2020, 23:56:59
Цитата: Володимир від 30 Червня 2020, 17:12:43І ще, таблиця S70GT до того чи має ПХХ працювати чи ні, ніякого відношення не має.
Можливо, я не спец, але мене зацікавило з хелпу
"C34 Порог принудительного ХХ по давлению воздуха......
.... Рекомендуется устанавливать константу около 160 ммртст. Если установить меньше 160, принудительный ХХ не будет детектироваться."
Границі графіка S70..  160-470   Совпаденіє?  Давка вище 500 це завжди коли даєш добру тягу. Там уже ХХ далеко. А ще я пробував ставити "С34" = 280 і ПХХ (неподача палива) взагалі не зявлявся. Так само ПХХ не бачив якщо "C46 Оберти увімкнення режиму ЕПХХ (об/хв)" ставив = 1500. Тому думаю що С46 і С47 тре писать що це добавка до оберітів ХХ для вкл/викл ПХХ а не просто  "оберти вкл/викл ПХХ" Зараз у мене стоїть 750 і 200. То врубае ПХХ  десь на 2000 (950+220доб+750) от і матимимо десь під 2000 (звісно якщо ще тиск більше "С34"
А вирубае десь на 1500 (950+220доб+200) або раніше якщо тиск, чи нажав педаль газу.
C34 це ще одна умова увімкнення ПХХ, типу якщо вийшов з ладу ДПДЗ, якщо глибше полистати хелп то знайдеш. Якщо навіть поставити в нуль, то ПХХ всерівно буде вмикатись по обертам і дроселюю.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

 Как раз пришлось, на Славуте 1,2 познакомиться с блоком М11309SA112010, и вспомнил про эту тему.
Из-за отвратительной работы того что было зашито, снёс нахер не разбираясь и зашил (AEC 02.32.096  Apr 12 2007) - заработала адекватно, но при снижении оборотов меньше 1000 и не ХХ получились качели, и глохнет. Точно вычислил, качели из-за перелива, потому как S1 в тех местах даже в ноль, качели меньше, а перелив всё ещё есть. Напомню, речь о странной работе меньше 1000об.  И вот в редакторе от SMS есть калибровка фактор обработки ДАД при низких оборотах, она же С179. Из моего опыта с М114 ни для МЕМЗа, ни для китайца в Виде, таких качелей не существует. Но есть разница в С179, в М114 это 5, а не 2. С другой стороны М103 припрекрасно работает с С179 равной 2.  Вобщем буду пробовать - напишу.

Володимир

Цитата: almetr від 03 Липня 2020, 02:12:17
Как раз пришлось, на Славуте 1,2 познакомиться с блоком М11309SA112010, и вспомнил про эту тему.
Из-за отвратительной работы того что было зашито, снёс нахер не разбираясь и зашил (AEC 02.32.096  Apr 12 2007) - заработала адекватно, но при снижении оборотов меньше 1000 и не ХХ получились качели, и глохнет. Точно вычислил, качели из-за перелива, потому как S1 в тех местах даже в ноль, качели меньше, а перелив всё ещё есть. Напомню, речь о странной работе меньше 1000об.  И вот в редакторе от SMS есть калибровка фактор обработки ДАД при низких оборотах, она же С179. Из моего опыта с М114 ни для МЕМЗа, ни для китайца в Виде, таких качелей не существует. Но есть разница в С179, в М114 это 5, а не 2. С другой стороны М103 припрекрасно работает с С179 равной 2.  Вобщем буду пробовать - напишу.
А основні паливоподачі чому рівні? По замовчуванню має бути G0xx=60 G0b=170. Можливо в попередній прошивці було більше, або навпаки занижено, бо переважно качелі від бідної суміші.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Цитата: Володимир від 03 Липня 2020, 09:24:57А основні паливоподачі чому рівні? По замовчуванню має бути G0xx=60 G0b=170. Можливо в попередній прошивці було більше, або навпаки занижено, бо переважно качелі від бідної суміші.
G0xx=60 G0b=170, такое и прописано в  AEC 02.32.096  Apr 12 2007.  Но если снизить вход в ХХ  до 0,5%положения, то можно увидеть работу мотора не в ХХ,но в 800-1000об, на разряжении 260-320мм
и получаю именно перелив, с которым трудно бороться, потому как поверхность S1  в тех местах 4-0 у.е.!!!!  А в Виде да - G0xx=35 G0b=35 , и если я корректирую основные поверхности, то там всё слушается моих изменений, что в S70, что в S1  у.е. в одинаковых пределах 30-100 у.е.  Чувствую причина не в G0b=170 или 35, а в  С179. Будет возможность побаловаться с той Славуткой, обязательно напишу про эксперимент с С179.   
  Да и всё забываю напомнить vladishtm про С45, поставьте его в 5шагов, и многие проблемы отпадут.

Володимир

Цитата: almetr від 03 Липня 2020, 17:18:58
Цитата: Володимир від 03 Липня 2020, 09:24:57А основні паливоподачі чому рівні? По замовчуванню має бути G0xx=60 G0b=170. Можливо в попередній прошивці було більше, або навпаки занижено, бо переважно качелі від бідної суміші.
G0xx=60 G0b=170, такое и прописано в  AEC 02.32.096  Apr 12 2007.  Но если снизить вход в ХХ  до 0,5%положения, то можно увидеть работу мотора не в ХХ,но в 800-1000об, на разряжении 260-320мм
Ну там дійсно багатша суміш, думаю зробили для того щоби легше було рушати, якщо повільно натиснути на педаль газу, то лямбдарегулятор починає поступово різати паливоподачу і коефіцієнт падає менше 0,9. Але я негативних наслідків в цьому в себе не бачу, авто рухається плавно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Я говорю о другом режиме, где перелив является причиной, провацирующей заглохание.  При включенной передаче мотор не заглохнет, а на переливе даже мягче будет. А вот те режимные точки ,где у.е. около ноля, возможны только при свободном вращении мотора при дросселе 1% . Такие условия наступают после плавного движения на 1000-1200об и последующего выжима сцепления. В этот момент РХХ начинает получать команды от режима ХХ и регулятор ставит его в минимум, Это значит наступает максимально возможное разряжение для текущих оборотов, и это разряжение наступает сразу за переливом в неХХ, то есть перелив усиливается. Вот и как устранить в этот момент перелив? Отрицательный УН с такой задачей не справиттся (малое перемещение дросселя), базовая поверхность S1 уже в нулях, и спасение в С45, да порньше отключить S1. Кстати как механик могу посоветовать выставит распред пораньше, и описанный момент можно сместить в обороты пониже.

vladishtm

Цитата: Володимир від 01 Липня 2020, 11:42:11Тоді в тебе 100% замала паливоподача G0xx. Відключи авторегулювання СО і вистав більшу паливоподачу. В мене така сама фігня була з заводу, G0xx стояло 42, а для нормальної роботи треба порядка 60.

В той 111той что была исходной и "качелила"  стояло 65/170.
На  последней, которая тут выше указана как "9D-MIKAS 11.0.0 - AEC 02.33.111  Dec 27 2007" стоит 80/150 и не "качелит".
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Володимир від 01 Липня 2020, 11:42:11В мене така сама фігня була з заводу, G0xx стояло 42,
:)  Ото ж бо і питання, яка сука і як комплектувала  }-)
https://www.drive2.ru/b/462196481361708284/
.....Для автомобилей "ЗАЗ VIDA" и "ГАЗель Бизнес" коэффициент CO GL по умолчанию равен 40 единиц (но я настоятельно рекомендую 45-50).
Коэффцицент CO GL по умолчанию для серийных прошивок автомобилей ЗАЗ на базе ПО 111, 125, 146 и 151 (кроме прошивок четвёртого экологического класса и прошивок для 1.5 мотора) равен 170 единиц. Именно от этого значения целесообразно "отталкиваться".
Для прошивок второго экологического класса 2007 года на базе ПО 092\096, а так же для прошивок четвёртого экологического класса (2012-2014) коэффцицент CO GL по умолчанию равен 140 единиц......"
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: almetr від 03 Липня 2020, 17:18:58Да и всё забываю напомнить vladishtm про С45, поставьте его в 5шагов, и многие проблемы отпадут.
Я базувався ось на цій статті.
https://www.drive2.ru/b/2738430/
".......пoлoжeниe зacлoнки нaзывaeтcя "нaчaльный yгoл oткpытия дрocceльнoй зacлoнки"; .....! пpoизвoдитeльнocть зaкpытoй зacлoнки нaзывaeтcя "пpoпуcкнoй cпocoбнocтью ycлoвнo-зaкpытoгo дpocceля"......Ecли yгол cлишкoм мaлeнький (зacлoнка зeкpывaeтcя нaглyxo) — пpи cбpoce "гaзa" oбopoты двигaтeля бyдyт пaдaть ниже oбopoтов xoлocтoгo xoдa ("пpoвaл"), и двигaтeль дaжe мoжeт зaглoxнyть......Bнимaниe, пoлoжeниe дpocceля ДПДЗ дoлжнo быть 0.0%. ......Ecли пoлoжeниe дpocceля бoльшe 0,2% — блoк yпpaвлeния нe пepeйдeт в peжим xoлocтoгo xoдa и oтcлeживeть пoлoжeниe PXХ в тaкoм cлyчae бecпoлeзнo.....------------------------------------------------------------
Пoлoжeниe дoлжнo быть мeждy 30 и 35 шaгaми (для 1.3 МeМЗ 307) Пoлoжeниe дoлжнo быть мeждy 17 и 22 шaгaми (для 1.5 Daewoo A15SMS).....

--------------------------------
Хоча сказати що я чітко то виконав - не можу.  :sad: В мене э упорний болтик яким я можу виконати отой ".. "нaчaльный yгoл oткpытия дрocceльнoй зacлoнки"....". Нещодавно  я його закрутив і ще не повернув назад (і даремно добре що ти мені нагадав) , бо грішив що він болтик став причиною ракети.  :) Не зкинулись оберти на 80км/год і славута продовжувала летіти  сама. Трохи мене потренувала  :wacko:  Виявив, що углова пластина на дросельному, через яку проходить кінчик троса газу  має можливість опуститися і затискати трохи коліщатко, яке крутить вісь дрос. заслонки. І це не давало перекрити дросель.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2