Машина-пуля ВКБ

Автор ВКБ, 21 Червня 2020, 12:06:55

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Саме потягати без ременя грм ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#241
Виліз стук але не той. Клин ролика грм і ремінь луснув на трасі при 70 на розгоні після обгону. Ремінь 44600км і не його вина. Прям на трасі розик роздуплив заклинений, підшипники від заміну, але на старих доїхав.Простота авто тут на руку.
Вина моя я знав що підшипникам ролика більшне 80тис. Змащення підвело, а не метал підшипника.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 17 Жовтня 2021, 15:00:16Прям на трасі розик роздуплив заклинений,
РОЛИК

Цитата: ВКБ від 17 Жовтня 2021, 15:00:16Виліз стук але не той. Клин ролика грм і ремінь луснув на трасі при 70 на розгоні після обгону.
Сам же собі заказав
Цитата: ВКБ від 13 Жовтня 2021, 11:53:48Саме потягати без ременя грм ))
:(
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: ВКБ від 17 Жовтня 2021, 15:00:16
Виліз стук але не той. Клин ролика грм і ремінь луснув на трасі при 70 на розгоні після обгону. Ремінь 44600км і не його вина. Прям на трасі розик роздуплив заклинений, підшипники від заміну, але на старих доїхав.Простота авто тут на руку.
Вина моя я знав що підшипникам ролика більшне 80тис. Змащення підвело, а не метал підшипника.
Я літом на 60-ти тисячах прибплизно міняв підшипники, то вони вже були сухі, стояли харп.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: vladishtm від 18 Жовтня 2021, 11:15:31
Цитата: ВКБ від 17 Жовтня 2021, 15:00:16Прям на трасі розик роздуплив заклинений,
РОЛИК

Цитата: ВКБ від 17 Жовтня 2021, 15:00:16Виліз стук але не той. Клин ролика грм і ремінь луснув на трасі при 70 на розгоні після обгону.
Сам же собі заказав
Цитата: ВКБ від 13 Жовтня 2021, 11:53:48Саме потягати без ременя грм ))
:(

Опа.....а було тихо ....нааачеее )) Таки треба було на буксирі їхать.
Еееп, підмімусь на гірку , зніму ремень і скачусь ))
Прекрасний діагностичний метод ))) рішення прийнято!
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 18 Жовтня 2021, 12:50:35Еееп, підмімусь на гірку , зніму ремень і скачусь ))
Пізно батенька пити боржомі, трамвайчик то ту-ту  :-D
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Хіба ремень незнімабєльний?)) Не полінюсь, простіше ніж розбирати на угад.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

А що, знову сткукає?

vladishtm

Цитата: ВКБ від 19 Жовтня 2021, 10:30:08Хіба ремень незнімабєльний?)) Не полінюсь, простіше ніж розбирати на угад.
Ти прагмат мабуть , а я про "мислі" які можуть реалізуватися в реал.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Цитата: Toris від 19 Жовтня 2021, 10:44:56
А що, знову сткукає?
Так і не припинялось, трабл є трабл. То ролік як окрема гуля вискочила. В натяжному поставив поруч два підшипника 60202, словакія і німеччина, подивлюсь хто кого )) мастило у обох було норм,так і лишив.

Я тепер кажу що я не поїхав на роботу, а потарабанив на роботу. Або притарабанив,  а не приїхав ))

Орієнтовно голова і стук в районі 4го. Мабуть поїло распрєд і коромисла та ще й і постіль. Хоча як регулював клапана нічошо не помітив бо спішив. Тарабаню вже тис 5..7 десь.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Полюбе якусь гайку забули під кришкою. Їй там сумно, от вона і витанцьовує. :-D

ВКБ

Народ, що може тарабанити на 100Гц (6000 стуків за хвилину ) при 3000обертах мотора за хвилину? Заміряв частоту шуму частотоміром при 3000 обертах двигуна, як в ходу, так і на стоячій.
Якщо один клапан, то частота має бути 25Гц, якщо один поршень на перекладці, то 50Гц. Що може бути? Тобто стукає два удари за один оберт коленвалу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 19 Жовтня 2021, 16:31:30
Народ, що може тарабанити на 100Гц (6000 стуків за хвилину ) при 3000обертах мотора за хвилину? Заміряв частоту шуму частотоміром при 3000 обертах двигуна, як в ходу, так і на стоячій.
Якщо один клапан, то частота має бути 25Гц, якщо один поршень на перекладці, то 50Гц. Що може бути? Тобто стукає два удари за один оберт коленвалу.

або всі клапана, або іде перекладка як мінімум двох поршнів, або газові валтеки.

Як щеплення вижимаєш то стук не пропадає?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Стоп, то є шум мотора. Помилився. Погрався з аналізатором. То по два постріли на оберт от і 100 герц при 3000.  Ще поспостерігаю.

Як витискаю щеплення то  не пропадає, чистомоторний.
Схоже що таки 25гц при 3000об, або 8 гц при хх 1000.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Не забувайте, що у двигуні 2 та 3 поршні рухаються у протифазі до 1 та 4, тому й подвійна частота. Виходить, що колінвал та/або пальці. Мабуть, хтось круто зекономив на оливі. Або таки щось торохкотить від вібрації під кришкою.