Машина-пуля ВКБ

Автор ВКБ, 21 Червня 2020, 12:06:55

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Цитата: Toris від 19 Жовтня 2021, 17:56:26
Не забувайте, що у двигуні 2 та 3 поршні рухаються у протифазі до 1 та 4, тому й подвійна частота. Виходить, що колінвал та/або пальці. Мабуть, хтось круто зекономив на оливі. Або таки щось торохкотить від вібрації під кришкою.
170тис мотору масла фільтра регламентно мінялись, трсол і бензие не мішався в картер , гарантію виробник дає 130тис, про що мова. Дякувати моторчику. Питання діагностики самотужки влучної. Найкращмй майстер це сам собі майстер. Єдине один раз прокатався до 16тис на мастилі, може перебор. Але як пише література, якщо тосол і бенз не мішаються тули, то в'язкість не зменшується, лише накопичення мікрочасток бруду угару і часток зносу мотору. Присадки вимиваються не критично, але масляний клин присутній.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 20 Жовтня 2021, 14:42:53
170тис мотору масла фільтра регламентно мінялись, трсол і бензие не мішався в картер , гарантію виробник дає 130тис, про що мова. Дякувати моторчику. Питання діагностики самотужки влучної. Найкращмй майстер це сам собі майстер. Єдине один раз прокатався до 16тис на мастилі, може перебор. Але як пише література, якщо тосол і бенз не мішаються тули, то в'язкість не зменшується, лише накопичення мікрочасток бруду угару і часток зносу мотору. Присадки вимиваються не критично, але масляний клин присутній.
А який у Вас режим експлуатації? Скільки разів на день заводитесь/глушитесь, який денний пробіг і який вулично-пробковий режим? Через скільки тис.км чи мотогодин міняєте масла/фільтри?

Допитуюсь, бо є кого запитати. :)

ВКБ

Цитата: Toris від 20 Жовтня 2021, 15:41:38
Цитата: ВКБ від 20 Жовтня 2021, 14:42:53
170тис мотору масла фільтра регламентно мінялись, трсол і бензие не мішався в картер , гарантію виробник дає 130тис, про що мова. Дякувати моторчику. Питання діагностики самотужки влучної. Найкращмй майстер це сам собі майстер. Єдине один раз прокатався до 16тис на мастилі, може перебор. Але як пише література, якщо тосол і бенз не мішаються тули, то в'язкість не зменшується, лише накопичення мікрочасток бруду угару і часток зносу мотору. Присадки вимиваються не критично, але масляний клин присутній.
А який у Вас режим експлуатації? Скільки разів на день заводитесь/глушитесь, який денний пробіг і який вулично-пробковий режим? Через скільки тис.км чи мотогодин міняєте масла/фільтри?

Допитуюсь, бо є кого запитати. :)

Заміна 10тис  + орієнт. Багатенько, більше 10 пуск старт
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 20 Жовтня 2021, 16:00:45
Цитата: Toris від 20 Жовтня 2021, 15:41:38А який у Вас режим експлуатації? Скільки разів на день заводитесь/глушитесь, який денний пробіг і який вулично-пробковий режим? Через скільки тис.км чи мотогодин міняєте масла/фільтри?
Заміна 10тис  + орієнт. Багатенько, більше 10 пуск старт
Свідки масляних клина та плівки у таких режимах рекомендують на пристойних маслах 3000-5000 км або 100-150 мотогодин.

Окрім того, бензин, особливо на прогріві, окислює та розріджує масло (треба більше зольності та лужності), а пропан додає більше вологи та "загущує" масло (треба менше зольності та лужності, "щоби не залягли кільця", але мають бути збільшені присадки проти вологи). Тобто навіть працюючи на пропані ми не сильно збільшимо ресурс масла.

Якщо Ви користуєтесь дешевим маслом, то замінювати його слід вже максимум 3000 км у Ваших умовах.

До речі, основним критерієм заміни масла є зменшення у 2 рази параметру лужності (який вимірюють в mgKOH/g). Якщо маєте людину, яка може зробити такий аналіз моторного масла - наливайте півлітру відробки і півлітру цього ж свіжого масла - та й несіть такому спеціалісту.

А можете сфоткати етикетку Вашого моторного масла? Або написати точну назву з основними параметрами/допусками та фірмовий код/артикул?

ВКБ

У мене кожен рік інші, дешеві, так як не помітив зносу кулачка разподільчого валу від хадо і іншого , тому забив болт на цю погоню. Мені злається прийшов нормальниф ресурс головці. Буду в гаражі перепигу які каністри ще лишились.
Вважвю головний критерій і самий простий спосіб пепевірки - замір розміру шийки, діаметра тощо тертя мікрометром. Це є кінцева мета, все інше від лукавого і дріб'язк і лишня інфа на мізки. 170тис це не 70.
Навіть якщо дешеве мастило не дало зносу більше норми, а без зносу взагалі не буває просто, то є норм. Якщо фуфло сиььно тре детаоі то точно не заливати.
Напівсинтетина на газу ресурс в 10тис то є норм.
Торіс, на Вашій славуті який ресурс головки пепед продажем?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#260
Чесно - не маю поняття про залишковий ресурс. Клапанна кришка при мені першого разу знімалась для очистки масловідділювача, а вдруге для регулювання клапана (один трохи підкрутили). Все інше не чіпали, там усе чотко і чистенько стоїть. Усі ремонтери в один голос казали, що двигун звучить і працює дуже добре, двигун або ще не бачив капіталки і гарно доглядався, а якщо капіталився, то дуже професійно, бо до мотора не має питань ні на яких режимах.

За 4 роки славуткою проїхав приблизно 12 тис.км, тобто олива у середньому мінялась через 3000-4000 км, раз на рік. Через 2 роки володіння ще й ГБО-2 встановив і потихенько перейшов виключно на пропан. Тобто з моменту придбання мотор практично не їздив. :-D

Оливи заливав таких брендів: промивочна олива Comma, олива Comma, Addinol, Liqui Moly + залишки попередніх мастил. Олива кожного бренду доливалась символічно лише по одному разу на кожну заміну, коли морози і холодний об'єм трохи зменшувався на кілька міліметрів щупа. До речі, оливи нормально змішались, осад не випав, емульсія взимку утворювалась набагато менше, ніж на Comma. Втім, скажу, що Comma була у перший рік володіння авто, коли я лише починав бути водієм, прогрівався по 10-20 хвилин і олива почорніла вже до першої тисячі. Я так зрозумів, що або нічого страшного у змішуванні схожої напівсинтетики немає, або вдало склались формули, або нашому мотору просто пофіг на такі тонкощі. Суміш з часом темніла так, як має темніти на пропані, тобто неспішно до світло-коричневого відтінку.

Володимир

Цитата: ВКБ від 20 Жовтня 2021, 19:36:50
У мене кожен рік інші, дешеві, так як не помітив зносу кулачка разподільчого валу від хадо і іншого , тому забив болт на цю погоню. Мені злається прийшов нормальниф ресурс головці. Буду в гаражі перепигу які каністри ще лишились.
Вважвю головний критерій і самий простий спосіб пепевірки - замір розміру шийки, діаметра тощо тертя мікрометром. Це є кінцева мета, все інше від лукавого і дріб'язк і лишня інфа на мізки. 170тис це не 70.
Навіть якщо дешеве мастило не дало зносу більше норми, а без зносу взагалі не буває просто, то є норм. Якщо фуфло сиььно тре детаоі то точно не заливати.
Напівсинтетина на газу ресурс в 10тис то є норм.
Торіс, на Вашій славуті який ресурс головки пепед продажем?
Якщо хочеш їздити довго, то на маслі економити не варто.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Стався у мене цирк на дроті. Пару місяців тому, а то і більше, з'явиася піскун десь з перелу. Гадав, думав, спостерігав в ходу що це таке пишить в частоту обертів і руху. Думав і ходовка, і аморти і приборка, і подушки, і сухість в моторі і т.д. А потім вичислив що на ХХ теж  пищить, а не тільки в ходу. Потім на хх на світлофорі пищить і залежить від частоти мотору троооохи.
Виявив нещодовно, покачавши мотор не робочій відносно кузова на подушках і просто було смішно і досадно яке мале і пискуче може бути отака невдала збірка моя деталей в моторному відсіку, тобто тертя кузовного статичного об мотрну рухливу деталь.
Виявилось...торчік гвинтика з різьбової сторони від хомутика трубки магістралі пічки салону терлось краєчком об скобу рульової тяги сайленблоків та що на рейці кріпиться, тобто торчик гвинтика об край листового зрізаного тіла скоби у місці відбортовки лівроруч від сайленблоків. Цирк на дроті. Треба лише ослабити хомутик і провернути подалі на пару мм від торця скоби. І
В місці тертя видно заполіроване місце, шланга підпружинювала і притискала гвинтик до скоби. А я то думав грєбаний славутон ось ось розвалиться на ходу ))
Авто постійно 24+ на ходутому лінувався раніше глянути, пощупати. Набігами лише оглядав, шарпав, колеса дивився, піджимав. От цирк.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 08 Серпня 2022, 11:28:28Треба лише ослабити хомутик і провернути подалі на пару мм від торця скоби.
:rolleyes: Наївний..... зразу перевіряй щоб не потекло в тому місці до пічки. Бо зимою буде гірше. 
Цитата: ВКБ від 08 Серпня 2022, 11:28:28Авто постійно 24+ на ходу
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Піскун зник після підправки. Причина визначена вірно. А потекти мій пенсіонерчик може будь-коли і раптово. Хоча всі старі шланги дають фору новому китайпотребу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Знову, втретє лопнув бочек охолодження. Але їхати можна, так як витікає лише коли тиск, мала тріщина, і не витіка як пробка привідкручена. Так їздю з 1 см рідини від верху вже тиждень )). Головне щоб покрила дно бачка рідина і можна їздити до ремонта.
При тиску в 1 атм охолоджкння при навантаженні краще, про що мова, і не піднімається вище 97 в жиру, а без тиску кипить...При тиску пузирьків нема і площа прилягання рідини до стінок блока циліндрів і голівки більша, ніж з бульбашками.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Ну це вже край, замініть його. Не травіть ні, себе ні оточуючих, якщо грошей на тосол не шкода.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Дістав він, і це не той самий, запасний. Тосол стакан втрачено то дрібниці. Поставлю ланосячий, зміню принцип не порушувати хоч і погану квадратно гніздову конструкцію, але куди подінишся, якщо нові не якісні. Рілний прослужив суперово, 10 років.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

ВАГ бачок простіше поставити, проте дорожче придбати:)
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

#269
Купуйте найдорожчий бачок GM, з голографічною наклейкою, він вічний. Вартує, як б/в VAG.
І пробку купуйте найдорожчу, з гумовими прокладками у клапанах. У моєму славутку стояла жовта така, схожа на мушлю фірми Shell.

Spoiler
[close]