Пропуски на холодну на холостому інжектор

Автор ВКБ, 25 Червня 2020, 07:44:19

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Літо. На бензині на холодну пропуски, система піднімає оберти до 1800 перестає чи нівелює, потім як переходе на газ припиняється. На гарячу на бензині нормально. Що може бути?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Все що завгодно.
Я б для початку  перевірив ВВ дроти. Якщо з ними все добре, то замінив би свічки.
Якщо й далі не поможе, то перевіряти форсунки, компресію.
До речі можливо із-за зменшеної паливоподачі бути.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

Цитата: Vadim_K від 25 Червня 2020, 08:41:51
Все що завгодно.
Я б для початку  перевірив ВВ дроти. Якщо з ними все добре, то замінив би свічки.
Якщо й далі не поможе, то перевіряти форсунки, компресію.
До речі можливо із-за зменшеної паливоподачі бути.
Є місце потроху всьому з пепеліченого.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

підсмікт повітря. а різко по пездалі влупиш набирає оберти чи провал?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

так, особливо часто тріскає шланг з біля ресивера, що йде на ВУТ.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Короче підняв паливоподачу. Норм. Таки була бідна, бо поставив лямба ду делфі, б/у , прийняла як рідну. Але бачу треба правити множник на газу для часу на хх, бо як на бензині то лямбда близько одиниці при паливоподачі 60, а при перезоді на газ коеф.0.85, тобто на газу багата.
Багата на холодну. Можливо температурний треба ввести  бо на гарясу все норм лямбда 1.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Я так кумекаю треба залізти в стаг і коеф кореганути подачі в мінус часу еоли газ холодний..40-80. Я так поняв тиск 1атм той самий а щільність різна, от і на 15% богатить. Як гаряча то норм, пляше біля одиниуі і бенз і гах на хх при паливоподачі 60. Робочп 135 на газу сподобалась мікасу і лямбді.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Вирішив проблему пропусків підняттям паливоподачі на 70/170 (з 56/158), тиск редуктора 0,9, перекалібровка множника і графік температури в стаг 200 косою лінією на -40%+18% зліва направо. Тепер по лямбді крутиться на хх біля 0,9, а в ходу при навантаженнях 0.92, при підтримці ходу 1,04. Розхід вийшов міський 9. Повторює паливоподача по ДК як на газу як на бензині.

Тобто мотор підстарів і захотів більш багату. Або старий ДК і підбріхує. Помітив з опорою на цей ДК що економніше на трохи багатій на газу ніж бідній. Динаміка супер.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Константин, будьте добры попадать в нужный клавиши (у Вас с телефона или с клавы?).
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

igo61

Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Вам всім показалось

Toris: я виправив. Коли мені це набридає - я просто видаляю Ваші повідомлення з помилками. Вже трохи навидаляв.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

все зрозуміло, а букв багато бо паливоподача стала 70/170 :rolleyes:
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Бачу що газ любе багату, так розхід менше. Десь коеф.0,9..0,95. Спостерігаю що так розхід менший. До цього думав навпаки, що хоче бідну. Це з кутами пов.язано. під бідну треба правити кути, під багату як на бензі майже.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Головне питання збагачувати до вигідного розходу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.