Гаврюша.

Автор masster, 29 Червня 2020, 14:10:54

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

masster

Закачав 30 л за два рази, для замірів витрати. Остання витрата дорівнювала 7.4л -85-90% траса.

ВКБ

Цитата: masster від 14 Липня 2020, 11:56:17
Закачав 30 л за два рази, для замірів витрати. Остання витрата дорівнювала 7.4л -85-90% траса.
Норм. Який був вантаж?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

masster

1-2 людські особи :-D

ВКБ

По розходу в кг вуглеволородів один в один, газу навіть менше. Бензин важить літр 850грам, а газ 550, але ж і трохи вище Мдж, тому по факту еквівалент енергії . 7,4..8 при жвавій 90-100 .по трасі .то є норм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

masster

Цитата: masster від 14 Липня 2020, 11:56:17
Закачав 30 л за два рази, для замірів витрати. Остання витрата дорівнювала 7.4л -85-90% траса.
30л\392км.=7.65л\км 75-80% траса.

Sergik32

тако смарю залив білоруського газу то на тих 25 літрах не прошла 300км, а на нашому укрнафтовському проходить.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#21
В кілограмах газу як вуглеродного палива навіть менше виходе, тобто ККД вище і дешевше.
У мене газ  траса 7,8 а місто 9,5 л.
Тобто 9,5*0,55кг/л=5,22кг газу і 5,22*46 Мдж = 240,35 Мдж.
А бензу 7,2 буде по місту 7,2*0.85кг/л= 6,12 кг і 6,12×44Мдж= 269 Мдж.
Ті самі енергояйця приблизно..240....269 Мдж.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

masster

Перевзувся в зиму-Нокиан нордман.

Сволочь

А у нас ещё цветы цветут.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Toris

У нас гречка почала зацвітати і ромашки у траві розквітли.

Sergik32

а у нас дощ і польські гриби ще в лісі є
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

masster

Сьогодні забрав у токаря  поршні в гальмівні супорта. Те що виробляється зараз-відверте гівно. Причому гівно і не хромоване і навіть не шліфоване. Як поршень виточили різцем, так і ставлять у супорт. Рідні були хромовані, і то поіржавіли, що правда там гумовий пильник я придавив колодкою, і туди мала доступ вода та сіль взимку. Хром частково відшарувався.
Давно була мрія замовити поршні з нержавійки, шліфовані, і от зайшов до токаря, а він каже
-Нержа слабка, м,яка, у хрома міцність значно більша. Який діаметр?
-45.
-Є поршні з гідравліки, і вони як раз 45. Б\В але є частина яка не була в роботі. З неї вийдуть тобі поршні. Основа як раз з нержавійки, але вона хромована, як і належить гідравліці.
Тож я погодився, і сьогодні забрав поршні-хромована нержавійка. 250гр. Тепер зберу супорта з новими поршнями, та поміняю їх. Мабуть вже навесні.

ВКБ

В сталях та їх застосуванні бачу Ви не розбираєтесь )).  Підійде люба неижавіюча сталь в даному випадку, оскільки там немає великих контактрих навантажень ударних. Шорскість має значення в поршньовій рухомій зоні і в зоні канавки.. П'ятно контакту велике а площа велика, тому плюшить не буде.. В гідравліці хромована сталь використовується лише на штоках гідроциліндрів, але знизу вона вуглецева легована, це різні речі.
Нєржавєйка є теж різна з різним відсотком вуглецю, і слово м'яка не вірно застосувується. Є такв що калиться, є що не калиться. Є жароміцна сталь щось середнє по властивостям. Але хромованлї нєржавєйки немає, це як масло масляне.
Є нєржавєйка яка береться машнітом і яка не береться, то залежитьвід кількості феруму або хрому та нікелю. На цей порцень піде як м'яка так і тверда нержавійка , головне розміри і шорсткість зовні в контакті з алюмінієвим супортом.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

masster

#28
Тиждень тому, знайшов та ліквідував трабл у роботі склоочищувача з циклічним реле. Інколи воно не працювало належним чином. Працювала лише велика швидкість. Трабл вилазив в основному при похолоданні. Провозився майже день. Схема, те-се, а виявилось-погана маса.
Попутно розібрав та вичистив від пилу під склом приборну панель, замінив лампочку в приборці згорілу. Поставив світлодіодну. Не сподобалось. Світить слабо і мабуть ще світить в основному вперед, а там як раз потрібно світити навколо. В лампи аварійної сигналізації можна ставити -тиск масла, дальнє світло.... але не в загальне освітлення панелі.
Вчора відремонтував та поставив замок ляди. Бо задовбала відриватися на ходу. Сам гачьок підрівняв, де виробка вже була, замінив вісь, вона там на 6, та поставив пару шайб мідних по боках, щоб менше люфтило. Вісь чудово по діаметру підійшла з вк 2110 Вона там шліфована
Поставив гумове нове кільце навколо замка, а от нижню планку, довелось замінити, бо пиляти, прибираючи виробленість на ній, зменшить товщину. А не пиляти не можна, бо ця виробленість змінила кут нахилу зачіпу, тому вона і почала вислизати . Втулку пластикову , там де пружина заповнив силіконом.
По пагорбах ще не їздив, тому результат не скажу.

masster

Цитата: ВКБ від 04 Грудня 2020, 20:05:35Але хромованлї нєржавєйки немає,
Прошу не писати мені тут дурниці.
Приїдь, я тобі покажу хромовану нержавійку. Там і на фото видно, рваний різцем хром.
На цьому ТУТ дискусію припини!