Температура двигателя

Автор coldiesiemens, 17 Липня 2020, 01:44:16

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

coldiesiemens

Славута 1.2 Инжектор.
1)Какая температура должна быть у мотора в идеале?
2) В режиме 2-й 3-й передачи по селу мотор быстро должен греться до включения вентилятора ?
3) Если машина эксплуатируется преимущественно в режиме  20-80 км/с по сельским дорогам ( при этом греется до 100 градусов  и спасает только вентилятор )
Не навредит ей то что разберу термостат и вытяну клапан , так чтобы сразу и большой и малый круг был постоянно открыт ?
Или ей сил потом даже нормально прогреться не хватит?

Sergik32

це нормальна робота не чіпай, нехай їздить
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 17 Липня 2020, 08:13:22
це нормальна робота не чіпай, нехай їздить
Слушно пане інженере, сам цим переймавмся і дійшов висновку що норм. Зимою попусте точно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

зараз коли тепло і жарко сам по селу їздьохаю то вентилятор маслає на постой, а сосранья на роботу їду і на дворі +11 то стрілка якраз на 87 і буває навіть термос і не відкритий ще, тіко в місто в'їду з траси все, потягнуло до 92-95-100-100500
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#4
Сержик , а як дзюрчить з трубочки тонкої бачка еа ХХ і 3000?
І у ніших як, поділіться.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#5
Цитата: coldiesiemens від 17 Липня 2020, 01:44:16Не навредит ей то что разберу термостат и вытяну клапан , так чтобы сразу и большой и малый круг был постоянно открыт ?
Или ей сил потом даже нормально прогреться не хватит?
Якщо у двигун залите нормальне дороге масло, їздите на пропані і до 60-70°C не даєте навантаження на двигун, то, думаю, що нічого двигуну не трапиться. Просто двигун буде грітись довше, а витрати палива можуть трішки збільшитись за рахунок довшого часу прогріву.

Поршень гріється швидше, ніж стінки циліндра, тому він розширюється швидше, ніж циліндр. Тому для затяжного прогріву масло має бути найкраще (дорожча напівсинтетика або синтетика), а оберти не вищими 2000 і ніяких навантажень на двигун, ніяких активних розгонів. Взимку, коли мастило густішає, мабуть, не варто термостат знімати. А влітку, думаю, все буде нормально.

Колись думав зробити собі такий експеримент, бо деколи під навантаженням стрілка температури гасала туди-сюди і мене це тримало у стресі. Але через лінь так і не виконав. :facepalm:

Якщо їздите на бензині, то мабуть, масло буде чорнішати і деградувати швидше.
У мене режим екслуатації "жоповозка до 5 км в одну сторону", коли холодно, не встигаю навіть прогрітись на малому колі охолодження. То поки їздив на бензині, до 3000 км масло у двигуні було вже геть чорне. Недавно замінив масло і тепер катаюсь строго на пропані. Подивлюсь тепер, як деградуватиме мастило від пропану в режимі короткого підскоку.

Sergik32

Костя, в мене зараз стоїть лайносотермос, тоєсть перероблено зі штатної системи і бачок шарик з цвагена то я вже не знаю чи там шо дзюрчить.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Vitaliy.

Цитата: coldiesiemens від 17 Липня 2020, 01:44:16Не навредит ей то что разберу термостат и вытяну клапан , так чтобы сразу и большой и малый круг был постоянно открыт ?
Даже и не думай.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Sergik32

якщо не робочий то тоді як варіант, а коли він відкриває то такого краще не робити
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0