Пробуксовывает сцепление

Автор drone, 24 Липня 2020, 11:25:50

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

І саме цікаве де фізика попрацювала, зношується фередо тобто його сторона від  прижимного диску на корзині а не маховика, бо там темлопередача менше , а на карзині деталі тонкіші і перегрівається саме тсороеа і фередо стирається з перегрітого боку. У мене на старому заводському яке знято 70тис пробігло є борозди на пружинах від вижимного 0,5мм глибиною і проваляні нижче інших три  пружини корзини.

У тебе проваляні на корзині пружини?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: drone від 01 Вересня 2020, 18:23:43
Вскрытие показало, что диск под замену  хотя износ еще не критичен (до заклепки 0,5мм) вместе с выжимным. А вот корзина вроде еще ничего. В то же время в книжке пишут, что лучше менять все в сборе. Есть у кого опыт сколько ходит заводская корзина? Подскажите еще у кого сколько ходят незаводские запчасти. 
Также в сцеплении довольно толстый масляный слой. Похоже, он попал туда через вилку выжимного из под сопливившей клапанной крышки.
В мене заводське пройшло 52 тисячі, корзина вийшла зладу, диск дотер до заклепок. На заміну взяв корзину валео і диск фсо, диску валео не брав, бо форумчанин Ромео дуже негативно відгукувався, в порівнянні з заводом то небо і земля.
Цитата: ВКБ від 02 Вересня 2020, 07:06:20
І саме цікаве де фізика попрацювала, зношується фередо тобто його сторона від  прижимного диску на корзині а не маховика, бо там темлопередача менше , а на карзині деталі тонкіші і перегрівається саме тсороеа і фередо стирається з перегрітого боку.
У мене цього разу фізика дала збій.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Так само і в мене. Чого це збій, витерло саме прижимнтйдиск який з іншого боку маховика. Маховик же цілий то?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Не знаю. У меня износ заводского диска близок к идеальному как и должно быть в теории. Неравномерный износ накладок скорее свидетельствует о разных коэф. трения пары накладка-маховик и накладка-корзина. Привет от рыночка который отказался от ГОСТ-ов из-за продают некачественные детали.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Володимир

Цитата: ВКБ від 02 Вересня 2020, 09:35:45
Так само і в мене. Чого це збій, витерло саме прижимнтйдиск який з іншого боку маховика. Маховик же цілий то?
Ні, накладка від маховика тоньша, і покоцало маховик. На фото видно що заклепки зі сторони маховика вже добре витерті, а зі сторони корзини тільки но почали тертись.
Цитата: drone від 02 Вересня 2020, 10:45:45
Не знаю. У меня износ заводского диска близок к идеальному как и должно быть в теории. Неравномерный износ накладок скорее свидетельствует о разных коэф. трения пары накладка-маховик и накладка-корзина. Привет от рыночка который отказался от ГОСТ-ов из-за продают некачественные детали.
То ти ідеальний водій, що в тебе рівномірностерлись накладки. Я періодично тягаю причіп, то в мене щеплення має трохи більші нагрузки, один раз навіть задиміло і після цього ведомий диск прилип до маховика з корзиною.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Палить сцепление может любой, даже на порожней машине. А наличие прицепа не влияет на износ, всё дело в наезднике, или шофёре.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 02 Вересня 2020, 11:42:23А наличие прицепа не влияет на износ, всё дело в наезднике, или шофёре.
Зовсім не впливає, особливо коли маневрувати заднім ходом з грузом масою одна тонна чи більше, то як рушати з гори і машина вже котиться.  :-D

Не варто забувати що задня передача має менше передаточне число ніж перша, тобто за одних і тих самих обертів авто їде швидше, рушати важче, і інколи потрібно дати трохи обертів двигуну щоби у нього був крутний момент, але в той же час мусить буксувати щеплення щоби авто рухалось з малою швидкістю.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

все впливає і причіп і горки і місто з пробками і звичка не знімати ноги з педалі і при малійшому накаті вже вижимати сцепу, тримати на сцепі коли світлофор вже не зелений, але і ще не зелений, стартувати з моцним падінням носка на педаль газу і сцепу не відпускати. І Володя правильно каже, задня передача дурно підібрана, особливо коли ще мотор тільки завів і вже тра їхати і в тебе інжектор, то там тільки сцепою швидкість корегуєш, бо тормоз нічого не рішає
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Володя так фото ж не маховика?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Я думав що людина яка хоч раз міняла щеплення відрізнить яка сторона на ведомому диску була зі сторони маховика а яка зі сторони корзини.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 03 Вересня 2020, 08:36:03
Я думав що людина яка хоч раз міняла щеплення відрізнить яка сторона на ведомому диску була зі сторони маховика а яка зі сторони корзини.

Голова нє дом совєтов хлам зберігати, там місце в основному для сімейного фотоальбому.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

нііі, там місце для правильних речей, це ГБО і якою стороною установити диска зчеплення, я вже і сам забув
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0