Help! Не працює датчик охолоджуючої рідини мотора

Автор ВКБ, 24 Липня 2020, 14:15:52

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Help! Не працює  датчик рівня охолоджуючої рідини.
Підключаю роз'єм - ..не працює. На під'єднаному   піднімаю щоб поплавок упав і імітував пустий бачек - не працює.  :wallbash:

До цього паяв був геркон новий, то почав працювати. Недавно помітив що не працює, бо ОЖ на нижній граничній мітці.  :facepalm:

Чи повинен на панелі горіти світлодіод коли контакт ОЖ від'єднаний?

Хто що знає?  :help:
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 24 Липня 2020, 14:15:52
Help! Не працює  датчик рівня охолоджуючої рідини.
Підключаю роз'єм - ..не працює. На під'єднаному   піднімаю щоб поплавок упав і імітував пустий бачек - не працює.  :wallbash:

До цього паяв був геркон новий, то почав працювати. Недавно помітив що не працює, бо ОЖ на нижній граничній мітці.  :facepalm:

Чи повинен на панелі горіти світлодіод коли контакт ОЖ від'єднаний?

Хто що знає?  :help:
Розбирай ще раз, промивай, пропаюй, і коли будеш збирати до купи сади на силікон, щоби туди не потрапляв тосол.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Може помниш Володя, при відстикованому мегапанель вказує на проблему МОЖ чи ні?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 24 Липня 2020, 15:01:52
Може помниш Володя, при відстикованому мегапанель вказує на проблему МОЖ чи ні?
Якщо просто зняти фішку то не показує нічого, щоби щось показувало потрібно замкнути контакти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Поки у моєї славутки стояв рідний бачок ОР з поплавком, то при від'єднанні фішки лампочка ОР не засвічувалась.
Тобто там пряме замикання для засвічування індикатора.

ВКБ

Розібрав датчик - там сухо. Причина - відпав геркон повнімттю з двох пайок.
Куплю новий геркончик і візьму на обжимки. Датчик рідний і цілий. Кільце поставив гумове кругле від чогось..цілий оберемок таких кілець є..десь колись взялись, тримає гуд.  Бачек тримає як чесно працює клапан.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 25 Липня 2020, 23:03:42
Розібрав датчик - там сухо. Причина - відпав геркон повнімттю з двох пайок.
Куплю новий геркончик і візьму на обжимки. Датчик рідний і цілий. Кільце поставив гумове кругле від чогось..цілий оберемок таких кілець є..десь колись взялись, тримає гуд.  Бачек тримає як чесно працює клапан.

Значить тосол там був раніше, залишились солі які роз"їли припой. Я в своєму після пайки весь голий метал промазовав водостійким клеєм і все герметизував силіконом.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Повністтю колбу?
У геркона довгі вуса...виводи контактів 15мм десь, напрашуються під обжимку.

Може його мастилом залити ту колбу?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Не знаю, я описав рецепт як робив я, жив він в такому стані дуже довго доки я не поміняв бачок на бачок від шкоди октавії.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: ВКБ від 24 Липня 2020, 14:15:52Help! Не працює  датчик рівня охолоджуючої рідини.
Геркон повинен заходити АЖ до дна нижньої тонкої трубки. Поплавок з магнітним кільцем... кільце вверх, ...кільце вниз. Як  його поставити  перевіряйте  до повного  монтування. Різна довжина герконів... Теоретично поплавок під самим верхом = обрив (геркон незамкнутий.) Поплавок унизу = геркон замкнутий. (але там може бути "проскок" тобто поплавок нижче і геркон знову розімкнутий.  Можно поставити на колбу резинку   щоб поплавок нижче не опустився. Наче  короткі геркони буде краще. Бо зона спрацювання у геркона не залежить від довжини. Довжина це я к правило конструктивно"моща" геркона.

Цитата: Toris від 24 Липня 2020, 16:28:31Тобто там пряме замикання для засвічування індикатора.
+
Хитрість в тому що поплавок може піти ще нижче -і тоді геркон розімкнется знову. Ставимо "ограничитель опусканія" магнітного поплавка на тонку частину колби. Нам же вже по.. наскільки мало ОР??? Голоовне що мало.!

Цитата: ВКБ від 25 Липня 2020, 23:03:42Куплю новий геркончик і візьму на обжимки.
Піднесіть до геркона магніт - якщо замкне , то нащо покупати новий?

Цитата: ВКБ від 24 Липня 2020, 14:15:52Чи повинен на панелі горіти світлодіод коли контакт ОЖ від'єднаний?
Ні. поплавок-магніт опустився на середині геркона замкнув = лампа світить. Поплавок опусився нижче, або піднявся вище середини геркона = геркон знову розімкнувся. Геркони бувають Нр це наш і НЗ це не наш.

Цитата: Володимир від 24 Липня 2020, 14:57:03і коли будеш збирати до купи сади на силікон,
Ото я так сьогодні і хренячів. Голоовне геркон повинен зайти до низу аж у тонке! На поплавку магнітне кільце можна повернути зверх, або знизу. Іграєиось мультиметром і   приймаємо рішення. Е ще правда чутливість герконів і сила тих магнитикві на поплавках. Теж мультиметр і граємось.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Такий купив. До цього купляв менший. Загнув нижню щоб нижче сів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 29 Липня 2020, 07:29:24Загнув нижню щоб нижче сів.
Загиб по феншую.  :rolleyes: (3-5мм до корпуса і держати пінцетом біля корпуса, щоб не тріснув корпус.). Навіщо откусив так коротко? можна було  десь посеред корпуса. При пайці буде гріти корпус (погано). Знову ж таки пінцетом перед корпусом відвести тепло пайки. Пайки можна закапать термоклеєм(пістолет, клей палочка, це більш надійно любих інших варіантів. Так навіть можна взагалі не паяти, а крутку і цим клеєм)
ЩЕ таке, чим коротший геркон, тим фіксованіш спрацює. Бо довгий, матиме ефект проскакування поплавка. Наприклад - їхав (тріснув бачок), став, пішов надовго, витекло багато ОР, поплаіок став низько і пройшов середину геркона. Ти прийшов і все показує норма( геркон розімкнутий.. Для такого варіанта тре надіти на колбу внизу запобіжне кільце (з резини) щоб, якщо рівень ОР навіть на дні поплавок остався навпроти середини геркона. Там і кільце магнітне на поплавку тільки під одним краєм. Треба погратися, щоб опреділить вверх чи вниз його ставить. Бо то якраз довжина геркона і потяне.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Геркон такий і купив не дуже довгі кінці. Меншого не було. Загнув дійсно притримуючі кінець біля колби мікропласкогубцями, був досвід розколу.. З капроновим пістолетом згоден, вже готовий.
Хотів на обжимки кінці, мало захвату і габаритів. Паять. Скрутку теж ідея. Але хочу спробувати пайку точкову контактну. Там подивимось як по рівню тосолу спрацює.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 29 Липня 2020, 22:48:40Але хочу спробувати пайку точкову контактну
Буде ж більше температура короткочасно -корус не трісне?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Цитата: vladishtm від 30 Липня 2020, 22:28:14
Цитата: ВКБ від 29 Липня 2020, 22:48:40Але хочу спробувати пайку точкову контактну
Буде ж більше температура короткочасно -корус не трісне?
Є ризик при пайці припоєм. Точкова лише локально нагріває.
Ще поки не робив.

Не вийде, новий куплю, копійки.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.