Якість реле перериванням вказівника поворотів/аварійки

Автор ВКБ, 29 Липня 2020, 13:31:40

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Два роки і бобік прожив, тепер  нестабільно гавкає і іноді спить поки будку не пнути ногами.
Поставив за 60 грн. 495.3747 без плати з планарними елементами ООО "Совек"

Фото поганого бобіка.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

мій стоковий здох, поставив расєйского за 100 з лишнім, поки щОлкає аж панель трясеться, стоковий ніжніше клацав
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Рідний і третій теперішній клаців : клац-клац..клац-клац....якось однаковорозмірено.
А цей шо бобік здох: клацКЛАЦ.....клацКЛАЦ...клацКЛАЦ....наче шкандибав...бісив. Під останок іноді як цвіркун дрібно з високою частотою....ццззззииии.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 29 Липня 2020, 13:54:21
мій стоковий здох, поставив расєйского за 100 з лишнім, поки щОлкає аж панель трясеться, стоковий ніжніше клацав
Ну, зате не забуваєш вимикати поворот.  :-D
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

я стокового розбирав, там на контактах було нагару багато він майже замикав, я почистив, промазав спец змазкою для контахтів і пропрацював він не довго, знов почав замикати і повороти не блимали а тупо світилися, от я і поміняв
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Олександр 1968

Реле на мікросхемах практично вічні.Як правило від(за)горяють контакти силового реле,або відпаюється вимірювальний опір(підковка) на платі.Заміна малогабаритного реле відновлює роботу.В зарашніх базарних силове релє нікудишнє,довго не служить.Я в себе перепаював релє з сигналізацій або з модулів центрального замка вибираючи по розміру.Після третьої заміни викинув реле і поставив мікросхему BTS 650 з оптроном для інверсії управління.Нема контактів-нема чому підгорати.Реле вийшло безшумним,то підключив на вихід динамик від мобільного через конденсатор-клацання прикольне.

ВКБ

Цитата: Олександр 1968 від 29 Липня 2020, 14:25:35
Реле на мікросхемах практично вічні.Як правило від(за)горяють контакти силового реле,або відпаюється вимірювальний опір(підковка) на платі.Заміна малогабаритного реле відновлює роботу.В зарашніх базарних силове релє нікудишнє,довго не служить.Я в себе перепаював релє з сигналізацій або з модулів центрального замка вибираючи по розміру.Після третьої заміни викинув реле і поставив мікросхему BTS 650 з оптроном для інверсії управління.Нема контактів-нема чому підгорати.Реле вийшло безшумним,то підключив на вихід динамик від мобільного через конденсатор-клацання прикольне.

Яке маркування реле на оптроні?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Олександр 1968

Цитата: ВКБ від 29 Липня 2020, 16:00:18
Цитата: Олександр 1968 від 29 Липня 2020, 14:25:35
Реле на мікросхемах практично вічні.Як правило від(за)горяють контакти силового реле,або відпаюється вимірювальний опір(підковка) на платі.Заміна малогабаритного реле відновлює роботу.В зарашніх базарних силове релє нікудишнє,довго не служить.Я в себе перепаював релє з сигналізацій або з модулів центрального замка вибираючи по розміру.Після третьої заміни викинув реле і поставив мікросхему BTS 650 з оптроном для інверсії управління.Нема контактів-нема чому підгорати.Реле вийшло безшумним,то підключив на вихід динамик від мобільного через конденсатор-клацання прикольне.

Яке маркування реле на оптроні?
ГА?Марка "самопал" мейд ін своє*.Давай ще раз.Беремо будь яке реле поворотів на мікросхемі.Викидаємо реле.Впаюємо інтелектуальний ключ марки bts,або інший.Більшість таких ключів управляється мінусом.Вихід з реле плюс.Потрібно проінвертувати напругу х допомогою транзистора або оптрона(як це в мене).Даю ссиль на примінення ключів,правда не реле поворотів,але близько https://sxem.org/2-vse-stati/raznoe/28-samodelki/177-adapter-dlya-elektricheskogo-podklyucheniya-pritsepa-k-avtomobilyu

ВКБ

Я так розумію що реле переривач одночасно подає напругу на два борти, а ричажек перекидує на лівий чи правий борт? У випадку аварійки напряму на два борта? Тому я так поняв пищалку можна підкинути на любий контакт ни колодці один?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Олександр 1968

Пищалка в пробках ззззлоооо-задовбує.Маленький динамік від мобілки послідовно з конденсатором на 10-50мкФ на масу і на вивід реле49А.Клацання схоже як на нових авто,скоріше цокання.Ключі можна придбати в Чернівцях https://silad.com.ua/p1075350401-mikroshema-bts650p-infineon.html по достаттньо невеликій ціні.Переобладнання себе виправдає довгою безперебійною роботою.До речі при підключенні  двох ламп по55ват через ключ останній не нагрівається взагалі при відсутності радіатора.Тобто можна реалізувани як пряме так і шим для фар,пічки,вент радіатора,тощо,є можливість моніторити струм через навантаження,реалізувати захист від перевантаження і тд.

ВКБ

Пппц, реле поворотів нове зранку відмовило через півгодини їзди ...епт. Х.з.иоже щось з проводкою, але аварійка теж не  працює.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Цитата: ВКБ від 30 Липня 2020, 08:06:33
Пппц, реле поворотів нове зранку відмовило через півгодини їзди ...епт. Х.з.иоже щось з проводкою, але аварійка теж не  працює.
На всяк випадок кнопку аварійки перевірте. Через неї зав'язано і повороти.
Ну а в першу чергу перевірте запобіжники.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

Не долго музика играла, не долго фраер танцевал.

Чуйка що глюче проводка. Бо з двома реле такі самі смптоми. Попепеднє на платі з планарними транзисторами не викинув поки і мабуть воно нормальне може бути.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Олександр 1968 від 29 Липня 2020, 19:56:40
Пищалка в пробках ззззлоооо-задовбує.Маленький динамік від мобілки послідовно з конденсатором на 10-50мкФ на масу і на вивід реле49А.Клацання схоже як на нових авто,скоріше цокання.Ключі можна придбати в Чернівцях https://silad.com.ua/p1075350401-mikroshema-bts650p-infineon.html по достаттньо невеликій ціні.Переобладнання себе виправдає довгою безперебійною роботою.До речі при підключенні  двох ламп по55ват через ключ останній не нагрівається взагалі при відсутності радіатора.Тобто можна реалізувани як пряме так і шим для фар,пічки,вент радіатора,тощо,є можливість моніторити струм через навантаження,реалізувати захист від перевантаження і тд.
В китайців можна купити готові ключі https://aliexpress.ru/item/32962975976.html?spm=a2g0o.pay_result.0.0.594f4REP4REPTp&gps-id=pay_success&scm=1007.13409.84631.0&scm_id=1007.13409.84631.0&scm-url=1007.13409.84631.0&pvid=8f929e98-8336-42c9-ac17-ee2bcca0c196&_ga=2.177709991.384259462.1596090272-312163559.1576661009
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр 1968

Цитата: ВКБ від 30 Липня 2020, 08:34:35
Не долго музика играла, не долго фраер танцевал.

Чуйка що глюче проводка. Бо з двома реле такі самі смптоми. Попепеднє на платі з планарними транзисторами не викинув поки і мабуть воно нормальне може бути.

Якщо на передніх фарах погана маса то іноді повороти можуть бликати основними фарами що для реле поворотів занадто.