Автор Тема: (Решено)Глохнет после старта двигателя, резком снятии нагрузки и начале движения  (Прочитано 2071 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21351
  • Карма: +3437/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    64040 KM
  • Получил спасибо: 1840
  • Сказал спасибо: 330

Ну якщо є бажання кожен день перевіряти, чи правильно відкалібрований ДПЗД , то звісно можно. і так.
Не давай дурних порад, робиться калібрування дроселя і все, нічого пиляти не потрібно.
Ти просто не розумієш про що пишеш, функція калібровки передбачає що ти записуєш в енергонезалежну пам"ять ЕЕПРОМ напругу при якій ДПДЗ знаходиться в положенні 0% і положенні 100%, далі все працює ідеально, мікас завжди знає яка напруга якому значенню положення ДПДЗ відповідає. Якщо пиляти вуха, то мікас можливо буде точно знати де нуль, а де решта відсотків буде знати точно тільки при умові що включив запалювання і натиснув до упору педаль газу, і то при умові що наруга на ДПДЗ перевищила напругу верхньої границі калібрування що записана в ЕЕПРОМ. Вимкнув запалення і все поновому. Якийсь чувак ще на мікасі 7.6 придумав ту фішку, і вже років 15 та байка ходить по нету.

Slavuta-club.info


Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1661
  • Карма: +277/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 273
  • Сказал спасибо: 243
Ти просто не розумієш про що пишеш, функція калібровки
Я ж не сказав, що не треба робити калібровку, звісно треба.  Але й у калібровки є свої таракани. Спробуй побачити значення положення менше нуля (со знаком "-") їХ не існує в природі, вони не потрібні мікасу. А тепер пдклади під упор заслонки, чи в інший макар, сдвинь заслонку вверх, потім откалібруй ДПДЗ в цьому положенні. Потім верни саму заслонку в правильне (закрите, нульове положення...), і подивись як там покази ДПДЗ? Я не збираюсь видумувати, як таке може відбутися в природі  :rolleyes: але така фігня має місце.
Я ж хочу бути впевненим в тому, щоб ФІЗИЧНО (а не програмно) була відповідність, значення "0" ДПДЗ саме правильному, нульовому положенню заслонки. А то так і відпавшу заслонку можна зробити каліброваною (звісно з дуру)
А так да, зазвичай там нічого пиляти не потрібно.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21351
  • Карма: +3437/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    64040 KM
  • Получил спасибо: 1840
  • Сказал спасибо: 330
Ти просто не розумієш про що пишеш, функція калібровки
Я ж не сказав, що не треба робити калібровку, звісно треба.  Але й у калібровки є свої таракани. Спробуй побачити значення положення менше нуля (со знаком "-") їХ не існує в природі, вони не потрібні мікасу. А тепер пдклади під упор заслонки, чи в інший макар, сдвинь заслонку вверх, потім откалібруй ДПДЗ в цьому положенні. Потім верни саму заслонку в правильне (закрите, нульове положення...), і подивись як там покази ДПДЗ? Я не збираюсь видумувати, як таке може відбутися в природі  :rolleyes: але така фігня має місце.
Я ж хочу бути впевненим в тому, щоб ФІЗИЧНО (а не програмно) була відповідність, значення "0" ДПДЗ саме правильному, нульовому положенню заслонки. А то так і відпавшу заслонку можна зробити каліброваною (звісно з дуру)
А так да, зазвичай там нічого пиляти не потрібно.
Положення буде рівне нулю, мікас перелаштує нуль  згідно зміщення. Будь який справний датчик без пиляних вух при закритому дроселі буде мати напругу 0,2-0,4в. Без будь яких пилянь вух калібрується без проблем, тому не давай нікому поради пиляти вуха бо це неправильно.

Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1661
  • Карма: +277/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 273
  • Сказал спасибо: 243
Положення буде рівне нулю, мікас перелаштує нуль  згідно зміщення.
Я не моху зрохуміти як ти читаєш мої пости? по діагоналі?
А тепер пдклади під упор заслонки, чи в інший макар, сдвинь заслонку вверх, потім откалібруй ДПДЗ в цьому положенні. Потім верни саму заслонку в правильне (закрите, нульове положення...), і подивись як там покази ДПДЗ?
По простому - навіть якщо відпаде заслонка справний ДПДЗ покаже "0"; якщо заслонку підклинить і вона не повністю закриє -відкалібруй датчик і він теж покаже "0"
Ось саме на ці властивості калібровки ДПДЗ я і вказав. .....якшо спочатку ти правильно відрегулював закрите положення заслонки, за допомогою спеціально встановленного для цього на дросельному вузлі болтика-упора, то може виявитися ІНОДІ що положення ДПДЗ  дасть значення трохи більше "0" і він не "довертається"  для отримання "0" на своєму кріпленні. Ну а тоді хазяїн-барин.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21351
  • Карма: +3437/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    64040 KM
  • Получил спасибо: 1840
  • Сказал спасибо: 330
Положення буде рівне нулю, мікас перелаштує нуль  згідно зміщення.
Я не моху зрохуміти як ти читаєш мої пости? по діагоналі?
А тепер пдклади під упор заслонки, чи в інший макар, сдвинь заслонку вверх, потім откалібруй ДПДЗ в цьому положенні. Потім верни саму заслонку в правильне (закрите, нульове положення...), і подивись як там покази ДПДЗ?
По простому - навіть якщо відпаде заслонка справний ДПДЗ покаже "0"; якщо заслонку підклинить і вона не повністю закриє -відкалібруй датчик і він теж покаже "0"
Ось саме на ці властивості калібровки ДПДЗ я і вказав. .....якшо спочатку ти правильно відрегулював закрите положення заслонки, за допомогою спеціально встановленного для цього на дросельному вузлі болтика-упора, то може виявитися ІНОДІ що положення ДПДЗ  дасть значення трохи більше "0" і він не "довертається"  для отримання "0" на своєму кріпленні. Ну а тоді хазяїн-барин.
Я так дуже вибачаюсь, але перечитай свій перший пост на який я тобі вже втреє звертаю гувагу https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17226.msg559036#msg559036 де там написано по упорний болтик?

Может просто комп не успевает за всеми переменными? :)
Посмотрите внимательно еще эту тему, ее часто игнорируют. http://forcechance.narod.ru/likbez-drossel.html
Единственное  -обратить внимание, что и ДПЗД в закрытом положении заслонки должен  показывать "0". Иногда для этого придется подпилить отверстие на ДПЗД. Ну и регулировать нач.угол откр. заслонки только на хорошо прогретой.

Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1661
  • Карма: +277/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 273
  • Сказал спасибо: 243
Володимир, я чесно, просто не розумію за що спор? Взагалі не бачу суті спору?
Я так дуже вибачаюсь, але перечитай свій перший пост на який я тобі вже втреє звертаю гувагу https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17226.msg559036#msg559036 де там написано по упорний болтик?
про це? http://forcechance.narod.ru/likbez-drossel.html
На автомобилях Lanos, Sens и Chance применяются различные дроссельные патрубки, но у всех есть регулировочный винт упора привода дроссельной заслонки, которым регулируется начальный угол открытия заслонки.
В мене такий упорний гвинт є. Регулювання виливається в виловлювання там десь +- 1/4, 1/8 оберта гвинта.
Чи спор про те що хтось умний, а хтось дурак?  :dunno: Так на форумах від їх зародження так не принято. Форум -це там де кожен висказує свою думку, (і по теиі розділу) а іншим вона потрібна чи ні - інші вирішують самі. На то він і форум. А от обзивати дурнями на форумах не принято. Зазвичай це і в правилах прописано.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Slavuta-club.info


 


*Последние сообщения

    Тема / Автор / Раздел Последний ответ
    First PostRe: Веселые картинки

    Автор Стас about 14 years ago в Болталка « 1 2 3 ... 127 »

    1899 Ответов
    296716 Просмотров
    Последний ответот Vitaliy.
    about 2 hours ago
    First PostRe: Расход топлива, прямые измерения

    Автор vladishtm about 3 days ago в Инжектор « 1 2 »

    17 Ответов
    332 Просмотров
    Последний ответот ВКБ
    about 5 hours ago
    First PostRe: Немножко юморка

    Автор admin (предыдущий) about 6 years ago в Болталка « 1 2 3 ... 58 »

    865 Ответов
    127246 Просмотров
    Последний ответот vladishtm
    about 6 hours ago
    First PostRe: (Решено)Глохнет после старта двигателя, резком снятии нагрузки и начале движения

    Автор dedSerduk about 1 year ago в Двигатель, КПП « 1 2 »

    20 Ответов
    2070 Просмотров
    Последний ответот vladishtm
    about 8 hours ago
    First PostRe: Флудилка 2022

    Автор Vitaliy. about 2 weeks ago в Болталка « 1 2 3 »

    38 Ответов
    1390 Просмотров
    Последний ответот Володимир
    about 11 hours ago

    • Обычная тема
    • Hot Topic
    • Very Hot Topic
    • Заблокированная тема
    • Прикрепленная тема
    • Голосование