Переробка стрілочного мікроамперметра 0-100 мкА в вольтметр 1 Вольт (1 V)

Автор ВКБ, 09 Вересня 2020, 14:04:56

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2020, 14:04:56підібрав шунт, який буде підключатись послідовно
"Шунт", по определению, это паралельно прибору подключенное сопротивление.

Последовательно с прибором подключается "добавка". Добавки применяються для вольтметров чтобы повысить входное сопротивление измерителя и не влиять на схему.

"Шунты применяются для расширения пределов измерения измерительных механизмов по току, при этом большую часть измеряемого тока пропускают через шунт, а меньшую — через измерительный механизм. Шунты имеют небольшое сопротивление и применяются, главным образом, в цепях постоянного тока с магнитоэлектрическими измерительными механизмами. http://electricalschool.info/spravochnik/izmeren/414-izmeritelnye-shunty-i-dobavochnye.html
https://www.ruselectronic.com/shunt-dlya-ampermetra/
У вас прибор скорее всего магнитоэлектрической системы. Такого типа были на магнитофонных индикаторах Если верить ему и внутри не было никаких резисторов (хотя могли быть наружные - надпись на шкале не всегда то что меряется, нужно проверить другим прибором, + источник + регулятор его предел измерений) способен померять 0,00015 А.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2020, 15:48:06Тобто приблизно опір ДК дорівнює опору прибору і задавив його перегрузом.
У такому випадку Ваш прилад не підходить: для послідовного підключення внутрішній опір прилада має бути набагато менший, а для паралельного - набагато більший.

ВКБ

По пам'яті:
Амперметр має малмй опір майже нуль і підключається послідовно і лише з навантаженням та по номіналу.. Вольтметр великий і підключається паралельно навантаженню або джерелу.
Трму при нульовому опорі мікроамперметра , який є в межах струму лінцюгу, слід підібрати опір для падіння напруги в один вольт. Це 10кОм. Наче все
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: Toris від 09 Вересня 2020, 15:44:09швидше за все не годиться для дорожніх умов. Перша ж добряча яма о
Це точно,  хоч там скоріш за все на кернах. Хоча і не обірве (обриває зразу тих хто на растяжках) але вібрація покришить підпятник і воно буде лапоть показувать. Можна огорнути паралоном, довше проживе.
Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2020, 15:48:06Доречі як підєднав цей мікроамперметр і зробив КЗ ним на масу, то струм поступово неспішно попрямував до нуля , а ДК при льосу почала показувати бідну суміш. Тобто приблизно опір ДК дорівнює опору прибору і задавив його перегрузом.
Якщо хочете міряти ток, то включення вимірювальної схеми послідовне (шунт має мізерний опір) а паралельно шунту мілівольтметр (стандартно шунт роблять таким, шоб на ньому було падіння 75мілівольт, то ж паралельно шунту стандартно підключають миливольтметр на 75/100//150 миливольт.
Якщо  хочете міряти напругу, то включення вимірювальної схеми паралельне. До прибора ставиться послідовно добавка (великий опір) щоб отримать стандартні 75 мілівольт . (Або перераховуєте добавку під свій мікроамперметр, так щоб мати дуже малий струм в паралельно підключеній вами схемі, але достатній для аикроамперметра)
А написати на шкалі вимір можете який завгодно (приклеївши бумажку) - хоч в бубликах. B)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2020, 16:03:14По пам'яті:
Вище дав ссилки (для освженія памяті  B))  Розуміете -те що в вас написано на шкалі того прибора  -ще нічого не значить. Спробуйте з допомогою стороннього істочника + регулятор (резистор, потенціометр) і мультіметра вияснити який предел по току і напрузі у цього прибора. Візуально якщо вітків на раммці багато - допустимо це вольтметр. Я кщо мало - амперметр. Але в магнітоєлектричній системі амперметр це фактично із вольтметрів. Магнітоелектричні -це рамка з проводами всередині постіного магніту. Рамка на кернах, керни на рубінових підпятниках (або других штучних). На осі рамки спіральні пружини
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Прибор клеєний, водонепроникний.
Деталі рухомі легкі і малоенерційні відповідно і не струшуються прям за один раз.
Вже падав сьогодні, нічого йому нема, а авто не кіьітка по мощеній дорозі.
Такі є в радіо Океан і т.п.
Зручно не цифровим який усереднює , а саме стрілрчним і простому водію і карбюраторщику видно бідно багато, помітити маркером чи наклейкою, відтарувати на 50 мка як 0,458Вольт.
Думаю найкраще зсінним резистором попрацювати

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Хто знає, яка напруга подається на обігрівач лямбди. Чи відключається обігрівач при розігріві газами чи увімкнений постійно?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2020, 15:48:06
Доречі як підєднав цей мікроамперметр і зробив КЗ ним на масу, то струм поступово неспішно попрямував до нуля , а ДК при льосу почала показувати бідну суміш. Тобто приблизно опір ДК дорівнює опору прибору і задавив його перегрузом.
Цитата: KOT від 09 Вересня 2020, 14:12:59не будет работать с ДК
Я пророк  :P

Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2020, 15:13:37
Я заміряв струм ДК в момент його роботи стрілочним ось саме цим мікроамперметром, і при коеф. ДК 1 по бортовому міліамперметр показував 50міліамп при напрузі в 0,5В плюс мінус 5% може помиляюсь. В даному випадку неважливий опір ДК, а він себе веде як міні джерело енергії зі струмом в 50мікроампер і 0,5Вольт потужністтю в 0,000025Вт.
Но вот не совпадает с этим, да и созданная тема не совпадает с данным предложением))

А вот немного еще по поводу тряски:
Ударопрочность: ускорение 100 м/с2,частота 10...50 ударов в мин.

ВКБ

Кот, що це за таке прискорення еее!?
У славути при 5м сек в кв.шкребуться колеса ))) І удари дороги розмазані в часі амортизатором. Фізика..тут я як риба в воді.Ну і горизонтальний рух стрілки і вертикальна вісь.
Щодо не працює, мабуть не дописав, то я його в нахалку підключив у вигляді САМЕ МІКРОАВПЕРМЕТРА А НЕ ВОЛЬТМЕТРА. ВОЛЬИМЕТР ЩЕ НЕ ГОТОВИЙ ТАК ЯК НЕМАЄ ПІД РУКОЮ ОПОРУ 10 кОм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Всё сходится - добавить резистор стандартного номинала 6к8 и получится вольтметр на 1В.  :drinks:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Vitaliy.

Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2020, 16:03:14при нульовому опорі мікроамперметра
Где Вы такие микроАмперметры находите? Я в жизни не встречал подобные головки с таким *нулевым* сопротивлением :)
Цитата: ВКБ від 09 Вересня 2020, 19:29:22Заміряв опір мікроамперметра, 3,3кОм.
:-D
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Цитата: igo61 від 09 Вересня 2020, 19:43:43
6к8 - це  6 кОм? )))

Знайду сьогодні підстроєчний 2..10кОм.

Хтось знає скільки вольт іде на нагрів лямбди? 5 чи 12 Вольт? І чи постійно працює нагрів, тобто спіраль чи мікас її вимикає при прогріві і запуску?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цитата: ВКБ
6к8 - це  6 кОм?
Ні, 6к8 - це 6,8кОм, шість цілих і вісім десятих кілоома. Це така система позначень номіналів.
Доречі, номінала резистора в 6кОм в стандартних рядах не існує.

Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Олександр 1968

Цитата: igo61 від 10 Вересня 2020, 08:34:54
Цитата: ВКБ
6к8 - це  6 кОм?
Ні, 6к8 - це 6,8кОм, шість цілих і вісім десятих кілоома. Це така система позначень номіналів.
Доречі, номінала резистора в 6кОм в стандартних рядах не існує.


Ну то хай пошукає 6,04кОм(E192),якщо дуже треба