Автор Тема: Ремонт генератора и последовавшие проблемы  (Прочитано 17609 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1254
  • Карма: +222/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 218
  • Сказал спасибо: 189
Причому проводи чорніють всередині ізоляції на метри по обидві сторони від згнившої скрутки
Вот, вот.
не бачив жодного авто,в якому би з'єднання проводів було б на пайці
... ну в лампах пайка, в панелях пайка... всьоиу своє місце.  Нема нічого поганого і в обжимних контактах (простіше ремонтувати наприклад.) Все зводиться до якості матеріалів і виконання робіт. Якщо обжимний контакт гівном покритий, провалявся на складі і вже окислений втулили в проводку авто, на струм 5А і більш -ну то й результат кака.
Думаю, що за понад 100 років авіації до такого рішення прийшли не просто так.
В силовій електриці (сотні -тісячі ампер) контакти теж обжимні і болтами прикручені. Та провод (мідь) все ж лудиться, перед обжимом. Для пари алюміній-мідь вже використовують спеціальні двосторонні шайби.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Slavuta-club.info


Оффлайн Олександр 1968

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 716
  • Карма: +453/-31
  • 🆓♎
  • Зарегистрирован: 2012-05-28 Откуда: Проскурів
  • Авто: Славута 1,2 solex
  • Пробег:
    120000 KM
  • Получил спасибо: 376
  • Сказал спасибо: 89
Ставив сигналку на бмв 318 кузов f30.Силові та частина моторних джгутів-мідь.Всі інші міжблочні з'єднання багатожильний алюміній.Все це гамузом сходиться на роз'єми блоків.Машина по моєму 13 року,установлював в 19-тому.Все працювало ідеально.Того року продана в Тернопіль без особливих проблем з електрикою
ремонт автоелектрики🔧🔨💉

Оффлайн sniper

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 801
  • Карма: +277/-27
  • Зарегистрирован: 2009-07-13 Откуда: ---
  • Авто: запорожець
  • Получил спасибо: 49
  • Сказал спасибо: 3
бмв 318 кузов f30
а есть опыт в распознании алюминиевого провода и медного лужоного? а то у меня огромные сомнения
славута 1.3 Li

Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1254
  • Карма: +222/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 218
  • Сказал спасибо: 189
Цитата: Олександр 1968 от Вчера в 20:58
бмв 318 кузов f30
а есть опыт в распознании алюминиевого провода и медного лужоного? а то у меня огромные сомнения
:dunno: :psih: щось я теж сумливаюсь -в беху і люмінь?  :facepalm:  .ще.. з життя електрика трохи про провід. Є такі кабелі "контрольні". В них декілька окремих проводів в ізоляції і всі вони в загальній уже трубці ізоляції (типу шнур на переносках тільки проводів більше) Під кінец 80х початок 90х довелось цих контр. кабелів "нашого виробництва" багато прокласти.  Через деякий час - по перше з нутря кабелі поперло жирне гівно, а а ще через деякий час почала репаться іхоляція  на окремих проводах (особливо на перегибах).  Хоча поруч продовжували лежати як новенькі, такі ж контрольні тільки більш ранього виробництва.  В тіж часи попадались ГДРовські контрольні кабелі (точніше вони кіповськиі) тесь теж випуска 80тих.. Кожний ізольований  провід - одножильний алюміній "омедненный"  :gvozd:  Жили мякенькі, не ломкі, сильно не окислювався,... десятки рокі лежать уже і як нові.  Приємне враження також від болгарських багатопарних кабелів для телефонії.  Зараз валяеться кусок "военного" многожил ізольованого провода десь 1,5-2мм. Жорсткувато пружинний. З якого сплаву зроблений  :wacko:  Колір золотистий, взоляція трохи гівняна для сонця, але в землі вічна, ...без ізоляції бачу що окислюеться під ізоляцією як новий. І головне - дуже важко навіть перерубати молотком на ребрі ( мет.уголок).  Як тросик. Так що і провода всякі бувають.  :gvozd:

 
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн Олександр 1968

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 716
  • Карма: +453/-31
  • 🆓♎
  • Зарегистрирован: 2012-05-28 Откуда: Проскурів
  • Авто: Славута 1,2 solex
  • Пробег:
    120000 KM
  • Получил спасибо: 376
  • Сказал спасибо: 89
Як правило перед установкою на якусь модель авто вивчаю максимум інформації по ній,такщо сумнівающіїся вперьод по мануали !
ремонт автоелектрики🔧🔨💉

Оффлайн sniper

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 801
  • Карма: +277/-27
  • Зарегистрирован: 2009-07-13 Откуда: ---
  • Авто: запорожець
  • Получил спасибо: 49
  • Сказал спасибо: 3
Як правило перед установкою на якусь модель авто вивчаю максимум інформації по ній,такщо сумнівающіїся вперьод по мануали !
прежде чем написать я гуглил. никто не будет использовать алюминиевые провода в вибронагруженных местах. поэтому нечего ересь писать.
в автомобиле медные провода сгниваю, а алюминий вообще в раз.
славута 1.3 Li

Оффлайн drone

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1561
  • Карма: +540/-0
  • Зарегистрирован: 2010-02-07
  • Авто: 1.2 Si 2008
  • Пробег:
    45000 KM
  • Получил спасибо: 534
  • Сказал спасибо: 139
Як правило перед установкою на якусь модель авто вивчаю максимум інформації по ній,такщо сумнівающіїся вперьод по мануали !
прежде чем написать я гуглил. никто не будет использовать алюминиевые провода в вибронагруженных местах. поэтому нечего ересь писать.
в автомобиле медные провода сгниваю, а алюминий вообще в раз.
Алюминиевые провода на столбах у вас тоже сгнивают в раз?
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Оффлайн sniper

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 801
  • Карма: +277/-27
  • Зарегистрирован: 2009-07-13 Откуда: ---
  • Авто: запорожець
  • Получил спасибо: 49
  • Сказал спасибо: 3
Як правило перед установкою на якусь модель авто вивчаю максимум інформації по ній,такщо сумнівающіїся вперьод по мануали !
прежде чем написать я гуглил. никто не будет использовать алюминиевые провода в вибронагруженных местах. поэтому нечего ересь писать.
в автомобиле медные провода сгниваю, а алюминий вообще в раз.
Алюминиевые провода на столбах у вас тоже сгнивают в раз?
не мели ерунду если не понимаешь.
у тебя забор стоит на ветру и не гниёт, а теперь залезь в порог под заднюю дверь и офигеешь, если только специально не мовилил.

многожильные алюминиевые провода очень ломкие. 3 изгиба и сломались, медные 15 выдержат(если не дойдёт, то я о жилке говорил. весь жгут работает по радиусу и хватит на дольше). немного влаги и алюминиевые гниют увеличиваясь в объеме и превращаясь в порошок. не раз это дерьмо выкидывал в автозвуке. то просто отгнило, то переломилось. а если прозрачный силиконовый 0.75 квадрат и меньше так по всей длине сгнивает.
славута 1.3 Li

Оффлайн Immune

  • Славутолюб
  • **
  • Сообщений: 18
  • Карма: +1/-0
  • Зарегистрирован: 2021-06-02
  • Авто: Славута
  • Пробег:
    165 KM
  • Получил спасибо: 1
  • Сказал спасибо: 8
Re: Ремонт генератора и последовавшие проблемы
« Ответ #173 : 31 Август 2021, 10:09:18 »
Здоровеньки були, таке питання з генератором. Як заводишь на холодну генератор видає 14,2 В. Як проїдешь кілька кілометрів, то 13,3; 13,5 і це без включення фар, вентилятора пічки. З фарами і вентилятором до 12,5 опускається. Думаю ремінь поміняти, та щітки і почистить всю масу. Але можливо собака десь в ішному місці порилась?

Оффлайн User2108

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 3223
  • Карма: +358/-1
  • Зарегистрирован: 2010-05-28 Откуда: м.Київ, славетний НТУУ "КПІ"
  • Пробег:
    200000 KM
  • Получил спасибо: 123
  • Сказал спасибо: 35
Re: Ремонт генератора и последовавшие проблемы
« Ответ #174 : 31 Август 2021, 10:43:25 »
Це на АКБ така напруга? Собака зарита у конструктивно слабій проводці наших авто.
Аварии случаются потому, что нынешние водители ездят по вчерашним дорогам на завтрашних машинах с послезавтрашней скоростью...
ВАЗ 2108 \"Спутник\" 1300і

Оффлайн Vadim_K

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 553
  • Карма: +190/-0
  • Зарегистрирован: 2015-05-03 Откуда: смт. Кринички, Дн-ська обл.
  • Авто: Таврия 1,3si, переделанная из карбюраторной 1992г.в. Subaru Legacy 2.5 2012
  • Пробег:
    280840 KM
  • По городу (л / 100 км): 8
  • По трассе (л / 100 км): 6
  • Получил спасибо: 179
  • Сказал спасибо: 142
Re: Ремонт генератора и последовавшие проблемы
« Ответ #175 : 31 Август 2021, 10:58:14 »
Думаю ремінь поміняти, та щітки і почистить всю масу.
Маси це найперше, ососбливо з кузова на двигун або з АКБ на кузов.
Ну а далі я б подивився на щітки, та стан контактних кілець на якорі. Можливо знос критичний і потрібна заміна.
За ремінь то не критично, я так думаю. Невже ремінь як сопель бовтається?
Пробіг авто який?
З генератором щось колись робилось?
Напругу чим дивитесь і де?
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21002
  • Карма: +3336/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    63050 KM
  • Получил спасибо: 1739
  • Сказал спасибо: 313
Re: Ремонт генератора и последовавшие проблемы
« Ответ #176 : 31 Август 2021, 11:06:45 »
Здоровеньки були, таке питання з генератором. Як заводишь на холодну генератор видає 14,2 В. Як проїдешь кілька кілометрів, то 13,3; 13,5 і це без включення фар, вентилятора пічки. З фарами і вентилятором до 12,5 опускається. Думаю ремінь поміняти, та щітки і почистить всю масу. Але можливо собака десь в ішному місці порилась?
В регуляторі напруги на генераторі є корекція по температурі, можливо забагато корегує.

Оффлайн Toris

  • Ordnung muß sein
  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 5638
  • Карма: +1024/-2
  • Зарегистрирован: 2017-12-01 Откуда: UA
  • Авто: ЗАЗ 110307 Славута 1.2L carb./LNG; ЗАЗ Т13110 Sens 1.3i/LNG
  • Получил спасибо: 981
  • Сказал спасибо: 3409
Re: Ремонт генератора и последовавшие проблемы
« Ответ #177 : 31 Август 2021, 14:12:44 »
Як заводишь на холодну генератор видає 14,2 В. Як проїдешь кілька кілометрів, то 13,3; 13,5 і це без включення фар, вентилятора пічки.
Можливо, після просадки стартером генератор посилено закачує енергію в акумулятор, піднімає напругу, щоби збільшити струм?

На моїх славутці та сенсі післа стартерування напруга з генератора ніби не підіймається вище 13.6...13.8 В.
А за кілька км напругу показує 13.2...13.3 В. На дальняку сенс показує 13.1...13.3 В, це без фар, габаритів, стопів та поворотів.
У славутці напруга вимірюється китайським індикатором напруги, врізаним Олександром у бортмережу.
У сенсі напругу дивлюсь за допомогою індикатора напруги на блочку USB-живлення, всунутому у прикурювач.

Оффлайн Immune

  • Славутолюб
  • **
  • Сообщений: 18
  • Карма: +1/-0
  • Зарегистрирован: 2021-06-02
  • Авто: Славута
  • Пробег:
    165 KM
  • Получил спасибо: 1
  • Сказал спасибо: 8
Re: Ремонт генератора и последовавшие проблемы
« Ответ #178 : 31 Август 2021, 17:30:31 »
Пробіг авто який?
З генератором щось колись робилось?
Напругу чим дивитесь і де?
У сенсі напругу дивлюсь за допомогою індикатора напруги на блочку USB-живлення, всунутому у прикурювач.
Тільки у мене не в сенсі, а в славуті вольтметр в прикурювачі. Перевіряв його звичайним вольметром на аккумуляторі брехні не помітив..
Пробіг 165 тис.км.
Мінявся весною діодний міст і щітки, але  обмотка була в нормі, електрик сказав роки 2 ще побігає.
Ця проблема з'явилась недавно, так як до цього з включеними фарами було приблизно 13,2 В.

Оффлайн Vadim_K

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 553
  • Карма: +190/-0
  • Зарегистрирован: 2015-05-03 Откуда: смт. Кринички, Дн-ська обл.
  • Авто: Таврия 1,3si, переделанная из карбюраторной 1992г.в. Subaru Legacy 2.5 2012
  • Пробег:
    280840 KM
  • По городу (л / 100 км): 8
  • По трассе (л / 100 км): 6
  • Получил спасибо: 179
  • Сказал спасибо: 142
Re: Ремонт генератора и последовавшие проблемы
« Ответ #179 : 01 Сентябрь 2021, 09:26:57 »
Мінявся весною діодний міст і щітки, але  обмотка була в нормі, електрик сказав роки 2 ще побігає.
Ця проблема з'явилась недавно, так як до цього з включеними фарами було приблизно 13,2 В.
Щітки з регулятором мінялись? Виробник, марка, модель?
Я всім рекомендую і міняю на ВТН з додатковим проводом на клему В+ типу такого https://www.vtnauto.com/ru/9111i2i4i6.html
13,2в це зовсім мало. В мануалі написано 14,0+-0,2.
Шукайте проблему, інакше взимку буде АКБ зовсім погано.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Slavuta-club.info

Re: Ремонт генератора и последовавшие проблемы
« Ответ #179 : 01 Сентябрь 2021, 09:26:57 »

 


*Последние сообщения

    Тема / Автор / Раздел Последний ответ
    First PostRe: История ЗАЗ

    Автор Алла about 13 years ago в Болталка « 1 2 3 ... 20 »

    288 Ответов
    49628 Просмотров
    Последний ответот _Aleksandr_
    about 6 hours ago
    First PostRe: Просто Славута -> ВАЗ-21114-НІМФА -> FIAT Doblo Турбо Каблучок

    Автор gray-black about 6 years ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 100 »

    1486 Ответов
    186200 Просмотров
    Последний ответот gray-black
    about 6 hours ago
    First PostRe: Плохая работа тормозов

    Автор Стас about 13 years ago в Ходовая, Рулевая, Тормозная системы « 1 2 3 ... 82 »

    1224 Ответов
    203094 Просмотров
    Последний ответот romuald
    about 9 hours ago
    First PostRe: Происшествия, аварии, катаклизмы

    Автор Vitaliy. about 1 year ago в Болталка « 1 2 3 ... 13 »

    190 Ответов
    60037 Просмотров
    Последний ответот Vitaliy.
    about 16 hours ago
    First PostRe: Вічна проблема: *діти -батьки*, в Нашому випадку *продавець - покупеуь*

    Автор VAZ 21053 about 9 months ago в Болталка « 1 2 3 4 »

    51 Ответов
    3282 Просмотров
    Последний ответот VAZ 21053
    about 1 day ago

    • Обычная тема
    • Hot Topic
    • Very Hot Topic
    • Заблокированная тема
    • Прикрепленная тема
    • Голосование