Ремонт генератора и последовавшие проблемы

Автор Серж, 09 Жовтня 2020, 17:18:52

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Олександр 1968 від 24 Липня 2021, 07:33:02Причому проводи чорніють всередині ізоляції на метри по обидві сторони від згнившої скрутки
Вот, вот.
Цитата: Олександр 1968 від 24 Липня 2021, 07:33:02не бачив жодного авто,в якому би з'єднання проводів було б на пайці
... ну в лампах пайка, в панелях пайка... всьоиу своє місце.  Нема нічого поганого і в обжимних контактах (простіше ремонтувати наприклад.) Все зводиться до якості матеріалів і виконання робіт. Якщо обжимний контакт гівном покритий, провалявся на складі і вже окислений втулили в проводку авто, на струм 5А і більш -ну то й результат кака.
Цитата: Toris від 24 Липня 2021, 11:29:22Думаю, що за понад 100 років авіації до такого рішення прийшли не просто так.
В силовій електриці (сотні -тісячі ампер) контакти теж обжимні і болтами прикручені. Та провод (мідь) все ж лудиться, перед обжимом. Для пари алюміній-мідь вже використовують спеціальні двосторонні шайби.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Ставив сигналку на бмв 318 кузов f30.Силові та частина моторних джгутів-мідь.Всі інші міжблочні з'єднання багатожильний алюміній.Все це гамузом сходиться на роз'єми блоків.Машина по моєму 13 року,установлював в 19-тому.Все працювало ідеально.Того року продана в Тернопіль без особливих проблем з електрикою

sniper

Цитата: Олександр 1968 від 24 Липня 2021, 20:58:13бмв 318 кузов f30
а есть опыт в распознании алюминиевого провода и медного лужоного? а то у меня огромные сомнения
славута 1.3 Li

vladishtm

Цитата: sniper від 25 Липня 2021, 02:11:09Цитата: Олександр 1968 от Вчера в 20:58
бмв 318 кузов f30
а есть опыт в распознании алюминиевого провода и медного лужоного? а то у меня огромные сомнения
:dunno: :psih: щось я теж сумливаюсь -в беху і люмінь?  :facepalm:  .ще.. з життя електрика трохи про провід. Є такі кабелі "контрольні". В них декілька окремих проводів в ізоляції і всі вони в загальній уже трубці ізоляції (типу шнур на переносках тільки проводів більше) Під кінец 80х початок 90х довелось цих контр. кабелів "нашого виробництва" багато прокласти.  Через деякий час - по перше з нутря кабелі поперло жирне гівно, а а ще через деякий час почала репаться іхоляція  на окремих проводах (особливо на перегибах).  Хоча поруч продовжували лежати як новенькі, такі ж контрольні тільки більш ранього виробництва.  В тіж часи попадались ГДРовські контрольні кабелі (точніше вони кіповськиі) тесь теж випуска 80тих.. Кожний ізольований  провід - одножильний алюміній "омедненный"  :gvozd:  Жили мякенькі, не ломкі, сильно не окислювався,... десятки рокі лежать уже і як нові.  Приємне враження також від болгарських багатопарних кабелів для телефонії.  Зараз валяеться кусок "военного" многожил ізольованого провода десь 1,5-2мм. Жорсткувато пружинний. З якого сплаву зроблений  :wacko:  Колір золотистий, взоляція трохи гівняна для сонця, але в землі вічна, ...без ізоляції бачу що окислюеться під ізоляцією як новий. І головне - дуже важко навіть перерубати молотком на ребрі ( мет.уголок).  Як тросик. Так що і провода всякі бувають.  :gvozd:

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Як правило перед установкою на якусь модель авто вивчаю максимум інформації по ній,такщо сумнівающіїся вперьод по мануали !

sniper

Цитата: Олександр 1968 від 25 Липня 2021, 14:23:29
Як правило перед установкою на якусь модель авто вивчаю максимум інформації по ній,такщо сумнівающіїся вперьод по мануали !
прежде чем написать я гуглил. никто не будет использовать алюминиевые провода в вибронагруженных местах. поэтому нечего ересь писать.
в автомобиле медные провода сгниваю, а алюминий вообще в раз.
славута 1.3 Li

drone

Цитата: sniper від 25 Липня 2021, 21:51:08
Цитата: Олександр 1968 від 25 Липня 2021, 14:23:29
Як правило перед установкою на якусь модель авто вивчаю максимум інформації по ній,такщо сумнівающіїся вперьод по мануали !
прежде чем написать я гуглил. никто не будет использовать алюминиевые провода в вибронагруженных местах. поэтому нечего ересь писать.
в автомобиле медные провода сгниваю, а алюминий вообще в раз.
Алюминиевые провода на столбах у вас тоже сгнивают в раз?
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

sniper

Цитата: drone від 25 Липня 2021, 22:03:34
Цитата: sniper від 25 Липня 2021, 21:51:08
Цитата: Олександр 1968 від 25 Липня 2021, 14:23:29
Як правило перед установкою на якусь модель авто вивчаю максимум інформації по ній,такщо сумнівающіїся вперьод по мануали !
прежде чем написать я гуглил. никто не будет использовать алюминиевые провода в вибронагруженных местах. поэтому нечего ересь писать.
в автомобиле медные провода сгниваю, а алюминий вообще в раз.
Алюминиевые провода на столбах у вас тоже сгнивают в раз?
не мели ерунду если не понимаешь.
у тебя забор стоит на ветру и не гниёт, а теперь залезь в порог под заднюю дверь и офигеешь, если только специально не мовилил.

многожильные алюминиевые провода очень ломкие. 3 изгиба и сломались, медные 15 выдержат(если не дойдёт, то я о жилке говорил. весь жгут работает по радиусу и хватит на дольше). немного влаги и алюминиевые гниют увеличиваясь в объеме и превращаясь в порошок. не раз это дерьмо выкидывал в автозвуке. то просто отгнило, то переломилось. а если прозрачный силиконовый 0.75 квадрат и меньше так по всей длине сгнивает.
славута 1.3 Li

Immune

Здоровеньки були, таке питання з генератором. Як заводишь на холодну генератор видає 14,2 В. Як проїдешь кілька кілометрів, то 13,3; 13,5 і це без включення фар, вентилятора пічки. З фарами і вентилятором до 12,5 опускається. Думаю ремінь поміняти, та щітки і почистить всю масу. Але можливо собака десь в ішному місці порилась?

User2108

Це на АКБ така напруга? Собака зарита у конструктивно слабій проводці наших авто.

Vadim_K

Цитата: Immune від 31 Серпня 2021, 10:09:18Думаю ремінь поміняти, та щітки і почистить всю масу.
Маси це найперше, ососбливо з кузова на двигун або з АКБ на кузов.
Ну а далі я б подивився на щітки, та стан контактних кілець на якорі. Можливо знос критичний і потрібна заміна.
За ремінь то не критично, я так думаю. Невже ремінь як сопель бовтається?
Пробіг авто який?
З генератором щось колись робилось?
Напругу чим дивитесь і де?
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: Immune від 31 Серпня 2021, 10:09:18
Здоровеньки були, таке питання з генератором. Як заводишь на холодну генератор видає 14,2 В. Як проїдешь кілька кілометрів, то 13,3; 13,5 і це без включення фар, вентилятора пічки. З фарами і вентилятором до 12,5 опускається. Думаю ремінь поміняти, та щітки і почистить всю масу. Але можливо собака десь в ішному місці порилась?
В регуляторі напруги на генераторі є корекція по температурі, можливо забагато корегує.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Immune від 31 Серпня 2021, 10:09:18Як заводишь на холодну генератор видає 14,2 В. Як проїдешь кілька кілометрів, то 13,3; 13,5 і це без включення фар, вентилятора пічки.
Можливо, після просадки стартером генератор посилено закачує енергію в акумулятор, піднімає напругу, щоби збільшити струм?

На моїх славутці та сенсі післа стартерування напруга з генератора ніби не підіймається вище 13.6...13.8 В.
А за кілька км напругу показує 13.2...13.3 В. На дальняку сенс показує 13.1...13.3 В, це без фар, габаритів, стопів та поворотів.
У славутці напруга вимірюється китайським індикатором напруги, врізаним Олександром у бортмережу.
У сенсі напругу дивлюсь за допомогою індикатора напруги на блочку USB-живлення, всунутому у прикурювач.

Immune

Цитата: User2108 від 31 Серпня 2021, 10:43:25Пробіг авто який?
З генератором щось колись робилось?
Напругу чим дивитесь і де?
Цитата: Володимир від 31 Серпня 2021, 11:06:45У сенсі напругу дивлюсь за допомогою індикатора напруги на блочку USB-живлення, всунутому у прикурювач.
Тільки у мене не в сенсі, а в славуті вольтметр в прикурювачі. Перевіряв його звичайним вольметром на аккумуляторі брехні не помітив..
Пробіг 165 тис.км.
Мінявся весною діодний міст і щітки, але  обмотка була в нормі, електрик сказав роки 2 ще побігає.
Ця проблема з'явилась недавно, так як до цього з включеними фарами було приблизно 13,2 В.

Vadim_K

Цитата: Immune від 31 Серпня 2021, 17:30:31Мінявся весною діодний міст і щітки, але  обмотка була в нормі, електрик сказав роки 2 ще побігає.
Ця проблема з'явилась недавно, так як до цього з включеними фарами було приблизно 13,2 В.
Щітки з регулятором мінялись? Виробник, марка, модель?
Я всім рекомендую і міняю на ВТН з додатковим проводом на клему В+ типу такого https://www.vtnauto.com/ru/9111i2i4i6.html
13,2в це зовсім мало. В мануалі написано 14,0+-0,2.
Шукайте проблему, інакше взимку буде АКБ зовсім погано.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49