Коли міняємо балон на новий по ресурсу.

Автор ВКБ, 13 Жовтня 2020, 09:04:39

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Точного нуля індикатор не покаже якщо кут нахилу горловини правильний, бо поплавок тоді висить чуть вище, також через низьку щільність газу поплавок майже весь буде втопленим в рідину, я в себе до сухого балону ще не викатував жодного разу, завжди заправляюсь на 200 грн., як стрілка доходить до червоної зони на показометрі мегапаналі, але як показали останні поїздки, коли стрілка опустилась до нуля, я зміг ще проїхати більше 30-ти км по дорозі не найкращої якості на 2-3 передачах.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Гост 34233.1-2017. В т.ч. і Україна.
Коеф 1,2 всього. Иабуть таки техніко економічний маса/ціна/міцність. Думаю в ТУ на власну форму балону, або по ДСТУ посилається на ГОСТ.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Зробив укрупнений розрахунок то так і є, коеф 1,2..1,5. Тому особисто мої острахи по ресурсу мають основу.
По спрощеній метолі на розрив сосула
Балон в діаметрі 320мм кажись
Товщина листа 3мм
Тиск 16кг.
Базова довжина мрозрахункового кільця хай буде 100мм.
Не важливо яка довжина балону.
Периметр 3,14*320=1005мм приймаємо 1м.
Сігма тивчасового розриву по сталі 20Х =32кг/мм.кв.
Сила суми векторів по базовій довжині в сантиметрах 100см×10см=1000см.кв.×16кг=16000кг.
Сігма опору 32кг/мм.кв × 100мм×3мм=9600кг.
Коеф запасу по вектору і розриву кільця 9600×2/16000=1,2.
На грані якщо крупно. Тобто питання циклічності , яка понизе конф менше 0,8, де тоді буде ймовірний розрив. Не знаходжу дослідів по замірам.

Була передача, де подводна лодка після першого занурення на 90м стала коротша на 60см, а її довжина була 110м конструктивна. Розрахована була на занурення 200м.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

все вірно, і розрахунки і логіка, але є одне НО, пани полісмени чи їх СТО не знають нічого окрім того що написано, раз в 10 років замінити балон і похер шо машина 9 років стояла і не їздила. Я розумію що розрахунки то є добре і не хвакт що новий не лусне після пару заправок, всяке буває особливо з нашим металом, бо там походу сталь звичайна і без термообробки хоча не буду впевнено це говорити бо трошки пустий балон звучить то вже наводить на думку що там метал не сталь3. Головне щоб вона не шарувалась бо знаю і бачу таку картину коли на роботі варять котли. І останнє, тих пару пессо погоди не зроблядь, купи і поміняй, будеш сам собі дякувати що ти молодець.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Ivan1988

Цитувати виділеневсе вірно, і розрахунки і логіка, але є одне НО, пани полісмени чи їх СТО не знають нічого окрім того що написано, раз в 10 років замінити балон і похер шо машина 9 років стояла і не їздила.
Что за выдумки, какие 10 лет? В каком нормативном документе это написано?

ВКБ

Цитата: Ivan1988 від 15 Жовтня 2020, 22:39:57
Цитувати виділеневсе вірно, і розрахунки і логіка, але є одне НО, пани полісмени чи їх СТО не знають нічого окрім того що написано, раз в 10 років замінити балон і похер шо машина 9 років стояла і не їздила.
Что за выдумки, какие 10 лет? В каком нормативном документе это написано?
Жоподокумент, і той що має документ стискається..короче очкує.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: Ivan1988 від 15 Жовтня 2020, 22:39:57Что за выдумки, какие 10 лет? В каком нормативном документе это написано?
А почему вы так негативно реагируете?, Почему вас смущает данный сррк?
Вот берем Атикер:
http://atiker.com.ua/service/content/atiker  - Срок службы 10 лет.
Берем Харопромтех, как они написали срок службы не менее 12 лет и количество заправочных циклов 2500 раз.
Но вот паспорт на один из Харпромтеха https://top-compressor.ru/upload/iblock/f73/f734330006825b6c15c01ce4d5e4778f.pdf - не тот баллон, но срок службы 10 лет.
Европейский стандарт я не нагуглил, но пишут что срок эксплуатации 10 лет. Российский нагуглил, там 20 лет, но каждые 1-3 года должна быть поверка в зависимости от конструкции баллона.

Sergik32

ну от  вам КОТ все і прояснив, те що ви собі там нарахуячите то до дупи карі очі, ну і можна потім себе в груди бити що я правий, а недай Бог якесь ДТП чи просто вибух, то хочете чи ні, а до справи прикладуть важнаваму піску в якій написано строк служби яку регламентує завод виробник. я робив собі документи то заглядали на етикетку балона, якщо булоб там б/у чи навіть новий і більше 10 років лежаний то сказали шо і мови немає, таке не проходить.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Сержик переведи. Тобто якщо новий і з повіркою але лежав без діла 10 років то не канатє, тобто то не деталь  вже?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я ж кажу що на балоні стоїть дата виготовлення і вона прииииистально дивилася на онную і кажу шо якщо я поставлю нового балона який лежав на поличці в гаражі 10 років і він чистий то шо не проканає, а вона і глаголить, що в лабораторії в кийові сидить якийсь супер задрот і дойобується до малєйших дрібничок. навть балон на вулиці і отака хрінь як вент коробка на горловині балона повинна стояти, я купив порізав по кусках і приклав на чорну ізоленту аби пофоткати бо фізично її там під багажником не впердолиш і тоді пройшов номер, а етикетка на балоні повернута і її зафоткать було важко то мусив пилюкою сипнути щоб та пилюка лягла у букви які вибиті на шильдику і тоді стало видно рік виготовлення. одним словом це геморой. а якщо є бажання їздити і доказувати їм там що в мене балон новий але лежав 10 років то даремна трата часу, ну хіба чисто для задоволення свого его
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Ясно, по їх задротомисленню балонна сталь прокисла і її проїли терміти нонаміти.
Ти ж знаєш, я нічого не доводю. Якщо будуть зупинки, в протоколі буде засідання з вулиці перенесена в кабінет з використанням права на зазист. От там і розглянемо що водій порушує з норм до бубочки і абзацу, які гост і дсту я там попушив і ле там є якийсь обов.язок. накатався вже що скоро моде вже й зніматиму, і відмітку в техпаспорті не треба буде назад прибирати )). А бензосистема то на місці і не переоблалнувалась на газову, а лише дообладнувалась.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

По поводу того, что нельзя чтоб баллон лежал 10 лет и не эксплуатировался. Это скорей всего связано с шильдиком, мол, откуда мы знаем что он не эксплуатировался, вот дата изготовления такая то. Также балон мог тупо сгнить за 10 лет из за ненадлежащего хранения и его нужно проверять. Это имеет логику.
А вент коробка у меня влазила под багажником, но правда когда баллон был под неправильным углом. Но и вентиляционная коробка служит для отвода газа наружу машины, в случае срабатывания сбросного клапана, поэтому ее размещение снаружи на мой взгляд только для того чтоб грчзью мультиклапан не забросало.

Пс.не пинайте за ошибки, писал с телефона

Sergik32

так от я про вент коробку тоже знаю що її тра в салоні ставити, а під багажником коли все обмотане цалахвановим копєтом, або з пляшки вирізато і прикріплено аби грязь не сипала і пилюка то нахера там ота вент корібка, але ж так положено. ну це ж славута, тут все положено не так як треба. ну ціни за сутки на 50 коп на літрі скачуть то скоро покладу гвинт на той газ
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Ivan1988

Цитувати виділенеА почему вы так негативно реагируете?, Почему вас смущает данный сррк?

Потому что этот срок в современных действующих нормативных документах я не нашел. Если вы найдёт то поделитесь.
По поводу ссылки на паспорт сосуда, работающего под давлением, то это воздухосборник или что-то в этом роде, но не газовый баллон. Я вообще никогда не видел паспорта на газовые баллоны. Согласно Правил НПАОП 0.00-1.18-18 паспортом сопровождаются только баллоны емкостью 100 литров и больше. А на баллонах меньше 100 литров все данные набиваются на самом баллоне ударным способом. Если специализированная организация провела В.О., Н.О. и Г.И. и выбила клеймо и цифры к примеру 10.20.22 (где 10 - это октябрь, 20 - 2020 год проведения испытаний и 22 - это 2022 год следующего испытания) то такой баллон можно эксплуатировать до октября 2022 года и не важно в каком году он изготовлен, так как граничный срок эксплуатации баллона не выбивается на баллонах меньше 100 литров. Если даже допустить что на автомобиле стоит баллон 100 литров с бумажным паспортом и в нем указано к примеру граничный срок службы 20 лет, то это не означает что через 20 лет его нужно выкинуть, а просто в момент окончания срока службы нужно провести ВНЕОЧЕРЕДНОЕ освидетельствование, не зависимо от того что срок очередного не пришел. А дальше уже организация которая провела это внеочередное освидетельствование может сокращать сроки следующих ТО и ГИ. Мне иногда попадаются баллоны (не автомобильные) которые к примеру изготовлены в 1960-х и их продолжают законно эксплуатировать.

Володимир

Цитата: ВКБ від 16 Жовтня 2020, 08:31:49
Сержик переведи. Тобто якщо новий і з повіркою але лежав без діла 10 років то не канатє, тобто то не деталь  вже?
При реєстрації ГБО треба щоби балон мав не більше двох років.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion