Автонатягувач ременя ренератора пружинний з регулюванням макс. зусилля

Автор ВКБ, 02 Грудня 2020, 08:39:03

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Чи потрібен стаціонарний механізм автонатяжки ременя генератора

Так
Ні

ВКБ

Чи потрібен механізм бортовий компактний автонатягувач ременя генератора пружинний з підстройкою зусилля нагягування.
Нс кону два типи штатних кронштейнів, шпилька фіксації натягування вертикально для старих генераторів і горизинтальна для нових версій.

Реалізація проста, повзун-каретка і пружина, ричажного типу, мінімум деталей. Встановлюється на кронштейн генератора і постійно виконує функуцію дотримання постійного зусилля натягу ременя від проковзування.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Треба пробувати. :)

Зробіть пару комплектів, один поставте собі, а інший поставте на продаж. Далі буде видно.

З власного торгівельного досвіду знаю, що поки пацієнт особисто не спробує, він не знає, чи воно йому треба. Питання без "помацати руками" не цікавить взагалі нікого, хто не спробував.

ВКБ

Я б так не сказав про алі експрес чи розетку ))

У мене старий лише генератор. Куплю нового типу щоб зробити два.
На локдауні буду проектувати та опором матеріалів займатись. :-D
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Пружини буде замало, треба ще механізм доби після натягування пружиною не давав герератору рухатись назад, бо нагрузка міняється, тому генератор буде в постійному русі, з часом нижні вуха розіб"ються. Також не слід забувати що той болт який ми затягуємо після затягування, він є точкою опори, і забезпечує жорсткість конструкції.

Тут хіба що поставити пружину, але її функціонал має бути таким самим як в натяжного ролика ременя ГРМ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Натягування і підклинювання салазок руху натягування, як підклинювання щоб давало жорсткість кріпленню,тобто ніякої болтанки. Рух в салазках матимиме менший опір ніж рух затягування. Звісно зусилля натягу буде постійне для 1кВт навантаження.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Генератор имеет одну степень свободы относительно двигателя. Кронштейн жестко фиксирует генератор отбирая у него возможность двигаться относительно блока. Меняя кронштейн на пружину вы возвращаете ему эту степень свободы. Да, пружина жесткая, да люфт минимальный, но он будет. Это означает знакопеременные колебания силы натяжения ремня и выход его из строя в кратчайший срок.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Правильно підмічено, жорсткість пружини. Як приклад, на чому стоїть вага  авто і який ступінь пружини і ваги? Так само система підпирання клапанів. Так само клапан дроселя. Пружина урівноважена необхідною силою натяжінняременя і не є меншою. Ремінь є пружній. Промоніторити треба деталей машин чи є такі стандартні схеми. Коливання глушаться як ременем так і пружиною, резонанс неможливий.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цитата: ВКБ від 02 Грудня 2020, 17:51:29
Коливання глушаться як ременем так і пружиною, резонанс неможливий.
Угу, не в бровь, а в глаз. Отак, сходу.
Хотел бы я посмотреть на эту конструкцию.
Билеты будут продаваться?  :popcorm:  :rofl:
Печку отмодернизировали - теперь за генератор возьмёмся.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Як приклад принципу.
Цитата: igo61 від 02 Грудня 2020, 18:43:41
Цитата: ВКБ від 02 Грудня 2020, 17:51:29
Коливання глушаться як ременем так і пружиною, резонанс неможливий.
Угу, не в бровь, а в глаз. Отак, сходу.
Хотел бы я посмотреть на эту конструкцию.
Билеты будут продаваться?  :popcorm:  :rofl:
Печку отмодернизировали - теперь за генератор возьмёмся.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 02 Грудня 2020, 17:51:29
Правильно підмічено, жорсткість пружини. Як приклад, на чому стоїть вага  авто і який ступінь пружини і ваги? Так само система підпирання клапанів. Так само клапан дроселя. Пружина урівноважена необхідною силою натяжінняременя і не є меншою. Ремінь є пружній. Промоніторити треба деталей машин чи є такі стандартні схеми. Коливання глушаться як ременем так і пружиною, резонанс неможливий.
Костя, нагрузка на ремінь постійно міняється, як від включення споживачів, так і від зміни обертів двигуна, тому там буде постійний рух. Я колись робив собі вдома циркулярку і зробив натяг ремня вагою двигуна, то від зміни нагрузки він постійно коливався, довелось робити фіксоване кріплення.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володя,не спорю, я розумію. І подібні привода робились з натягом пружинним. Можливо у твого двигуна був вільний хід навіть за умови що ти робив вагою правильне зусилля натягу. Тут короткий хід треба і зусилля натягу як для максимального навантаження на генератор. Як мінімум треба на базовому кронштейні як у ваз зробити натяг гвинтом і дорсткою фіксацією.
Такі натядні мезанізми робляться з сайлентблочним гальмом амортизованим по салазкам для зменшення розкачування і жорсткою прудиною натягу.
Короче, один ескіз і обговорювати простіше кінематичну схему ніж повітря чи думки які в повітрі. Накину елементарний ескіз подивитесь.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Посчитайте экономическую и технологическую целесообразность такого новообразования в авто. Воно того варте?
Легче раз в год ремень подтянуть.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цитата: ВКБ від 03 Грудня 2020, 10:03:48
300..500грн. тоткопійки
Столько стоит билет на "посмотреть" готовую конструкцию в авто? Ну и аппетиты у вас.
На Виктора Павлика и то дешевле. Побойтесь Бога.  ;)
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?