Ксенон

Автор VAZ 21053, 15 Грудня 2020, 11:35:11

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

VAZ 21053

Цитата: Romka від 17 Грудня 2020, 10:51:34https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17296.msg549347;topicseen#new
приблизно так:
https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17296.msg549347;topicseen#new
але про це вже була мова і ніхто поки що з цим не сперечається, давайте краще подумаємо за яких умов можна виправдати ксенонов лампу в фарі, наприклад ви знаєте що таке світофільтри?
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

Невже це треба бути вундеркіндом щоб зрозуміти що фара яка світить в землю під прямим кутом нікого сліпити не може кріім комах і жуків???
Хоч приклад абстрактий але для тих хто щукае і знаходить в моїх відповідях те мого Я не писав думаю підійде , чи ні?


user 2108
А ще таким чином напевне підвищую загальний рівень освідченості Наших водіїїв, ну мені так хотілося б вірити, адже більш ніж впевнений всі - все рівно залишуться при своїх??????


Яким чином? Доводячи, що "правильно відрегульовані рефлекторні фари з ксяноном не сліплять" чи як?
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

User2108


drone

Цитата: VAZ 21053 від 17 Грудня 2020, 14:17:55
Невже це треба бути вундеркіндом щоб зрозуміти що фара яка світить в землю під прямим кутом нікого сліпити не може кріім комах і жуків???
Хоч приклад абстрактий але для тих хто щукае і знаходить в моїх відповідях те мого Я не писав думаю підійде , чи ні?


user 2108
А ще таким чином напевне підвищую загальний рівень освідченості Наших водіїїв, ну мені так хотілося б вірити, адже більш ніж впевнений всі - все рівно залишуться при своїх??????


Яким чином? Доводячи, що "правильно відрегульовані рефлекторні фари з ксяноном не сліплять" чи як?
Неужто нужно быть вынудеркиндом чтоб понять, что рассеиватель в фаре предназначен для правильного рассеивания света от источника света находящегося в одной точке, а ксеноновый источник света находится в другой? И никакой регулировкой это не исправить. То есть рассеиватель в принципе не может рассеять свет так, чтоб образовалась правильная светотеневая граница.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Romka

Цитата: VAZ 21053 від 17 Грудня 2020, 14:17:55Невже це треба бути вундеркіндом щоб зрозуміти що фара яка світить в землю під прямим кутом нікого сліпити не може кріім комах і жуків???

Я казав один жартівник: "Вопросов нет, Лена!, что крем для груди, грудь где???" То ясно, що встановлена перпендикулярно до дороги фара нікого не сліпить, питання - де фари на днищі у вас? Чого вони над бампером???
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

VAZ 21053

#50
 :-D :-D :-D , ну так мудро висловитись могли тільки - "світочі прогресу", і тракторист Петя вас ніколи не забуде, адже ви такі розумні що і  йому поїдете серед ночі в полі з верхньої кромки кабіни знімати ксенонову лампу щоб Він короладських жуків не засліпив коли поле оре, чи засіває, Для особливих *ФАРИ НА СПЕЦ ТЕХНІЦІ СТОЯТЬ ПІД ВЕЛИКИМ КУТОМ ДО ПОВЕРХНІ*, але Петю через сектантів-"вундеркіндів" обовязково штрафануть, адже якшо попадете  аваківця йому побоку шо там і як тупо будуть звіріти і косить бабло, при чому якщо розглянути питання більш далекоглядно, то Я ставив питання - при яких умовах ксенон можлтвий, або допустимий? "ЦЕ ТЕЖ ПОВТОРЮЮ ДЛЯ ОСОБЛИВИХ"
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

drone

Цитата: Володимир від 16 Грудня 2020, 09:51:28
Цитата: drone від 15 Грудня 2020, 16:30:45Насколько мне известно в ралли ксенон практически не применяли. Либо люстры с галогенками, либо сейчас пошли диоды. Раллистам не нужен хороший свет?
В спорті взагаліто є певні правила, можливо ними також передбачено вимоги до світла.
Нет, там все немного иначе. Хорошем водителю, не говоря уж про раллистов, нужно видеть не только освещенную дорогу, но и обочину. Для этого нужна либо хорошая освещенность обочин внешними источниками света (в тех же лесах  :-D), либо разумная освещенность  дороги чтоб радужка не сильно напрягалась при переводе взгляда с дороги на затененную обочину. Отсюда вывод, что нужно бороться прежде всего за равномерность освещения, а для этого нужно разносить источники света в пространстве. Также это позволяет улучшить освещенность дороги в СМУ одновременно избавляясь от зеркальных засветов в глаза водителя от падающего снега/дождя. А если источников света много, то от каждого из них уже не требуется особо высокая яркость которую дает ксенон. То есть нет практически никакого выигрыша (100-200 Вт нагрузки на генератор - это ниочем) при переходе с галогенки на ксенон, зато есть куча затрат на пересчеты рефлекторов и моделирование люстр. Потому ксенон в ралли и не прижился. Потому диоды, которые можно легко разнести в пространстве формируя идеальный пучок освещения, стремительно ворвались в спорт, а за ним и в гражданские авто.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

User2108

Яким боком тут вже спецтехніка?!

User2108

Цитата: drone від 17 Грудня 2020, 14:58:20
Цитата: Володимир від 16 Грудня 2020, 09:51:28
Цитата: drone від 15 Грудня 2020, 16:30:45Насколько мне известно в ралли ксенон практически не применяли. Либо люстры с галогенками, либо сейчас пошли диоды. Раллистам не нужен хороший свет?
В спорті взагаліто є певні правила, можливо ними також передбачено вимоги до світла.
Нет, там все немного иначе. Хорошем водителю, не говоря уж про раллистов, нужно видеть не только освещенную дорогу, но и обочину. Для этого нужна либо хорошая освещенность обочин внешними источниками света (в тех же лесах  :-D), либо разумная освещенность  дороги чтоб радужка не сильно напрягалась при переводе взгляда с дороги на затененную обочину. Отсюда вывод, что нужно бороться прежде всего за равномерность освещения, а для этого нужно разносить источники света в пространстве. А если их много, то от каждого из них уже не требуется особо высокая яркость которую дает ксенон. То есть нет практически никакого выигрыша (100-200 Вт нагрузки на генератор - это ниочем) при переходе с галогенки на ксенон, зато есть куча затрат на пересчеты рефлекторов и моделирование люстр. Потому ксенон в ралли и не прижился. Потому диоды, которые можно легко разнести в пространстве формируя идеальный пучок освещения, стремительно ворвались в спорт, а за ним и в гражданские авто.
+ ксенонові лампи погано переносять жорсткі умови СД і возити із собою 100500 комплектів блоку розпалювання  з лампами нікому не потрібно.

drone

Цитата: User2108 від 17 Грудня 2020, 15:01:23
+ ксенонові лампи погано переносять жорсткі умови СД і возити із собою 100500 комплектів блоку розпалювання  з лампами нікому не потрібно.
Ради справедливости нужно заметить, что раллийный галоген из которого выдавливают каждый люмен тоже живет недолго.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

VAZ 21053

Цитата: drone від 17 Грудня 2020, 14:31:09
Цитата: VAZ 21053 від 17 Грудня 2020, 14:17:55
Невже це треба бути вундеркіндом щоб зрозуміти що фара яка світить в землю під прямим кутом нікого сліпити не може кріім комах і жуків???
Хоч приклад абстрактий але для тих хто щукае і знаходить в моїх відповідях те мого Я не писав думаю підійде , чи ні?


user 2108
А ще таким чином напевне підвищую загальний рівень освідченості Наших водіїїв, ну мені так хотілося б вірити, адже більш ніж впевнений всі - все рівно залишуться при своїх??????


Яким чином? Доводячи, що "правильно відрегульовані рефлекторні фари з ксяноном не сліплять" чи як?
Неужто нужно быть вынудеркиндом чтоб понять, что рассеиватель в фаре предназначен для правильного рассеивания света от источника света находящегося в одной точке, а ксеноновый источник света находится в другой? И никакой регулировкой это не исправить. То есть рассеиватель в принципе не может рассеять свет так, чтоб образовалась правильная светотеневая граница.
шедевр!
нічого не понятно але цікавоооооооооо!!!! :psih:
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

Цитата: VAZ 21053 від 17 Грудня 2020, 14:17:55
Невже це треба бути вундеркіндом щоб зрозуміти що фара яка світить в землю під прямим кутом нікого сліпити не може кріім комах і жуків???
Їхав мені вчора ланос з ксеноном в фарі, то сліпив мені в очі аж доки він не проїхав повз мене, тому що на жуків світить пряме світло, а в очі розсіяне.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

User2108

Цитата: VAZ 21053 від 17 Грудня 2020, 14:49:45Я ставив питання - при яких умовах ксенон можлтвий, або допустимий?
Де саме ви поставили це питання?
Як тема називається? З чого ця тема виникла?
Ви очікували, що вам більшість скаже, що всьо чотко, колхозоксєнон у рефлекторній фарі не сліпить, катайтесь далі?

Romka

Цитата: Володимир від 17 Грудня 2020, 15:38:53
Цитата: VAZ 21053 від 17 Грудня 2020, 14:17:55
Невже це треба бути вундеркіндом щоб зрозуміти що фара яка світить в землю під прямим кутом нікого сліпити не може кріім комах і жуків???
Їхав мені вчора ланос з ксеноном в фарі, то сліпив мені в очі аж доки він не проїхав повз мене, тому що на жуків світить пряме світло, а в очі розсіяне.
Коли немає загрози створенню ДТП, багато хто у відповідь вмикає дальній...бо не всі мають під рукою ступічну гайку для зарядки в лобовуху ксенонщику.

Цитата: VAZ 21053 від 17 Грудня 2020, 14:49:45і тракторист Петя вас ніколи не забуде, адже ви такі розумні що і  йому поїдете серед ночі в полі з верхньої кромки кабіни знімати ксенонову лампу щоб Він короладських жуків не засліпив коли поле оре, чи засіває

То вказуйте, що це ви думали (ми ж не екстрасенси, щоб читати ваші думки) про тракториста і його трактор в полі, - коли один в полі то там хоть стробоскоп чи фото спалах допустимий. Навіть багаття розвести можна.

А тема починалась як для авто, що по дорогам їздять, а не по полям.

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

_Oleksandr_

Цитата: VAZ 21053 від 15 Грудня 2020, 19:12:40Я сам не есть приверженец слепить колег по рулю, а по поводу пучка , мысль верная но если промерить штангеном внутреннее отверствие колбы ксенонки - то окажеться что длина нити накала галокенки больше и точка на ксеноне как следствие - более выражена, соответственно нужно искать другие доводы
Не нужно их искать, они и так на поверхности.
Для получения фокуса на дорожном полотне любая рефлекторная фара спроектирована под кокретный тип ламп (в нашем случае это лампы с цоколем H4) в котором нити накаливания находятся в отпределенном, заранее известном, положении в пространстве относительно отражателя.
Думаю, достаточно визуально сравнить ксеноновую и галогенную H4 лампы, чтобы сделать вывод, что при установке такой ксеноновой лампы в фару под галогенку Н4 мы получим следующее: ОДНА колба ксеноновой лампы физически не может находиться в том же месте относительно отражателя рефлектороной фары, потому что таких места ДВА - под нити дальнего и ближего света. Да и в придачу - одна из нитей прикрыта шторкой (нить ближнего света), а "шторка" ксеноновой лампы находиться не там (да и совсем не такая как на галогенке). Так вот, при установке ксенона в рефлекторную оптику (в лучшем случае) получиться обычный ДАЛЬНИЙ свет т.к. конструктивные особенности применяемые на галогенной лампе для того чтобы сформировать правильную светотеневую границу, на ксеноновой лампе попросту отсутствуют - по-этому ксеноновая лампа в оптике для галогена будет слепить всегда.