Гідрокомпенсатори на таврію... Реально?

Автор Stick2, 20 Грудня 2020, 09:49:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

VAZ 21053

Цитата: Vitaliy. від 22 Грудня 2020, 14:56:29
Цитата: Володимир від 21 Грудня 2020, 15:41:19Патент не автозазу
Там обычно гидрики стоят в головке, в специально сделанных колодцах.
А те хитрые гидрики, что в коромыслах, они ведь постоянно как сумашедшие будут телёпаться, и сами себя этим споганят. А неподвижные гидрики в головке это намного правильное их расположение.
Цитата: Володимир від 21 Грудня 2020, 16:45:35Щось маю підозру що в тих коромислах забули висверлити один отвір для змазки розподільчого валу
Там не показана правая часть коромысла, в котором должно быть отверстие.
А вот дренажное отверстие 9 будет уменьшать давление в головке, что будет очень нехорошо. Вот если бы эту дренажку да на кулачёк распредвала, это будет очень грамотно.
думка вірна, але технології думаю вирішують такі незручності
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

Нема. Я ж кажу я як конструктор би зробив. Отвори в валу треба звісно правильно розфазувати в штатний осі, доробити. І підвищити тиск на 0,3 атм насосу редукційним клапаном, послабивши пружину чи гвинтом натягу пружини на насосі, та що тисне на кульку сталеву та формує граничний тиск насосу. В швейних машинках там немає гарячого поливання мастилом, але й нема сили пружини. Під лапку менший, отвір, а в гідрік більший, або взагалі однакові тільки розфазувати щоб одночасно не чвиркали. А це всього навсього зміщення на трохи більше діаметру отвору по кругу і засвердлити у вісі
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Stick2

Круто, гарно тема пішла, цікаво читають такі топіки конструктори МЕМЗу=)

ВКБ

Цитата: Stick2 від 22 Грудня 2020, 21:00:32
Круто, гарно тема пішла, цікаво читають такі топіки контсруктори МЕМЗу=)
Колееееги
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

Цитата: ВКБ від 22 Грудня 2020, 21:14:04
Цитата: Stick2 від 22 Грудня 2020, 21:00:32
Круто, гарно тема пішла, цікаво читають такі топіки контсруктори МЕМЗу=)
Колееееги
:hysterics: :hysterics: :hysterics:
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Vitaliy.

Цитата: Володимир від 22 Грудня 2020, 16:42:13Бачиш отвір, я ні
Тоже не вижу. А по Вашему вроде рисунку, чертежу там дырочка номер 9, куда смотрит, куда брызгает? Явно не на кулачёк.
Цитата: ВКБ від 22 Грудня 2020, 16:51:54Я ж кажу я як конструктор би зробив.
Но если бы Вы были конструктором, то были бы несколько глупы, потому что инженеры немало косяков допускают, как при проектировании, так и тем более после выхода в свет ихних творений.
Что мешает Вам быть конструктором? Дерзайте.
Цитата: ВКБ від 22 Грудня 2020, 16:51:54І підвищити тиск на 0,3 атм насосу редукційним клапаном, послабивши пружину чи гвинтом натягу пружини на насосі, та що тисне на кульку сталеву та формує граничний тиск насосу.
Как зачастую, у Вас своеобразные (мягко сказано) познания в технике. Во первых, на малых оборотах давление не зависит от редукционного клапана, особенно на горячем моторе. Во вторых, ослабленная пружина не увеличивает, а уменьшает давление. Само собой это на средних и больших оборотах.  :-D
Цитата: ВКБ від 22 Грудня 2020, 16:51:54. В швейних машинках
А они то тут каким боком?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Віталя, да, тиск в редукційному клапані налаштований 4,5 атм. Тобто можна підняти на 6 атм , але це при 3200 обертах буде ефект. Тиск можна підняти лише ешемією жирклера і розширенням каналів голівки. Але жиклер чіпати не можна і не треба. Тиску і продуктивності хватає.

Я от не пойму кудою іде мастило по вісі в головці з гідриками, якщо на отворах там болти вкручені які тримають вісь (в новій версії з гідриками)?

А в класичній версії ще й канали є в вухах головки де вісь тримається і мастило плеще напряму в кришку. Тобто продуктивності і тиску хватає. Тому треба отвори під лапку і в гідрік, і в сісь просвердлити розфазовано.

Треба шукати книгу сенс ланос де ці гадрікі і вісь нова повинні бути відображені. Цікаве як отвори розфазовані.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Цитата: ВКБ від 23 Грудня 2020, 06:31:49тиск в редукційному клапані налаштований 4,5 атм. Тобто можна підняти на 6 атм , але це при 3200 обертах буде ефект
На новом двигателе это возможно да. Но у всех двигатели НЕ новые. Вы такие простые и наивные, что не видите элементарных вещей. Вы лично можете стометровку пробежать за 15 сек? А отжаться и подтянуться раз 20? А если пчела укусит за пятую точку? А если энергетика выпить? Поняли, к чему я веду?
Вы так и не ответили на-
Цитата: ВКБ від 22 Грудня 2020, 16:51:54І підвищити тиск на 0,3 атм насосу редукційним клапаном, послабивши пружину
Чем думали, под каким воздействием?  :-D
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 22 Грудня 2020, 22:42:52А по Вашему вроде рисунку, чертежу там дырочка номер 9, куда смотрит, куда брызгает? Явно не на кулачёк.
На малюнку схематично намальовані типи гідрокомпенсаторів, отвір там де треба, але я веду мову що звичайне коромисло відрізняється від коромисла з гідрокомпенсатором відсутністю отвора для подачі масла на кулачок РВ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Stick2

Прикро, що тема затухла. Шановні форумчани як і де можна знайти креслення по доробці головки щоб поставити ось коромислів, бо на пальцях чи на фото важко буде пояснити токарю що до чого.Дякую!

Володимир

Цитата: Stick2 від 25 Грудня 2020, 22:36:24
Прикро, що тема затухла. Шановні форумчани як і де можна знайти креслення по доробці головки щоб поставити ось коромислів, бо на пальцях чи на фото важко буде пояснити токарю що до чого.Дякую!
Все що треба пиляти на фото.



Тільки я б не пиляв, а замість пиляння просверлив би в стінці отвір під головку такого болта. Хоча там можуть бути спеціальні болти з масляними каналами, то тоді отвір під головку торцевого ключа.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

А я б поставив штатну вісь і пружини та нові гідрики.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Kudrik

Цитата: Володимир від 26 Грудня 2020, 10:33:37
Хоча там можуть бути спеціальні болти з масляними каналами...

Вот и мне тоже интересно. Номер болта есть,
Болт крепления оси коромысел клапанов A-3075-1007207

цена есть....а вот фото или даже эскиза гугль не показывает...странно

VAZ 21053

Ну так что Ви уже залепили гидрики на Мемзика ? Вот может и не по теме но чем богаты тем и ....
https://youtu.be/_j2EKMfx9WA
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

Думаю актуально лише на сенс, щоб від його не падав фейсом в бруд по звуку.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.