Подбор компр колец, и другое...

Автор НиколаИваныч, 21 Лютого 2021, 10:50:16

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Vitaliy. від 16 Березня 2021, 15:50:01Я правильно понимаю
Схоже що ні, не вірно  }-)  :heppy_dancing:  }-) Мабуть це кінцеві (макс) розміри 1го та 2го....
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Цитата: Vitaliy. від 16 Березня 2021, 15:50:01
Цитата: Vadim_K від 16 Березня 2021, 14:23:30По итогу "мастера проточники" проточили под 72,5
Я правильно понимаю, что первый ремонтный размер это 72.25, а второй 72.5 ?
Да. Підпучник Фучаджи ст.13
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Цитата: vladishtm від 16 Березня 2021, 16:04:11
Цитата: Vitaliy. від 16 Березня 2021, 15:50:01Я правильно понимаю
Схоже що ні, не вірно  }-)

Не згоден. Це селективні групи по факту розточки, так як іноді всі 4 виконати не можливо. Зцентрувати по овалу і взяти 0,1 мм на строну що про нічого, так як припуск на розточку замалий і при вертикальній подачі інструменту може вилізти лисина збоку внизу блоку. Скоріше підкоже круглошліфувальна кооринатка. Тобто всі 4 циліндри можуть бути з тієї селективної групи.
Верстати при серії серійні та дрібносерійні деталі , коли треба отримати детілі з полем допуску 0, 02мм по теорії гауса розкидаються помікронно по всьому полю і один в один деталей не буде, то є чочність обробки яка складається з багальох чинників та доцільності точності, на то він і є поле допуску. Для комплектації гідрозазору цапф в НШ насосі чи трансмісії то їз відбирають прибором з зазором по 5 мкм селективно попарноб . Тобто самі верстати не дають поле допуску 5мкм, віренше дають і не довго та економічно недоцільно зупинятись і корегувати та втрачати час на налалку еіж обробку. Це в серії. А тут є лдський фактор та і нерівномірний знос і саме початковий розмір з заводу.

Діаметр 72,0 +0,05 є в стадії на збирку.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Vadim_K від 16 Березня 2021, 14:23:30
Цитата: Serg_ від 14 Березня 2021, 19:33:15Вы видели состояние хона и колец после пробега 50-100т.км на современном масле.
У брательника под 300тыков отходил двиг(Таврия 2002г.в., 1,2). После разборки двига при промерке цилиндров опытным мотористом, оказалось, что износ настолько ничтожный, что смело можно под последнюю группу стандартных поршней  сделать "хон" и будет еще столько же ходить двиг. Проблема только в опытном мастере по проточке блоков, чтобы это все сделать. По итогу "мастера проточники" проточили под 72,5. Я когда узнал был в легком шоке.
Цитата: Serg_ від 14 Березня 2021, 19:33:15На современных маслах "подкидывать"кольца(как делали во временна СССР) бесполезная трата времени и денег.
+100050000
Ті майстри взагалі пропустили ремонтний розмір 72,25.
Цитата: Vitaliy. від 16 Березня 2021, 15:50:01
Цитата: Vadim_K від 16 Березня 2021, 14:23:30По итогу "мастера проточники" проточили под 72,5
Я правильно понимаю, что первый ремонтный размер это 72.25, а второй 72.5 ?
Так, але кажуть що ремонтний розмір за звичай пропускають, я раніше думав що через великий знос циліндрів, а виявляється через рукожопість.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#80
Вололя, я був і є налагоджувальником з ЧПК всіх груп, і координатка в т.ч., замалий припуск якщо овалом зносик та ще й не ортогональний. Майже не розточка, а "видрочка" виступів в рівень з зношеними лисинами. Стабільний припуск 0,2 на строну, але ж все одно яйце може бути 0,2. Тому хто не рожав точні деталі та ще й серійно, не так просто і брак херякгуть елементарно. Це система Верстат- інсрумент-мірило-затискна оснастка-температура і множити на точність руху виконавчого органу верстату . Все точне в зборі при зазорі 5-10мкм і серійне селективне збирання. Всі підшипники селективно підбираються, ніхто в серії за мікронам не уженеться. Все якісне і точне дороге бо трудомістке.
Головне щоб поршні підібрати, хоч і діаметр до 73 мм  розточити, буде бігать.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цитата: ВКБ від 16 Березня 2021, 16:27:40
я був і є налагоджувальником з ЧПК
Ще один фах до низки вмінь.  :psih:
Боже-боже, як ти пишеш - так ти і налагоджуєш. Посміховисько.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

#82
Цитата: igo61 від 16 Березня 2021, 17:33:00
Цитата: ВКБ від 16 Березня 2021, 16:27:40
я був і є налагоджувальником з ЧПК
Ще один фах до низки вмінь.  :psih:
Боже-боже, як ти пишеш - так ти і налагоджуєш. Посміховисько.

Іди в ж*пу убогий. 1:1

Порушення правил форуму, пункт 4.10 - ображають честь та гідність співрозмовників, підбурюють до розв\'язання міжусобних конфліктів; 15%

Модератор Володимир
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

#83
 :applause: Відчувається інженєр-юрист-конструктор.  :rofl:
І швец, і жнець, і на дудє гравець. Жужу налагодив?
Як матюкатись, то дьзоб рівно в клаву тицькає.  ;)
Так, диви, з часом і правильно писати навчишся.
Ще дякувати будеш.

Порушення правил форуму, пункт 4.10 - ображають честь та гідність співрозмовників, підбурюють до розв\'язання міжусобних конфліктів; 15%

Модератор Володимир
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

#84
Цитата: igo61 від 16 Березня 2021, 21:09:15
:applause: Відчувається інженєр-юрист-конструктор.  :rofl:
І швец, і жнець, і на дудє гравець. Жужу налагодив?
Як матюкатись, то дьзоб рівно в клаву тицькає.  ;)
Так, диви, з часом і правильно писати навчишся.
Ще дякувати будеш.
Іди в ж*пу. 2:2

Порушення правил форуму, пункт 4.10 - ображають честь та гідність співрозмовників, підбурюють до розв\'язання міжусобних конфліктів; 15%

Модератор Володимир
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Цитата: igo61 від 16 Березня 2021, 17:33:00як ти пишеш
А шо там не так?

Числове
Програмне
Керування.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

User2108

Цитата: Vitaliy. від 17 Березня 2021, 01:36:59А шо там не так?
Думаю мались на увазі численні помилки в текстах, які допускає згаданий пан, на які йому неодноразово вказувалось, але поки все об стінку горохом, 90% повідомлень без енігми не прочитаєш.

igo61

Цитата: Vitaliy. від 17 Березня 2021, 01:36:59
Цитата: igo61 від 16 Березня 2021, 17:33:00як ти пишеш
А шо там не так?
Числове
Програмне
Керування.
Якраз із ЧПК все гаразд. Ти почитай його орігінал повідомлення від "#80 : Вчера в 16:27:40". Яке після люлєй конструктивної критики було виправлено "Вчера в 21:03:24"!
Цитата: ВКБІди в ж*пу
:psih: І це каже свєточ сучасної техніки та науки, зірка юридичної практики.  :-D
Цитата: ВКБІди в ж*пу.
Таки я був правий - виправлення "через лайку" дає свої наслідки. :thank_you: Повторення - мати навчання. Продовжуй до стійких навичок дзьобання клавіатури. Поступово переходь на більш складні речення. Так, згодом, і все налагодиться - ти ж налагоджувальник.
Цитувати виділене1:1, 2:2
Вважаєш це за доцільне - най буде так. Головне, шо процесс виправлення триває.  ;)
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Vitaliy.

Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Народ, якщо не перестанете флудити в технічній темі, отримаєте попередження разом з ВКБ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion