Подбор компр колец, и другое...

Автор НиколаИваныч, 21 Лютого 2021, 10:50:16

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

#90
Цитата: ВКБ від 16 Березня 2021, 16:12:55Це селективні групи по факту розточки, так як іноді всі 4 виконати не можливо.
Просто думаю, що цю таблицю треба плясати від крайнього правого стовбчика -допустимий зазор. Бо це кільца мають чітко дві розмірні  группи

А ремонтні (після ремонту) поршні-циліндри можуть мати по розмірам наведений у таблиці діапазон у кожній группі. Крім того якщо дивитись на таблицю то у кожній группі по декілька строк поршень -циліндр- тобто під який розмір поршня підганяти (шліфувати) конкретний розмір циліндра. Тобто цилінд завжди більше поршня на +0,05 для забезпечення зазору по кольцам

Прибрав флуд.
Модератор Володимир.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Влад, ця таблиця ж і є підбірка рекомендована по селективним групам у випадку отрисання розмірів. Сама то розточка при правильній швидкості різання (якщо лезвійна різка кромкою на борштанзі не менше 40м/хв..200м/хв) доволі точна, але виставлення центроіскателем індикаторного типу (на шпинделі) та ортогональності поверхонь (вісь циліндру) руху вісі інструменту утруднена і може бути розброс по циліндрам в залежності від припуска щоб не лишилось лисини. Якщо припуску хватає то всі 4 можуть бути різничюцею в 0,01мм при недопущенні раптового зносу кромки , ну це щоб не налагоджувати кожний циліндр борштанку розточну однолезвійні, хоча можна просто довже і методом пробної стружки можна бракануть.
На то вони селективні групи і існують, якщо провалив розмір на 0,02 то для збереження гарантованого 0,05 зазору брати інший розмір.
А кільця пружні і перекривають дві їх групи вмі селективні групи.
При зазорі в 0,05 поршень- циліндр в линаміці і мастилі навіть і при залеглих кільцях буде тяга мотора.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алекс

Ну да,у многих двигателей много подгрупп поршней -именно по ним грамочный расточник и работает,даже если это компрессор ...а вот кольца подгоняются по зазору ,ху  ле им -это пружина своего рода
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

Так, дійсно як пружина і преднатяг 3мм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Тепер цікаво.... під ті читкі 2 группи колец ,маемо 10 селективних розмірів поршнів....  зрозуміло, що ціліндри підганяемо під поршні.....
І питання -шукаючи потрібні (підходящі)  поршні в торгівлі - чи легко знайти любий з тих десяти варіантів,  чи дійсно просто тупо готуємося тільки під два можливих варівнти -72,25 та 72,50? Хто пробував шукати (по взрослому) як для себе (не обовязково на Славуту), щоб було що на слідуючий раз підганяти,  а не так я ремонтер сказав? Чи це просто не реально? Можливо поршні ще на виробництві, розкладають по розмірам, (на вихідному контролі це не складно).
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vadim_K

Цитата: vladishtm від 17 Березня 2021, 17:05:39
Тепер цікаво.... під ті читкі 2 группи колец ,маемо 10 селективних розмірів поршнів....  зрозуміло, що ціліндри підганяемо під поршні.....
І питання -шукаючи потрібні (підходящі)  поршні в торгівлі - чи легко знайти любий з тих десяти варіантів,  чи дійсно просто тупо готуємося тільки під два можливих варівнти -72,25 та 72,50? Хто пробував шукати (по взрослому) як для себе (не обовязково на Славуту), щоб було що на слідуючий раз підганяти,  а не так я ремонтер сказав? Чи це просто не реально? Можливо поршні ще на виробництві, розкладають по розмірам, (на вихідному контролі це не складно).
Свого часу шукав і знаходив.
Коротка історія.
Десь в 2000-2002 році накрився блок у мене. Ще був двигун 1.1, лопнула гільза здається в третьому циліндрі, як наслідок гази в системі охолодження і перегрів двигуна на великих оборотах.
Придбав новий блок , нові поршня, кільця, вкладиші по колу і замінив. Десь через пару років підзбирав грошенят і вирішив переробити на 1.2. Відповідно новий КВ  та поршня і кільця. Перед придбанням поршнів і кілець блок до моторіста для промірки діаметрів всіх котлів. На той час пробіг на новому блокові десь 25 тис. був. Моторист сказав, що якщо остання група поршнів стандартного розміру знайдеться, то хонінговкою все обійдеться. Так і вийшло. Знайшов поршя "Дружба", здається групи Д, і толковий майстер розточник хоном підігнав блок під поршня.
На цьому двигуні(точніше блоку з поршнями, кільцями і КВ) відкатав десь 105 тис. На момент заміни на двигун 1.3 компрессія була десь близько 10 по кругу. На 8-10 тис масла десь до літра вигорало.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

#96
Щоби поскаржитись є спеціальна кнопка "Повідомити модератору", флуд прибрав.

Модератор Володимир
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: Vadim_K від 17 Березня 2021, 20:08:46Свого часу шукав і знаходив.
Дякую. Але  з поста не зрозуміло який саме розмір поршнів (в мм) знайшовся. Правильно розумію що  остання "группи Д" то це 72,24--- 72, 25 по таблиці? і кільця тоді поставили першої ремонтної групи? Вибір по кільцях дає чітке поняття в діапазоні до пяти соток, а от підгін  циліндра "... і толковий майстер розточник хоном підігнав блок під поршня" - схоже це щастя доступне не кожному.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Будь який поршень але що  б зазор був гарантований +0,05мм.
На інжекторі можна їздити з роршнями з різницею в 1мм, і мікасом підправити порцію палива під відповідний о'єм для стехеометрії. Такі різниці при роботі мотора не відчуватимуться взагалі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 18 Березня 2021, 11:36:34Будь який поршень але
В мене основне питання було таке  - чи знайдуться гарантовано в продажу -кожний (любий) з тих десяти розмірів по наведеній вище таблиці? Бо можна так шукати , те що заманулося вічно  :lol: 
Чи їх (поршні) просто в продажу тупо пропонують, як дві группи (з тими допусками по пять строчок на группу).
Їх (ті поршні) десь, хтось до відправки на продаж, проміряв-маркува-розкладав по коробочках?  якщо ні -тоді те що пишуть в книжках - теорія, а що в продажу -практика.  :-D
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Поршень за потребою наче пожна протокарити з більшої в меншу на будь який розмір.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Григорий

Проточити поршень це загадка, поршень виготовлений конусом, верх вужчий у низ ширше, раніше поршні проточували тільки при переході з АІ 92 на АІ 76 і знімалась верхня частина а по діаметру не проточується. При хорошому майстру розточки блоку він мітить на поршнях який поршень з якого циліндру.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

ВКБ

Верстатом токарним з чпк проточується хоч хрестиком. Або на універсалі  продольним допоміжним супортом ручним, або зміщенням задньої бабки. Там треба спец затискне пристосування
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Цитата: vladishtm від 18 Березня 2021, 10:42:21Дякую. Але  з поста не зрозуміло
З Фучаджи
В зависимости от фактического диаметра цилиндра, полученного в процессе его доводки, для более точного обеспечения оптимального зазора между цилиндрами и поршнями
(0,05...0,07 мм) цилиндры по диаметру делятся на пять размерных групп А, Б, В, Г, Д через 0,01 мм. При изготовлении нового двигателя поршни нормального диаметра подбирают к соответствующим цилиндрам по группам.
Группы обозначены буквами в середине верхней части блока с левой стороны. Место 1 нанесения групп см. на рис. 9.

Чтобы обеспечить требуемый зазор между нижней частью юбки поршня и цилиндром (в пределах 0,05...0,07 мм), поршни номинального размера сортируют на пять групп. Буквенное обозначение группы (А, Б, В, Г, Д)
наносят на наружной поверхности днища поршня. На днищах поршней ремонтного размера наносят действительный размер.
При первой замене поршней в изношенный цилиндр без расшлифовки рекомендуется устанавливать поршни номинального размера, преимущественно группы Д.
Разница в массе самого тяжелого и самого легкого поршней для одного двигателя не должна превышать 4 г.
Цитата: vladishtm від 18 Березня 2021, 10:42:21Правильно розумію що  остання "группи Д" то це 72,24--- 72, 25 по таблиці?
Не правильно. Я взагалі то писав за номінальний розмір (виконував рекомендації з Фучаджи, які привів вище).
А Ви вказали вже ремонтний розмір.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

vladishtm

Цитата: ВКБ від 19 Березня 2021, 07:12:33Верстатом токарним з чпк проточується хоч хрестиком
:lol: Добре піду селом пройдусь, мабуть десь здибаю той чпк  :hysterics:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2