Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

_Oleksandr_

Цитата: Toris від 21 Вересня 2021, 11:20:36Поки що вартість такого авто стартує від 6000 доларів
Цитата: Toris від 21 Вересня 2021, 16:22:08Критично: подушки безпеки, усі дискові гальма, ABS і все таке, адаптивний круїз-контроль (бажано з датчиками вогнів попередника у смузі, з аналізом небезпеки та автоматичним гальмуванням), клімат-контроль, більш потужний двигун (100...150 к.с.), шоста передача.
Если не учитывать адаптивный круиз, то машина за 6000 по таким параметрам будет или "на коленях" или бляха. А с адаптивным придется, наверное, дважды по 6000 (старое luxury или что-то более-менее свежее).

User2108

А ви витрати на обслуговування прикидали? Хоча б ту ж ціну комплекту коліс 16, шиномонтажку? Витратні матеріали для ТО?
Круїзи і тп будуть стартувати тільки від 12к

Ivan1988

Цитувати виділенеЯкщо так, як я описав і не важке авто, то не більше Сенсовича буде апетит. Авто в основному для дальняка та руху магістралями. Максимальна швидкість та керованість.
У меня пока что в голове не укладывается как расход двигателя 2.0 может быть не больше двигателя 1,3, даже если первый с турбонаддувом впускного воздуха.

Цитувати виділенеА ви витрати на обслуговування прикидали? Хоча б ту ж ціну комплекту коліс 16, шиномонтажку? Витратні матеріали для ТО? Круїзи і тп будуть стартувати тільки від 12к
Конечно это далеко, очень далеко от озвученных 6000$, но если у Виктора есть определенные требования к комплектации следующего автомобиля и он присматривается к ним то наверное есть определенный доход на который он рассчитывает. Поэтому можем только порадоваться за нашего форумчанина и пожелать ему как можно быстрей купить то авто которое ему подходит по желаемым параметрам.

Toris

#423
Цитата: Ivan1988 від 22 Вересня 2021, 23:21:26У меня пока что в голове не укладывается как расход двигателя 2.0 может быть не больше двигателя 1,3, даже если первый с турбонаддувом впускного воздуха.
Об'єм двигуна зовсім не змушує заповнювати його сумішшю на повну потужність. Наприклад, двигун 1.3 л при 4500 об/хв всмоктує приблизно стільки ж повітря, скільки двигун 2 л при 3000 об/хв. Додамо до більшого двигуна швидкісну шосту передачу і маємо такий же розхід по трасі. А от на прискореннях при маневруванні двигун 2 л буде таки більше жерти і давати кращу динаміку. Зрозуміло, що більший кузов з більшою масою будуть споживати трохи більше, але на трасі завдяки круїз-контролю швидкість стабільна і ми матимемо найекономніший розхід.

...По трасі за новими авто трохи напружливо їхати: вони сунуть зі стабільною швидкістю 110-120 км/год, незважаючи на рельєф, а я педалькою то наздоганяю їх, то відстаю. Мені простіше пообганяти їхні стихійні круїзні каравани і йти попереду лідером. Але так неправильно, навіть престижні авто далеко не всі літають ракетами, більше сунуть на круїзі разом з усіма 110-120. Вони полюбе щось знають. А я ще не знаю, як воно буде взимку...

Розгребусь по роботі, розпишу три крайні поїздки на дальняк, там повилазили потреби в зазначених бажаннях.

_Oleksandr_

Цитата: Ivan1988 від 22 Вересня 2021, 23:21:26У меня пока что в голове не укладывается как расход двигателя 2.0 может быть не больше двигателя 1,3, даже если первый с турбонаддувом впускного воздуха.
Смотря как ехать. Если газ-в-пол - то, конечно, у первого всегда будет расход больше. А если в городском режиме, то расход может сравнятся т.к. на более объемистом(производительном) двигателе на надо так сильно давить на газ, чтобы, скажем, ехать вместе с потоком.

Toris

#425
Місяць тому дуже мене підвела лампа індикації несправності генератора (окремо розкажу, там ціла історія). Сьогодні зібрався духом і перебрав панель приладів Сенсовича. Щойно завершив.

Виявилось, що оті патрони ламп підсвітки та індикації можуть бути ненадійні. З підручних предметів, матеріалів та трьох роз'ємів панелі приладів, які дістались мені на розборці разом з ланосячою панелькою, зібрав якусь подобу тестового стенду і, вивчаючи доріжки на плівці, почав продзвонювати усі сигнальні лампи, пальцем натискуючи у різних напрямках їхні патрони. Виявилось, що патрон лампи контролю генератора стабільно працює лише в недокрученому положенні. Також нестабільно контачила одна з більших ламп підсвітки. Вивчив обидва патрони, попідгинав геть усі контактні поверхні. Лампа контролю генератора тепер контачить стабільно, на провокації пальцем не піддається. Більша лампа підсвітки ніби теж стабільно запрацювала, але про всяк випадок поставив її на підсвітку правої частини тахометра, вночі все одно та частина не використовується, якщо лампа надумає розконтачитись (зона понад 4000 об/хв).

Про всяк випадок продзвонив з пальцевою пробою усі критичні контрольні лампи та ближнє світло.

На ланосячій панелі на масці над лампою ближнього написано "PWR", мене це трохи напружує. Переставив маску з піктограмами від старої панелі, ту, де намальована зелена фара ближнього світла. Тепер сприймається краще.

Результатом задоволений. Завтра буду ставити панель на місце.

P.S. Під час тестування виявив, що ті лампи панелі непогано нагріваються. Задумався про встановлення хоча би у підсвітку світлодіодів. Але є дилема: підсвітка червоним в стилі Ауді знизить рівень контрастності сприйняття червоних контрольних ламп, а підсвітка зеленими діодами червоних частин шкал якось неправильно; підсвітка білими діодами чомусь не приваблює. Продавець з улюбленого магазину дуже хвалився пересвіткою зеленими діодами своєї панелі в десятці та запрошував на розглядини.

Продавець також похвалився сенсовим вмикачем двірників на 8 (вісім!) положень. А ще він встановив у свою десятку обидва підкермові перемикачі для сенса/ланоса у максимальній комплектації і тепер дуже задоволений. Лівий максимальний перемикач керує не лише фарами, але й передніми протитуманками, що є дуже зручно, не треба вночі рукою вціляти по кнопці на торпедо, як ото в мене у поточній конфігурації.

drone

Цитата: Toris від 27 Вересня 2021, 23:48:45
P.S. Під час тестування виявив, що ті лампи панелі непогано нагріваються. Задумався про встановлення хоча би у підсвітку світлодіодів. Але є дилема: підсвітка червоним в стилі Ауді знизить рівень контрастності сприйняття червоних контрольних ламп, а підсвітка зеленими діодами червоних частин шкал якось неправильно; підсвітка білими діодами чомусь не приваблює. Продавець з улюбленого магазину дуже хвалився пересвіткою зеленими діодами своєї панелі в десятці та запрошував на розглядини.
Возьмите кусок RGB ленты и поэкспериментируйте.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Toris

#427
Вранці перед сніданком швидкоруч встановив та підключив панель приладів та кнопки. Усе працює, як має бути. Магнітолу та нішу встановлю пізніше, як з'явиться час.

До роботи доїхав штатно. Майже не запізнився. :mitsu:

UPD: В обід за 20 хвилин припасував блок керування "кліматом", магнітолу та нішу для ніштяків; закрутив 6 штук шурупів та болтиків. Залишилось встановити та закрутити верхню кришку підкермових перемикачів. Там стоять гумові гофроущільнювачі, вони гарно встановлюються лише за наявності щирого кохання.

UPD: Після роботи хвилин зо 30 творив камасутру з кришками кермової колонки, підкермовими перемикачами та гумовими гофрованими ущільнювачами. Нарешті завершив цю сагу приладової панелі. Контрольні лампи працюють, зібрано усе коректно. Результат на фото.

Spoiler
[close]

User2108

На ланосовському форумі повно тем про пересвітку приборки

Toris

Дивився ланос-клуб. Маніячать по-чорному. Я манав. Максимум - встановлю світлодіоди у підсвітку, якщо яка муха вкусить. А зараз хай стоїть сток, поки що немає стільки часу...

Робота з усіх боків підгризає... Кручусь один за двох... В "технологічних" паузах почитую форуми, перемикаю свідомість, щоби уникнути сказу. :-D

Володимир

Цитата: Toris від 28 Вересня 2021, 14:16:58
Дивився ланос-клуб. Маніячать по-чорному. Я манав. Максимум - встановлю світлодіоди у підсвітку, якщо яка муха вкусить. А зараз хай стоїть сток, поки що немає стільки часу...

Робота з усіх боків підгризає... Кручусь один за двох... В "технологічних" паузах почитую форуми, перемикаю свідомість, щоби уникнути сказу. :-D
Якщо все працює, то навіщо заважати машині працювати?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Тут навпаки покращення: менший струм на панель - легше жити генератору. :-D Але то вже таке...

Нарешті закінчив операцію "Панель". Фоточку під спойлер поклав. (рухаємось на 4 повідомлення вище)

Toris

1. В обід сходив і подивився, як Сенсович показує контрольну лампу генератора. Вона світиться. :heppy_dancing: Приємно.

2. Звернув увагу на загальний одометр Сенсовича. Порахував. За 7 місяців наїздив 8 тисяч кілометрів. Набрався деякого досвіду.
А Славутком таку ж відстань пройшов роки за три...
Закуштував трасу у більш комфортному авто...
:mitsu:

Toris

#433
У п'ятницю, 8 жовтня 2021 року, їхав додомцю і на одному виступі на поверхні асфальту гойднуло. Тут же щось чи то бахнуло, чи то пшикнуло з бабахом. Справа ззаду. У Сенсовича там стоїть адсорбер.
Негайно зупинився (через 50 метрів), заглушився, відкрив лючок заправки, викрутив пробку бензобака - нічого не пшикнуло і не всосало.
Пізніше поїхав на естакаду, нічого підозрілого не виявив, бак не сплющило.

Що то могло бути? Може, просто на щось таке наїхав і воно бахнуло? Поверхню місця події не оглянув, про що шкодую; напарник здалеку дивився туди і нічого підозрілого не побачив.

UPD: нагуглив отаке https://lanosovod.ru/adsorber-na-lanose.html

vladishtm

Цитата: Toris від 11 Жовтня 2021, 11:06:33UPD: нагуглив отаке https://lanosovod.ru/adsorber-na-lanose.html
:thank_you:
Але ж і мудрогелі на ланосі, запхати адсорбер взад ще туди сюди, а от продувну трубку під зад пилюку смоктать  :psih: В Славуті все ж краще. Я в своїй ловив заклинений клапан адсорбера...крім того через адсорбер додатково поступає в дрос.вузол воздух, вірніше випарування палива+воздух (це ще й регулюеться прошивкою) тому дійсно може впливати на стабільність роботи інжа, бо криві графіків повинні це теж враховувати.  Ще наче, повинно після вимкнення запалення, до зняття живлення, поклацати трохи клапаном адсорбера (доречі, щось я в себе давно не чув, а може не прислуховувся) -це мабуть така продувка закладена.
C7 Температура охолоджуючої рідини для увімкнення адсорбера (град. С)
C8 Минимальна швидкість автомобіля для увімкнення адсорбера (км/г)
C9 Мінимальні оберти двигуна для увімкнення адсорбера (об/хв)
C90 Частота сигналу клапана продувки адсорбера (Гц)
S613D графік CVpos Открытие клапана адсорбера Открытие клапана продувки адсорбера в зависимости от режима работы двигателя -залежно від обертів і навантаження на двигун з адсорбера буде більше чи менше додавати в дрос вузол.

За кришку-клапан на бак цікаво. В мене буває шипить коли відкручую. Ось тільки неуточняв, чи всмоктує, чи видихає. Треба буде придивитись. Ще буває цікавість  -відразу після заправки включаю запалення і горить чек не тухне (помилку не уточняв). Але це дуже рідко.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2