Щоб не клювала носом на 1-2 передачі після розгону з обертами 2-3тис.

Автор ВКБ, 06 Серпня 2021, 15:30:47

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: ВКБ від 10 Серпня 2021, 12:21:09
Брєд. Клєвок саме від різкого вимикання палива , і пружин щеплення вистачає та подушек мотору.

Торіс, і що на сенсі не клює при розгрні на перші до 3000 обертів і різко відпустити газ?
Як я писав раніше, клювання відбувається тому що паливоподача відрубується на великій подачі повітря в ресивер. Тому потрібно прошивку настроювати так щоби ПХХ вмикався коли РХХ вийшов на мінімум. Але підозрюю що так зробити в мікасі неможливо, бо перед тим як увімкнути ПХХ, РХХ треба повернути до стану ХХ. Можна в принципі порахувати час падіння обертів від 3500 обертів по константі C53, і відповідно на цей час збільшити константу С168, щоби ПХХ вмикався вже коли РХХ вийшов на кроки ХХ.

Адсорбер в цей момент також потрібно закривати бо через нього також іде подача повітря.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

ВКБ доречі наче ти притримуєшся підвищенної паливоподачі на ХХ (СоХХ). То може в твому випадку і перепрошивка не потрібна. Робочий хід (одна паливоподача)-пустив педаль - і уже холостий хід і інша паливоподача. Плюс константи
C175 Задержка включения регулятора Nxx C165 Задержка адаптации положения РХХ
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Я би радив для початку зняти фішку з датчика швидкості і подивитись чи пропадає клювання, якщо так, то тоді можна щось рити в прошивці щоби відтягнути ПХХ до моменту виходу двигуна з режиму привідкривача.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 10 Серпня 2021, 16:30:22
Я би радив для початку зняти фішку з датчика швидкості і подивитись чи пропадає клювання, якщо так, то тоді можна щось рити в прошивці щоби відтягнути ПХХ до моменту виходу двигуна з режиму привідкривача.
Спробую.
Владшмітм, так, їздю на менше 1, при бідній ще гірше.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Клює. Та це прошивка, так як оберти на хх на стоячий при пригазовці падають миттю з 3000 на 1000. А має повільно .з 3000 на 1000 за 3-4 сек не менше, а в мене за 1 сек. По часу вприску видно що це мізки так роблять.

Свого роду притримати оберти мотора в синхрон зі швидкісттю що б двз не різко, а плавно гальмував авто.

При яких значеннях рхх відкритий на 100% ?

Треба відкрутити рхх і відкинути датчик дроселя та глянути наскільки на хх прогазує.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 10 Серпня 2021, 17:15:49на стоячий при пригазовці падають миттю з 3000 на 1000
Цікаво скільки в тебе C53 ? А смики на газу чи бензині? чи на обох?
Адаптацію скинути? і калібровать ДПЗД через прогу діагностики....якщо тільки на бенз. - може форсунки грязні....якщо лямбда підключена-може вона вже виделується...чи не клинить сама заслонка? біля закритого положення (доречі і правильно виставлений упор для неї в закритому)...
-короче без прошивки теж багато
Але всеж оце
Цитата: ВКБ від 10 Серпня 2021, 17:15:49на стоячий при пригазовці падають миттю з 3000 на 1000
наводить наче на прошивку
А взагалі  :facepalm:   :-D
Spoiler
https://passatworld.ru/showthread.php/167866-Otpuskayu-pedal-gaza-mashina-dergaetsya/page4 В общем с толчками ,точнее с одиночным толчком при трогании, при сбросе газа тоже одиночный ,при переключении с первой на вторую бывает и тп при борюсь давно уже года 2 наверное об этом писал выше, поменял за эти 2 года все что можно все опоры кпп и двигателя, сайлентблоки на подрамнике, рычаги подвески все, маховик+сцепление , контрактную КПП поменял, полностью поменял палки шрусов в сборе, чистил ДЗ адаптировал, промывал топливную winsom, пребрал всю ВГК и проблема так и осталась, двиг работает в принципе ровно обороты иногда на холостых плавают слегка ну может +- 20-50 оборотов разница, двиг разгоняется едет достойно для 17 летней машины, масло не доливал от замены до замены пока не потекла прокладка под ГНЦ, ну да ладно это предыстория для тех кто тоже борется с этой проблемой что бы знали чем это может грозить. И вот совсем не давно в гараже положил телефон с включеной видеозаписью под машину и начала трогаться вперед назад ловить эти толчки разовые и вот что увидил интересного , правая опорв кпп очень сильно дергается вверх вниз при трогании , как будто она очень слабая и не держит толком двиг в горизонтальном положении при нагрузке. И заметил что большая щель между опорой и ее чашкой, прикреплю фото что бы было понятно о чем речь, если бы эта щель была бы минимальна или же плотнее чашка стояла то колебания кпп были бы меньше и думаю они виной всем этим толчкам. Так что у кого есть желание можете провести такой же эксперимент и посмотреть как у вас , большой ли зазор между чашкой и опорой (мне кажется что в идеале там не должно быть зазора этого)и сильно ли дергается эта опора, просто она единственная сильно колеблется при трогании и тп. P.S опора меняная lemferder. фото не мое взял из инета для наглядности .
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

На газу і на бензі, кумаре лише на 1 і другій передачі. Я то не парюсь рлзриваю щепленням і їздю ідеально плавно, а от як сіла водійка нексії то чуть зеби не вибили об скло. Подушкі м'які, щеплення суперсправне, все норм. Але як порівнюю поведінку мотору обох авто навіть трьох авто одночасно, то чітко видно на хх на стоячій як падають і з якою швидкістью оберти при прогазовці що цим все і сказано. У мене наче падає як мотор заглушений, паливоподачі 2,5мск, наладка норм, при кінці не провалюється тахометр, але якщо порівняти інші автотнексію шкоду і логан, то ууууф, після пуску газу на стоячій стрілка повільно падає при відпуску педальки. От і все. Це Математика мікас..тобто налаштування. Збагачення пом'якшує не на багато. Якщо у славути падатимуть оберти повільно то все буде як і у цих авто і рух м'який. Права верхня подушка надійно зафіксована спецгайкою подовженою саморобною. Удари не жорстки, тобто це не удари, це мультиплікація кпп як редуктора внаслідок гальмування мотором.
Всі датчики в нормі. Як смикає латчик фаз то я знаю )) жесть ..
Тобто рхх має відкриватись при відпусканні газу і триматись суміш. Це часом не зворотній  прискорюваний насос?

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 10 Серпня 2021, 12:21:09Торіс, і що на сенсі не клює при розгрні на перші до 3000 обертів і різко відпустити газ?
Вчора спеціально їхав на ближні села і проводив експеримент. Зняв відео, але там не видно, ЯК воно клює. :facepalm:

Якщо розігнати Сенсовича на 1-й передачі до 3000...3500 об/хв, а потім різко відпустити педаль акселератора, то клює ДУЖЕ. Голова водія також клює, паски безпеки гасять імпульс тіла.

На 2-й передачі клює менше. На 3-й також хоче клюнути, але вже не може, лише відчувається зміна роботи мотора.

User2108

Колупайте, хлопці, прошивку. Не клює у всьому описаному діапазоні обертів  :)

Володимир

Цитата: ВКБ від 10 Серпня 2021, 17:15:49
Клює. Та це прошивка, так як оберти на хх на стоячий при пригазовці падають миттю з 3000 на 1000. А має повільно .з 3000 на 1000 за 3-4 сек не менше, а в мене за 1 сек. По часу вприску видно що це мізки так роблять.

Свого роду притримати оберти мотора в синхрон зі швидкісттю що б двз не різко, а плавно гальмував авто.

При яких значеннях рхх відкритий на 100% ?

Треба відкрутити рхх і відкинути датчик дроселя та глянути наскільки на хх прогазує.
В прошивці є константа "C53 Мінімальна швидкість виходу привідкривача ((об/хв)/сек)", ставиш її рівною 500 (в тій прошивці що я тобі кинув це вже зроблено). Тоді коли двигун знаходиться в режимі привідкривача, оберти будуть падати зі швидкістю 500 обертів на секунду. Я в себе зараз як газну більше 1500 обертів, то стрілка тахометра опускається повільно.
Цитата: vladishtm від 10 Серпня 2021, 18:29:02
А взагалі  :facepalm:   :-D
Spoiler
https://passatworld.ru/showthread.php/167866-Otpuskayu-pedal-gaza-mashina-dergaetsya/page4 В общем с толчками ,точнее с одиночным толчком при трогании, при сбросе газа тоже одиночный ,при переключении с первой на вторую бывает и тп при борюсь давно уже года 2 наверное об этом писал выше, поменял за эти 2 года все что можно все опоры кпп и двигателя, сайлентблоки на подрамнике, рычаги подвески все, маховик+сцепление , контрактную КПП поменял, полностью поменял палки шрусов в сборе, чистил ДЗ адаптировал, промывал топливную winsom, пребрал всю ВГК и проблема так и осталась, двиг работает в принципе ровно обороты иногда на холостых плавают слегка ну может +- 20-50 оборотов разница, двиг разгоняется едет достойно для 17 летней машины, масло не доливал от замены до замены пока не потекла прокладка под ГНЦ, ну да ладно это предыстория для тех кто тоже борется с этой проблемой что бы знали чем это может грозить. И вот совсем не давно в гараже положил телефон с включеной видеозаписью под машину и начала трогаться вперед назад ловить эти толчки разовые и вот что увидил интересного , правая опорв кпп очень сильно дергается вверх вниз при трогании , как будто она очень слабая и не держит толком двиг в горизонтальном положении при нагрузке. И заметил что большая щель между опорой и ее чашкой, прикреплю фото что бы было понятно о чем речь, если бы эта щель была бы минимальна или же плотнее чашка стояла то колебания кпп были бы меньше и думаю они виной всем этим толчкам. Так что у кого есть желание можете провести такой же эксперимент и посмотреть как у вас , большой ли зазор между чашкой и опорой (мне кажется что в идеале там не должно быть зазора этого)и сильно ли дергается эта опора, просто она единственная сильно колеблется при трогании и тп. P.S опора меняная lemferder. фото не мое взял из инета для наглядности .
[close]
Я в себе вже давно протюнінгував нижні подушки зменшивши зазор між вловлювачем і верхньою частиною подушки до 1 мм, можна взагалі до нуля, під вагою двигуна він знову збільшується порядка до 4 мм. Після такого тюнінгу машина їде плавніше.




Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Поїздив. По спостерігав, не клює ном на 1 і 2 при скиданні. Так що тут або прошивка або щось з датчиками.
Є інший глюк це СМИК-СМИК (такий ривок в перед всього авто) при натисканні трошки на газ після переїзду лежаків, або прокочуванні на перші на ХХ.
Ще буває, коли їдеш з хвилину другу на 1-й з стабільними оборотами в районі 1000 - 1500 інколи починає смикатись авто (цікаво, що не завжди) до того часу, доки не збільшити чи зменшити швидкість. Імхо , десь рукожопія в прошиві.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Я поняв що це. Че параметр вмикання примусового холостого ходу. У мене 1600об. При 1600 не клює, як тільки оберти за 1600 і кидаю газ то клюєв на всіх. Звісно 1 та 2 із за мультіредукції гальмування лвз найбільше клює коли кидаю газ вище 1600, інші передачі 3,4 менше,  смики м'які, на 5 нема бо мультіредукції майже нема.Тобто примусовий треба підняти на 3..3,5..4 тис...тут дивитись треба.
Хай собі трохи піджирає при гальмуванні мотором, зато плавність норм і не ушатує деталі.
Таки це в прошивку лізти..от фак.

У кого не клює значить примусовий хх вищій і при гальмуванні мотором тобто на передачі газ кинуть то розходує паливо небагато але є розхід.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Romka від 11 Серпня 2021, 09:58:04
Поїздив. По спостерігав, не клює ном на 1 і 2 при скиданні. Так що тут або прошивка або щось з датчиками.
Є інший глюк це СМИК-СМИК (такий ривок в перед всього авто) при натисканні трошки на газ після переїзду лежаків, або прокочуванні на перші на ХХ.
Ще буває, коли їдеш з хвилину другу на 1-й з стабільними оборотами в районі 1000 - 1500 інколи починає смикатись авто (цікаво, що не завжди) до того часу, доки не збільшити чи зменшити швидкість. Імхо , десь рукожопія в прошиві.
А в жару, бо на холодну може буде ідеально, але в жару таки проявитись за певних умов.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Romka від 11 Серпня 2021, 09:58:04
Поїздив. По спостерігав, не клює ном на 1 і 2 при скиданні. Так що тут або прошивка або щось з датчиками.
Є інший глюк це СМИК-СМИК (такий ривок в перед всього авто) при натисканні трошки на газ після переїзду лежаків, або прокочуванні на перші на ХХ.
Ще буває, коли їдеш з хвилину другу на 1-й з стабільними оборотами в районі 1000 - 1500 інколи починає смикатись авто (цікаво, що не завжди) до того часу, доки не збільшити чи зменшити швидкість. Імхо , десь рукожопія в прошиві.

Такі смики схоже датчик фаз на заміну.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 11 Серпня 2021, 11:23:52
Цитата: Romka від 11 Серпня 2021, 09:58:04
Поїздив. По спостерігав, не клює ном на 1 і 2 при скиданні. Так що тут або прошивка або щось з датчиками.
Є інший глюк це СМИК-СМИК (такий ривок в перед всього авто) при натисканні трошки на газ після переїзду лежаків, або прокочуванні на перші на ХХ.
Ще буває, коли їдеш з хвилину другу на 1-й з стабільними оборотами в районі 1000 - 1500 інколи починає смикатись авто (цікаво, що не завжди) до того часу, доки не збільшити чи зменшити швидкість. Імхо , десь рукожопія в прошиві.

Такі смики схоже датчик фаз на заміну.
В нього газ, то смики можуть бути і через багату чи бідну суміш в деяких режимах.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion