Щоб не клювала носом на 1-2 передачі після розгону з обертами 2-3тис.

Автор ВКБ, 06 Серпня 2021, 15:30:47

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Romka

Цитата: ВКБ від 11 Серпня 2021, 11:23:52Такі смики схоже датчик фаз на заміну.
Я вже не раз вам говорив - ДФ немає , так як двигун 1.3.
На 1.3 ніколи не ставили. В опису є ж відмітка, що 1.3.

Смики і на бензині, і на газу. Без різниці. Кнопаєш навіть кнопкою при цьому, поведінка авто не змінюється.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

vladishtm

Цитата: Romka від 11 Серпня 2021, 09:58:04при натисканні трошки на газ після переїзду лежаків, або прокочуванні на перші на ХХ.
Тітелька в тІтельку у  мене зараз теж саме на бензі( ГБО відсутне). Поки мабуть ліньки з цим боротись. Великої проблеми не робить. Може,якось, колись...
ВКБ, гадання на к.гущі далі....ПХХ, РХХ, С53, паливоплдача....  - треба просто продивитись логи. Самому. Бо тільки ти будеш знати на які часові моменти  в тому лозі дивитись. В мене в 28версії були такі ж смики як ви описуете.
Зараз в 29й немає https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17114.msg554720#msg554720 І це було змінено прошивкою. Але в мене 1,3. Для єксперіменту можете собі попробувати, а потім свою назад. Це все що можу.
Ось вдео, як у мене зараз падають оберти при киданні педалі газу (тахометр трохи завищує покази)
Чесний просмотр (для плавності)- краще скачати і дивитись локально(якщо повільний інет)
https://drive.google.com/file/d/1VTVqv-Y7J9jzRht8znT0Gaf_zALwgC2Z/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1H-Qs6kWaUiHL_MvT2sWVaMpXd2OKImvY/view?usp=sharing
До цього була "ступенька" починало падати повільно,потім десь біля 1200 різко падало на ХХ
у прошивці-
ХХ=980, 70/145,  С53=1000, С74=20,   С58=10,   С46=500, С47=400... від стокової 111тої багатенько поміняв....короче, самі можете порівняти зі своїми
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Сто пудів пхх. Добіса та економія палива і вимкнення паливоподачі при вище 1600 при покаті з гірки з увімкненою пепедачею. Пшик. Плавність ходу по пездальці важливіша.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: Romka від 11 Серпня 2021, 09:58:04Є інший глюк це СМИК-СМИК (такий ривок в перед всього авто) при натисканні трошки на газ після переїзду лежаків, або прокочуванні на перші на ХХ.
Трохи подивився, може оце ( в мене=5 в тебе=7 в стоковій 111тій було=4 допустима=3), можливо нам треба опустити, бо рухаючись через л.поліцая на ХХ зі швидкістю менше С32 ми не даємо дозвіл на добавку до обертів ХХ, а потім продовжуємо рух (як правило на 2гій) з не розкрученим двигуном.
C32 Минимальная скорость движения автомобиля (минимум 3)
Добавка к оборотам ХХ при движении  При движении автомобиля со скоростью выше минимальной и при определении режима ХХ возможно увеличение
оборотов ХХ на некоторую добавку. Это позволяет улучшить движение автомобиля на регуляторе ХХ.


Можливо ще в мене C33 Добавка до обертів ХХ під час руху (об/хв) замала = 60, мабуть підніму/
А от як не допоможе  :hysterics: можливо вже зчеплення  }-) привіти шле. :sad:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Ні, параметр початку обертів примусового хх ставити на 3000 замість 1600
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Може просто навчити пацієнта користуватись зчепленням?

vladishtm

Цитата: Toris від 11 Серпня 2021, 21:34:36Може просто навчити пацієнта користуватись зчепленням?
окремий випадок... ділянка десь 100метрів повз двору школи з забором, обмеження"20", по центру ділянки перехід по боках, у нього з проміжком 15-20м два л.поліцаї. Двіж авто є - невеликий. Прохожу  ті 100метрів на другій попередньо знизившись до 20км. Навіщо лишній раз палити зчеплення, аж два раза на 20 метрах? Тим більше перед цією ділянкою перехрестя з обовязковою зупинкою (перес. головної)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: ВКБ від 11 Серпня 2021, 20:29:18примусового хх ставити на 3000 замість 1600
Я рідко підіймаюсь вище 2500, спокійно хватає 2000
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Працюю щепленням в автоматі, Валео моєму вже 80тис і ще живе. Тобто щепленню нічого немає, фередо тобто  диск не 6 як щавод а 4 крупніші пружини.
Але кручу на розгін 3000..4000 під гірку чи навантаження чи при старті в середньому. 2000..2500 коли прямий вибіг і підтримка швидкості. Малі оберти смерть вкладишам мотора не по еавантаженню, а по малому маслоклину і тертю. Тому якось після того як  дав покататись новачкам , які катались на свіжих іномарках кинулось в знаки. І розхитує деталі всі трансмісії така їзда без підтриманні пхх на високих обертах
Жаль що в бортовому немає такого параметра ручного керування примусрвого зз. Може Володя за проханням  вставе цей параметр та переш'є мені контролер бк було б супер.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Я так поняв лише прошивка виправе з встановленим параметром  ПХХ 3000 обертів чи скільки там.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Вчора на Київ гасав. То на 2-й передачі з 2500 об/хв також клює.

ВКБ

Цитата: Toris від 15 Серпня 2021, 12:09:27
Вчора на Київ гасав. То на 2-й передачі з 2500 об/хв також клює.
Неприємне і непотрібне явище. А з 2000-1800?
Базово в прошивці наче 1600
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Кину статистики.
Потягався в пробках на 1й, при різкому  скиданні обертів з 2500 НЕЧАСТО буває легкий легкий смик-гальмування, наче відпустить повністю не відпущену  щепу. Спостерігається тільки, коли авто йде вже накатом без натягу, з натягом такого немає. Цікаво, що при обертах від 3000 до 4000 такого не спостерігав ні разу. Ось.
Аналізуйте. Прошивка викладена.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Цитата: Romka від 16 Серпня 2021, 10:45:25
Кину статистики.
Потягався в пробках на 1й, при різкому  скиданні обертів з 2500 НЕЧАСТО буває легкий легкий смик-гальмування, наче відпустить повністю не відпущену  щепу. Спостерігається тільки, коли авто йде вже накатом без натягу, з натягом такого немає. Цікаво, що при обертах від 3000 до 4000 такого не спостерігав ні разу. Ось.
Аналізуйте. Прошивка викладена.
Немає змоги глянуть параметри, які там встановлені оберти пхх?
Коли на 1 трахан тразан смикає то дрібниці є у всіх, резонанс щеплення і шестеренні зарози і диреренціалу та шрусів двох, ітого десь люфт нормальний 10хв якщо брати 60хв годинникової стрілки. А це саме у мене різке до нуля після 1600 обертів вимкнення паливоподачі і різкий кидок опору механічного мотору на трансмісію ..тобто удар по цим люфтам. Щепленням пом'якшую натисканням але то не норм і недоробота прошивки з метою екрноміх. Та до біса та економія пшик якийсь з гірки, комфорт важливіше. Всі люфти і зазори в нормі в моєму мотор-трансмісії.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.