Підключення електрокрана опалювача

Автор ВКБ, 08 Вересня 2021, 12:59:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Концевики розривають вмикають діод в схемі саме 12Вольт. При зміні полярності їдемо в реверс. Тобто там при кінцевому стрибка стуму немає і упору жорсикого крвна і моторчика теж. Тільки якщо коимане кінцевик.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

А всі на 100%? впевнені що не заклинить (чи  не коротне) до концевиків, тільки я про це подбав би?  :beee: та ще і з газом під капотом  :wallbash: Як своя сгорить то пів біди. Спалити сусідів -без штанів останешся.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Цитата: vladishtm від 20 Вересня 2021, 10:26:38
А всі на 100%? впевнені що не заклинить (чи  не коротне) до концевиків, тільки я про це подбав би?  :beee: та ще і з газом під капотом  :wallbash: Як своя сгорить то пів біди. Спалити сусідів -без штанів останешся.
Упс. Сварачіваю проект )). І ставлять хай нормативному місці, в я ставлю з порушенням ))
Редукція (передатка) шалена редуктора і сфера є гладка, мале плече країв, невелике ковзання, тому встромивши мізинця а отвір відкритого крану і увімкнувши буде гельотина мізинцю.
Але береженого сам себе бережеш, тому треба струмовий самовідновлюючийся запобіжник. Але там струм мишиний, і дроти мають більшу здатність ніж той мікромоторчик, в кнопконатискач є водій, шунтує. Тобто треба світлодіодний контроль коли є струм і робота мікромоторчика.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Олександр 1968

Якщо багажник авто відкривається по команді з стільникового,то можна вже використати два модулі склопід'йомника(на два вікна)з контролем роботи по шуму колек тора двигуна,наприклад convoy-cl250.Там і захист і обмеження по часу.

igo61

Цитата: ВКБ від 20 Вересня 2021, 15:10:17
Редукція (передатка) шалена редуктора і сфера є гладка, мале плече країв, невелике ковзання, тому встромивши мізинця а отвір відкритого крану і увімкнувши буде гельотина мізинцю.
Будьте ласкаві, фото в студію.  :-D
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

vladishtm

Цитата: ВКБ від 20 Вересня 2021, 15:10:17Але там струм мишиний, і дроти мають більшу здатність ніж той мікромоторчик
Запобіжник якраз і ставиться не на робочий струм, а на срум КЗ -тобто щоб не загорілись (витримала ізоляція) провода або щось інше. І ставити в глові, зразу після того перемикача. А не так як конструктори нашого авто, економлячи на проводах, і роблячи медвежу послугу воділі, поставили запобіжники в салоні. Тобто провід від акума до запобіжників ничім не захищений,
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Цитата: vladishtm від 20 Вересня 2021, 21:44:50
Цитата: ВКБ від 20 Вересня 2021, 15:10:17Але там струм мишиний, і дроти мають більшу здатність ніж той мікромоторчик
Запобіжник якраз і ставиться не на робочий струм, а на срум КЗ -тобто щоб не загорілись (витримала ізоляція) провода або щось інше. І ставити в глові, зразу після того перемикача. А не так як конструктори нашого авто, економлячи на проводах, і роблячи медвежу послугу воділі, поставили запобіжники в салоні. Тобто провід від акума до запобіжників ничім не захищений,
Згоден.

Залив дисциляиу в систему 6л!!?? Більше не влазе, хоч і з пічки видував, все одно не влазе більше.
Кран прочистив і розшевелив, рілнмй і ще робочий. Пічка бомьа ракета.
Кізяки були в системі. Думаю вже критично багато.
Папу раз зілью і тосол чистий.
Лишаю штатний.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Олександр 1968

Цитата: vladishtm від 20 Вересня 2021, 21:44:50
Цитата: ВКБ від 20 Вересня 2021, 15:10:17Але там струм мишиний, і дроти мають більшу здатність ніж той мікромоторчик
Запобіжник якраз і ставиться не на робочий струм, а на срум КЗ -тобто щоб не загорілись (витримала ізоляція) провода або щось інше. І ставити в глові, зразу після того перемикача. А не так як конструктори нашого авто, економлячи на проводах, і роблячи медвежу послугу воділі, поставили запобіжники в салоні. Тобто провід від акума до запобіжників ничім не захищений,
І що?Підніми ковролін під ногами водія на 124 мерсі і подивись на болтяку на 8,до якого підведений плюс з акб без пердохранітелєй.Практично всі авто 70-80-перша половина90-тих без запобіжників""останньої надії".Питання тільки в надійності конструкції.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 21 Вересня 2021, 09:07:30Кізяки були в системі. Думаю вже критично багато.
Треба все ж лим. кислотою, хоч трішки (але є ризик якщо десь уже прогнило. До речі, нею котли на теплових станціях промивали (може і промивають), потім зливають у шлакосбірники і ті озера красиво голубі  :mitsu: Можна перевірити кран. Чи доводить тросик до крайніх положень? і чи повністю відкритий канал крана в крайньому положені?. В мене упор тросика на крані не давав повного відкриття -зламав його (упор) наф. }-)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Цитата: vladishtm від 21 Вересня 2021, 09:50:06
Цитата: ВКБ від 21 Вересня 2021, 09:07:30Кізяки були в системі. Думаю вже критично багато.
Треба все ж лим. кислотою, хоч трішки (але є ризик якщо десь уже прогнило. До речі, нею котли на теплових станціях промивали (може і промивають), потім зливають у шлакосбірники і ті озера красиво голубі  :mitsu: Можна перевірити кран. Чи доводить тросик до крайніх положень? і чи повністю відкритий канал крана в крайньому положені?. В мене упор тросика на крані не давав повного відкриття -зламав його (упор) наф. }-)
На повну не відкриває, є люфт. Коли з чередини викруткою то повністтю відкриває. Аое й не треба 100% бо що 30% що 100% зватає для повної реалізації потужності теплообмінника при 30% , не те що 50. Тому все ок.
Поки не працює від панельки, бо зламав фіксатори пластинки кожуха тросика. Нові покупні незагартовані і м'які, гнуться. Шукаю стокові, пружні, вони тримають.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цитата: ВКБ від 21 Вересня 2021, 12:42:02
зламав фіксатори пластинки кожуха тросика. Нові покупні незагартовані і м'які, гнуться. Шукаю стокові, пружні, вони тримають.
Две кабельные стяжки наперекрест творят чудесА. ;)
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Цитата: igo61 від 21 Вересня 2021, 14:48:09
Цитата: ВКБ від 21 Вересня 2021, 12:42:02
зламав фіксатори пластинки кожуха тросика. Нові покупні незагартовані і м'які, гнуться. Шукаю стокові, пружні, вони тримають.
Две кабельные стяжки наперекрест творят чудесА. ;)

Херня, не тримає. Дас штандарт від виробника алес гуд.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Дополнение к посту: https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17497.msg556293#msg556293 .
Добавил к схеме выключатели конечных положений (моё видение вопроса  :) ):

При нажатии, например, верхней кнопки управления моторчик вращается в одну сторону и доходит до конечника К1, который размыкается и диод Д1 включается в обратной полярности, последовательно с моторчиком - последний останавливается.
При нажатии нижней кнопки управления моторчик вращается в противоположную сторону ("спрыгивает" с конечника К1) и дойдя до конечника К2 останавливается. Так как размыкается К2 и подключается диод Д2, запрещающий моторчику вращение в эту сторону.
:drinks:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?