Охлаждающая жидкость

Автор Рамиль, 05 Серпня 2009, 16:06:16

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Алексчук

Цитата: Григорий від 27 Серпня 2017, 21:06:12
Ну и какие наружные части, заслонка вся в охлаждайке и система закрыта, остается только рычажок и несколько милиметров оси рычажка.
Разбери старый кран и все сам увидишь. Хочешь чтобы заслонка работала долго, я сказал то, что сказал.

Aryan

На попередніх Тавріях і Славуті 3 рази міняв крани, шторка заклинювала а ричажок прокручувався.

Алек

А порадьте нормальний. І чому бачок надуває? Коли відкручую кришку шипитьі антифриз лізе до горловини бачка

Aryan

Цитата: Алек від 27 Серпня 2017, 22:46:55
А порадьте нормальний. І чому бачок надуває? Коли відкручую кришку шипитьі антифриз лізе до горловини бачка
За краник не знаю, це було давно. Заводський працював довго, поламався, незабаром 2 рази ставив "кооперативні" , коли знову поставив заводський - забув проблему .

За бачок:
1.  вивчіть залежність температури кипіння рідини від тиску!
2.  роздуває - можливо що не працює "запобіжний" клапан у кришці бачка? Або гази з камери згорання попадають в систему охолодження?
3.  лізе до горловини бачка - або перегрітий двигун і при зменшенні тиску (відкручую кришку) закипає антифриз. або №2.
4. Циркуляція нормальна?

Алек

Да циркуляция нормальна. А може бути щопробита прокрадка голови.?

Aryan

може, тільки не часто! Клапан пробки повинен зтравлювати надлишковий тиск

Алексчук

Цитата: Алек від 28 Серпня 2017, 00:00:58
Да циркуляция нормальна. А може бути щопробита прокрадка голови.?
Тогда тосол будет уходить и масло будет белым и дым сзади повалит белым туманом.

Валерий

Цитата: Алек від 27 Серпня 2017, 22:46:55
А порадьте нормальний. І чому бачок надуває? Коли відкручую кришку шипитьі антифриз лізе до горловини бачка
[/quote остался заводской
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

Sergik32

да-да, без труда, не вытащишь, но и не всунешь. Надо делать
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Aryan

Цитата: Алексчук від 28 Серпня 2017, 07:38:42
Цитата: Алек від 28 Серпня 2017, 00:00:58
Да циркуляция нормальна. А може бути щопробита прокрадка голови.?
Тогда тосол будет уходить и масло будет белым и дым сзади повалит белым туманом.
а от всього цого часто може і не бути.
якщо незначний отвір між камерою згорання і каналами охолодження то буває що під тиском гази прориваються а тосол не потрапляє в камеру згорання

igo61

Цитата: Aryan від 28 Серпня 2017, 22:21:24
буває що під тиском гази прориваються а тосол не потрапляє в камеру згорання
Точно?
1).Охлаждайка на прогретом двигуле в системе находится под давлением.
2).В такте всасывания в цилиндре создаётся некислое такое разряжение, которое потянет в камеру и охлаждайку.
3). Не очень уверен, но некоторые компоненты ОЖ обладают повышенной текучестью, что тоже в случае пробоя прокладки не сулИт ничего хорошего.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Григорий

А что показывают свечи зажигания - они как индикатор работы двигателя.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Aryan

а нічого не показують.
товариш на 8-кі 3 місяця так їздив поки голову не зробив. тільки постійно тосол доливав який від газів ще й швидко чорнів

Алек

Привіт. Скажітьчому стрілка температури до 80 гр веде себе нормально не скаче а після 80 після того як включиться вентилятор вона не йде плавно а  скаче до останьої білої позначки на шкалі. коли вентилятор виключається то вонатеж скачками падаєдо температури 80 гр. В чому причина

Sergik32

а тому що до 80 град вона повільно піднімається, бо ходить рідина по малому колу, а коли відкривається термос то вже радіатор задіяний, і там потік повітря ззовні дає своє і + вентилятор гарно збиває, от ті пару градусів і кидають ту стрілку.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0