Охлаждающая жидкость

Автор Рамиль, 05 Серпня 2009, 16:06:16

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Серёга

Цитата: Vitaliy. від 31 Березня 2018, 22:35:16
Цитата: Серёга від 31 Березня 2018, 20:22:56

А у меня наоборот с переделками и с давлением если завести и прогревать прогазовывая, то при прогазовке слышно как бурлило в печке. А до этого всего небыло такого
Или газы идут в систему, или где то что то нарушено.

Это было раньше когда уже переделал систему но ещё не кипело
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Володимир

Я тут задався запитанням яка різниця між тосолами/антифризами різних кольорів, то в неті пишуть що червоні антифризи (G12) шкідливо використовувати в системах з алюмінєвим радіатором.

http://avto-blogger.ru/ozh/antifriz-krasnyj-ili-zelenyj-i-ix-otlichie.html
Цитувати виділенеЕще более совершенные антифризы, появились сразу после зеленого. Нужно отметить, что в «красных» присадки почти полностью органические, то есть применяется в большом количестве – карбоновая кислота.

красный антифриз

Эти присадки не образуют пленки внутри патрубков, что значительно улучшает отвод тепла. Прекрасно локализуют очаги коррозии, образуя на них пленку толщиной в 1 микрон. Также они не осыпаются через определенное время. Эти присадки намного совершеннее, чем скажем предыдущее поколение.

Плюсы:

    Улучшенный отвод тепла
    Не осыпаются
    Долго работают, срок службы до 5 лет
    Прекрасно локализуют очаги коррозии

Минусы:

    Вроде вот оно счастье — присадки идеальны, но минус здесь один, причем существенный. Они начинают бороться уже с очагами коррозии, но не защищают и не делают профилактики системы охлаждения. В этом огромный недостаток красного антифриза.
    Также карбоновая кислота несильно защищает радиаторы из алюминия, что также несет негативный оттенок, все же медь и латунь они защищают сильнее.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

YUKON

Чи в цій темі чи в "Охолодження Славути" я наводив різницю між ОР Г11,12,Г12+.
На сьогодні користувався і буду користуватись тільки Г11.

Жулик

Г12+ громекс и Г12+ хепа чем отличается?

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

 Зачем тогда платить больше?  :-D

YUKON

#906
Цитата: Жулик від 03 Травня 2018, 10:24:06
Г12+ громекс и Г12+ хепа чем отличается?

Оскільки я писав, що користуюсь Г11 Хепою, чесно кажучи не погружався в принципови різниці...а між виробниками так точно...але про різницю, так на пальцях, між Г11 і Г12 уявляю. Г11 дає захисну плівку на основі силікатів...таким чином захищаючи систему...а от Г12 щось там якось на іншій основі. Головне тут те, що після Г11 немає ніякої користі використовувать більш висококласні рідини(Г12,Г12+,Г13) оскільки вони не дадуть того захисту СО якій в них закладений!

Жулик

Думаю на громексе эти позначки не больше чем наклейка  :facepalm:

gray-black

Всім привіт!!!
Так як червоний ВАМП трохи з'ів голову мого дригла(при ремонті наварювали),вирішено міняти ОР, заодно всі патрубки і шланги,деякі ось-ось лопнуть,вибір пав на HEPU,а от яку є смисл брати хотів спитати у форуичан
Г11 чи г12 чи г12+ ???
дякую за відповіді  :thank_you:
відноситись до оточуючих треба так,як ти хотів би щоб до тебе вони відносились

Григорий

У мене вже 4 роки G 12+ а потім трішки доливав G 12, по їхній інструкції змішувати можна, дорого але я перед цим був "погорів" на Нордіка. Але якщо брати Хепу то хотя б в нормальних магазинах, зараз на все є підробки.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Sergik32

ХЕПУ Ж12+, тіко тра дивитися, точніш брати у перевірених продавців, бажано як каже Гриша в магазині, бо дійсно, підробок багато.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Двигун таврона сконструйований в 70-ті роки попереднього століття, коли ще про Фольксвагенівські Г11,12,12+,13 і не чули.Тому рекомендую Г11. Сам відкатав на славуті 120 тич. і на Калині вже біля 40. Остальне то погоня за цифірью нічім не обумовлена!

Sergik32

Категорично підтримую ЮКОНовича, то все погіня за цихрами, але сам собі я вже Ж11 ГРОМЕХсом зеленим уложив систему, повиржавовувало і зжерло пімпу, потім все "заполірував" синім польським БАРИГОм і після того місяць мив систему. зараз залитий картехнік Ж12+ виробник його тоже хепппппу, поки політ нормальний, вже оно 2 года їжжу і правда 3 пічки поміняв і радіатора бо просто потекли, але колір охлаждайка не міняє.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

В специфікаціях на Ж12 пишуть що він не підходить для алюмінія.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Не знаю про алюміній, але в мене за три місяці експлуатації поки що рідина HEPU прозора і з тим самим рожевим відтінком.
https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=3230.msg505412#msg505412