Немає іскри після заміни замка запалення

Автор Rab_Yarkiy, 12 Грудня 2021, 16:07:11

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Rab_Yarkiy від 16 Грудня 2021, 18:08:36але клема для реле є.
Значить у нового два з"єднувача? бо на фото був один. Тоді  уважно дивіться по таблиці https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/222%20%281%29.jpg там для різних варіантів авто ЗАЗ трохи різні рішення, що куди піде у відповідних положеннях замка. Крім того судячи з вашого поста https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17555.msg558429#msg558429 ви не зовсім так щоб
Цитата: Rab_Yarkiy від 12 Грудня 2021, 18:07:37не дуже розбираюсь у схемах...
Чи не разом були у вас переделки та заміна замка?
І гарне правило, купивши  щось з проводами і з"еднувачами, не спішить його зразу всовувати, звіряйте з заміняємим (прозвонка контактів на відповідність, парметри...).
Цитата: Rab_Yarkiy від 16 Грудня 2021, 18:08:36хочу мультиметром порівняти контакти на новому та старому замку (для цього треба демонтувати новий)
А без зняття що не достати з"єднувачіі не роз"єднати? Вольтметром на плюс і в різних положеннях по контактах ....потім ті що між собою повинні бути замкнені омметром (знявши "+" з акума).
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Rab_Yarkiy

Заміряв контакти мультиметром на старому та новому замках, відмінність виявилась лише в тому, що на старому замку контакти 30 та Р у положенні вимкнуто закорочені, а в положенні, коли крутить стартер вони розмикаються. В новому замку навпаки. Більше відмінностей не виявив. Відключив клему Р - результату не дало.
Старий замок має маркування 2108-3704010-70, а новий 1-1 Лого-А і все.
Намагався підкинути акб від UPSа і на столі заміряти мультиметром показники обох замків... запутався ще більше.
Так як я й казав вище, не дуже розуміюсь на схемах.. щоб завести авто без замка, потрібно замкнути контакти 30+int і короткостроково закоротити на них дріт клеми  50. Вірно?

Rab_Yarkiy

невеликий підсумок:
наскільки зміг, порівняв замки, контакти відповідають (можливо помиляюсь)
реле на обох спрацьовує
старий замок заводить авто з півтика - все працює
клеми поплавились, бо був поганий контакт в колодці
тему перечитав декілька разів, всім вдячний за розяснення та поради, проте не все можу зрозуміти
з новим замком зникає живлення на приборку (а можливо то КЗ?), коли намагаюсь завести, також відсутня іскра
не вистачає розуміння, як заводиться авто в принципі (через замок), для цього треба зрозуміти, як завести його без замка.
не хочеться купувати новий замок, та й спортивний інтерес тепер не зникне ))
ПС
не зовсім зрозумів речення:
"Тому у положенні ІІІ мал 5.47 "+" з замка (конт 30, 30/1) попаде на "INT" замка і  через роз"єм на реле (конт 30)
але реле не спрацює, бо небуде "+" на обмотці реле  (конт 85)"

це опис проблеми чи так і повинно бути? Чому? за що саме відповідає реле?
Дякую.




Володимир

Цитата: Rab_Yarkiy від 17 Грудня 2021, 15:40:23
невеликий підсумок:
наскільки зміг, порівняв замки, контакти відповідають (можливо помиляюсь)
реле на обох спрацьовує
старий замок заводить авто з півтика - все працює
клеми поплавились, бо був поганий контакт в колодці
тему перечитав декілька разів, всім вдячний за розяснення та поради, проте не все можу зрозуміти
з новим замком зникає живлення на приборку, коли намагаюсь завести, а також відсутня іскра
не вистачає розуміння, як заводиться авто в принципі (через замок), для цього треба зрозуміти, як завести його без замка.
не хочеться купувати новий замок, та й спортивний інтерес тепер не зникне ))
ПС
не зовсім зрозумів речення:
"Тому у положенні ІІІ мал 5.47 "+" з замка (конт 30, 30/1) попаде на "INT" замка і  через роз"єм на реле (конт 30)
але реле не спрацює, бо небуде "+" на обмотці реле  (конт 85)"

це опис проблеми чи так і повинно бути? Чому? за що саме відповідає реле?
Дякую.
Десь попутані контакти, релюшка що висить  на замку має живити запалення та щиток, а той контакт де живлення пропадає, має живити фари та решту електроприборів, щоби вони відключались коли працює стартер. Тому потрібно в роз"ємі поміняти місцями два проводи.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Rab_Yarkiy

Цитата: Володимир від 17 Грудня 2021, 15:48:22той контакт де живлення пропадає, має живити фари та решту електроприборів
мультиметром такого не виявив, можливо там просто щось коротиться?

Цитата: Володимир від 17 Грудня 2021, 15:48:22Тому потрібно в роз"ємі поміняти місцями два проводи
знати б ще які саме...

Rab_Yarkiy

РОЗІБРАВСЯ!!!! УРЯ!!!
не знаю як я все перевіряв скільки раз і не виявив цього моменту
на колодці від замка були попутані 2 синіх проводи. переставив фішки і все запрацювало!
всім велике ДЯКУЮ за допомогу!

Rab_Yarkiy

може кому згодиться:
магнітола касетна, викинув всю механіку, а також плату підсилення звуку з головки (була окремо)
в китаї куплено мп3 модуль (45грн). Підключено трьома проводами. В результаті маємо справжній японський підсилювач JVC, 2 радіо, блютуз, usb, аукс, 2 еквалайзери, 2 регулятора гучності. З недоліків магнітолу треба вмикати окремою кнопкою, випадаючу панель заглушив, бо не хотів морочитись з проводами (видалив кнопку).
Поруч клімат-контроль на мінімалках. За 70грн в китаї куплено терморегулятор з градусником (як в інкубаторах).
Виставляється або на нагрів, або на охолодження (зима/літо). В розрив живлення вентилятора пічкуи підключив реле (з НЗК).
При досягненні певної температури в салоні, реле температури розмикає реле з нзк. Після падіння темперетури в салоні на задене значення, знову вмикає вентилятор. Якщо на термореле не подавати живлення (зелена кнопка), то вентилятор буде працювати в звичайному режимі.

Володимир

Цитата: Rab_Yarkiy від 18 Грудня 2021, 10:00:13
РОЗІБРАВСЯ!!!! УРЯ!!!
не знаю як я все перевіряв скільки раз і не виявив цього моменту
на колодці від замка були попутані 2 синіх проводи. переставив фішки і все запрацювало!
всім велике ДЯКУЮ за допомогу!
Підозрюю що тепер коли працює стартер фари тухнуть.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Попалась ще така схема варіантів підключення різних замків запалення (на 2 та на 3 положення).  По різному організовуються 15/1 та 15/2 Схеми наче для 1.3Li монтажні з https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=4435.0



Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2