0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.
Кажись карбюраторні і інжекторні різні із за каталізатора який перший пристиковується.
Кажись карбюраторні і інжекторні різні із за каталізатора який перший пристиковується
Новые слева, старые справа.
Але все таки можливо є варіанти (хтось тут і казав про штаны под лямбда зонд))
Що то зліва за парнуха Там воно апріорі не повинно було нічого_ніде_ніколи втримати. Це "ізделіє" робило або ну дуже тупе, або суко дуже хитрови...е що заробити на вкраденому металі.
Цитата: vladishtm от 21 Май 2022, 11:35:36Що то зліва за парнуха Там воно апріорі не повинно було нічого_ніде_ніколи втримати. Це "ізделіє" робило або ну дуже тупе, або суко дуже хитрови...е що заробити на вкраденому металі.Ото хитрови...е ще й не забуло штамп ВТК поставити, ага Я являюсь счастливым владельцем мотоцикла Днепр МТ 1987 года выпуска. И ни дай Бог нарваться на детали производства КМЗ после 1992 года. Даже покупая прямо с КМЗ
А то, что не положил сразу рядом старую и новую деталь - ну не опытный я пока тавровод
Мои штаны точно похожи на те, что для лямда зонда, но без отверстия для лямбда зонда
Цитата: Avtolord от 23 Май 2022, 15:42:38Мои штаны точно похожи на те, что для лямда зонда, но без отверстия для лямбда зонда Отвір для лямбда взагалі то в каталізаторі на його вході. А штани виходить бувають "під каталізатор" чи під "без каталізатора" А ти виходить купив "під" а треба було "не під"
Автор Toris about 1 year ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 46 »
Автор Володимир about 12 years ago в Технический тюнинг « 1 2 3 ... 157 »
Автор Алексей about 8 years ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 8 »
Автор Сергей about 4 months ago в Болталка « 1 2 3 ... 39 »
Автор Skiper about 13 years ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 16 »