image credit: nrcu.gov.ua

Автор Тема: Сифонит выхлоп из содинения штаны - резонатор  (Прочитано 1724 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21604
  • Карма: +3544/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    65700 KM
  • Получил спасибо: 1947
  • Сказал спасибо: 357
Кажись карбюраторні і інжекторні різні із за каталізатора який перший пристиковується.
Різниці в штанах нема.

Slavuta-club.info


Оффлайн Avtolord

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 107
  • Карма: +23/-0
  • Зарегистрирован: 2021-06-09 Откуда: Украина
  • Авто: Таврия - Пикап карбюратор 1.2
  • Пробег:
    160000 KM
  • Получил спасибо: 23
  • Сказал спасибо: 40
Кажись карбюраторні і інжекторні різні із за каталізатора який перший пристиковується

Отож. Везде говорят "кажись" и нигде уверенно.
Проблему решил.  :clap:
Отрезал "яблоко" от старых штанов и приварил к новым.
Варил в первый раз в жизни своим новеньким инвертором.
Получилось лучше, чем ожидалось.

"Гоп гоп гоп - я весело   співаю"

Оффлайн Avtolord

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 107
  • Карма: +23/-0
  • Зарегистрирован: 2021-06-09 Откуда: Украина
  • Авто: Таврия - Пикап карбюратор 1.2
  • Пробег:
    160000 KM
  • Получил спасибо: 23
  • Сказал спасибо: 40
Ну и фото штанов. До моего вмешательства.
Новые слева, старые справа.
Почувствуйте разницу, как говорится.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21604
  • Карма: +3544/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    65700 KM
  • Получил спасибо: 1947
  • Сказал спасибо: 357
Я ще такого гівняного кооперативу не бачив.

Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1823
  • Карма: +324/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 320
  • Сказал спасибо: 273
Новые слева, старые справа.
Що то зліва за парнуха  :lol:  :hysterics: Там воно апріорі не повинно було нічого_ніде_ніколи втримати.  Це "ізделіє" робило або ну дуже тупе, або суко дуже хитрови...е що заробити на вкраденому металі.  Якби ти зразу зняв старий, поклав рядом з новим, і так сфоткав та виклав сюди до встановлення, з питанням чи ставити той новий, тобі б мабуть зекономили і час і нерви.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1823
  • Карма: +324/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 320
  • Сказал спасибо: 273
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21604
  • Карма: +3544/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    65700 KM
  • Получил спасибо: 1947
  • Сказал спасибо: 357
Подивись на картинку, штани з лямбдою в тому місці точно не влізуть.

Оффлайн Avtolord

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 107
  • Карма: +23/-0
  • Зарегистрирован: 2021-06-09 Откуда: Украина
  • Авто: Таврия - Пикап карбюратор 1.2
  • Пробег:
    160000 KM
  • Получил спасибо: 23
  • Сказал спасибо: 40
Але все таки можливо є  варіанти   (хтось тут і казав про штаны под лямбда зонд))

Таки странная херня.
Мои штаны точно похожи на те, что для лямда зонда, но без отверстия для лямбда зонда 
А то, что не положил сразу рядом старую и новую деталь - ну не опытный я пока тавровод :wallbash:

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 9146
  • Карма: +765/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 446
  • Сказал спасибо: 374
Все ріжеться вариться перероблюється . Це народний автомобільчик.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре, ти жируєш.

Оффлайн Avtolord

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 107
  • Карма: +23/-0
  • Зарегистрирован: 2021-06-09 Откуда: Украина
  • Авто: Таврия - Пикап карбюратор 1.2
  • Пробег:
    160000 KM
  • Получил спасибо: 23
  • Сказал спасибо: 40
Що то зліва за парнуха     Там воно апріорі не повинно було нічого_ніде_ніколи втримати.  Це "ізделіє" робило або ну дуже тупе, або суко дуже хитрови...е що заробити на вкраденому металі.

Ото хитрови...е ще й не забуло штамп ВТК поставити, ага

Я являюсь счастливым владельцем мотоцикла Днепр МТ 1987 года выпуска.
И ни дай Бог нарваться на детали производства КМЗ после 1992 года. Даже покупая прямо с КМЗ

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 9146
  • Карма: +765/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 446
  • Сказал спасибо: 374
Що то зліва за парнуха     Там воно апріорі не повинно було нічого_ніде_ніколи втримати.  Це "ізделіє" робило або ну дуже тупе, або суко дуже хитрови...е що заробити на вкраденому металі.

Ото хитрови...е ще й не забуло штамп ВТК поставити, ага

Я являюсь счастливым владельцем мотоцикла Днепр МТ 1987 года выпуска.
И ни дай Бог нарваться на детали производства КМЗ после 1992 года. Даже покупая прямо с КМЗ

Зачмирили інженерів і одні робочі ліпили . А інженер технолог і конструктор кожен пук і розмір веде від заготовки контроль поопераційний до складання.В керівництво бики прийшли нетєхнарі і давай давай жарь риьу, риьа буде потом, а ти жарь.

У нас з розвалом немодно було робити по феншую і на феншуй наклаои тіпа псевдораціонаоізаторство і економію От і мали гафно, без техпроцесів, без оснащення якісного, без подумати за столом щаписати, без підручника і науки, та ще й цим колхозом пишались, мол диви яеі америкози ідіоти, в лівому вусі кумека а в правому ні. ...а я всероб всемоде запплату за троїх і скоротити інженерів бо вони ж не грязні і нічого руцями не робоять)) ой я дібілів таких надивився, це просто бажання стартаинуть показвть я ж пппц майстернавсіруки  Ага .нуну, є регламент, є посади, є розподіл праці, є наука, є думальщики а є робильшмки і є економіка, яка нещадно ставе на місце.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре, ти жируєш.

Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1823
  • Карма: +324/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 320
  • Сказал спасибо: 273
А то, что не положил сразу рядом старую и новую деталь - ну не опытный я пока тавровод
Все що нас не вб"є - зробить сильнішим  :rolleyes: Зато ф я тепер буду, якщо що, знати що є варіанти. Раптом прийдеться  :dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн vladishtm

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 1823
  • Карма: +324/-0
  • Зарегистрирован: 2018-03-02 Откуда: Очаків
  • Пробег:
    75 KM
  • Получил спасибо: 320
  • Сказал спасибо: 273
Мои штаны точно похожи на те, что для лямда зонда, но без отверстия для лямбда зонда
Отвір для лямбда взагалі то в  каталізаторі на його вході.  А штани виходить бувають "під каталізатор" чи під "без каталізатора"  А ти виходить купив "під" а треба було "не під"  :(
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
стояло  MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec27 2007
замена на096  MIKAS11.0.0AEC 02.32.096Apr12 2007
замена на исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21604
  • Карма: +3544/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    65700 KM
  • Получил спасибо: 1947
  • Сказал спасибо: 357
Мои штаны точно похожи на те, что для лямда зонда, но без отверстия для лямбда зонда
Отвір для лямбда взагалі то в  каталізаторі на його вході.  А штани виходить бувають "під каталізатор" чи під "без каталізатора"  А ти виходить купив "під" а треба було "не під"  :(

Штани є для таврії-славути, і є для сенса з отвором під ДК, наславуту не підійдуть.

Slavuta-club.info


 


*Последние сообщения

    Тема / Автор / Раздел Последний ответ
    First PostRe: Sensович Toris'а

    Автор Toris about 1 year ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 46 »

    677 Ответов
    62066 Просмотров
    Последний ответот Toris
    about 13 hours ago
    First PostRe: БК на інжектор своїми руками

    Автор Володимир about 12 years ago в Технический тюнинг « 1 2 3 ... 157 »

    2343 Ответов
    430345 Просмотров
    Последний ответот vladishtm
    about 2 days ago
    First PostRe: Бортовой журнал: \

    Автор Алексей about 8 years ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 8 »

    119 Ответов
    27672 Просмотров
    Последний ответот ВКБ
    about 4 days ago
    First PostRe: Re: роSSія - агресор

    Автор Сергей about 4 months ago в Болталка « 1 2 3 ... 39 »

    575 Ответов
    29478 Просмотров
    Последний ответот ВКБ
    about 6 days ago
    First PostRe: Slavuta 1.2SI by Skiper

    Автор Skiper about 13 years ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 16 »

    229 Ответов
    70680 Просмотров
    Последний ответот Skiper
    about 6 days ago

    • Обычная тема
    • Hot Topic
    • Very Hot Topic
    • Заблокированная тема
    • Прикрепленная тема
    • Голосование