Потеря мощности и глохнет после прогрева. 1.2 инжектор славута 2007

Автор donotar, 31 Серпня 2022, 21:25:15

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: donotar від 02 Вересня 2022, 11:03:58Дуже вдячен всім за підказки та відгук!!!

 Решил начать с малого, отключил датчик фаз (распредвала). Завел, и почувствовал не очень удовлетворительную работу двигателя. Вроде не троит, но после прогазовки как-то не уверенно ловит ХХ. А порой на ХХ такое впечатление что потраивает чтоль, ну как-то звук не очень ровный.
Решил вернуть на место и отключить сначала датчик детонации.

Покатался целый день без датчика детонации с чеком. Мне всё понравилось. Тянет, едет. Тяга не пропадает даже когда 5 человек в машине в затяжной подъем 18-20 градусов. Говорят что ДД засоряется. Видел в ютубе мужик тоже мучался и так же в последний момент отключил этот датчик (до этого все датчики перепробовал).

 Вобщем буду последовательно.
То я так розумію що проблема в датчику детонації. Тепер зніми на якийсь час клему з АКБ щоби очистились таблиці адаптації в мікасі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 05 Вересня 2022, 16:22:30Тепер зніми на якийсь час клему з АКБ щоби очистились таблиці адаптації в мікасі.
Можна також опендіагом, щоб без зняття "-" акума.
Вкладка "ошибки"- пункт "сброс"- пункт -"сброс адапт. инфор". Підозріло те, що привязано до підвищення температури.  :dunno:  А можливо бенз такий, чи свічки..... Бо якщо ДД чексно каже - то їздити без нього  -якось не айс.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

donotar

Вирішив що настав час написати як справи.
ТАК! Після зняття датчика детонації все працює як годинник. Нарікань немає. Боша за нормальною ціною ніде не знайшлося, тому просто зараз замовляю який є. "АВТОКОМ" номер 18-3855.
 Після встановлення скину апендиагом помилки. І обов'язково відпишу ще раз напишу як справи.

Ще раз для тих, хто стикається з цією проблемою – півроку мук та звернень у різні СТО. Максимум проблема залишала мене на 2-3 дні. - Відкинувши ДД (датчик детонації) їжджу вже 3 тижні, проїхав 1000+км. Все дуже добре. За винятком того, що буває на низьких оборотах (приблизно 1100) - може заглохнути двиг при протисканні зчеплення. Але це дуже рідкісний випадок.

 Велике спасибі ВСІМ спеціалістам, що відписалися тут, ВИ СУПЕР!  :clap:  Завдяки вам їжджу без головного болю. І доречі!! - Витрата палива помітно зменшилася!
ДЯКУЮ!

Володимир

Цитата: donotar від 20 Вересня 2022, 18:01:04За винятком того, що буває на низьких оборотах (приблизно 1100) - може заглохнути двиг при протисканні зчеплення. Але це дуже рідкісний випадок.
Попробуй підняти основну паливоподачу на ХХ, тобто G0xx, має бути 60, можливо хтось колись зменшив, бо в мене з заводу стояло 48.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: donotar від 20 Вересня 2022, 18:01:04І доречі!! - Витрата палива помітно зменшилася!
Цікаво, як ДД вливає на витрату пального? регулювання УОЗ?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 22 Вересня 2022, 13:44:22
Цитата: donotar від 20 Вересня 2022, 18:01:04І доречі!! - Витрата палива помітно зменшилася!
Цікаво, як ДД вливає на витрату пального? регулювання УОЗ?
Ну, якщо ДД постійно ріже кут запалювання, двигун втрачає потужність і змушує переключатись на нижчі передачі, то як це має вплинути на витрату палива?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

donotar

Ох... Сьогодні отримав новий ДД. Почав ставити... Не зміг відкрутити болт який утримує старий ДД. Спочатку залив WD. Потім рожковим, потім накидним - бо головкою туди не долізти ніяк - заважає кузов. Все слизаломь. Просив допомоги слюсарів - долизали крокодилом та трубними ключами. Тепер там просто кругла голова болта. Що тільки не робили...
 Тепер не знаю що робити( закипів він там намертво. Думаю мож приварити арматуру до залишку болта та пробувати відкрутити...

Але боюся що дістанемо болт із різьбою - а що тоді?
 Таке....

donotar

Цитата: Володимир від 21 Вересня 2022, 09:13:54
Цитата: donotar від 20 Вересня 2022, 18:01:04За винятком того, що буває на низьких оборотах (приблизно 1100) - може заглохнути двиг при протисканні зчеплення. Але це дуже рідкісний випадок.
Попробуй підняти основну паливоподачу на ХХ, тобто G0xx, має бути 60, можливо хтось колись зменшив, бо в мене з заводу стояло 48.

Вибачте... Це "ШАГ РХХ" ? Чи щось инше?

donotar

Цитата: donotar від 23 Вересня 2022, 17:41:02Ох... Сьогодні отримав новий ДД. Почав ставити... Не зміг відкрутити болт який утримує старий ДД. Спочатку залив WD. Потім рожковим, потім накидним - бо головкою туди не долізти ніяк - заважає кузов. Все слизалоcь.
 Таке....

 Сьогодні звернувся по допомогу до знайомого - варить глушаки та інше...
Дивом своєї майстерності він доліз туда та наварив велику довгу пластину - вивернули!

Поставив новий ДД. Помилки скинув, їздить нормально. Сподіиваюсь все буде добре =)

vladishtm

Цитата: donotar від 23 Вересня 2022, 22:02:10Вибачте... Це "ШАГ РХХ" ? Чи щось инше?
Ні це є саме  параметр"G0xx". В опен діазі пишуть Сохх. Знаходиться в додатковому меню (зліва вгорі три риски).  Открив цей пункт він покаже яке значення на зараз (поточне). Стрілка вправо вліво міняєш на який потрібно.

Цитата: Володимир від 21 Вересня 2022, 09:13:54підняти основну паливоподачу на ХХ, тобто G0xx, має бути 60, можливо хтось колись зменшив, бо в мене з заводу стояло 48.

Можливо колись так хотіли економити та Єврити на ХХ
Сьогодня погрався з G0xx.  В принципі при стоячий на ХХ, при виключеній електронагрузці нормально двигун 1,3 себе почував десь на 50од. При цьому лямбда так красиво малювала від 0,2 до 0,9.  - та красиво регулюв мікас і оберти ХХ тримало.  Генератор теж нормально видавав 14,2.
Якщо дав макс електронагрузку -хоча таке на ХХ то вже дурість - (всю що можна з дальнім також) -то 50 мало.
55-58 можна сказати вже тримає ХХ. Але може заглохнути при рушанні. Хоча якщо перед рушанням перегазнути (але це вже як в кого привичка) то все норма. Я собі поставив 63, (але тоді бачу, що напруга з лямбди вже не падае до 0,2Вольт, а тримае діапазон 0,93-0,98 вольт)
Думаю що можна спробувати підправити графік
сіметрію на S62-Lk4 в діапазоні тиску 160-280мм рт.с. та зони обертів 900-1000 опустивши графік трохи нижче до 0,8-0,7 (зараз в мене в цій зоні пряма 0,97). На стоковій було десь 0,7  :dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: donotar від 24 Вересня 2022, 17:19:46Поставив новий ДД. Помилки скинув, їздить нормально. Сподіиваюсь все буде добре =)

В опен діаг є така вкладка "моточаси" Там є пункт часи роботи з детонацією. Можна було понаблюдати за його збільшенням на ненормальних ДД. Ну і на нормальном тепер також подивитись. На нормальном він не повинен добавляти час в цей пункт. На ненормальних - повинен був добавляти.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 24 Вересня 2022, 20:29:14
Цитата: donotar від 23 Вересня 2022, 22:02:10Вибачте... Це "ШАГ РХХ" ? Чи щось инше?
Ні це є саме  параметр"G0xx". В опен діазі пишуть Сохх. Знаходиться в додатковому меню (зліва вгорі три риски).  Открив цей пункт він покаже яке значення на зараз (поточне). Стрілка вправо вліво міняєш на який потрібно.

Цитата: Володимир від 21 Вересня 2022, 09:13:54підняти основну паливоподачу на ХХ, тобто G0xx, має бути 60, можливо хтось колись зменшив, бо в мене з заводу стояло 48.

Можливо колись так хотіли економити та Єврити на ХХ
Сьогодня погрався з G0xx.  В принципі при стоячий на ХХ, при виключеній електронагрузці нормально двигун 1,3 себе почував десь на 50од. При цьому лямбда так красиво малювала від 0,2 до 0,9.  - та красиво регулюв мікас і оберти ХХ тримало.  Генератор теж нормально видавав 14,2.
Якщо дав макс електронагрузку -хоча таке на ХХ то вже дурість - (всю що можна з дальнім також) -то 50 мало.
55-58 можна сказати вже тримає ХХ. Але може заглохнути при рушанні. Хоча якщо перед рушанням перегазнути (але це вже як в кого привичка) то все норма. Я собі поставив 63, (але тоді бачу, що напруга з лямбди вже не падае до 0,2Вольт, а тримае діапазон 0,93-0,98 вольт)
Думаю що можна спробувати підправити графік
сіметрію на S62-Lk4 в діапазоні тиску 160-280мм рт.с. та зони обертів 900-1000 опустивши графік трохи нижче до 0,8-0,7 (зараз в мене в цій зоні пряма 0,97). На стоковій було десь 0,7  :dunno:
G0xx працює на 100% в перехідних режимах, якщо паливоподача замала, то при переході з робочого ходу до ХХ буде провал, і не факт що мікасівський регулятор ХХ втримає оберти щоби не зупинився двигун. Також при малому значенні G0xx, ХХ може бути не стабільним, бо при зменшенні G0xx, росте коефіцієнт KLZ, відповідно тоді зміна KLZ робить більші поправки до паливоподачі до що може викликати розкачку обертів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

donotar

Подивився G0xx - в мене зараз 61. Якось помітив пару дуже дивних для мене речей:

Наприклад повернув на крутий склон, на 3 передачі, прожима зчеплення, втикаю другу (швидкість десь 10-15 км) авто починає рух с гори до низу и в цей самий момент ПЛАВНО попускаю зчепленння і двигун глохне! =) Ну якось так =)

А якщо рушу з гори і ну спробую заводити ніби "з товкача" - то все добре, на 2 передачі заводить.
Може недуже вісловився, но якось так =)

Но то таке.. Може я щось роблю не так, не знаю =)

Skiper

Це вже з новим датчиком детонації, чи були ці проблеми до заміни датчика, чи зі знятю колодкою датчика або коли ця проблема з'явилася. Може після заміни ще чогось або колупання в мізках Мікасу. Чи проблема може була присутня ще з заводу. Чим більше даси інформації, тим легше буде щось конкретне порадити.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

vladishtm

Цитата: donotar від 26 Вересня 2022, 11:43:52авто починає рух с гори до низу и в цей самий момент ПЛАВНО попускаю зчепленння і двигун глохне! =) Ну якось так =)
Є підозра що хтось тобі перепрошив 96 версію на 111ту версію прошивки мікаса. Але це як один з варіантів. Дуже нагадує мою сітуацію. https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=542806  Теж останній пункт боротьби с заглохами на 111тій версії був на саме на спусках. Спуск на режимі ПХХ, в кінці спуску вижим зчеплення і переход на нейтраль -і ОППА авто заглохає.
Але в мене 1,3

Цитата: donotar від 26 Вересня 2022, 11:43:52А якщо рушу з гори і ну спробую заводити ніби "з товкача" - то все добре, на 2 передачі заводить.

Я так теж якось спробував, здалося що так дуже бистро врекаю ремінь ГРМ -рішив так більше не робити.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2