Высокий расход топлива

Автор Lasto4kinn, 18 Грудня 2022, 04:31:57

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Lasto4kinn від 06 Січня 2023, 15:29:53Так делаю постоянно что-то, карбюраторщики, газовщики, компьютеры. А ей пофиг) :download:  :download:
Значить потрібно попробувати повернути назад рідний трамблер щоби переконатись що МПСЗ не тупить.

Доречі, що там з підсосом? https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=562643 бо виходить що ми тут домашку задаємо, а її ніхто не виконує, при такій постановці питання дискусія у цій темі немає жодного сенсу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Lasto4kinn

Цитата: Володимир від 09 Січня 2023, 08:43:27
Цитата: Lasto4kinn від 06 Січня 2023, 15:29:53Так делаю постоянно что-то, карбюраторщики, газовщики, компьютеры. А ей пофиг) :download:  :download:
Значить потрібно попробувати повернути назад рідний трамблер щоби переконатись що МПСЗ не тупить.

Доречі, що там з підсосом? https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=562643 бо виходить що ми тут домашку задаємо, а її ніхто не виконує, при такій постановці питання дискусія у цій темі немає жодного сенсу.
Заслонку зафиксировали намертво - не повлияло.
Поворачивали, вроде как.

Vitaliy.


Заслонку зафиксировали намертво
[/quote]
И зачем? Сваркой надеюсь не прихватил? )
Всё должно быть в исправном состоянии, без проволок и т д
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Lasto4kinn

Съездил к карбюраторщикам, заново сделали карб, оказалось что было что-то с поплавком, видимо в прошлый раз не закрепили, ибо валялся вообще внутри, сказали, что кто-то видимо лазил, хотя никто лазить не мог.  В общем отдал еще 700 грн) Так же газовщиков посетил. Сказали, попробовать снять МПСЗ, поставить все родное и покататься. В общем, поменяли еще резинку у фильтра газа и крышку, от туда чуть газ выходил. Я ее вначале осени менял, но видимо попался брак. Итого: расход газа сейчас 12.7-13, дофигище, но уже не 15, что радует. Хочу так же поменять фильтр воздушный, понимаю, что вряд ли повлияет на расход газа, но уже не менял тысяч 7, советуют поменять.

Володимир

Цитата: Lasto4kinn від 15 Січня 2023, 19:02:57Съездил к карбюраторщикам, заново сделали карб, оказалось что было что-то с поплавком, видимо в прошлый раз не закрепили, ибо валялся вообще внутри, сказали, что кто-то видимо лазил, хотя никто лазить не мог.  В общем отдал еще 700 грн) Так же газовщиков посетил. Сказали, попробовать снять МПСЗ, поставить все родное и покататься. В общем, поменяли еще резинку у фильтра газа и крышку, от туда чуть газ выходил. Я ее вначале осени менял, но видимо попался брак. Итого: расход газа сейчас 12.7-13, дофигище, но уже не 15, что радует. Хочу так же поменять фильтр воздушный, понимаю, что вряд ли повлияет на расход газа, но уже не менял тысяч 7, советуют поменять.
Підтримую газовщиків.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Dodin

Машина почала жерти паливо - на 10 літрах витягую приблизно 80км у змішаному циклі.Спочатку замінив кришку трамблера,вв провода і свічки так як все було старе та довіри не викликало.Ремінь грм стоїть як має бути по мітках.Клапан хх замінив на новий - старий заїдав - жиклер поставив від старого хоча і там і там стояв 41,працює штатно-на хх коли знімаю клему з клапана машина глохне.Повітряний фільтр теж замінив.Витік бензи по магістралі виключаю так як все обстежив і протічок не виявив,бак також цілий...Відвідав карбюраторщика - він все перемив,перебрав порекомендував відвідати моториста так як з карбом все гут.Моториста поки не знайшов - всі більш менш знайомі або на фронті або за кордоном.Сьогодні виміряв компресію - показало на прогрітий двигун 1-10.6  2-12  3-11.6  4-11.2 пробіг 170тис+ хто там може що робив в двигуні не ясно так як попереднього власника не знайти.Клапана регулювали минулого року - майстер сказав що є виработка на РВ але не критично...Свічки коли сьогодні знімав то в першому і 4 циліндрі тьмяно білого кольору а в 2-3 чорнуваті - видать все таки карб заливає :dunno: Масло не жере взагалі - ніколи.Куди ще копнути?

Володимир

Коли дивився ремен ГРМ то колінчатий вал як ставив на ВМТ?

Ще можна глянути чи повністю відкритя заслонка підсоса, мівмісяць має фіксуватись шариком.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Dodin

Цитата: Володимир від 28 Березня 2024, 10:23:44Коли дивився ремен ГРМ то колінчатий вал як ставив на ВМТ?

Ще можна глянути чи повністю відкритя заслонка підсоса, мівмісяць має фіксуватись шариком.
Підсос відкритий повністю - заслонка стоїть чіко вертикально - забув просто написати...Мітки перевіряв так - зняв захисний кожух,піддомкратив переднє колесо зі сторони пасажира,тикнув 5 і крутив колесо руками - мітки як на РВ і на КВ точно співпали,ремінь не перескочив. В такому положені бігунок трамблера "дивиться" на 1 циліндр - теж це перевірив на всяк випадок.

Володимир

Цитата: Dodin від 28 Березня 2024, 10:36:39
Цитата: Володимир від 28 Березня 2024, 10:23:44Коли дивився ремен ГРМ то колінчатий вал як ставив на ВМТ?

Ще можна глянути чи повністю відкритя заслонка підсоса, мівмісяць має фіксуватись шариком.
Підсос відкритий повністю - заслонка стоїть чіко вертикально - забув просто написати...Мітки перевіряв так - зняв захисний кожух,піддомкратив переднє колесо зі сторони пасажира,тикнув 5 і крутив колесо руками - мітки як на РВ і на КВ точно співпали,ремінь не перескочив. В такому положені бігунок трамблера "дивиться" на 1 циліндр - теж це перевірив на всяк випадок.
Постав колінчатий вал в положення ВМТ, але не по описаному способу, а співставивши мітку на шківі приводу генератора з міткою ВМТ на пластиковому кожусі ременя ГРМ, а потім зніми кожух і перевір чи співпадає мітка ведомої шестерні ГРМ що знаходиться на розподільному валу з штифтом.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Dodin

Цитата: Володимир від 28 Березня 2024, 11:55:29
Цитата: Dodin від 28 Березня 2024, 10:36:39
Цитата: Володимир від 28 Березня 2024, 10:23:44Коли дивився ремен ГРМ то колінчатий вал як ставив на ВМТ?

Ще можна глянути чи повністю відкритя заслонка підсоса, мівмісяць має фіксуватись шариком.
Підсос відкритий повністю - заслонка стоїть чіко вертикально - забув просто написати...Мітки перевіряв так - зняв захисний кожух,піддомкратив переднє колесо зі сторони пасажира,тикнув 5 і крутив колесо руками - мітки як на РВ і на КВ точно співпали,ремінь не перескочив. В такому положені бігунок трамблера "дивиться" на 1 циліндр - теж це перевірив на всяк випадок.
Постав колінчатий вал в положення ВМТ, але не по описаному способу, а співставивши мітку на шківі приводу генератора з міткою ВМТ на пластиковому кожусі ременя ГРМ, а потім зніми кожух і перевір чи співпадає мітка ведомої шестерні ГРМ що знаходиться на розподільному валу з штифтом.
Цитата: Володимир від 28 Березня 2024, 11:55:29
Цитата: Dodin від 28 Березня 2024, 10:36:39
Цитата: Володимир від 28 Березня 2024, 10:23:44Коли дивився ремен ГРМ то колінчатий вал як ставив на ВМТ?

Ще можна глянути чи повністю відкритя заслонка підсоса, мівмісяць має фіксуватись шариком.
Підсос відкритий повністю - заслонка стоїть чіко вертикально - забув просто написати...Мітки перевіряв так - зняв захисний кожух,піддомкратив переднє колесо зі сторони пасажира,тикнув 5 і крутив колесо руками - мітки як на РВ і на КВ точно співпали,ремінь не перескочив. В такому положені бігунок трамблера "дивиться" на 1 циліндр - теж це перевірив на всяк випадок.
Постав колінчатий вал в положення ВМТ, але не по описаному способу, а співставивши мітку на шківі приводу генератора з міткою ВМТ на пластиковому кожусі ременя ГРМ, а потім зніми кожух і перевір чи співпадає мітка ведомої шестерні ГРМ що знаходиться на розподільному валу з штифтом.
Поставив по вашій рекомендації - мітку на шківі приводу генератора співставив з міткою ВМТ на кожусі,зняв кожух - мітки і РВ і КВ співпали з штифтами.

Володимир

Тоді пробуй покрутити запалювання в плюс.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Dodin

Цитата: Володимир від 28 Березня 2024, 13:25:16Тоді пробуй покрутити запалювання в плюс.
В плюс це покрутити трамблер по часовій стрілці і зробити відповідно більш ранє?

Володимир

Цитата: Dodin від 28 Березня 2024, 13:41:47
Цитата: Володимир від 28 Березня 2024, 13:25:16Тоді пробуй покрутити запалювання в плюс.
В плюс це покрутити трамблер по часовій стрілці і зробити відповідно більш ранє?
Робити більш раннє, в яку сторону крутити не знаю, на шкалі трамблера мають бути помітки +-.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion