Оброворення параметрів та таблиць Микас

Автор vladishtm, 02 Грудня 2021, 18:39:35

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

almetr

График Т115 имеет именно 16 точек и я так подозреваю что б это изменить нужно вмешательство в сам софт, а не только в область калибровок.
 Про возможность нам менять шаги осей я уже намекнул Володимиру, и тут уж будет зависеть от его настроения, появится ли в обновлении для нас така возможность менять шаг осей.
 Я почему это нашёл - искал возможность сделать одинаковую ось отклонения оборотов от заданного в ХХ у всех таблиц с осью Х  содержащих это отклонение (рег ОУЗ прогрев катализатора, рег ОУЗ в ХХ,ХХ в движении, у добавки к РХХ при выходе из ХХ). Так и не нашёл где же задаётся первая точка таблиц, но нашёл где задаётся последующий шаг от первой точки.  Получается для 2Д таблиц в калибровках нет готовых осей, таких как для 3Д поверхностей.
Заглянув на шаг для Т115 я и вспомнил о разговоре про "0,5мс а в редакторе нарисовано 1мс" так что тема не только про мои вымеры. И у нас тут у всех Микас вымирюе та показуе после вмешательства МикасаОнлайна. Ну то есть я то легко смирюсь с особенностями в Т115 ,но опять же только в силах МикасОнлайн заставить отображать в диагностике  именно тот расход что указанн в Т115, а не криво из за  стремления отобразить попарный впрыск.

Володимир

Цитата: vladishtm від 08 Червня 2023, 17:16:42Я взагалі бажав би механічний лічильник (вже писав про це) як для води - на подачі + на обратці = різниця споживання двигуном.
Навіщо такі збочення, простіше спаяти собі БК і підключити до діагностики, розхід бензину міряє досить точно.

А таблицю Т115 як не крути, але на славуті мікас на виході точної витрати не дасть, бо там не врахована корекція по потужності. Я в себе коли тисну на газ, то миттєва витрата на БК може збільшитись в кілька разів, зимою буває що на першій передачі натиснеш на газ, то на короткий час підскакує до >40 л/100.

МікасОнлайн миттиві витрати бере не змікаса, а рахує сама по обертах, часу роботи форсунки та швидкості авто, можеш порівняти з тим що мікас сам рахує.

Цитата: almetr від 08 Червня 2023, 19:02:45Я ж говорю, калибровка названа не точно, лучше "фактическая производительность форсунки" и поверьте, в опциях есть недоступная нам константа, которая заставляет софт вести расчёт расхода или по Т115, или по "Статической производительности Ф". Так что разделить шкалу по 0,1мсможно но это остановит расчёт расхода.

Володимир! В предидущем адресе у Т115 и есть шаг оси Х. Это у всех таблиц 2Д, везде указан то ли шаг оборотов, то ли шаг температуры...

[quote author=vladishtm  Тож в якості "подяки" - almetr плз. поділись,  як же тепер МЕНІ в прошивці Мікаса змінити шаг Т115 на 0.5 мс?  B)
Схоже що наші думки розуміння того що малює таблиця Т115 розійшлись.

Цитата: almetr від 08 Червня 2023, 23:47:22Ну то есть я то легко смирюсь с особенностями в Т115 ,но опять же только в силах МикасОнлайн заставить отображать в диагностике  именно тот расход что указанн в Т115, а не криво из за  стремления отобразить попарный впрыск.
Повторюсь ще раз, МікасОнлайн не бере готовий розхід з мікаса, а молює його сама по обертам, часу роботи форсунки, та швидкості авто, формула та сама що і в БК "Україна", БК рахує розхід досить точно. Робити корекцію в формулі по таблиці Т115 нема сенсу, бо форсунка закривається не миттєво, а приблизно за той самий час що і відкривається, і поки вона відкривається йде подача бензину, і ця подача бензину при закритті компенсує понижену продуктивність під час відкриття, тобто можна рахувати 100% продуктивності починаючи від нуля графіка.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 09 Червня 2023, 09:40:53ростіше спаяти собі БК і підключити до діагностики, розхід бензину міряє досить точно.

Якщо коротко, то область вимірювання це робочі засоби вимірювання і зразкові засоби вимірювання якими перевіряють дійсність показів робочох. Робочі по класу завжди нижчі, але бвльш сьійкі доексплуатації. Е ще лабораторні засоби -середне по класу між робочім і зразковим. Я однаково "вірю" і мікасу і БК. Механічний як зразковий, але звісно це сьогодні як мрія.

Цитата: Володимир від 09 Червня 2023, 09:40:53Я в себе коли тисну на газ, то миттєва витрата на БК може збільшитись в кілька разів, зимою буває що на першій передачі натиснеш на газ, то на короткий час підскакує до >40 л/100.
Ну такі пікові я бакчу по логах теж. А значить мікас має змогу. Інша справа що піки водію практично ніколи роздивлятися, але дійсно прилад міг би фіксувати скажімо 10 останніх піків, але знову д таки -все можна бачити при бажанні в логах.
А так нас же зазвичай найбільш цікавить розхід на 100км. А от уже аналіз - чому він такий то потребує більшої діскретності.
Цитата: Володимир від 09 Червня 2023, 09:40:53Схоже що наші думки розуміння того що малює таблиця Т115 розійшлись.
Я  керуюсь хелпом на мікас по Т115.
Для мене вона видає множник (який враховує характер відкриття/закриття форсунки як механізма - електромагніта з пружиною) у формулу підрахунку витрати бензину. Множник  залежить від часу дії імпульсу відкриття форсунки. Час відкриття повинен залежати від навантаження на двигун( сподіваюсь). Нормальні форсунки мають можливість регулювання  продуктивності (зусилля пружини) На виробництві іх вибірково з партіїї (а відповідальні всі) перевіряють і регулють. Це займає менше 15 сек. на форсунку. Потім доступ до пружини глушать чопіком.
По хелпу мікаса заявлено
Spoiler
C86 Статическая производительность форсунки
Параметры, определяющие производительность форсунки:
Статическая производительность, мг/мин.
По этим праметрам проводятся вычисления ....часового расхода топлива.

T115 Динамическая производительность форсунки
График определяет линейность динамической производительности
форсунки в зависимости от длительности ее открытия. Используется
......для расчета расхода топлива .... л/100км.
[close]

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Ось приклад як  здатен видати і видає в лог файл  мікас по витратам пального. Чутливість до "кидків"
Час замірів 3,5сек, між фіксаціями десь менше 0,3сек всього показано 13 фіксацій.
Для аналізу достатньо. Як фіксація зорово "занадто великих" викидів мабуть краще і більш наглядно і не відволікаюче для воділи просто загоряння світлодіода з невеликою утримкою післямомету. Ну і можливість виставляти поріг спрацювання сигналу.

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Тему розділив.

Щодо графіка в останньому пості, то на ньому я бачу що миттєва витрата палива на останньому графіку, майже прямопропорційна першому графіку, тобто обертам двигуна. Чого майже, бо напевне таблиця 115 відрізняється від заводської.

Між точками 7 і 8, час роботи форсунки збільшується >4 рази, а витрата не змінюється, вона збільшується тільки на кроках 9-10 разом з обертами двигуна. А далі коли час роботи форсунок сильно зменшується, то зменшується і витрата, бо підозрюю що на початку графіка 115 починаючи з точки 3 занижені значення.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 09 Червня 2023, 14:12:50Тему розділив.
:rofl:  а то я глянув в "Slavuta-club.info► Тюнинг► Технический тюнинг► Микас OnLinе, вирішив що я допи...ся,  і що почалося вивчення англійского...  :-D ,
Цитата: Володимир від 09 Червня 2023, 14:12:50бо напевне таблиця 115 відрізняється від заводської.
Так той  лог вже  в версії 29тій і там 115 правлена.
Але ось лог з 27 версії де ще Т115 не міняв. Приблизно той же рівень впливу на дросельну.
Дискретність теж десь 0,3сек від Мікаса.

Spoiler
[close]
Або ось також  ще до зміни Т115 при коротких смиках дроселем
Spoiler
Untitled - 5.jpg
[close]
Змінив я Т115 так (але ж це теж як пальцем в небо, бо немає зразкового приладу перевірки).
Spoiler
[close]
Ось ще цікаве з цієї області. Константа C91
В хелпі Мікаса записано так
'C91 Частота сигнала управления МД' обычно не более 100Гц
І Все Наче вона ніяким боком до паливоподачі. В прошивці стоїть 20

Але маю ще один файл опису параметрів прошивок....
"'C91 Частота сигнала управления МД' обычно не более 100Гц
Определяет коррекцию частоты выходного сигнала расхода топлива по отношению к рассчитанному часовому расходу топлива."

Де і як та С91 влазить в розрахунки? і чи влазить? Що таке "розрахований розхвд?.... :dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

almetr

Проверил влияние С86 (статика форсунки) так вот её изменения ни как не влияют на показания расхода топлива, и ещё раз проверил Т115, она у меня таки является фактическим расходом через форсунку, но только как для попарного впрыска, то есть указываю в ней с умножением на два.
 
 Нам всем известна опция4 "расчитывать топливоподачу ХХ по базовой таблице S1" ( иначе по S70), ещё - опция2 делает выбор между Т21 и Т27, это выбор послепускового убывания топлива. Опция9 выбирает какая из таблиц будет в работе Т15 или Т16.
 
Мне известно про мой М114 о наличии опции выбора таблиц для фазы впрыска, между Т186 и S.... которой нет в М113

Вот из нашего общего опыта и нарисовалась скрытая от нас опция выбора метода расчёта расхода топлива для вывода на диагностику. У меня на М114 включен расчёт по Т115
 
Советую забыть про точность дозирования топлива в первую милисекунду, о чём так настойчиво всё время упоминаете в разговоре про Т115, и обратить внимание на качество работы регулятора давления, ибо именно разный перепад давления на срезе сопел форсунок нарисует нам Т115 с изгибом по всей длинне, а не как вы думаете про изгиб за первые две точки. Надеюсь вы поняли, что в живом моторе не существует статической производительности и ошибка от этого гораздо весомей в расчётах расхода чем ошибка по динамике электромагнита и пружинки.

almetr


almetr

Жёлтеньким подсвечен шаг сетки у Т115, и равен одной мс, соответственно если вернуть назад как бало 00050 то шаг сетки превратится в 0,5 мс

vladishtm

Цитата: almetr від 09 Червня 2023, 16:06:16Советую забыть про точность дозирования топлива в первую милисекунду,
Та нікому він той відрізок (до 1мс)і нахрен не потрібен (як і після 7 мс), - там працює крапля і морі. Потрібен найбільше вживаний відрізок - це від 2мс до 5мс.
А ми маємо там по Т115  по факту всього ТРИ точки. Це дає виміри на рівні лаптя.
Збільшити б сітку абцис до 32, та мати кінцеве 7,5 мс - тоді б вимірювання мало мінімум ДЕСЯТЬ точок на найбільш вживаному участку вприску (від 2 до 5мс).
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: almetr від 09 Червня 2023, 16:44:03Жёлтеньким подсвечен шаг сетки у Т115, и равен одной мс
У 111ті по цьому адресу зовсім інше.
50E90      1E 0B AD 0B CD 0B 62 0B BB 0A CE 09 32 00 00 00

Як ти знайшов що значення саме по цьому адресу відповідає шагу сітки Т115?

Цікаво  :wallbash:  "Віда" двигун 1,5 розхід майже такий як  у 1,3 Славути - а якийсь телепень зробив Т115 на 7,5мс? :psih:   :dunno: 
А в мене 1,3 стоково на 15мс  :psih:  :wallbash:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

almetr

Та это было бы слишком легко, если бы во всех Микасах было всё по одним и тем же адрессам.
Цитата: vladishtm від 09 Червня 2023, 19:11:42Як ти знайшов що значення саме по цьому адресу відповідає шагу сітки Т115?
так уже ж рассказал, смотрю перед каждой Таблицей 16*1 есть загадочная цифирка. Например на моём скрине рядом с нашей Т115 аварийная таблица у которой по оси Х обороты, так вот 00400 и есть шаг сетки в 400 об/мин.

Я ж доверяя редактору не знал что сетка Т115 не 1мс , а 0.5мс. Решил туда заглянуть после Вашей пидозры этой таблице.

Володимир

Цитата: vladishtm від 09 Червня 2023, 15:37:55
Цитата: Володимир від 09 Червня 2023, 14:12:50Тему розділив.
:rofl:  а то я глянув в "Slavuta-club.info► Тюнинг► Технический тюнинг► Микас OnLinе, вирішив що я допи...ся,  і що почалося вивчення англійского...  :-D ,
Та ні, знадав що колись бачив кнопку з назвою "Розділити тему", вирішив спробувати.  :-D
Цитата: vladishtm від 09 Червня 2023, 15:37:55
Цитата: Володимир від 09 Червня 2023, 14:12:50бо напевне таблиця 115 відрізняється від заводської.
Так той  лог вже  в версії 29тій і там 115 правлена.
Але ось лог з 27 версії де ще Т115 не міняв. Приблизно той же рівень впливу на дросельну.
Дискретність теж десь 0,3сек від Мікаса.
Spoiler
[close]
Те саме, останній графік витрати, прямопропорційний обертам двигуна, навіть на кроках 11-13 жодної реакції на дросель та час роботи форсунки.
Цитата: vladishtm від 09 Червня 2023, 15:37:55Або ось також  ще до зміни Т115 при коротких смиках дроселем
Spoiler
Untitled - 5.jpg
[close]
Змінив я Т115 так (але ж це теж як пальцем в небо, бо немає зразкового приладу перевірки).
Spoiler
[close]
Те саме, тільки добавились провали коли вмикається режим ПХХ.
Цитата: vladishtm від 09 Червня 2023, 15:37:55Ось ще цікаве з цієї області. Константа C91
В хелпі Мікаса записано так
'C91 Частота сигнала управления МД' обычно не более 100Гц
І Все Наче вона ніяким боком до паливоподачі. В прошивці стоїть 20
Але маю ще один файл опису параметрів прошивок....
"'C91 Частота сигнала управления МД' обычно не более 100Гц
Определяет коррекцию частоты выходного сигнала расхода топлива по отношению к рассчитанному часовому расходу топлива."
Де і як та С91 влазить в розрахунки? і чи влазить? Що таке "розрахований розхвд?.... :dunno:
Залиш мікас в спокої, флеш-пам"ять контролера має обмежену гарантовану кількість циклів запису прошивки, формулу обрахунку витрати палива ти не зміниш, а колупання графіків і констант на результат не вплине.
Цитата: almetr від 09 Червня 2023, 16:06:16Советую забыть про точность дозирования топлива в первую милисекунду, о чём так настойчиво всё время упоминаете в разговоре про Т115, и обратить внимание на качество работы регулятора давления, ибо именно разный перепад давления на срезе сопел форсунок нарисует нам Т115 с изгибом по всей длинне, а не как вы думаете про изгиб за первые две точки. Надеюсь вы поняли, что в живом моторе не существует статической производительности и ошибка от этого гораздо весомей в расчётах расхода чем ошибка по динамике электромагнита и пружинки.
Задача регулятора тиску на рампі тримати тиск 3 атмосфери відносно ресивера, і він з цим справляється, тобто те що ми до рампи форсунок підключаємо манометра і бачимо як тиск плаває в діапазоні 2.5-3 атм, не означає що якщо ми візьмемо диференційний датчик тиск і підключимо один кінець до рампи а інший до ресивера, там буде таке саме, там буде сатабільний тиск 3 атм.

Повторюсь ще раз, маю БК, він бере з діагностики час роботи форсунки, оберти двигуна, за продуктивність форсунки беру 128 мл/хв, по цим даним рахується загальна витрата палива, на бак бензизу в 38 літрів похибка мінімальна. Так що твердження що регулятор тиску на щось там сильно впливає, не вірне.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: almetr від 09 Червня 2023, 20:50:14так уже ж рассказал, смотрю перед каждой Таблицей 16*1 есть загадочная цифирка. Например на моём скрине рядом с нашей Т115 аварийная таблица у которой по оси Х обороты, так вот 00400 и есть шаг сетки в 400 об/мин.
Схоже на правду, проаналізував кільки таблиць, ніби співпадає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion