Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Я помітив чітко, що ДК не автоматом регулює до 1 ...а тримає ту уставку, якузадаси базовою паливоподачею робочого ходо та прискореного насосу. Як приклад ставлю більше...по трасі тримає 0.95 конф....ставлю менше....тримає 1.1. То якби автоматом ДК тримав ..то щоб я не поставив тримав би ДК до 1..лише б впливало на прискорений. Тому хтось помиляється у розуміння роботи мікасу...або є якісь режими в налаштуваннях у вигляді тримати уставку чи коеф.1.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Цитата: ВКБ від 02 Квітня 2020, 23:02:03
Я помітив чітко, що ДК не автоматом регулює до 1 ...а тримає ту уставку, якузадаси базовою паливоподачею робочого ходо та прискореного насосу. Як приклад ставлю більше...по трасі тримає 0.95 конф....ставлю менше....тримає 1.1. То якби автоматом ДК тримав ..то щоб я не поставив тримав би ДК до 1..лише б впливало на прискорений. Тому хтось помиляється у розуміння роботи мікасу...або є якісь режими в налаштуваннях у вигляді тримати уставку чи коеф.1.
Ви б взагалі спочатку зрозуміли суть, а вже потім задавали питання.
Коефіціент - це величина на яку множиться паливоподача. Із вказаного вище все логічно: додали паливоподачу - коефіціент менше одиниці, зменшили паливоподачу - коефіцієнт більше одиниці. ДК регулює подачу палива.
Ось тому і вважаю, що краще таки коли ДК є в наявності і працює.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

Я інженер і розумію немало, що цікавить розкладаю на вектори ..сили ...хімсполуки валентності струми та напруги. Коеф це не величина..креф небувають величинами, це  співвідношення кисню і палива у згорівшому стані. І множиться  1-коеф= надлишок чи нестача до повгої хімічної взаємодії кисню. Всі тут умнічають та суті і корню недоговарюють...або не розуміють до кінця або твк звикли довіряти авторитетом. Я помітив що не регулює..або гістерещіс підгону програмний розтянутий у часі що мені не помітно. Якщо лямбда двє зворотній зв.язок і гістерезіс малмй то щоб я на робочій по паливі не крутив то повине був трибати біля одиниці...а не шпарю по трасі показує тривалий час десь. 0.93 при утриманні газу...або як скорегую то 1.15. То що це означає? Шо мікас тримає ту уставку яку я підніму? Чи як це пояснити!?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 03 Квітня 2020, 09:31:20Я інженер і розумію немало
Нє, вже якщо назвались прокурором, то таки прокурор. ;)
Цитата: ВКБ від 03 Квітня 2020, 09:47:54я як прокурор кажу :))

ВКБ

"Прокурор" :)) За ст.5 Кноституції громада є влада...а прокурор присягає громаді. Одна громада нікому не присягає. До чого я...що громада повинна контролювати свій дім - Україну...я про газ. А ми пострадянщина ... моя хата скраю..невнікающа нація в більшості..малоактивна. Громада і є прокур...і навіть вище.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Мета писанини - ліквідація безграмотності власної та іншим цікаво замислитись до молекул щоб вірно сприймати поломкм і причини. Потупити..поумнічать..поконкурувати в думці..розчехлити зажравшихся...розговорити мовчунів..підлити смуту в устоявшуюся можливо помилкову думку. Є моменти де видно купу недоговорених тонкощів..які псують нерви :))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

almetr

Цитата: ВКБ від 02 Квітня 2020, 22:41:54
"Серене "бо пишу зі смартфону на ходу :)).  Все тримається на дрібницях які знати корисно длч розуміння коли двз кашляє. Задавати смішні питання не гріх. Спір породжує істину.  Іноді спєци заграються і ліплять горбатого щодо аналізу дрібниць...або ніколи в них не внікали і обходили стороною.
У меня так вообще нет украинской клавиатуры вот и "серене". К спецам и у меня есть вопросы, например буду у Володимира спрашивать про динамическую коррекцию ОУЗ в Микас 114, но не в этой же теме про ДК. А так гости заходят почитать про ДК и видят бардак, то зайдут ли они сюда ещё раз?

ВКБ

І я вже не хочу заходить коли питаєш тонкоші...а тобі навіщо..то купи нову...а чого питаєш...а мені не цікаво. Тю.... Я ж не помідори саджати раджусь як..
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 02 Квітня 2020, 21:16:07
Народ таке питання . У випадку відстиковки датчику кисню - яку сіміш на робочому ходу  подає за замовчанням Мікас ? Бідну багату..по коеф...на що схожу. На хх ясно...ту що виставляємо. На прискореному насосі теж ясно...ту що виставляємо. А на робочому ході які виставляє?

Мені здіється що базово ту що встановлюємо і при робочому лямбда регулює з бідної чи багатої через пару секунд і доводе до 1. А при відсутності ДК не регулює і лишає як є від базової яку виставив . Чи це не так? Тупо виймає з таблиці щось середнє.
ПРи відключеному ДК, лямбдарегулятор не працює, клз завжди рівний нулю, що в таблицях прошивки намалювали, те і мікас видає на форсунки.
Цитата: ВКБ від 02 Квітня 2020, 22:41:54
"Серене "бо пишу зі смартфону на ходу :)).  Все тримається на дрібницях які знати корисно длч розуміння коли двз кашляє. Задавати смішні питання не гріх. Спір породжує істину.  Іноді спєци заграються і ліплять горбатого щодо аналізу дрібниць...або ніколи в них не внікали і обходили стороною.
Таке можливе тільки у нас, ВАГ пробував зробити таку фігню, то довелось кучу авто відзивати.
Цитата: ВКБ від 02 Квітня 2020, 23:02:03
Я помітив чітко, що ДК не автоматом регулює до 1 ...а тримає ту уставку, якузадаси базовою паливоподачею робочого ходо та прискореного насосу. Як приклад ставлю більше...по трасі тримає 0.95 конф....ставлю менше....тримає 1.1. То якби автоматом ДК тримав ..то щоб я не поставив тримав би ДК до 1..лише б впливало на прискорений. Тому хтось помиляється у розуміння роботи мікасу...або є якісь режими в налаштуваннях у вигляді тримати уставку чи коеф.1.
ВКБ, відкрий хелп мікаса і прочитай як працює лямбдарегулятор, бо ти не розумієш його роботи, люди тобі пояснюють, а толку нема.

Задача лямбдарегулятора не довести KLZ до одиниці, а тримати його таким, щоби кінцева паливоподача вийшла така щоби у вихлопних газа залишався певний відсоток кисню. Тобто якщо чиїсь коряві руки настроють мікас так що двигун має літати як ракета задравши сильно паливоподачу, то KLZ буде триматись нижче одиниці щоби суміш до правльної і навпаки, якщо по таблицям паливокодачі мало, то  KLZ буде більше одиниці щоби компенсувати недостачу по таблицям.

Цитата: ВКБ від 03 Квітня 2020, 09:31:20
Я інженер і розумію немало, що цікавить розкладаю на вектори ..сили ...хімсполуки валентності струми та напруги. Коеф це не величина..креф небувають величинами, це  співвідношення кисню і палива у згорівшому стані.
Коефіцієнт це взагалі то множник. Спочатку паливоподача рахується по таблицям мікаса, потім лямбдарегулятор по ДК дивиться яка суміш, визнячає коефіцієнт лямдрарегулювання і множить на цей коефіцієнт пораховану паливоподачу. Задача лямбда-регулятора визначити по сигналу ДК коефіцієнт, щоби помноживши на нього паливоподачу на виході мали правильну суміш.

Цитата: ВКБ від 03 Квітня 2020, 11:47:55
Мета писанини - ліквідація безграмотності власної та іншим цікаво замислитись до молекул щоб вірно сприймати поломкм і причини. Потупити..поумнічать..поконкурувати в думці..розчехлити зажравшихся...розговорити мовчунів..підлити смуту в устоявшуюся можливо помилкову думку. Є моменти де видно купу недоговорених тонкощів..які псують нерви :))
Качай програму мікасонлайн, відкрий файл ..MikasOnLine-6/HELP/const/lz_p1.html уважно кілька разів перечитай, більшість запитань відпаде.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Про Коеф.1 у мене в книжці за 80 рік пояснюється що це відображення факту суміші а не множник. Інакше мікас ввів величину негармонізуючу з теорією і..якес ь своє поняття. Сфоткаю сторінку покажу. Ну якмй він множник показує 1.25 мол що треба біднити якщо він цуко повинен відображати на БК стан суміші. Де на БК той множник? Ота плаваюча одиниця?  Ви нічого не переплутали множник і параметр відображення суміші... Ви всі  кажете що вінпоказує кудитягне а не факт по вихлопу щодо кисню? Херня якась. Логіки більше і яб так програмувпв коеф множник вичисляти 1.15-1=0.15 який повинен бути множником який не відображається. А 1.15 стан бідної суміші.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 03 Квітня 2020, 22:52:01
Про Коеф.1 у мене в книжці за 80 рік пояснюється що це відображення факту суміші а не множник. Інакше мікас ввів величину негармонізуючу з теорією і..якес ь своє поняття. Сфоткаю сторінку покажу. Ну якмй він множник показує 1.25 мол що треба біднити якщо він цуко повинен відображати на БК стан суміші. Де на БК той множник? Ота плаваюча одиниця?  Ви нічого не переплутали множник і параметр відображення суміші... Ви всі  кажете що вінпоказує кудитягне а не факт по вихлопу щодо кисню? Херня якась. Логіки більше і яб так програмувпв коеф множник вичисляти 1.15-1=0.15 який повинен бути множником який не відображається. А 1.15 стан бідної суміші.
Впертий ти, заставляєш мене вишукувути тобі інформацію в документації. Коефіцієнт 1.25, означає що лямбдарегулятор додав 25% паливоподачі.

Ось формула по якій мікас рахує паливоподачу, то чому на твою думку KLZ в цій формулі не є коефіцієнтам.

Gt= Gt(N,?) * К(T°ож) * К(T°возд) * KLZ
Gt - общая топливоподача
Gt(N,?) - основная топливоподача
К(T°ож) - коэффициент по T°ож
К(T°возд) - коэффициент по T°воздуха
N - обороты
? - давление (или расход) воздуха
KLZ - Коефіцієнт лямбдарегулювання.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#776
Володя..ну то по формулі видно що в нас нічія...лямбди коеф є і індикатор стану і коеф одночасно.

Ти проконсультуй, чи приймає лямбда участь в куті запалення ...бо книжки наукові пишуть що стан суміші впливає на швидкість горіння а без поправок на кут то херня. Карбові тут не досягнуть ідеалу без зворотнього зв'язку по суміші.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Я вже писав що ні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#778
Тоді до спини та лямбда. Для екології  та нейтралізатору. На газу екологія сам газ. Немає сенсу купувати.

Щодо посилання на бортовий...тю..еее. Ясно все.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 05 Квітня 2020, 08:52:19Тоді до спини та лямбда. Для екології  та нейтралізатору. На газу екологія сам газ. Немає сенсу купувати.

Щодо посилання на бортовий...тю..еее. Ясно все.
Якщо суміш багата - частина неокисленого палива просто викидається з вихлопом, зайва ватрата палива. Якщо суміш бідна - відбулось стискування частини повітря, яка була непотрібна для роботи двигуна і лише збільшила втрати на стискування. Тому для максимального ККД двигуна суміш повинна бути не бідною і не багатою. Саме для утворення нормальної суміші і придумали лямбда-регулювання.

Кут випередження запалювання до лямди не має відношення, нормальна суміш прекрасно згорить і до ВМТ, і після ВМТ.