Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: ВКБ від 20 Липня 2020, 18:49:36Ок. Тоді пульсуючий сигнал на прогрітому ДК із за частоти вихлопу циліндрів і співпадає з цією частотою, чи це саме частота лямбдарегулювання мікасу?
За рахунок роботи лямбдарегулятора, доки регулятор не включився напруга нам лінійна, дивись малюнок.



Цитата: ВКБ від 20 Липня 2020, 18:49:36От не пойму, чому при багатій суміші 0.75 наприклад  є якась ще на ДК напруга? Там кисню нуль набагато з запасом. Чи це лишки опорної?
Щось ти тут не те написав.

Цитата: Vadim_K від 21 Липня 2020, 09:54:12
Цитата: Володимир від 20 Липня 2020, 16:56:28Ще раз повторюю, коли ДК нагрівся опорної напруги нема,
Це помилкова думка.
Опорна напруга нікуди не дівається, а як зазначив вище сумується.
Або ж  Олексій Пахомов невірно трактує роботу цирконієвого ДК і ввів мене(і багатьох інших) в оману.
Попробую пояснити на пальцях. Береш звичайну сольову батарейку, приймемо напругу на її полюсах за опорну, там буде 1,5 вольта. Підключаємо її до клем автомобільного акумулятора, плюсь до плюса, мінус до мінуса. Яка напруга буде на клемах акумулятора?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

У мене себе веде якось непонятно...сам собі щось регулює

По мурзілці ст.181 кольорова написано , що 0,-0,2В то є багата суміш і відсутній кисень, тобто 0,75 коеф при напрузі 0,1В. А при бідній напруга 0,9В тобто коеф 1,25.
То виникає питання , що потенціал утворюється лише коли з двох боків електроду є кисень і в електролиті пористому цирконієвому?
А як з одного боку немає то немає в електролити і немає генерації від лямбли потенціалу ?
Тоді не пойму, коли після коеф 1 ...наприклад 0,98 вже немає кисню, звідки тоді береться від 0,1В до 0,45В.?
Єлине чим моду пояснити що з одного боку ковпачка є кисень і його 50% від потрібного для гідролізу такого типу і саме він є тим джерелом  енергії, яке витягує ті 0,1В. Інакше б в зоні богатої ми б не бачили взагалі генерації.
І виходе, коли дк нагріти і вииягнути на повітпя, з двої боків електроліту і в самому еоектролиті буде кисень для цирконієвого керамічного ковпачку і за цих умов є 0,9В.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 21 Липня 2020, 13:45:46
У мене себе веде якось непонятно...сам собі щось регулює

По мурзілці ст.181 кольорова написано , що 0,-0,2В то є багата суміш і відсутній кисень, тобто 0,75 коеф при напрузі 0,1В. А при бідній напруга 0,9В тобто коеф 1,25.
Бреше твоя мурзілка, все з точністю до навпаки.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: Володимир від 21 Липня 2020, 10:06:14Попробую пояснити на пальцях. Береш звичайну сольову батарейку, приймемо напругу на її полюсах за опорну, там буде 1,5 вольта. Підключаємо її до клем автомобільного акумулятора, плюсь до плюса, мінус до мінуса. Яка напруга буде на клемах акумулятора?
Гаразд, нехай буде так. Все рівно ні в кого немає залізних аргументів своєї правоти.
Головне що напруга міняється з 0,1 до 0,9в при справному ДК на ХХ. А чі вона генерується ДК повністю чі сумується це вже не важливо.
Це те саме що сперечатись звідки(кудою) ДК бере атмосферне повітря. Одні говорять по проводам, інші говорять що є десь невеличкий отвір.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: Vadim_K від 21 Липня 2020, 14:22:39
Цитата: Володимир від 21 Липня 2020, 10:06:14Попробую пояснити на пальцях. Береш звичайну сольову батарейку, приймемо напругу на її полюсах за опорну, там буде 1,5 вольта. Підключаємо її до клем автомобільного акумулятора, плюсь до плюса, мінус до мінуса. Яка напруга буде на клемах акумулятора?
Гаразд, нехай буде так. Все рівно ні в кого немає залізних аргументів своєї правоти.
Головне що напруга міняється з 0,1 до 0,9в при справному ДК на ХХ.
Це при умові що увімкнений лямбдарегулятор, бо якщо ні, то напруга лінійна, в мене на ХХ регулятор відключений то напруга може підніматись до 1,01 в.
Цитата: Vadim_K від 21 Липня 2020, 14:22:39
А чі вона генерується ДК повністю чі сумується це вже не важливо.
Вона не може сумуватись, бо опорна напруга підключена паралельно до ДК, а не послідовно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Да..про повітря всередині дк теж загадка...там закрито все гумовою пробкою якоюсь.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 21 Липня 2020, 14:31:15
Да..про повітря всередині дк теж загадка...там закрито все гумовою пробкою якоюсь.
Провода багатожильні, між жилами є щілини через які проходить повітря. Десь на ютубі є відео а якому димогенератор підключають до одного кінця провода, а дим виходить на іншому.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#847
Тобто керамічний ковпачек пресований з цирконієвим порошком не продувається і не сіфоне вихлопами..є непродувний, тоді така умова виконується.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: Володимир від 21 Липня 2020, 14:26:24Вона не може сумуватись, бо опорна напруга підключена паралельно до ДК, а не послідовно.
Так,так.  B) Тоді, якщо  маємо два  джерела напруги паралельно підключені між собою, і значить так само вони підключені до одного вимірюючого резистора  ;) (на вході вимірювача в мікасі), то матимемо збільшення/зменшення струму саме через резистор -а значить збільшення/зменшення падіння напруги )на тому самому вимірювальному резисторі).  :drinks: І от саме ту напругу показують нам проги.  :drinks:
Струм виміряти простіше ніж напругу , бо він не так залежить від перешкод. Вихід струмових датчиків (наприкл. 5мА )можна передавати на сотні метрів - а от напругу (тим більше мілівольти) так  -фигушки.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Дивись приблизну схему, на що може вплинути підтягуючий резистор, коли його опір вимірюється в кілоомах, а опід ДК після прогріву вимірюється в омах?

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Vadim_K від 21 Липня 2020, 14:22:39А чі вона генерується ДК повністю чі сумується це вже не важливо.
Виходить що генерується самостійно з цього відео  (І таки наружний  кисень через провода ! значитть бережемо  }-))
Spoiler
[close]
А  опорне для випадків поки не пішла генерація з датчика.
........
Напряжение, возникающее на электродах датчика, зависит от концентрации кислорода в отработавших газах. Чем она выше, тем ниже напряжение. Диапазон напряжений сигнала кислородного датчика находится в пределах от 100 до 900 мВ. Сигнал имеет синусоидальную форму, у которой выделяются три области: от 100 до 450 мВ – бедная смесь, от 450 до 900 мВ – богатая смесь, значение 450 мВ соответствует стехиометрическому составу топливовоздушной смеси.
подробнее на https://techautoport.ru/dvigatel/vypusknaya-sistema/kislorodnyi-datchik.html

Тут пиляють +комент про реакцію на нагрів
Spoiler
[close]
ще цікавого
Spoiler


Неисправность рабочего элемента также можно произвести мультиметром в режиме измерения постоянных напряжений. Для этого вольтметр подключают к выходу лямбда-зонда. Первоначально реализуют ситуацию обогащенной смеси (можно путем искусственных перегазовок). Показания прибора должны быть более 0,8 Вольта. Затем искусственно обедняют смесь (можно создать ситуацию подсоса воздуха во впускной коллектор). Напряжение должно быть менее 0,2 Вольта. Если напряжения выходят за указанные значения, датчик неисправен.

Перед принятием решения о покупке нового датчика следует оценить внешний вид рабочей поверхности датчика (керамический наконечник). Возможны следующие варианты:
наличие сажи, которая свидетельствует об обогащенной смеси;
белый или серый налет – признак наличия присадок в масле или топливе;
блестящий налет – слишком большое содержание свинца в топливе.
Налеты можно почистить, но не факт, что лямбда-зонд начнет исправно работать, возможно в нем уже давно выгорел рабочий слой из платины и оксида циркония.
Чтобы лямбда-зонд прослужил дольше, следует:
избегать попадания в выхлопную систему посторонних жидкостей (антифриз при неисправной прокладке ГБЦ, остатки эфира при использовании «быстрого запуска», масло при уменьшении компрессии);
пользоваться проверенным топливом;
избегать попадания в коллектор примесей, пыли (своевременно меняйте воздушный фильтр).
Признаки неисправности лямбда-зонда
Основной признак, указывающий на возможную неисправность зонда, — повышение расхода топлива в привычном ритме езды. Конечно, могут быть и другие причины повышенного расхода, но в случае с отказом лямбда-зонда машина начинает кушать значительно прожорливее.
Неисправный лямбда-зонд приводит к увеличению количества топлива в рабочей смеси. Этому могут сопутствовать:
плохой запуск двигателя;
заливание свечей;
троение двигателя на холостом ходу;
нестабильные обороты.
Если компьютерная диагностика не определяет конкретных причин вышеперечисленных неисправностей, вероятно, некорректно работает лямбда-зонд. Как раз, его неисправность компьютерная диагностика иногда не видит.
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Я коли колупав датчик старий, а саме оксидуцирконієвий, то внутрішній і зовнішній електролити ніби то лужені плівкою, тобто у вигляді метаоевого пористого напилення...якись мікроквадратики сіточка як жіночі колготки. Мабуть щоб гази провітрювали керамічний ковпачек з оксидом цирконія перемішаний і зпресований.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 28 Липня 2020, 08:43:33то внутрішній і зовнішній
...а то ж  була платина, а вона ж дорожче золота  B)  ех!
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

2ВКБ

Поставили на газель бізнес. Норм пока. Мікас 10.3


drone

При трогании после небольшого прогрева (включился газ) загорелся чек. Прочёл - ошибка 0134 датчик кислорода не изменяет показания. Поехал дальше и через 300м ошибка ушла, чек погас. Это может быть симптом чего-то серьёзного? Завтра ехать 200 км и не хотелось бы застрять на трассе.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"