Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

#945
Цитата: drone від 25 Листопада 2021, 00:25:24
Цитата: ВКБ від 24 Листопада 2021, 16:36:22
А от балони з воднем возити і заправлчти  ну брєд.
То есть возить баллон с газом под днищем - это ок, а вот баллон с водородом - бред? Это при том, что последний выдерживает попадание пули калибром 12.7 которая прошивает БТР.
Что вы будете делать в машине с углеродом который остается от бензина? А вот на заводе он идет как ценное сырье для упомянутых выше баков, сверхпрочных и легких кузовов для автомобилей и тэдэ А в будущем, когда его будет много, можно подумать и про реализацию космического лифта.
Який це вуглець лишається від бензину !??))Вуглецю там і так в 12 разів більше ніж водню..Тобто 91,7% в літрі бензину це вуглець і саме він приймає участь в окислені та водню 7..8% з літру. Тобто вуглець і водень утворює молекули і виділяє електрику. А в воднемобілі лише водень окислюється. Тобто внший процес там з бензином. Каталізатор у вигляді пористого кислого твердого електроліту викликає окислення яу вуглецю так і водню одночасно.
Повторіть хімію процесу окислення бензину, метану, пропан-бутану , спирту , складіть формулу стехеометрії збалансовану і питання відпаде куди дінеться вуглець. А от бензин для електрохімічного горіння має бути чистий...і без присадок антидетонаційних, бо там це не треба! Склад окислювача є патентний і тримається в секреті.
Швидкість окислення залежить від опору ланцюга і подачі палива і кисню. Все сходе на процес горіння по результаиу вихлопу, але без вогню, вогонь це різниця потенціалів.
На спирту такий елемент вже є, він чистий, але бензин А95 найвищої проби білий як вода.
Погоня сразу відмовитись від нафти є завчасною.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

User2108

Цитата: drone від 25 Листопада 2021, 00:25:24
Цитата: ВКБ від 24 Листопада 2021, 16:36:22
А от балони з воднем возити і заправлчти  ну брєд.
То есть возить баллон с газом под днищем - это ок, а вот баллон с водородом - бред? Это при том, что последний выдерживает попадание пули калибром 12.7 которая прошивает БТР.
Что вы будете делать в машине с углеродом который остается от бензина? А вот на заводе он идет как ценное сырье для упомянутых выше баков, сверхпрочных и легких кузовов для автомобилей и тэдэ А в будущем, когда его будет много, можно подумать и про реализацию космического лифта.
Звідки дані про балістичні випробування балону для водню?
Розкрию страшенну таємницю - БТР чудово прошиває і 5,45 і 7,62.

Romka

Блін, цю таємницю ще з школи знають всі прилежні учні, ні?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Щодо полшиває...відійдіть на відстань 100м і під кутом прошийте, може вийде.
Броніпластину 4 клас з 50..100м бронекуля прошиває, але після пластини зайде рівно на пару см. 90% енергії в руйнацію пластини і амортизатор підпластинний. А якщо під кутом? Стрільба в притул це лише мабуть в режимі міста
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

User2108

Цитата: vladishtm від 25 Листопада 2021, 11:16:21
Цитата: User2108 від 25 Листопада 2021, 09:09:46Розкрию страшенну таємницю - БТР чудово прошиває і 5,45 і 7,62.
Не завжди. В моєму відділенні рядовий  вистрелив з АКМ лежачого на його колінах,  коли сидів на місці кулеметника в башті БТР. Фактично в упор в скос корпуса що пішов вниз понад колесами. Куля на зовні не вийшла. І всі в рубашках.
Знаю. Балістика цікава штука, але розмова про це тут вже не по темі

drone

Цитата: User2108 від 25 Листопада 2021, 09:09:46
Цитата: drone від 25 Листопада 2021, 00:25:24
Цитата: ВКБ від 24 Листопада 2021, 16:36:22
А от балони з воднем возити і заправлчти  ну брєд.
То есть возить баллон с газом под днищем - это ок, а вот баллон с водородом - бред? Это при том, что последний выдерживает попадание пули калибром 12.7 которая прошивает БТР.
Что вы будете делать в машине с углеродом который остается от бензина? А вот на заводе он идет как ценное сырье для упомянутых выше баков, сверхпрочных и легких кузовов для автомобилей и тэдэ А в будущем, когда его будет много, можно подумать и про реализацию космического лифта.
Звідки дані про балістичні випробування балону для водню?
Розкрию страшенну таємницю - БТР чудово прошиває і 5,45 і 7,62.
https://www.youtube.com/watch?v=jVeagFmmwA0

Не надо путать буржуйский гробик на колесиках, АРС М113 с советским БТР-ом. 
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Vadim_K

Модератори почистіть тему від флуду  :help:
Тема про ДК, а тут почався срач не пойми про що.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

User2108

Цитата: drone від 25 Листопада 2021, 11:41:20
Цитата: User2108 від 25 Листопада 2021, 09:09:46
Цитата: drone від 25 Листопада 2021, 00:25:24
Цитата: ВКБ від 24 Листопада 2021, 16:36:22
А от балони з воднем возити і заправлчти  ну брєд.
То есть возить баллон с газом под днищем - это ок, а вот баллон с водородом - бред? Это при том, что последний выдерживает попадание пули калибром 12.7 которая прошивает БТР.
Что вы будете делать в машине с углеродом который остается от бензина? А вот на заводе он идет как ценное сырье для упомянутых выше баков, сверхпрочных и легких кузовов для автомобилей и тэдэ А в будущем, когда его будет много, можно подумать и про реализацию космического лифта.
Звідки дані про балістичні випробування балону для водню?
Розкрию страшенну таємницю - БТР чудово прошиває і 5,45 і 7,62.
https://www.youtube.com/watch?v=jVeagFmmwA0

Не надо путать буржуйский гробик на колесиках, АРС М113 с советским БТР-ом. 
І? Ви текст від тойоти читали? Куля прошиває балон, тільки його не розриває нах, а те що його не розриває - це не означає, що витримує. Витримує, це коли нема пробою.

ВКБ

По ДК.І все таки Володя на мою думку трохи помиляється чи зациклюється бо мисле як програміст в тому,  що коеф ДК коев є і коеф і є відображення фактичного стану. Треба мислити як користувач і що відбувається з вихлопом і як би це подав програміст мікасу для зручності оперування індикацією мікасу сервісанту.
Аргументую. На хх повинаю збагачувати через БК в бік збільшення базового часу, і коеф повзе вниз, менше 1, десь 0,85 експериментував 10хв.тому, а таке значення і є багата суміш, є і коеф є і факт.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: ВКБ від 25 Листопада 2021, 16:56:53
По ДК.І все таки Володя на мою думку трохи помиляється чи зациклюється бо мисле як програміст в тому,  що коеф ДК коев є і коеф і є відображення фактичного стану. Треба мислити як користувач і що відбувається з вихлопом і як би це подав програміст мікасу для зручності оперування індикацією мікасу сервісанту.
Аргументую. На хх повинаю збагачувати через БК в бік збільшення базового часу, і коеф повзе вниз, менше 1, десь 0,85 експериментував 10хв.тому, а таке значення і є багата суміш, є і коеф є і факт.
Коэф - это множитель на который ЭБУ домножает базовое время впрыска чтоб попытаться выйти на стехиометрическую смесь на следующем "такте" измерений.
ЭБУ вообще ничего не знает про смесь. Он знает напряжение на датчике. И в него заложен алгоритм изменения коэф. впрыска в зависимости от напряжения на датчике. Он действует по этому алгоритму стремясь привести напряжение к 0.45 или сколько там при стехиометрии.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Володимир

Цитата: ВКБ від 25 Листопада 2021, 16:56:53Аргументую. На хх повинаю збагачувати через БК в бік збільшення базового часу, і коеф повзе вниз, менше 1, десь 0,85 експериментував 10хв.тому, а таке значення і є багата суміш, є і коеф є і факт.
Костя, пояснюю останній раз, ти збільшуєш основну паливокодачу G0xx, мікас по сигналу з датчика кисню бачить що суміш збагачується, тому зменшує коефіцієнт лябдарегулювання KLZ для приведення суміші на виході до стехіометрії.

Щоби було зрозуміліше намалюю приблизну формулу (рівняння) як відбувається лямбдарегулювання паливної суміші.

(G0xx+Gt)*Кор*Кпов*KLZ=Стехіометрія

Де G0xx - базовапаливоподача
Gt - Паливоподача з 3Д таблиці по обертам та тиску
Кор - Коефіцієнт від температури охолоджуючої рідини
Кпов - Коефіцієнт від температури повітря
KLZ - Коефіцієнт лямбдарегулювання
Стехіометрія - Лямбда яка має бути рівна одиниці

Тому, збільшуючи G0xx лямбдарегулятор вимушений зменшувати KLZ щоби на виході лямбда була рівна одиниці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Володимир, для ВКБ краще пояснювати у стилі "на лямбді отак, МИКАС робить отак і показує зовсім інше, отаке" - тобто робити повний зріз в один і той самий момент часу, як схема таймінгів сигналів на ніжках мікросхеми, наприклад. Мозок ВКБ дозволяє сприймати інформацію саме так і при недовантаженні починає додумувати зовсім інше.

ВКБ

Ще раз кажу, ота мілісекунди здвигу між коеф регул. і знову коеф регул. для мозку не тільки мого нічого не дає і фактично це і є стан.
Ще раз кажу, збагачую..роблю вонючу і богату суміш..повзе в 0,75. Так само при прискореному насосі коли прискорюєшся. Не в іншу сторрну як збіднення, а саме так само коеф як і факт. Тому отой зсув на мілісекунди і іншу фазукоефа можна вважвти фактом суміші. То хто заперече факт що збагачення це 0,75 по лямбді як і коеф?
Ще раз, це поняття для візуального поняття підходе, а якщо розкласти по фазам то можна сказати що ні. Ми ж не рознлядаємо яка там суміш в 0,001сек? А нас цікаве в данний час яка суміш наочно 2..5..10 і більше сек. Також це усередненик коеф лямбди що наочно, і він і є суміш при мозкофільтру сприйняття людиною наочно.
Ми ж не дивимось на екран і кажемо що бачимо синій піксель з 56 оцифровкою з 255, а бачимо фільтрований оком точку з 17,7 млн можливих відттінків. Як і не бачемо пропелер як обертається і чи прикорюється чи зменшується за 0,01 сек...на важливо в яку строну і чи набирає оберти
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Володя - поясни , чому коли я на холодну спостерігаю вонючий мотор у мене той коеф лямбди 0,85..і це впродовжи 2..3 хв, пок и не прогріється. І я не бачу 1,2....1,2..1
І суміш сто пудов саме багата?! Тому що не треба до мілісекунд корекції спускатись коли наочно спостерігаєш за ним. З
Не лове мозок тих тактів корекції. Формулу не оспорюю ж.
Мікас то її збагачує, але начальне полодення то багате що і показує множник. Те що формула обернена не каже про те що візуально коеф не співпадає зі станом. Обернена формула для наочності що коеф це і є стан суміші!
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: Володимир від 26 Листопада 2021, 08:50:07
Цитата: ВКБ від 25 Листопада 2021, 16:56:53Аргументую. На хх повинаю збагачувати через БК в бік збільшення базового часу, і коеф повзе вниз, менше 1, десь 0,85 експериментував 10хв.тому, а таке значення і є багата суміш, є і коеф є і факт.
Костя, пояснюю останній раз, ти збільшуєш основну паливокодачу G0xx, мікас по сигналу з датчика кисню бачить що суміш збагачується, тому зменшує коефіцієнт лябдарегулювання KLZ для приведення суміші на виході до стехіометрії.

Щоби було зрозуміліше намалюю приблизну формулу (рівняння) як відбувається лямбдарегулювання паливної суміші.

(G0xx+Gt)*Кор*Кпов*KLZ=Стехіометрія

Де G0xx - базовапаливоподача
Gt - Паливоподача з 3Д таблиці по обертам та тиску
Кор - Коефіцієнт від температури охолоджуючої рідини
Кпов - Коефіцієнт від температури повітря
KLZ - Коефіцієнт лямбдарегулювання
Стехіометрія - Лямбда яка має бути рівна одиниці

Тому, збільшуючи G0xx лямбдарегулятор вимушений зменшувати KLZ щоби на виході лямбда була рівна одиниці.

В имірює напругу і переводе в коеф 0,85 (багата)
150мсек+150мсек*1,01*1,01*1,01*0,85=262,72мсек
Вимірює 0,87 (багата, процес  збіднення)
150мсек+150мсек*1,01*1,01*1,01*0,87=268,9мсек
Виміірює 0,9 (бага, процес збіднення ) )
150мсек+150мсек*1,01*1,01*1,01*0,9=278,2мсек

Збільшення часу виходе збагачення. Там треба з 1цею порівнювати..в формулі щось бракує.
Але суть не в цьому, між одним тактом L лямбди показує стан суміші, порівнює з одиницею і теорією з таблиці і корегує. Але цей коеф і є стан суміші.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.