***Двигун троїть неможливо знайти проблему!!!***

Автор Богдан, 08 Травня 2024, 19:51:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Богдан

Вітаю усіх!
  :help:
Проблема така: є Славута у батька 1.2 інжектор, почала троїти жостко, не то шоби троїти а таке відчуття що працює на двох циліндрах тільки. ше спочатку можна було розгазувати і їхати а зараз навіть їхати неможливо, розгазувати також не завжди виходить, бувають хлопки на хх, при прозгазовці також хлопки буває проскакують. можна подумати що банально непрацює 2 циліндра іскра чи паливо але.

іскра є, міняли свічки, провода, те саме. Модуль через розрядник 12мм пробиває іскра теж.
тиск палива в рампі в нормі по манометру
форсунки нормально працюють і розпилюють(перед цим промивалися за пару сотень кілометрів)навіть ще раз знімали дивились
мітки в нормі
зазори клапанів також
компресія по 13 кругом
підключення діагностики помилок не показує, тільки підігрів лямбди в обриві, але це вже давно і все працювало
відключали навіть в програмі форсунки по черзі, все чути що відключаються ще гірше начинає троїти, так само відключали іскру через програмі також відчувається.все це пробувалось по кожному циліндрі.

вже і пробували банально знімати провода вв по черзі з циліндрів то відчувається що 1 і 2 циліндри(якщо зліва рахувати по порядку)один біля одного то різниця не дуже чутлива але є а 3 і 4 циліндри то більше відчувається.
тобто перші два циліндра попорядку працюють гірше або майже не працюють виходить.

при огляді свічок як це почалося то перші дві свічки 1 і 2 циліндра незовсім сухі як в 3 і 4 циліндрах,але це коли вона ще їхала, зараз же при роботі на хх свічки візуально в нормі сухі

Підскажіть ще що дивитись куда копати?

igo61

Високовольтні дроти по циліндрам не сплутали часом? Шось дуже схоже.
Від модуля запалення один канал котушки йде на пару циліндрів 1-4 (повинно бути маркування на корпусі модуля), другий канал - на пару циліндрів 2-3.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Богдан

Та ні)) машина як працювала і перейшла в такий стан то так і все було там на місці, провода і т.д.  Тим більш такі банальні речі вже точно знаєш, не перший раз займаєшся ремонтом, до цього ніхто там нічого не зачіпав. Я доречі також на це подумав бо симптоми реально на це схожі.

igo61

Ланцюг від ДПКВ до ЕБК перевірити, бажано осциллографом. Може десь пропадає сигнал, або "паразити" проскакують.
Може сам ДПКВ нахапав металевої стружки і не дає чистого сигнала.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Богдан

Осцилографа немає щоб перевірити, стружки також немає дивився вже.

Богдан

Діло в тому що двигун працює нерівномірно , якби не всі циліндри, але однаково не міняється робота тобто не проривається а все однаково, тільки як даєш газу то ще буває хлопає, а на хх бувають моменти, це коли двигун ще не прогрівся і хх трохи вищі, то як то вирівнюється робота двиг на пару сек. Якби чути роботу всіх циліндрів но зовсім на трішки, а як даєш газу такого немає

Kudrik

попробуй, для проверки - временно отсоединить вак.шланг от всас.коллектора. Коллектор заткни затычкой.
Это чтобы исключить вариант лишнего подсоса воздуха на впуске...

Богдан


Володимир

А якщо запустити двигуна в темноті, то модуль ніде на корпус не пробиває?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Богдан

Спробував запустити таким способом, викрутив 1 і 2 циліндри свічки, запустив двигун на 3і4 виходить, машина завелась і працює на 2 циліндрах при прогазовці обороти набирає ну так як має бути на двох циліндрах, потім навпаки запустив на 1 і 2 циліндрах тільки, ледве завів але завелась і на хх вроді працює але при розгазовці хлопає і глохне буває, неможна набрати оборотів, тобто працюють всі циліндри але 1і2 погано так як було видно по свічках, якби було діло в запалені я думаю то би так як катушка дає іскру на 1 і 4 або на 2 і 3 були би проблеми.

Володимир

Цитата: Богдан від 09 Травня 2024, 12:11:53Спробував запустити таким способом, викрутив 1 і 2 циліндри свічки, запустив двигун на 3і4 виходить, машина завелась і працює на 2 циліндрах при прогазовці обороти набирає ну так як має бути на двох циліндрах, потім навпаки запустив на 1 і 2 циліндрах тільки, ледве завів але завелась і на хх вроді працює але при розгазовці хлопає і глохне буває, неможна набрати оборотів, тобто працюють всі циліндри але 1і2 погано так як було видно по свічках, якби було діло в запалені я думаю то би так як катушка дає іскру на 1 і 4 або на 2 і 3 були би проблеми.
Попробуй зробити те саме, але на модулі поміняй місцями провода 1 і 4 циліндрів та 2 і 3 чи не буде результату навпаки, якщо провода не будуть діставати, модуль можна зняти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Богдан


Kudrik



а эта версия инжектора с фазированным впрыском?
с датчиком р/вала?

э.ы. если уже так долго и пристально ищете проблему - то надо уже отделить проблему в железе от проблемы в электрич.части.

Желательно бы пожключить мотор/тестер типа автодок или Постоловский. В режиме проверки "Рх"
Это там где кратковременно газуют в пол, а потом резко бросают газ и замок.заж. на выкл. Там хорошо будет видно, как каждый цилиндр отрабатывает набор оборотов до максим. Будет видно - все 4 цилиндра глючат по очереди или только каких то 2 персонально.
Также хорошо будет видно(на режиме выбега мотора) - все ли ли цилиндры полноценно работают именно в динамике, в натур.условиях.
Если железо будет в порядке - тогда уже с пристрастием браться за электрику.



Богдан

Це то все вірно, якби був мотортестер то б і таких питань не виникло.
 Причину знайшов, що саме цікаво але знову зняв форсунки і що я побачив що вони(сіточки забиті в хлам) особливо 1 і 2. Саме цікаво то що 300 км. назад вони промивались, мінявся паливний насос, фільтр. Чому вони забились непонятно взагалі, перед цим років 6 їздила і до форсів ніхто не ліз і були меньше забиті. І ми їх знімали з рампою при прокрутці стартером був чудовий розпил на всіх однаково і подумати ніхто на них не міг так як недавно там все робилося і мінялося. Перенесли фільтр паливний під капот, можливо магістраль вже така.
Дякую усім за поради.

Kudrik

есть ещё один метод проверки возможного подсоса воздуха, в месте соединения впускн.коллектора к гбц. А также в месте посадки форсунки в гнезде.
Надо взять карб
клинер спрей(тот, который с трубочкой.
И когда мотор работает на ХХ - то брызгать этот спрей в место прилегания коллектора к гбц(можно с ямы, но в очках). И также можно брызгать в место посадки форсунок.
Там, в спрее - есть в составе толуол. Если есть подсос воздуха - то мотор на ХХ начнёт давиться богатой смесью, вплоть до может заглохнет совсем.