Renault Sandero Stepway 2022, 1.5 дизель.

Автор masster, 31 Травня 2024, 07:08:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

masster


До, та після тонування.
На данний момент, це самий стабільний форум. Логан клуб іздох, таврія-доходить...Тому...
Нове авто. Було замовлене до війни. Щоправда замовляв дастера. Обіцяли на кінець лютого, війна все відмінила. Після витрат різних, щось на дорогу, щось на життя, щось на всу, залишилось на сандеро.
Перед цим, вже після початку війни, була спроба купити б/у дастера. Засумнівався. Він в кредиті, далеко їхати за ним у Львів, продавець наче і адекватний, але протягом тижня міняв умови. Це була для нього друга продаж за рік, значить вже податок близько 1000 зелених. Спочатку казав що бере його на себе, потім відмовився його платити. Банк , як він сказав, не хоче переоформляти кредит на мене. Хоча яка різниця банку?
Ну не знаю, може він і порядна людина, але мене це напрягло. Тут кацапня під боком, з вікна видно і чутно гради, вибухи, щось горить, тут не зрозумілі зміни умов.
Я зателефонував і чесно сказав, що готовий їхати, але оскільки дорога не близька, ризикована, мені не 18 років, нервова система зруйнована кацапами. Гроші я не копійки не вкрав, вони дісталися тяжкою працею, тому, якщо це буде якась афера, то я просто пристрелю, і хуй мене щонебуть зупине.
Загалом, дастер відпав.
А тут з"явилися в продажу сандеро. Подумав- на рибалку їхати невідомо чи буде куди, та і чи буде діло до тієї рибалки, то повний привід не такий вже і актуальний. Позичів трохи грошей, та і купив сандеро. Їхати довелося до Вінниці за нею. У нас тоді нічого не робило. До речі, салон "Фаворит авто" мені сподобався порядністю. Рекомендую.
Комплектація максимальна яка була в Україні на той час. Абс, есп, підігріви сидінь, зеркал, клімат, епл, андроід-авто, камера заднього ходу. механіка. дизель 1.5 круіз, обмежувач швидкості. електро привід дзеркал, рег. руля .
Гарна чи погана машина, я судити не берусь, бо після таврії, у мене не може бути об"єктивної оцінки. Після таврії все здається гарним.
Із такого що мене вразило, так це гальма. Виїхав з салону, їду, перший світлофор, я ж як завжди, легенько (як мені здається на таврії) натискаю на гальмо, а вона просто миттєво зупиняється! Добре що позаду близько нікого не було. Тоді я зрозумів, що у таврії гальма погані. І ще при тому, що вона в мене вилизана, а я знаю багато таких тавристів, що я дивувався, як вони їздять з такими поганими гальмами.
Це мені запам"яталося з гальмами, тому що було неочікувано для мене.
Витрату зараз показує 5.5 , пробіг правда невеликий, десь близько 3000.
Почав вивчати мануали. Їх два, один по машину, другий по мультимедіа. В процесі спілкування з водіями, зрозумів, що ніхто не читає мануали. Машин поприганяли з європи, америки, а машин не знають. Не знають 50% функцій своїх машин. Причому що старі, що молоді. Воно правда таке і з смартфонами. Може воно так і треба, бо користуєшся тільки тим, що треба щоденно. От я почав освоювати голосове керування на андроід авто. Виявилось, що українською мовою керування недоступне.
Просиш зателефонувати комусь, вона починає уточнювати, на який номер, на який телефон, мобільний чи домашній...
Не знаю, можливо вона навчається, і щось змінеться, можливо я щось не так налащтував, бо ж я як усі))) вліз в андроід, а мануал ще не дочитав)).
От маршрут прокладає і шукає по картах, швидко з голосу. Сподобалось.
Спробував попросити її зменшити гучність музики- відповіла - добре. Але здається не зменшила, можливо зменшила не настільки, щоб я помітив. Можливо ця функція недоступна. Треба читати, вивчати. Не знаю, нафіг воно мені потрібно, але цікаво...)))
З дастером, там ще таке було- типу щоб йому не платити цей податок, то він продає по дорученню. А як мине 22 рік, то їдь і переоформлюй на себе, вже податку не буде.
ХЗ, а якщо він ще пару машин продасть? І що тоді? Хто перший встигне переоформити, того і тапки?
Кредит. Віддай гроші - Я погашу кредит, отримаю справку, і тобі віддам, а машина на дорученні, ХЗ це справжня справка чи ні? Почнеш переоформлювати, через півроку, а кредит весить. Для впевненості, краще б було кредит оформити на себе, але...
Ну таке.Якщо когось торкнеться, дізнаєтесь багато нюансів. Якщо будете цікавитись звичайно, а не вірити продавану.

masster

 13.04.2023
Заклеїв поліуретановою плівкою пороги та під ручки. До фар поки руки не дійшли. (1300гр. плівка)Поставив накладки на ковролін. (4000гр.) Прилягають не дуже гарно, все треба підганяти самому.

masster

24.07.2023
Поклеїв захисну плівку на фари (поліуретан Polor ) та туманки. Поставив сітку в бампер перед радіаторами. Щоб оклеїти туманки, довелось їх зняти . Благо , що це не важко. Щоб сітку поставити, звичайно знімав бампер. Взагалі то, я знімав вже і задній бампер. Бо купив дінітрол, і почав обробляти машину. Вже обробив зад, та перед під бамперами. Приховані порожнини - DINITROL PENETRANT LT. Підкрилки - Dinitrol 4479 , днище - Dinitrol 4941.
Зробив шумку дверей . Віброізоляція ACOUSTICS Xtreme 2мм. , шумопоглинач SoundWave 15мм. Різниці не відчув. Щоб відчути, треба знайти таке ж авто без шумлених дверей. Ще в планах стеля.
Затонував вікна LLumar Atr 20. Тонував сам. Намучився, бо в гаражі повно пилу, хоч я і бризкав водою. Потім зняв стікла, це робиться просто, бо все було розібране, робилось одразу все і шумка і антикор і тонування + наклеїв залишки антигравійки на двері по периметру пластику карт, відніс у ванну кімнату дома, там потонував. Коли це поєднуєш з шумкою дверей, то зручно.
Є трохи косяків, і то, їх видно тільки мені, бо я знаю про них.))) Звичайно найважче було з заднім склом.
З дінітролом ще триває детектив. Купив у оф. Дилера  Dinitrol 4479. Пишуть що це рідкі підкрилки. Передивився купу відео про них. Але є нюанс, там скрізь Dinitrol 479. Коли отримав, відкрив, а вони зовсім не такі густі, як на роликах ютубу. 479 у виробника написано що вже не виробляється. А 4479 взагалі немає серед номенклатури виробів. Консистенція 4479 майже така сама як 4941 , тільки ціна вдвічі. Щоб мутив лише наш дилер, малоймовірно. Бо те ж саме у всіх дилерів, у кацапів, бульбанів... Притому у всіх них на 4479 в описах та паспортах стоїть опис 479. А сам опис різниться в дрібницях. В одних вказана одна товщина плівки рекомендована в інших - інша, а графік висихання залишився від іншої товщіни плівки. Тобто зрозуміло що технічний паспорт чомусь правився і при тому , коряво. Якщо це афера, а я впевнений вицьому, то разом з виробником всі причетні. Я написав німцям на мейл питання з цого приводу, вони морозяться. Ще й з упаковкою цирк, на кришці одне, на етикетці інше.
Аферисти Сер.

masster

#3
08.08.2023.
4750 км. Пройшов ТО у ділера. Заміна фільтрів , мастила. Фільтр салону привіз свій, Блу Принт. Вугільний. Ділер намагався наїбати на 600 з гаком гривень. У рено є сайт, на якому можна дізнатися вартість ТО, я туди заглянув перед самою поїздкою, а там з попереднього дня, знижка. Я як відчував, тому сфоткав сумму, щоб не забути точну цифру. Так мало того, що мені виставили ціну без знижки, так ще й фільтр салона, порахував як їхній. Атлант-моторс. Зробили тільки ці роботи з заміни, більш нічого, хоча в переліку ще якісь 23 операції. Але не став нічого вимагати, бо і дивитися нічого, пробіг малий.
Обійшлось щось в 3600гр.
Одразу в них купив пару оригінальних задніх підкрилків, бо теж на них знижка по 360гр. Було це десь 26 липня. Сьогодні довелось зайти в інтернет магаз, там такі підкрилки по 1100гр.
На сьогодні пробіг становить рівно 8000. Витрата 5.3. Середня швидкість щось в межах 46-48км/г.

masster

#4
09.08.2023.
Проїхався по карпатах, накатав близько 3300км. Можливо викладу звіт в темі "Подорожі". З фото. Мені сподобалось. Цікаво що їзда по горах, заощаджує паливо. Виїхавши, середня витрата була 5.3. Прибувши в Ворохту 5.4. Поїздивши по горах, знов стала 5.3.



masster

 06.09.2023
Антикорозійна обробка. Приховані, арки, днище. На задні арки, поставив оригінальні підкрилки, поверх антикору. Дінітрол LT,479, 4479, 4941, 4010.
Залишилось обробити приховані порожнини, до яких доступ з салону.
[HIDE="Після обробки, порогів та днища."] [/HIDE]

masster

02.10.2023
Повністю завершив антикор обробивши приховані порожнини, до яких дістатися лише з салону. Заодно кой-де проклеїв вібру. Це пару шматків на підлогу в районі водія та переднього пасажира. Багажник, там де запаска, прокатав віброю більш щільно. Зробив шумку даху. Вібра 2мм + шумопоглинач паролон SoundWave 15мм. Капот пара шматків вібри. Вся вібра у мене 2мм. Бо ставити рекорди мети не було, а ніша під запаску виглядала зовсім барабаном. Дах було намічено зашумити самим першим, після першого попадання під зливу, навіть не зливу, а під початок дощу який починався величезними краплями. Мені здалося, що пішов град, хоча його не було. Подивлюся, чи дасть ефект така шумка даху.
Почепив чохли на всі сидіння. Тряпочні. Але не тонкі. Там повсть всередені. Догледів як ставив. В мене підігрів сидінь, чи не заважатиме повсть? Щось 2500гр. за чохли.
Водійське сидіння, спереду, підняв на пару см, може трохи менше. Підклавши під салазки бонки. Це для того, щоб ноги під коліном, лежали на сидіньні, а не стояли лише на п'ятці. Бо так ноги швидко втомлюються. Чи буде з цього толк, подивимось.
Перед знятьтям даху, надивився роликів про те, що є геморна кліпса на козирку. Переживав, чи вдасться її зняти. Виявилось, що в мене стоїть вже інша кліпса, і знімається дуже просто, повернувши на 90 градусів проти часів.
[HIDE="Процес шумки даху та кліпса козирка."] [/HIDE]

Славик

Щось не бачив тут цього БЖ раніше. Мабудь тому що цей форум теж помирає. Я перейшов на Driver.top
Дизель то є файно, особливо коли він новий.

masster

Цитата: Славик від 02 Червня 2024, 14:01:32Щось не бачив тут цього БЖ раніше. Мабудь тому що цей форум теж помирає. Я перейшов на Driver.top
Дизель то є файно, особливо коли він новий.
Не знаю що це. Не впевен що не кацапня. Тому проігнорую цю рекламу.
Цей може і померає, але його хочаб намагаються підтримувати.
Можливо варто б було його реорганізувати у і пейменувати на зразок кацапського драйву. Щоб не тільки заз тут крутився. Бо шукають по назві.

Славик

Цитата: masster від 02 Червня 2024, 14:39:31
Цитата: Славик від 02 Червня 2024, 14:01:32Щось не бачив тут цього БЖ раніше. Мабудь тому що цей форум теж помирає. Я перейшов на Driver.top
Дизель то є файно, особливо коли він новий.
Не знаю що це. Не впевен що не кацапня. Тому проігнорую цю рекламу.
Цей може і померає, але його хочаб намагаються підтримувати.
Можливо варто б було його реорганізувати у і пейменувати на зразок кацапського драйву. Щоб не тільки заз тут крутився. Бо шукають по назві.
Ну так той сайт про який я пишу  це і є аналог кацапського драйву. Але він ще не такий розкручений

masster

З'явилась іржа на глушнику. Хоча він наче б то з нержавійки. Але магнититься. І взимку іздив мало і лише одну зиму.
Вирішив пофарбувати глушник термостійкою фарбою.
Зачистив, покрив ортофосфорною, через 30 хв. змив хімією з автомийок, промив чистою водою, обізжирив, пофарбував.









Володимир

В мене на дачії з нержавійки була тільки банка, труби алюмінізована сталь.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

masster

Цитата: Володимир від 18 Червня 2024, 08:47:45В мене на дачії з нержавійки була тільки банка, труби алюмінізована сталь.
Виглядає як нерж, блискуча. Босал алюмінезований, не так виглядає. У тебе різниця на вигляд, була помітна?

Володимир

Цитата: masster від 18 Червня 2024, 10:14:11
Цитата: Володимир від 18 Червня 2024, 08:47:45В мене на дачії з нержавійки була тільки банка, труби алюмінізована сталь.
Виглядає як нерж, блискуча. Босал алюмінезований, не так виглядає. У тебе різниця на вигляд, була помітна?
Я вже не пам"ятаю, банка точно була нерж, шви та труби іржавіли.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

masster

14.11.23р.
По акції, (по 345 гр) були куплені оригінальні задні підкрилки і встановлені поверх антикора.
 Арки й днище, дійсно зроблені добротно. З гарним герметом і фарбою. А от антикор набризканий на відє##сь. В порожнинах його немає взагалі. Тільки в капоті трохи було, і то, бризнуто в отвір, а далі сухо. На фото видно заводський антикор днища. Нанесений якось дуже цікаво. Видно що наносився до встановлення глушника, але після встановлення теплових екранів і пластикового захисту трубопроводів. Та ще й лежало там щось. Робота через Ж. зроблена. Можливо тому що машина румунська. Кацапські наче більш щільно обробляють, можливо через різницю клімату. У дверях було більш менш оброблено.
Spoiler
[close]
Двері обробляв дінітролом LT для порожнин. Знімав карти, обезжирював, клеїв вібру всередину, обробляв дінітролом, клеїв вібру по наружі там де стояла заводська мембрана з вспіненого поліетилена, потім клеїв шумопоглинач на карту... Верх дверей не обробляв. Тільки від навісів і вниз.
Шланг заводський, пістоль довелось поліпшувати, подовжуючи інжекційну трубку. Є в інеті відоси. Трубка-розпилювача вкручується в пістолет і працює з рідкими розчинами. Густі не тягне. Густі я наносив з переробленого вогнегасника. Є теж на ютубі як зробити. Хоча скажу, що це зовсім не просто. Куча дрібниць. Дуже важко відрегулювати розпил + підтікає з клапана що нажимається ручкою. Можна це зробити, але важко підібрати гумове кільце так, щоб і тиск тримало, і щоб не заважало клапану повертатись у закритий стан. Можна антикор для днища, наносити пістолетом без трубки. Але він з балоном громіздкий, скрізь не підлізе, особливо в арках. Та ще й вимивати треба при зміні антикорів. LT не дружить з 4941.  Тому одним одне наносив, іншим інше. А шлангочка на вогнегаснику, загнута, підлазить будь-куди. Тільки нею підліз в район заливної горловини. А ще нею ж вимивав звідти бруд.
 Ще читав, що бронзова насадка на трубці, може вискочити. Тому ставив хомут, але вона тоді не у всі отвори влазила, тому зняв. Не злетіла. Та і тиск використовував до 4 атм, бо інакше банка 1л вилітала за хвилину.
Spoiler
[close]