Не працює вентилятор охолодження. Хелп.

Автор Evol_tear, 16 Жовтня 2024, 14:12:19

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр 1968

Ну і?Збільшенгя опору більше допустимого призводить до примусового вмикання вентилятора.Що заважає перевірити на своєму авто?

vladishtm

Цитата: Олександр 1968 від 27 Жовтня 2024, 22:22:23Ну і?Збільшенгя опору більше допустимого призводить до примусового вмикання вентилятора.Що заважає перевірити на своєму авто?

Нічого не заважає. На всяк випадок - у мене двиг 1,3 3071 Li
ДАтчиків температури  в мене ДВА.
Якщо дивитись зі сторони запаски, ближче до салону (правіше) двоконтактний , той що дає значення на ЕБУ.
Лівіше одноконтактний, той що дає значення на панель (прибор).
Його покази ТІЛЬКИ для панелі. З ним вважаємо гратися не має сенсу.  :gvozd:

Включив запалення (перевірив відсутність помилок) висмикнув роз"єем.
Вилізла помилка чекінжин.  Р0118 "датчик температури ОЖ. Високий рівень сигнала".
Вентилятор примусово ЕБУ не запустився. Скидав помилки, Пробував ще варіанти при заведеному двигуні - тіж яйця.
ЗАводив двигун при відкинутому датчику - вентилятор не запускався.

Підключав  замість датчика проволочний потенціометр десь 500 ОМ.
Зміг отримати Р0217 -"перегрів двигуна" - та  Р0117 "низький рівень сигнала.."
В жодному з варіантів вентилятор примусово з ЕБУ не запускався.

ЗВісно і ваш варіант можна прийняти -але це буде з розряду краще перебздіти.
Бо ніхто не заважає водієві примусово перемкнути контакти реле яке включає вентилятор.

PS Mikas10.3+ (11) прошивка 111та
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 28 Жовтня 2024, 19:08:57В жодному з варіантів вентилятор примусово з ЕБУ не запускався.
Що і треба було доказати, щось в автора теми не так з діагностикою системи.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion