Почём бензин - пропан?

Автор Андрей, 04 Січня 2008, 13:10:31

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Ivan1988

Цитата: ВКБ від 14 Лютого 2021, 10:56:19
Пора подавати коленективний позов зобов'язати  продавати в Мдж чи Гкал через літри.
Та хоть бы в килограммах. На аукционах и в оптовых продажах покупают в тоннах, а продают конечному потребителю в литрах. Особенно мне не понятно почему акциз насчитывают на литры.

vladishtm

Цитата: drone від 13 Лютого 2021, 21:55:08https://www.mylpg.eu/ru/stantsii/ukraina/tseny/
Ухты  :wacko:  "Access Denied! Your access to this page was denied because your IP address   :psih: belongs to a network considered high-risk for spam." - акции ахметке? Весело у нас - в конечном итоге всегда ипуть потребителя  :lol:  :facepalm:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

#4832
https://www.ukr.net/news/details/jekonomika/83429208.html

Нунепідараси!? Причому тут газ до наповненея бюджету
Фактично шахрайство держави б*еать. Де підняття надходжень дійсно з податків суки. То епт в закладіть в хліб по 100 грн, бо бюджетникам же треба платить і субсидію. Битий не битого везе. Та ще й калпашать роботодавці працівників що ті по польшам тікають.
А чого б 1кВт не по 40 грн? Бензин по 100грн. Бюдже т же треба наповнити!?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

в коломойши сьогідня вже по 14,85
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Ще терпимо. Слава богу зарплати не виросли, хоч тут стабільність)) .
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Що таке триндець і як з цим жити. Офіційна інформація. Рекомендую перейти на офіційний сайт за посиланням нижче, там графіки є, з ними краще сприймається.

Оператор ГТС України звернувся до правоохоронних органів щодо перевірки діяльності Донецькоблгазу

https://tsoua.com/news/operator-gts-ukrayiny-zvernuvsya-do-pravoohoronnyh-organiv-shhodo-perevirky-diyalnosti-doneczkoblgazu/

11 лютого 2021 року, м. Київ – Оператор ГТС України звернувся до правоохоронних органів з проханням надати правову оцінку діяльності Донецькоблгазу через борги підприємства, утворені в результаті систематичних несанкціонованих відборів значних обсягів газу з системи магістральних газогонів. Так, у 2020 році Донецькоблгаз на власні виробничо-технічні витрати відібрав 81 млн куб. м газу на суму 574 млн грн, з яких досі не сплатив 73% боргу (або 417 млн грн). Станом на сьогодні Донецькоблгаз є найбільшим боржником перед ОГТСУ, а його несплати – це третина від загального боргу всіх облгазів.

ОГТСУ також звертає увагу правоохоронних органів на аномальну динаміку відборів газу Донецькоблгазом у листопаді-грудні 2020 року. Якщо в січні-березні 2020 року підприємство відбирало 3,2 – 4,5 млн куб. м газу, акумулювавши 65 млн грн нарахувань до сплати, в неопалювальний сезон споживало 1,2 – 8,8 млн куб. м та не утворювало нових боргів, то з настанням опалювального сезону почало стрімко збільшувати відбори. У листопаді і грудні  Донецькоблгаз відібрав  42,2 млн куб. м., а за оперативними даними у січні 2021 року – ще 24,2 млн куб. м. Тобто середньомісячні відбори за листопад-грудень зросли у шість разів у порівнянні з середнім показником за рік. При цьому виробничо-технологічні витрати підприємства досягли 25% від усього обсягу транспортування газу, у той час як у інших облгазів цей показник в середньому складає 4-5%. Тобто майже чверть обсягів газу фактично втрачається в мережах облгазу на шляху до споживача. Така динаміка витрат газу на ВТВ не має жодних розумних пояснень.

У результаті загальний борг підприємства за останні два місяці 2020 року зріс у вісім разів до 417 млн грн. За оцінками фахівців, у разі непогашення в січні 2021 року він зросте ще приблизно на 269 млн грн.

У зв'язку з цим ОГТСУ також звернувся до Регулятора (НКРЕКП) з проханням перевірити діяльність підприємства. За результатами проведення позапланової виїзної перевірки НКРЕКП за порушення вимог законодавства та ліцензійних умов Донецькоблгаз 10 лютого 2021 року оштрафовано на 102 000 грн.

Зауважимо, що інші аспекти діяльності Донецькоблгазу вже привертали увагу правоохоронних органів. Так, на початку лютого 2021 року за інформацією Генеральної прокуратури України, завершено досудове розслідування у кримінальному провадженні за підозрою службових осіб Донецькоблгазу в розтраті понад 500 млн грн коштів підприємства. Встановлено, що протягом 2017-2020 років фінансовий директор Донецькоблгазу у змові з іншими особами систематично здійснювали протиправний перерахунок коштів з рахунків підприємства на банківські рахунки юросіб. За аналогічним фактом триває досудове розслідування відносно першого заступника голови правління Донецькоблгазу. В рамках цього провадження також перевіряються обставини включення незаконно перерахованих коштів Донецькоблгазу в тарифи населення за спожитий природний газ.

Не виключено, що динаміка збільшення обсягів відбору газу на виробничо-технологічні витрати (ВТВ) та утворення небалансів в ГТС Донецькоблгазом також може бути пов'язана з цими правопорушеннями.

«Приклад Донецькоблгазу – це ще один маркер, який демонструє наявність системної проблеми несанкціонованих відборів на ринку газу. Її можна було б уникнути у разі врегулювання на законодавчому рівні питання цільового використання коштів облгазами шляхом впровадженням рахунків зі спеціальним статусом. Такий механізм гарантуватиме направлення частини тарифної виручки операторів ГРМ на покриття боргів перед державним Оператором ГТС. Що стосується неефективного управління облгазами, то НКРЕКП міг би перейняти практику фінансових установ – введення тимчасових адміністрацій. Тоді б Регулятор міг вводити тимчасову адміністрацію в облгаз, який порушує ліцензійні умови, щоб вивести компанію з проблемної зони. Також необхідно, щоб оператори ГРМ вели відкриту закупівельну політику. Це б зняло б багато питань, як ефективно вони витрачають кошти, які збирають з населення», – вважає генеральний директор Оператора ГТС України Сергій Макогон.

Проблема несплати за небаланси (різниця між обсягами газу, який зайшов у газотранспортну систему та обсягами, які вийшли з газотранспортної системи), утворені через несанкціонований відбір газу операторами ГРМ, залишається невирішеною з 2015 року. Це призвело до накопичення безнадійної заборгованості у попереднього оператора ГТС (АТ «Укртрансгаз») у розмірі більше 44 млрд грн за період з 2015 по 2019 рік. Станом на сьогодні через проблему неоплачуваних облгазами відборів газу існує реальна загроза фінансовій стабільності нового незалежного Оператора ГТС. Тому компанія закликає усі гілки влади консолідувати зусилля задля вирішення питання для надійного, безаварійного і стабільного функціонування української ГТС. У свою чергу, ОГТСУ вживає всіх законних заходів щодо повернення коштів до бюджету і недопущення нанесення економічних збитків недоброчесними контрагентами державі у подальшому.

drone

Цитата: ВКБ від 15 Лютого 2021, 08:53:26
https://www.ukr.net/news/details/jekonomika/83429208.html

Нунепідараси!? Причому тут газ до наповненея бюджету
Фактично шахрайство держави б*еать. Де підняття надходжень дійсно з податків суки. То епт в закладіть в хліб по 100 грн, бо бюджетникам же треба платить і субсидію. Битий не битого везе. Та ще й калпашать роботодавці працівників що ті по польшам тікають.
А чого б 1кВт не по 40 грн? Бензин по 100грн. Бюдже т же треба наповнити!?
Какое еще мошенничество? Это классика регрессивной системы налогообложения. Самой справедливой по заявлениям разных там лауреатов премии банка Швеции по экономике.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Та нє, статті собівартості тобто їх наповненя має конкретні норми та факти витрат, конкретні цифри дрведені документами, а ще й нормативні для орієнтиру рівня збитковості, податкова амортизація регламентується % від зношуємих частин, є майновий баланс на нарах.амортизація. . А от десь вкладено чи то 200% прибутку надбудова тарифу чи приписки витрат? Чи штат і на руки зарплата мільонна!? Немає такого щоб окрему галузь оподаткувати 200% . Питання яким бехалтерським механізмом та економічною статтею навернули вартість газу, за умов и що розподілення 190грн куб.!? Тупр нагло налута стаття за логіку і норматив та глузд і знімається в дохід держави. Хто де і як дозволив!? Чи дест по паперах ніби то пройшли капіталовкладення і прийнято в прибутку їх повернення стаття чи амортизації!?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: ВКБ від 15 Лютого 2021, 12:49:51
Та нє, статті собівартості тобто їх наповненя має конкретні норми та факти витрат, конкретні цифри дрведені документами, а ще й нормативні для орієнтиру рівня збитковості, податкова амортизація регламентується % від зношуємих частин, є майновий баланс на нарах.амортизація. . А от десь вкладено чи то 200% прибутку надбудова тарифу чи приписки витрат? Чи штат і на руки зарплата мільонна!? Немає такого щоб окрему галузь оподаткувати 200% . Питання яким бехалтерським механізмом та економічною статтею навернули вартість газу, за умов и що розподілення 190грн куб.!? Тупр нагло налута стаття за логіку і норматив та глузд і знімається в дохід держави. Хто де і як дозволив!? Чи дест по паперах ніби то пройшли капіталовкладення і прийнято в прибутку їх повернення стаття чи амортизації!?
Была госкопмпания задачей которой была добыча газа и транспортировка населению по устанавливаемой властью цене. Госкомпанию ликвидировали. Вместо нее сделали АО, прокладку, в уставе которой записано, что она должна получать максимальную прибыль эксплуатируя гос. собственность задействованную на добычу газа. Вот это АО и стрижет профит с нерабов продавая газ по рыночной цене, по цене по которой оно могло бы продавать газ на хабе в Австрии.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Цитата: drone від 15 Лютого 2021, 13:00:03
Цитата: ВКБ від 15 Лютого 2021, 12:49:51
Та нє, статті собівартості тобто їх наповненя має конкретні норми та факти витрат, конкретні цифри дрведені документами, а ще й нормативні для орієнтиру рівня збитковості, податкова амортизація регламентується % від зношуємих частин, є майновий баланс на нарах.амортизація. . А от десь вкладено чи то 200% прибутку надбудова тарифу чи приписки витрат? Чи штат і на руки зарплата мільонна!? Немає такого щоб окрему галузь оподаткувати 200% . Питання яким бехалтерським механізмом та економічною статтею навернули вартість газу, за умов и що розподілення 190грн куб.!? Тупр нагло налута стаття за логіку і норматив та глузд і знімається в дохід держави. Хто де і як дозволив!? Чи дест по паперах ніби то пройшли капіталовкладення і прийнято в прибутку їх повернення стаття чи амортизації!?
Была госкопмпания задачей которой была добыча газа и транспортировка населению по устанавливаемой властью цене. Госкомпанию ликвидировали. Вместо нее сделали АО, прокладку, в уставе которой записано, что она должна получать максимальную прибыль эксплуатируя гос. собственность задействованную на добычу газа. Вот это АО и стрижет профит с нерабов продавая газ по рыночной цене, по цене по которой оно могло бы продавать газ на хабе в Австрии.
Не бачу інтересів простого люду і економіки, де простиий люд повинен панувати у своїй сторонці за ст.5 Конституції України і на рівних правах. СБУ імітує роботу , не працює як слід.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

У нас коломойша торгує по 14,85 грн., порахував собівартість 100 км пробігу на газі і на бензині, то за таких цін газ поки що 40 грн., виграє, тому заправив повний балон на всякий пожарний.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

По Хмельницькій області індикативна ціна на бензин Коломойші піднялась на 1 грн ( https://vseazs.com ):
А-95 = 27 грн/л;
А-92 = 26 грн/л;
Пропан = 14,75 грн/л.

Володимир

Цитата: Toris від 25 Лютого 2021, 15:30:03
По Хмельницькій області індикативна ціна на бензин Коломойші піднялась на 1 грн ( https://vseazs.com ):
А-95 = 27 грн/л;
А-92 = 26 грн/л;
Пропан = 14,75 грн/л.
Це спеціально щоби не вагались чи їздити на газі чи переходити на бензин.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Сволочь

Газ "Саноил"- 15,69. "Сокар"- 16,49.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец