Іржавіє та гниє кузов

Автор Андрій, 27 Лютого 2010, 23:48:40

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Sergik32синього? я таких не бачив
Вони тільки но появились, варять в рази краще за попередні, і напруги хочуть меньше.
Цитата: Sergik32я брав ПАТОНчики зелені то вроді нічого
Я патончики не признаю, на мою зварку вони не йдуть, до половини горить доки ще відносно холодний, а потім електрод прилапає і дугу зловити неможливо.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

а що за сварка така, в мене то наш Рівненський інвертор, кращих немає, там начинка класна, ми з цим заводом трохи арбайтен то там і взяв собі Техмікс 165. Це не реклама, просто їм добре варити вихлопну систему автомобіля Славута та елементи кузова
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32а що за сварка така, в мене то наш Рівненський інвертор, кращих немає, там начинка класна, ми з цим заводом трохи арбайтен то там і взяв собі Техмікс 165. Це не реклама, просто їм добре варити вихлопну систему автомобіля Славута та елементи кузова
СамПанКлепав.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ааааа, класно тобі, ти все вмієш і знаєш.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

A4_

И шо дырки не прожигаете в стали от масляной бочки? Пороги варил кто сам электродами?

Володимир

Цитата: A4_И шо дырки не прожигаете в стали от масляной бочки? Пороги варил кто сам электродами?
Я пороги не варив, але листи жесті інколи доводиться, то скажу що варити потрібно дуже обережно, так щоби електрод не попадав на край листа, бо зразу відрізається кусок, потрібно починати з цілого листа з поступовим переходом на латку.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володя, це ти про сварту стик в стик?
Якщо обхватну  конструкцію внахлест, то краще контактною.

Підсилити на мою думку боковини краще знизу з вулиці. Прекрасно ляже кутик з листового металу з під призми 1,,,,1,5мм вродовж всього полу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

A4_

Какие электроды? Производитель? Варили в стык или нахлест? Диаметр 2, 3? Какой ток?

Sergik32

тільки 2, можна і тоншими, ток на сварочному вказаний, але на куску металу треба підбирати самому, тут нема табличних даних, досвід і експериментальним шляхом
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: ВКБВолодя, це ти про сварту стик в стик?
Якщо обхватну  конструкцію внахлест, то краще контактною.
Це якщо на дирку ложити зверху латку і варити, тобто внахлест, якщо встик, при умові точно підігнаного розміру з мінімальним зазором, то так варити легше, але всерівно довго,ставиш точку, даєш остигнути метало і наступною точкою продовжуєш шов, інакше перегрів металу і дирка.

Цитата: ВКБПідсилити на мою думку боковини краще знизу з вулиці. Прекрасно ляже кутик з листового металу з під призми 1,,,,1,5мм вродовж всього полу.
Кутик це не є підсилювач, він не має міцності на кручення мусить бути труба, хоч і з тонкого металу, але труба.

Цитата: A4_Какие электроды? Производитель? Варили в стык или нахлест? Диаметр 2, 3? Какой ток?
Рекомендую синій моноліт, напругу на самий мінімум.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Про підсилювач не погоджусь, так як кутик приварюється прихватом по всій довжині і відіграє роль струни з кожної сторони, тобто працює на розтяг. Відповідно при кручіні кузова один з них сприймає розтягувальні і стискальні напруги.
Для кручіння ту не поможе труба профільна ніяк, тільки кузовні елементи коробчастиї конструкції в цілому.
Тобто кути кпід низ і в верхню частину підсилбювача всередину між підсилювачем штатнив і порогом. Буде ефект рознесеного паралелограму. А труба пробільна сама по собі крутиться як соломина і в масштабах кузова як капронова.

Схему виложу пізніше.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: vitalkaВолодимир, На сварочнике напруга не регулируется, регулируется ток.
Ти хочеш сказати що в тебе напруга на виході постійна, ти тільки паралельно підключаєш додаткові обмотки для збільшення тільки струму?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

А ток за счёт чего? Переключения сечения трансформатора как ограничивающий фактор?
В ижбт инверторах я так понял скважностью включения ключей с обратной связью по току, но всё равно меняетсся напряжение?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Конкретні пропозиції. Сам не робив, але при нагоді буду. Дах теж.

Тільки не можна підсилювати всередині. Небезпечно при аварії, якщо піде в салон .

Самий правильний варіант перший і третій. Жорсткість буде відмінною, залишиться потолок, боковини і передні стійки.








Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Salek
Цитата: Володимир
Цитата: vitalkaВолодимир, На сварочнике напруга не регулируется, регулируется ток.
Ти хочеш сказати що в тебе напруга на виході постійна, ти тільки паралельно підключаєш додаткові обмотки для збільшення тільки струму?
Володимир всё зависит от конструкции сварочника.
Например в старых советских (большая ручка сверху) напряжение не менялось,только ток.
В мене намотаний звичайний трансформатор, і зроблено три відводи з вторинної обмотки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion