Термостат

Автор Стас, 08 Січня 2008, 14:07:58

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Та там прикол може бути у самоциркуляції салона, тобто без забору з вулиці повітря, але це стр'мно і можна заснути за кермом.

Теж так притулив картонку. В позатому році вспомнив, таку ставив. Але було жарко  100%. Може таки ГБО вне дає прогрітись і термос зараз конєшно інший. Але як виявилось він закритий то ясно що не догріває. Може таки газ не таке тепло виділяє - та наче ні, більше навіть бензину.

Володя, так чистелько під капотом у тебе, респект. У мене наляпано мовілем де поваряно та і скрізь, пилюка - я вже не парюсь - логовне, вскочив - завів, поїхав, кинув, вскочив, завіві поїхав - справність саме !
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

забор повітря до салону не звязане з підкапотним простором, там забор під склом, а капот лежить на ущільнювачі, картонка допомагає на пару % але там і без того хватає місця залетіти холодному повітрю.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 07 Січня 2017, 21:59:47
забор повітря до салону не звязане з підкапотним простором, там забор під склом, а капот лежить на ущільнювачі, картонка допомагає на пару % але там і без того хватає місця залетіти холодному повітрю.
Ти мене не поняв. При опалені у славуті та таврії забор повітря в сало йде з вулиці. При мінус 15 ефективність нижча , ніж самоциркуляція і забор повітря-бздячок з салону, як у інших авто. 2 м. куб нагріваються швидко коли з салону на теплообмінник подається та догрівається, а в іншому нашому випадку зщавжди свіже повітря холодне гріється піччю.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну наскільки я знаю, то забору повітря з салону в славуті немає, може я ще всього не знаю, але ручок і перемичок таких немає, все повітря йде ззовні.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

Цитувати виділенезабору повітря з салону в славуті немає
Врізають два клапани з протигазу по боках крильчаток  і з"являється циркуляція салону.
Після того як поставив картонку перед радіатором - в салоні стало тепліше.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

Цитата: ВКБ від 07 Січня 2017, 21:15:48Володя, так чистелько під капотом у тебе, респект.
Бачив би ти як там було чисто осінню, після того як я на городі забуксував з причіпом, капот відкрив, а там все однотонне, і не зрозуміло що де є.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Таки видуває вітер тепло з двигуна, трохи впав мороз на 4 градуси, закрив щільніше картонку на радіаторі, і вже температура двигуна 87-88 градусів, в салоні на такій температурі стає відчутно тепліше, і ногами відчув що пічка є, і центральний повітрепровід доводиться закривати бо важко дихати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

такточно. сьогодні їздив у місто, картонку в паз перед радіатором встромив, вона щільно до радиатора пристає і закриває його на 101%, по трасі добре, карлсон вмикається навіть, по місту стрілка також в правій зоні 88-92грд, на трасі як дуне вітер то температура падає, зато в салоні чутно в ноги тепліше, але в ліву ногу холодно від дверей, і ліва нога прохолодна. обдув скла гівно, даний мотор з тими лопастями не правильний і дме херово, зато шумить як поїзд в метро
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

JeepKa

так і нічого незрозумів. яка має бути робоча температура на інж. славі з гбо?

стоїть термос 81гр. інкар. на вулиці тільки 11-14град. а воно вже при їзді містом (2-3світлофора) температура показує 95-90. по трасі або незагруженим вулицям  (3-4передачі) показує 84-87. всі патрубки гарячі, не дує, не кипить,...
в чім прикол? і що буде літом при 25-30град. на вулиці?

редуктор стоїть по варіанту Володимира (під запаскою) темп. двигуна і редуктора майже збігаються (дивились на 90град. було шо там шо там)
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

Сволочь

Не инже карлсон срабатывает при 95 град.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Skiper

С 2007 стоит инжевый стоковый :)
В прошивке 95C включение. Залит практически с рождения какой-то Бизол G12+. Система охлаждения работает в штатном температурном режиме.
JeepKa,а какой ответ Вы хотите услышать? Скорее вопрос о нормальной рабочей температуре ТавроСлавуто двигателя 1.2. Те температуры, которые Вы описали, входят в допуски, учитывая, то, на какую температуру были установлены термосы и датчики включения карслона в начале выпуска Таврий   :)
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

JeepKa

хз.
сьогодні кіпятив свій інкарівський термос на 80град. по ходу він не на повну відкривається, т му по трасі норма, а по місту після карлсона нижче 90 непадає. я так думаю!

от тепер думаю, чи купляти новий стоковий на 80, чи  вставку в авевовский розбірний на 83.? (ставлю його на зиму з вставкою на 87)
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

Romaken

Доброго дня всім!

Їхав вчора по трасі і відчув, що на 70-90 км/год пічка починає дути аж прохолодним повітрям, і температура ОР на панелі падає аж до 60 градусів
Тільки з'їхав з траси, швидкість 30-50 бо вбита дорога, і температура полізла вверх і пічка потепліла....я так підозрюю, це термостат на заміну ??

підкажіть, який краще купляти...бо не хочеться гроші на г* викидати)))

Сволочь

"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Володимир

Тільки в проставку не забути врізати штуцер на малий круг. Але це варіант тільки на інжектор, на карб не влізе.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion