Плохая работа тормозов

Автор Стас, 09 Січня 2008, 09:36:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Sergik32 Старі не викидай. Спробуй розчахни кільця і правильно втусуй, але щоб чавун циліндрику не закопиздрив заусенець.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

то може тра нові шайби виточити чи вирубати, бо розвівши кінці всеодно не буде вже прилягяння повного да і діаметр вже не вийде, буде еліпсовіч
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32то може тра нові шайби виточити чи вирубати, бо розвівши кінці всеодно не буде вже прилягяння повного да і діаметр вже не вийде, буде еліпсовіч


Вони ж там легованостальніточенозпотрібноюфаскоюзакаленошліфованіполіровані. Вони сидять без зазору, з натягом в 2-5 мікрон коли витягнутий назовні. Тобто речі о натяжці йдеться, що натяг зараз там 1..2мкм, а треба 10...18мкм. Про еліпс який там є з заводй в 5-10мкм, думаю речі зрозумілі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KRM

Або встановити розпірні планки від Ланоса.

Sergik32

да я і сам пока прочитав легованостальніточенозпотрібноюфаскоюзакаленошліфованіполіровані.
то чуть не взбзднув
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

слово з 7 приголосних і однієї голосної, означає несподіванку, подив, здивування, ляк, і переляк
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: KRMАбо встановити розпірні планки від Ланоса.


Ну і шор воно дасть, планка не допоможе, повинен працювати автопыдпырний механізм в цилиндрах (радіально-розпірні шайби). У ланоса там вони теж є.
Планка більше для підводу ручника.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБПонаблюдав за свом тормозінням -  то отлічно тормозе, то помітно на 40% гірше, бо не спрацьвують задні, тобто через раз.

Однозначно виною проковзування всередині циліндра стопорних розпірних кілець для фіксації піджиму задніх колодок.
Нові циліндри покупати безтолку. Бачу один тільки варіант - розібрати свої і розчахнути трохи по щілині кільце, і всунути з переднатягом назад в циліндри. І все буде працювати. Нема понту купувати циліндрики , які потім теж можуть проковзуватись.
Ваша думка цікава.
Заводські циліндрики дуже ніжні, не думаю що зможеш їх розібрати, колись на старій таврії циліндрики  витягував без проблем, а тут валяються два що зняв з машини і жодного поршня витягнути не можу як не крути. Тим більше що пильники там вже напевне потріскали. Краще потратити раз 100 грн на нові фенокси, перед установкою залити під пильник рецинової олії і кататись з тормозами.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Я вже розбирав торік, міняв повність резинки всі і пильники. Не внікав у суть автофіксації і не розчахував кільця. То кільця ввійшли з молоточка, від руки неможливо, але я б ще роздав би і розклинив з розумінням справи. Причина саме у проштовхуванні назад, тобто у зходженні один до одного піж впливом пружини колодок.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я купив, оказується що то такіж само як стокові(червоні) тільки ці вже не червоні а звичайного кольору сірий чавун. Напевно міняти шило на мило не дасть толку
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Розібрати, розчахнути, зібрати, правильно тормозити.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Без колец не будет тормозить одновременно с передними или хотя бы с полусекундной задержкой., так как пружина затолкнёт после отжатия педальки дальше, чем успеет сработать задний. Передние будут всегда  быстрее, а задние и не дотянут до торможения после двух секунд. После конечно сработают.
Ручник для ручног тормоза, и если даже на три щелчка ручник, всё равно приопущеном не берёт участия в выборе зазора.
Для замены резины в простых как бубен цилиндрах, не грех и сделать ревизию всей конструкции. Разжим решает все проблемы. Так как вспоминаю, что поднапрягшись рукой поршеньки заталкиваются на ура, а не должны, только если усираться. Вывод - колечки не держут. Конструкция нормальная и работоспособная, но подношенная.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Хер там, у копейки там два ексцентрика, которыми иногда нада убирать зазор от износа колодок и барабана (в меньшей степени).
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Саша и Валера

Давайте разберемся с прописными истинами.
1. У исправной таврославуты при резком торможении задние колеса блокируются раньше передних (нет колдуна).
2. Утопить поршни задних ТЦ пальцами (сдвинув упорные кольца) практически не возможно. Обычно наблюдается как раз обратное, при максимальном давлении поршни не могут сдвинуть упорные кольца, что бы обеспечить оптимальный зазор.
3. Если удалить ТЦ, будет ли работать ручник? Будет!!!
4. Если отсоединить трос ручника от рычага, будет ли работать ножной тормоз? Будет!!! Хватит ли усилия верхней стяжной пружины через поршни вдавить упорные кольца? Нет!!!
5. Если ручник отрегулирован на три щелчка (844 пост ВКБ), а упорные кольца (как тут пишут) потеряли упругость (ну допустим такой маловероятный факт), верхняя пружина отведет поршни в пределах необходимого зазора (упорные кольца и не сдвинутся). При любом торможении все должно работать в штатном режиме.
Когда Вас охватывает желание поработать, сядьте и подождите пока оно пройдёт.

A4_

Что такое \"упорные кольца\"?