Моторное масло

Автор Сергей, 11 Січня 2008, 18:46:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

В кого яке масло в двигуні

Aral
4 (2.5%)
Bizol
2 (1.3%)
BP
2 (1.3%)
Castrol
12 (7.5%)
Elf
8 (5%)
Fuchs
1 (0.6%)
Liqui Moly
13 (8.1%)
Mobil
10 (6.3%)
Motul
3 (1.9%)
Neste
2 (1.3%)
Ravenol
1 (0.6%)
Shell
16 (10%)
Total
0 (0%)
Venol
2 (1.3%)
XADO
22 (13.8%)
ZIC
19 (11.9%)
Lukoil
11 (6.9%)
Інше
32 (20%)

Всього голосів: 160

Romka

#3480
Адептам віри в погане масло в банках GM присвячується.
Фото клапанного простору і кришки при пробігу двигуна 167 000 км на маслі GM в більшості міського (Київ, тут прихильники моточасів скажуть заміна в 6 000 км треба) за 12 р, заміна через 10 000 км. Перше масло було ESSO, тому загальний пробіг 177 000. Ще раз масло  GM з магазинів або дилера, або крупних інетплощ.




Лаку майже немає. По цимбалам чіє там масло, головне якісне і завжди сумісне.
Якісно, доступно, спокійно при використанні. А тут навіть в голосувалку не прикрутили.
Йопт, 12 р випробувань і ні копійки від ЖМ :hysterics:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

drone

Форсунки ГБО указывают на истинную причину чистоты мотора.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Romka

#3482
ГБО стоит только 60 000 км. Из общих 177 000. (Первое масло было ESSO).
А то так получается, что плохое масло можно улучшить установкой ГБО. :happy:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Цитата: Romka від 08 Липня 2021, 10:27:26А то так получается, что плохое масло можно улучшить установкой ГБО. :happy:
Мастило деградує від температури, вихлопних газів та палива, яке попадає у мастило. На пропані у нас і температура менша, і вихлоп екологічніший, і саме паливо не спішить проникати у мастило, щоби негайно здеградувати присадки.

Тобто по факту з моменту встановлення ГБО 60 тис.км мастило у Вас працювало як промивка попередніх м'яких відкладень і деградувало найбільше лише під час бензинових прогрівів. :happy:

User2108

Зрозуміло, ставиш ГБО і можна лить будь-яке лайно, буде всьо зашібісь, і двигун до конвеєрного стану відновиться

Romka

Супер, а якщо зразу ГБО і круте мастило, типу XADO, то двигун буде біленький до міліонного пробігу, головне не зломити колінвал  :clap: :dancer: :drinks:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Взагалі то нагар в двигуні від масел кастрол, за жм не чув.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

dj_doom

Цитата: Володимир від 08 Липня 2021, 14:19:35
Взагалі то нагар в двигуні від масел кастрол, за жм не чув.

вот вообще кстати не факт.. у меня машина только на кастрол магнатек ездит (и заправляюсь норм бензином, газа нет), месяц назад менял прокладку впервые за 11 лет крышки клапанной, так под крышкой было чистенько, сама крышка тоже чистая, в общем ток бензином сполоснул ее и все (ну еще прокладку в крышке тоже заменил на всяк).. машина конечно каждый день по 100-200 км не выкатывает, езда частая но не собо длинные поездки, но все-таки.. жаль не сфотал крышку..

Toris

#3488
Цитата: Romka від 08 Липня 2021, 14:12:48і круте мастило, типу XADO
Маєте на увазі ось таке по 1700 грн за каністерку? Усе інше - не стільки круте, скільки накручене. ;)
Втім, коли бачу слово "ревіталізант", то беруть мене сумніви. А якщо брати до уваги природу ХАДО (понти), то сумніваюсь навіть у цьому мастилі, що воно дійсно синтетичне. Ось тут також не вірять в ХАДО, аналізи присутні: https://www.oil-club.ru/forum/topic/204-masla-hado/

drone

Цитата: Romka від 08 Липня 2021, 14:12:48
Супер, а якщо зразу ГБО і круте мастило, типу XADO, то двигун буде біленький до міліонного пробігу, головне не зломити колінвал  :clap: :dancer: :drinks:
ГБО-ых корейцев пригоняют примерно в таком состоянии.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Toris

#3490
P.S. Харківське XADO = це голландські Eurol, NGN + накрутка за рекламу "ревіталізантів". Так пишуть в російському Ойл-клубі.
https://www.oil-club.ru/forum/topic/204-masla-hado/?do=findComment&comment=935338

Тобто купуємо Eurol та NGN за менше грошей і отримуємо те саме, що у каністрі XADO.

P.P.S. Час від часу щось читаю та слухаю по мастила. Прийшов до висновку, що конче необхідні професійні знання про мастильні матеріали, технології їх приготування та аналізи. Трибологія - наше все. Суб'єктивні судження типу "тихий/чистий двигун" не годяться: двигун може бути чистим і на дешевшій оливі, а "тихий" двигун може зношуватись швидше "шумного".

Тихо підозрюю, що львівське VipOil чи запорізьке Yuko можуть мати не гірші характеристики при адекватній ціні.

:drinks:

Ivan1988

Цитувати виділенеМастило деградує від температури, вихлопних газів та палива, яке попадає у мастило. На пропані у нас і температура менша, і вихлоп екологічніший, і саме паливо не спішить проникати у мастило, щоби негайно здеградувати присадки.
Почему это на пропане температура меньше? Наоборот. При переходе на ГБО нужно выбирать масло с высокой температурой вспышки, чтобы меньше угорало.
Цитувати виділенеВзагалі то нагар в двигуні від масел кастрол, за жм не чув.
Наверное то от поддельного Кастрола, если покупать любое брендовые масло у официального дистрибьютора то проблем не будет. Просто много людей покупают масла на рынках и в магазинчиках, а там в основном контрафакт.
Цитувати виділенеТихо підозрюю, що львівське VipOil чи запорізьке Yuko можуть мати не гірші характеристики при адекватній ціні.
ВипОил впервые слышу о таком))) А ЮКО или Азмол не плохие масла, скажем средний уровень. Но лучше конечно выбирать синтетику из Мотюля или Ликви Моли, ну конечно каждый смотрит по своему кошельку и планах на авто. Не бывает очень дешевого масла лучшего по характеристикам чем дорогого, это все вера в то, что потратил мало и сделал лучше))

User2108

Цитата: drone від 08 Липня 2021, 21:06:02
Цитата: Romka від 08 Липня 2021, 14:12:48
Супер, а якщо зразу ГБО і круте мастило, типу XADO, то двигун буде біленький до міліонного пробігу, головне не зломити колінвал  :clap: :dancer: :drinks:
ГБО-ых корейцев пригоняют примерно в таком состоянии.
супер аргумент :applause:

Toris

#3493
Цитата: Ivan1988 від 09 Липня 2021, 00:08:44
Цитувати виділенеМастило деградує від температури, вихлопних газів та палива, яке попадає у мастило. На пропані у нас і температура менша
Почему это на пропане температура меньше? Наоборот. При переходе на ГБО нужно выбирать масло с высокой температурой вспышки, чтобы меньше угорало.
Якщо ізольовано спалювати пропан у чистому кисні, то температуря сягне понад 2500°C. Однак у циліндрі інша ситуація:
1. У 2-4 поколіннях установок LNG подається до циліндрів у газовій фазі, на відміну від бензину, який подається рідким.
2. Внаслідок фізичної природи газова фаза LNG у стехіометричній суміші має значно більший об'єм, ніж аналогічна стехіометрична порція аерозольного бензину та парів бензину. Тобто у циліндр чистого повітря заходить менше, а частину об'єму займає газова фаза LNG. Тому стехіометрична порція LNG+повітря при такому ж об'ємі, як повітряно-бензинова суміш, має енергетично меншу порцію LNG, ніж у повітряно-бензиновій суміші. Локальні високі температури згорання пропану гріють газ азот у суміші. А сумарна енергія згорання об'ємної порції LNG-повітряної суміші менша відповідної об'ємної порції бензино-повітряної суміші.

Менша енергія = менша температура.

Тобто при правильно налаштованому ГБО 2...4 покоління та ECU (системи запалювання) температура LNG-повітряної суміші нижча повітряно-бензинової, суміш встигає згоріти до моменту відкриття випускних клапанів, клапани не горять, поршні не перегріваються, мастило деградує повільніше. В цілому двигун з бензиновою ступінню стиснення на правильному LNG-ГБО має жити довше і краще.

Міфи про високі температури та клапани, наскільки я зрозумів, почались ще при совку, коли тулили метанові установки і ніхто не розбирався, як правильно налаштувати системи автомобіля. Метан має більшу енергетику, можливо, там дійсно вищі температури, однак нас, свідків пропану і бутану, це не стосується.

drone

Клапаны горят не из-за температуры сгорания, и из-за неправильного УОЗ когда смесь догорает при выпуске съедая и так термонагруженную рабочую кромку.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"