Моторное масло

Автор Сергей, 11 Січня 2008, 18:46:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

В кого яке масло в двигуні

Aral
4 (2.5%)
Bizol
2 (1.3%)
BP
2 (1.3%)
Castrol
12 (7.5%)
Elf
8 (5%)
Fuchs
1 (0.6%)
Liqui Moly
13 (8.1%)
Mobil
10 (6.3%)
Motul
3 (1.9%)
Neste
2 (1.3%)
Ravenol
1 (0.6%)
Shell
16 (10%)
Total
0 (0%)
Venol
2 (1.3%)
XADO
22 (13.8%)
ZIC
19 (11.9%)
Lukoil
11 (6.9%)
Інше
32 (20%)

Всього голосів: 160

ali

Немного не по теме.
Последние 5 лет заправляюсь на БРСМ 92-м.
Лил в двигатель масло Lotos 10-W40 SL.
Угара масла практически не было. Двигатель работал идеально.
Последний год залил то же масло но со спецификацией SN.

Итог:
Угара по прежнему нет. Мощность та же, но двигатель начал работать с металлическим звуковым регистром.
Масло Lotos 10-W40 SL исчезает из продажи.
Какие могут быть мысли..?

Володимир

Цитата: ali від 20 Жовтня 2021, 11:27:46
Немного не по теме.
Последние 5 лет заправляюсь на БРСМ 92-м.
Лил в двигатель масло Lotos 10-W40 SL.
Угара масла практически не было. Двигатель работал идеально.
Последний год залил то же масло но со спецификацией SN.

Итог:
Угара по прежнему нет. Мощность та же, но двигатель начал работать с металлическим звуковым регистром.
Масло Lotos 10-W40 SL исчезает из продажи.
Какие могут быть мысли..?

З вижатим зчепленням також присутній металічний звуковий регістр?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

#3497
Цитата: ali від 20 Жовтня 2021, 11:27:46Масло Lotos 10-W40 SL исчезает из продажи.
Какие могут быть мысли..
У цьому ціновому діапазоні на Розетці хвалять FanFaro TSX SL/CF 10W-40 5 л (690/5).

А взагалі нахвалюють Liqui Moly MoS2 Leichtlauf 10W-40 5 л, прямо щастя, а не масло. Мотор удвічі тихіший, запуск у мороз такий, як влітку, присадочний молібден не дає зноситись металам і все таке. Панацея у каністрі. Тільки вартість утричі дорожче... :facepalm:

Для себе вчора отримав Total Quartz 7000 Energy 10W-40 4 л, на Розетці пише про API SN, а прийшло API SM. Не знаю, радіти чи сумувати, але буду пробувати.
Зараз докатую Kroon-Oil Emperol 10W-40, вже більше 5000 км пройшов (в основному дальняк на пропані). Ніби може бути, двигунець не шумить, але масло під'їдає на високих обертах (3400+).
Мрію спробувати Kroon-Oil Poly Tech 5W-40 5 л (KL 36140), але цінник 1800 грн якось так непомітно ставить "вето"...

_Oleksandr_

Цитата: Toris від 20 Жовтня 2021, 15:11:03А взагалі нахвалюють Liqui Moly MoS2 Leichtlauf 10W-40 5 л, прямо щастя, а не масло. Мотор удвічі тихіший, запуск у мороз такий, як влітку
Я лью такое, не сказал бы что мотор работает тише, но разницы в запуске между зимой и летом действительно нет.

Toris

За посиланням https://liquimoly.ua/files/camion/UserFiles/LM_uchebnik_2013.pdf
викачав підручник по продукції Liqui Moly за 2013 рік. Форум не дає вчепити до цього повідомлення.

Якщо посилання не працюватиме, то заходьте сюди https://liquimoly.ua/tech/show , там є розділ "Учебник по продукции LIQU MOLY", у ньому внизу є кнопка "скачать", яка дає викачати цей підручник у PDF.

Погортав трохи. Скільки цікавого напридумували на наш гаманець! :facepalm: :-D

vladishtm

Цитата: Toris від 20 Жовтня 2021, 15:11:03А взагалі нахвалюють Liqui Moly MoS2 Leichtlauf 10W-40 5 л
А цікаво, в тих Liqui Moly MoS2 Leichtlauf 10W-40 є в назвах ще  цифри чотиризначні, І варіантів їх не мало, і як з цим бути?
  :dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

#3501
А зайдіть до їхнього магазину і подивіться, там є і 4-значний артикул, і штрих-код. https://liquimoly.ua/shop/Motornye_masla/Polusinteticheskie_masla&filter_ocfilter=22:33;s:in;13:17

Я так зрозумів, що то просто товарні ідентифікатори, інша місткість тари = інший артикул.

Тут https://liquimoly.ua/Specifikacii-klassifikacii-i-dopuski-na-motornye-masla-LIQUI-MOLY
і тут https://liquimoly.ua/Tablica-podbora-motornyh-masel-Liqui-Moly-2010
є таблиці з артикулами, але по повній назві оливи також цілком нормально ідентифікуються.

UPD. Сьогодні у мене "день Лікві Молі". :-D Цілий день вивчаю. У них форум є: https://liquimoly.ua/phpbb/
Знайшов там щось таке по масложлору: https://liquimoly.ua/phpbb/download/file.php?id=114

У технічні бібліотеці також щось корисне познаходив: https://liquimoly.ua/tech/show
Бачу, що ще трохи обчитаюсь і навернусь у віру ліквімольну. Буду проголошувати, що "немає оливи окрім ЛіквіМолі і молібден пророк її". :-D

UPD2. Знайшов корисні ліквімольні рекомендації то тавромоторах і таврокоробках:
Питання: Здравствуйте. ЗАЗ Sens 2012 пробег 12 000 км, механическая КПП, стиль езды спокойный, эксплуатируется в обл Харьков-Донецк, возможны редкие (1-2 раза в месяц) выезды в зимнее время, поездки в основном долгие от 50 до 400 км. Машина стоит на улице.
С официальной гарантии спрыгнул после ТО 0, и поменял масло в КПП и двигателе на 4000 км. Сейчас залито в двигатель XADO Atomic Oil 10W-40 SN, в коробку XADO Atomic Oil 75W-80 GL 4. Замену масла в двигателе планирую делать каждые 10 000 км. Близится ТО 1, хочу полностью перейти на продукцию ЛМ и заменить масло в двигателе и КПП. Посоветуйте какое масло и присадки предпочтительней для моей машины в двигатель и КПП
Відповідь: День добрый , оптимальный вариант для Вашего Сенса Optimal Synth SAE 5W-40 (арт.3926) + Oil Additiv (арт.3901),а в КПП можно это масло Hochleistungs-Getriebeoil SAE 75W-90 GL 4+ (арт.3979), но обязательно в коробку Сенса крайне желательно добавить в масло два тюбика Getriebeoil-Additiv (арт.1988).Да перед заменой масла воспользуйтесь промывкой двигателя Olsystem Spulung Light или Engine Flush.

Шановному ланосоводу Івану також підійдуть ці рекомендації. :drinks:

romuald

Я собі в Таврію навесні отаке залив https://liqui-moly.com.ua/index.php?route=product/product&path=18_45&product_id=93
для проби. Саме таке планував лить одноразово. Сподобалось. Але отого всього, що Ви не читав....тепер в роздумах, що залити наступного разу... дешевого вже не хочеться...

Toris

Ех, якби ж мати доступ до шарової лабораторії, щоби тестувати деградацію оливи прямо у процесі експлуатації!
У якогось відеоблогера бачив портативний аналізатор: капаєш туди краплинку - і воно дає тобі швидкий аналіз основних параметрів.

Ось такий портативний інфрачервоний спектрометр: Spectro Scientific FLUID SCAN Q1000
https://www.spectrosci.com/product/fluidscan-1000-series-handheld-infrared-oil-analyzer

Ось так аналізи робить (у відео двигун з об'ємом оливи 38 літрів, тому не переймайтесь інтервалами заміни):


Toris

#3504
Цитата: romuald від 20 Жовтня 2021, 21:14:56Саме таке планував лить одноразово. Сподобалось. Але отого всього, що Ви не читав....тепер в роздумах, що залити наступного разу... дешевого вже не хочеться...
Якось я з тих роздумів психанув і вирішив придбати львівський продукт VipOil Professional 10W40 SL/CF, у Розетки вартує 330 грн за 4 л, 402 грн за 5 л і 822 грн за 10 л. З такими цінами хоч залийся тією оливою.
Характаристики ніби alle gut, якщо правда: https://vip-oil.com.ua/public/files/pdf/VipOil%20Professional%2010W40_ua.pdf

Spoiler
Опис та застосування:

VipOil Professional 10W40 застосовується для змащування сучасних турбірованих
та нетурбірованих, бензинових, дизельних і працюючих на зрідженому газі
двигунів легкових та малотоннажних вантажних автомобілів. Забезпечує надійний
захист двигуна і зберігає свої експлуатаційні характеристики навіть при
найжорсткіших умовах експлуатації.

VipOil Professional 10W40 – це напівсинтетична моторна олива, виготовляється з
синтетичних і високоочищених мінеральинх базових масел і містить пакет
присадок, до складу якого входять миючі, диспергуючі, антиокислювальні,
протизносні, антикорозійні і протипінні присадки, а також модифікатори в'язкості.
Масло має високу окисну стабільність, що дозволяє йому зберігати свої
експлуатаційні властивості при високих робочих температурах і забезпечувати
надійний захист двигуна на всьому інтервалі експлуатації.

Відповідає вимогам:
• API SL/CF
• ACEA A3/B4-08
• MB 229.3
• VW 502.00/505.00

Типові фізичні та хімічні характеристики:
VipOil Professional 10W40
В'язкість кінематична, мм2/с, при 100°С ДСТУ ГОСТ 33 14,58
Густина при 20°С, кг/м3 ГОСТ 3900 880
Індекс в'язкості ДСТУ ГОСТ 25371 139
Кислотне число, мг КОН/г ГОСТ 11362 або ДСТУ 5094 7,1
Температура спалаху у відкритому тиглі, °С ГОСТ 4333 200
Температура застигання, °С ГОСТ 20287 -32
[close]

Але невідомо, що то воно таке, на дальняк не ризикну лити невідомий продукт. Спробую завтра зробити ще один візит до хіміків, зараз я вже вважаю, що маю якісь початкові орієнтири на потрібні показники. Та й посилання на ГОСТи і ДСТУ, можливо, допоможуть хімікам, які минулого разу пояснили, що під їхнє обладнання треба правильні методики для наших моторних олив, щоби результати аналізів були валідними. Якщо домовимось, то куплю десятку того Віпойла і почнемо тестити деградацію від самого старту. Щоправда, відкачки по півлітрі та доливка свіжої оливи значно подовжать деградацію, але якось цей момент прорахуємо.

UPD: Ознайомився з ГОСТ 11362 по визначенню лужного числа. Дуже цікаво та пізнавально. Посіяв у душу трохи доброго та вічного. До бесіди з хіміками теоретично підготувався. Додам для них роботи, але у боргу не залишусь.

Ось тепер можна спати. Усім добра!

UPD2: У темі про одометр Ольги Віталій підказав гарну ідею, яку я у когось підслухав ще на початку пізнання моторних олив:
моторну оливу слід замінювати у певній пропорції до використаного палива, бо оті пробіги з мотогодинами не враховують обертів та навантаження, а ось розхід палива точніше корелює з деградацією оливи. Тобто використав певну кількість умовного бензину/пропану - міняєш моторну оливу, не дивлячись на пробіг та/або мотогодини.

Це виходить, якщо я спалив 800 л пропану або 650 л бензину на 10 тис.км дальняка - то супер-пупер синтетичну оливу по 1800 грн за 4 л пора негайно замінити. При дешевих оливах, відповідно, викатуємо 400 л пропану або 325 л бензину від заміни до заміни (уточнимо цифри під конкретну оливу, якщо вдасться провести хімічні досліди процесу деградації).

Щось я аж в ударі, прямо тихий сказ... Мабуть, сьогодні повний місяць?

Toris

Вранці чимчикую на роботу, дивлюсь - а над західним горизонтом стоїть здоровезний місяць. Повний! :-D

Ivan1988

Цитувати виділенеЯкось я з тих роздумів психанув і вирішив придбати львівський продукт VipOil Professional 10W40 SL/CF, у Розетки вартує 330 грн за 4 л, 402 грн за 5 л і 822 грн за 10 л. З такими цінами хоч залийся тією оливою.
Характаристики ніби alle gut, якщо правда: https://vip-oil.com.ua/public/files/pdf/VipOil%20Professional%2010W40_ua.pdf
Не бывает дешево и лучше. Я бы такое точно не лил бы, разве что цепь на бензопиле смазывать. Характеристики стременные. Никем не одобренное моторное масло. Указано "Кислотное число" 7,1, хотя всегда указывают "Щелочное число", даже если допустить что это просто опечатка (хотя смешно), то число это очень маленькое, должно быть в районе 10, так как низкое щелочное число может быть только у синтетических малозольных масел. То есть отмывать нагар это масло почти не будет, будет быстро стареть, а вот оставлять нагар будет и сильно. Так как температура вспышки низкая, всего 200 гр.С, при езде будет сильно угорать, особенно на газу и по трассе.

Toris

Цитата: Ivan1988 від 21 Жовтня 2021, 08:58:54Указано "Кислотное число" 7,1, хотя всегда указывают "Щелочное число", даже если допустить что это просто опечатка (хотя смешно)
У ГОСТ 11362 єдина методика визначення, на початку так і написано: "Настоящий стандарт устанавливает метод определения общего кислотного числа, кислотного числа сильных кислот, кислотности, общего щелочного числа, щелочного числа сильных щелочей в нефтепродуктах и смазочных материалах." З огляду на "грамотність" писак не звертайте уваги на терміни ("для змащування сучасних турбірованих та нетурбірованих").

Цитата: Ivan1988 від 21 Жовтня 2021, 08:58:54Указано "Кислотное число" 7,1 <...> число это очень маленькое, должно быть в районе 10, так как низкое щелочное число может быть только у синтетических малозольных масел. То есть отмывать нагар это масло почти не будет, будет быстро стареть, а вот оставлять нагар будет и сильно.
Для бензину замало, а от для пропану якраз те, що треба, цього малого числа на бензинові прогріви вистачає.

Цитата: Ivan1988 від 21 Жовтня 2021, 08:58:54Так как температура вспышки низкая, всего 200 гр.С, при езде будет сильно угорать, особенно на газу и по трассе.
Для спортсменів є спеціальні оливи, а для хазяйських пацанів цілком достатньо, навіть для траси в межах 3000 об/хв.

А от про "особенно на газу" не очікував від Вас. :facepalm: На правильно відрегульованому двигуні (а Ви полюбляєте правильні режими) на пропані температура у циліндрах нижча, ніж на бензині.

...Викачав усі стандарти, йду до хіміків.

Володимир

Цитата: romuald від 20 Жовтня 2021, 21:14:56
Я собі в Таврію навесні отаке залив https://liqui-moly.com.ua/index.php?route=product/product&path=18_45&product_id=93
для проби. Саме таке планував лить одноразово. Сподобалось. Але отого всього, що Ви не читав....тепер в роздумах, що залити наступного разу... дешевого вже не хочеться...
Я на цьому https://vsedoavto.com.ua/oliva-shell-hx7-10w-40-benzin-4-l/p853 вже 13 років, двигун в середині чистий.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цитувати виділенеА от про "особенно на газу" не очікував від Вас. :facepalm: На правильно відрегульованому двигуні (а Ви полюбляєте правильні режими) на пропані температура у циліндрах нижча, ніж на бензині.
Производители моторных масел зачастую имеют линейку масел рекомендованных для автомобилей с ГБО. Как правило это малозольные масла с более высокими температурами вспышки. Даже есть полусинтетические для авто с ГБО, но тоже с высокой температурой вспышки. Не думаю что это только маркетинг и все производители масел, в том числе украинские в одном сговоре.