Моторное масло

Автор Сергей, 11 Січня 2008, 18:46:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

В кого яке масло в двигуні

Aral
4 (2.5%)
Bizol
2 (1.3%)
BP
2 (1.3%)
Castrol
12 (7.5%)
Elf
8 (5%)
Fuchs
1 (0.6%)
Liqui Moly
13 (8.1%)
Mobil
10 (6.3%)
Motul
3 (1.9%)
Neste
2 (1.3%)
Ravenol
1 (0.6%)
Shell
16 (10%)
Total
0 (0%)
Venol
2 (1.3%)
XADO
22 (13.8%)
ZIC
19 (11.9%)
Lukoil
11 (6.9%)
Інше
32 (20%)

Всього голосів: 160

Toris

Від відеоблогерів про LongLife я зрозумів так, що двигун має бути спеціально проектований під LongLife, тоді у нього можна лити відповідну оливу і міняти через збільшений період. А у звичайних двигунах періоди заміни оливи LongLife такі ж, як для звичайної оливи.

ВКБ

Цитата: Toris від 21 Жовтня 2021, 17:25:33
Від відеоблогерів про LongLife я зрозумів так, що двигун має бути спеціально проектований під LongLife, тоді у нього можна лити відповідну оливу і міняти через збільшений період. А у звичайних двигунах періоди заміни оливи LongLife такі ж, як для звичайної оливи.
В чому на твою думку конструктив иає бути інший для такого мастила?

Помню раз залив мастило, кажись Esso 10w40 хай йому грець. Взимку туго заводилась і в пробкі  заливної горловин  утворився якийсь парафін як сало. Але це будо 80 тис назад десь.

Володь, про присадки навіть в книзі про двигуни 80 року описано, що мінеральна чиста не годиться. Про що мова. Але паливо і якість деталей (матеріал і точність з шорсткістью, зборка) і мастило саме ці три чинника зробили великі пробіги. Забули ви про детонаціюі актвнове низьке, яке як не як в межах норми зараз.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ali

Повторю своє запитання, при роботі на холостому після вижиму зчеплення металічний звук пропадає чи ні?

Ні, металевий звук не пропадає.
Але я напевне неправильно висловився. Металевий - це образно.
Після заміни масла SL на категорію SN двигун почав працювати значно голосніше (коли стоїш перед вихлопною, чи поряд з машиною, за кермом - важко сказати).
На старому маслі двигун працював якось м'яко, плавно, а зараз - ніби вибухово (і разів у 2 голосніше).

А запитання таке:
Чи може масло категорії SN викликати підвищений знос (заклинювання двигуна) якщо агрегат розраховано на роботу на маслі категорії SF?
(для двигуна розрахованого на масло категорії SA такий варіант можливий - бачив в інтернеті).
Мова йде про різну товщину масляної плівки для різних категорій допуску масла...

_Oleksandr_

Цитата: ali від 22 Жовтня 2021, 19:38:42Після заміни масла SL на категорію SN
SN тоже 10w-40?

ali

Да 10W-40.
Lotos 10W-40 SL уже сняли с производства. С ним двигатель шептал и угара совсем не было.
На Lotos 10W-40 SG идёт угар и слегка падает мощность (растёт расход).
А на 10W-40 SN что-то похоже на рост вибраций и неплавная (громкая) работа двигателя.

ali

Выхлоп идёт реже и сильнее.

Володимир

Цитата: ali від 22 Жовтня 2021, 19:38:42
Повторю своє запитання, при роботі на холостому після вижиму зчеплення металічний звук пропадає чи ні?

Ні, металевий звук не пропадає.
Але я напевне неправильно висловився. Металевий - це образно.
Після заміни масла SL на категорію SN двигун почав працювати значно голосніше (коли стоїш перед вихлопною, чи поряд з машиною, за кермом - важко сказати).
На старому маслі двигун працював якось м'яко, плавно, а зараз - ніби вибухово (і разів у 2 голосніше).

А запитання таке:
Чи може масло категорії SN викликати підвищений знос (заклинювання двигуна) якщо агрегат розраховано на роботу на маслі категорії SF?
(для двигуна розрахованого на масло категорії SA такий варіант можливий - бачив в інтернеті).
Мова йде про різну товщину масляної плівки для різних категорій допуску масла...
Різницю при переході на маслі шел хелікс 10в-40 з SM на SL я також замітив, якось він почав працювати жорсткіше, можливо на ньому двигун крутиться краще і змінились оберти двигуна чи робоча суміш, чи ще на щось впливає, через це і помінявся вихлоп. Таврійський вихлоп на двигунах 1.2 дуже чутливий до будь яких змін. Але на SL вже більше 50 тисяч змін в двигуні нема.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

FAQ В чем разница между API SL и API SN? https://www.oil-club.ru/forum/topic/24053-faq-v-chem-raznica-mezhdu-api-sl-i-api-sn/

API. В чем разница между SL, SM и SN?
Spoiler
[close]
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Років зо два-три катавсь на Леол 5\40. Заміна щороку восени (в зиму) незалежно від пробігу. Я к правило пробіг не більше 8-9 тис. Під клапанною кришкою чисто. Минулого року у нас в місцевому магазині придбав EVO 5/40 за недорого(420 грн. каністра). Пробіг на ньому 4 тис., угар більший як на Леолі. На цей рік придбав на заміну FANFARO VSX 5/40, десь через місяць буду мінять. Це те що стосується Таврії.
Стосовно субяря, то вирішив не вигадувати і минулого року і цього взяв фірмове 5/30 зі штатів 1 галон каністра. Мінятиму також в зиму. Хоча з пробігом в 1,5тис миль можна ще було кататись рік.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Romka

Цитата: Vadim_K від 23 Жовтня 2021, 19:56:55Стосовно субяря, то вирішив не вигадувати і минулого року і цього взяв фірмове
От і я так зробив, катаю на фірмовому корпорації GM вже 12 років чи 170 000 км, клапанный простір практично чистий (фотопуфи пару стрінок вище), масло 10W40. Авто практично кожен день на ходу. Чи  не показник якості?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ali

Всі мої проблемні пости стосовно масла Lotos 10W-40 SN (див. вище) анулюються.
Проблема виявилася в прогорівшому глушнику.

Vitaliy.

Дело было не в ... масле :)
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Toris


ali

Lotos 10-W40. З любим допуском при річному пробігу до 10тис. - заміна раз на рік.