Омыватель

Автор Алла, 15 Січня 2008, 18:33:04

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Андрій

Ну как, ты кинул +12В на насос он не заработал. ПОменял насос и ничего не заработало. МОжет просто в кнопке элементарный контакт подгорел и все. А ты насос поменяеш.
Электричество это такая вещь интересная. Там може все быть.


[img]http://s

Артем

В мене Славута стандарт. Куплю, коли матиму вихідний день, тестер, щоб поміряти чи йде напруга, а там подивимся, наскільки я дивився на одному з сайтів моторчик недорогий, правда напевне не оригінал, десь в межах 50 грн не більше. До речі я чув, що вазівський насос омивача кращий, але чи важко його закріпити в штатному місці кріплення? Може хто вже ставив собі такий, прошу поділитися досвідом. :)

Сергей

artem.krul, переделай под сенсоланос и забудешь про подтекающие трубки, гудящий, подтекающий насос...
http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?id=285&p=7

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Number One

Тема почищена від флуду!

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Андрій

Кстати да. У меня он почему то отвалился и висит чисто на патрубках. Так тише стал работать :)


[img]http://s

ВКБ

Новий у мене, тихо. Венгрия.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ZaVa

В мене при покупці авто він взагалі не працював. Купив новий за 20 чи 30 грн. Працює тихо, що за \"Фірма\" не знаю. Та й користуюся ним не так часто.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Артем

Зремонтував я омивач, причина виявилась банальною, але прийшлось розібрати рулеву колонку, на самій кнопці, яка відповідала за омивач скла є два контакти і пружинка з шайбою, яка замикала контакти, коли натискалась кнопка і відповідно моторчик працював, пружинка зіскочила і все перестало працювати, я все поправив і от все працює, правда я перед тим поміняв моторчик, але він недорогий, якихось 30 гривень. Славута, ідеальний автомобіль для того щоб самому розібратись в будові автомобіля, ну і якщо любиш сам ремонтувати своє авто, завдяки тому, що в ній все просто. Правда я особисто всі поломки не візьмусь сам ремонтувати, думаю, що такі речі як ходова і мотор чи щось серйозне по електриці потрібно довіряти спеціалістам.

ВКБ

Цитата: artem.krulЗремонтував я омивач, причина виявилась банальною, але прийшлось розібрати рулеву колонку, на самій кнопці, яка відповідала за омивач скла є два контакти і пружинка з шайбою, яка замикала контакти, коли натискалась кнопка і відповідно моторчик працював, пружинка зіскочила і все перестало працювати, я все поправив і от все працює, правда я перед тим поміняв моторчик, але він недорогий, якихось 30 гривень. Славута, ідеальний автомобіль для того щоб самому розібратись в будові автомобіля, ну і якщо любиш сам ремонтувати своє авто, завдяки тому, що в ній все просто. Правда я особисто всі поломки не візьмусь сам ремонтувати, думаю, що такі речі як ходова і мотор чи щось серйозне по електриці потрібно довіряти спеціалістам.


Краще сам і з форумом.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Александр

Подскажите где находиться предохранитель на омыватель Насос вышел из строя во внутрь попала вода Проверил на клемах отсутствует питание на + клеме По схеме посмотрел похоже на водяной насос отдельный предохранитель Проверил под рулевой колонкой все предохранители живы Дворники работают Спасибо

Max 55

Цитата: Александр від 08 Березня 2016, 20:12:11
Подскажите где находиться предохранитель на омыватель Насос вышел из строя во внутрь попала вода Проверил на клемах отсутствует питание на + клеме По схеме посмотрел похоже на водяной насос отдельный предохранитель Проверил под рулевой колонкой все предохранители живы Дворники работают Спасибо
Так плюс будет появлятся когда нажимать будешь на подрулевой выключатель
Возьми лампочку на 5 Ватт с салонного освещения и подключи вместо насоса, потом включи зажигание на нажимай на подрулевик, лампа должна загораться
А предохранители как проверяли, прозвонкой или просто осмотром?

Александр

Проверял тестером Предохранители прозванивал Проверял при нажатом рычажке Сначала попросил одного из гаража послушать работу насоса Он снял клему и замкнул на другую и радостно сообщил что есть искры После этого проверял автотестером на минусе с плюсом на АКБ наличие напряжения На плюсе с массой при нажатом рычажке ни какой реакции Грешу на проводку а также на под рулевой Нашёл схему вроде по ней есть предохранитель непосредственно на саму помпу

Александр

Помогите кто в курсе

Max 55

Вот пусть чинит тот, кто на искренние проверял, попал ил там все! Лампочкой надо проверять!

Василь

Якщо у Вас "Стандарт", то для Вас частина схеми: Після контактів реле запалення (якщо реле ввімкнене) напруга поступає на запобіжник, позначений на схемі № 72, далі на ричажковий перемикач (замикаються контакти, коли тягнете на себе), позначений № 82. З нього заживлюється електромоторчик насоса (№ 83).
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.