Вибрации при торможении.

Автор megaDok, 21 Січня 2008, 09:43:15

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Ступиці є не заз. Вона доволі точна, биття торцьове повне  0.005мм на максимальному діаметрі місця приляганння алюмінієвого. Конструктивна база на підшипнику. Технологічна по фаскаи. Все чітко. Ступиця з весоколегованої високовуглецевої загартованої сталі з твердісттю 32..38 HRc в серцевиеі і 42.46 по шлицям внутрішеім і наружної шийки підшипника від ТВЧ загартування.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romaken

Цитата: Kudrik від 16 Липня 2020, 20:20:23Запросто может быть ступица кривая, по посадочной плоскости....такое попадалось....

О це так сюрприз :o

Тут яка ситуація ще з тим блінчиком, із внутрішньої поверхні (яка прилягає до ступиці) я майже нічого не зчищав, там все свіженько-рівненько і риски заводської проточки було видно, а із великої (прилягає до диска) відлітали всякі солі аж кусками, добряче покороблена там поверхня і ніяких слідів заводської обробки навіть не помітно вже...

Kudrik

Цитата: Romaken від 16 Липня 2020, 22:24:44із внутрішньої поверхні (яка прилягає до ступиці) я майже нічого не зчищав, там все свіженько-рівненько і риски заводської проточки було видно, а із великої (прилягає до диска) відлітали всякі солі аж кусками, добряче покороблена там поверхня і ніяких слідів заводської обробки навіть не помітно вже..

Не трогать резцом внутреннюю/малую поверхность у вас не получится. Поскольку не сможете убрать биение малой поверхности в ноль(при установке в патрон). И даже если и уберете примерно биение малой в ноль.....то при обработке большой поверхности, все равно набежит погрешность. Это когда переход с малой на большую....

Единственный выход,
.....это выставить малую поверхность в примерный ноль
....потом обработать большую поверхность, как чисто. Убрать всю соль...
....потом обработать малую поверхность, как чисто. С минимальным съёмом металла....

Kudrik

Цитата: ВКБ від 16 Липня 2020, 20:27:41Вона доволі точна, биття торцьове повне  0.005мм на максимальному діаметрі місця приляганння алюмінієвого.

Если найду свой пост, на таврофоруме.....там я угадал, про биение заводской ступицы. Владелец потом сам подтвердил заводской брак и биение около 0,20 мм ( это на малом диаметре) . Теперь скомпилируй это биение на большой посадочный диаметр.
Не вижу смысла спорить, если приводился реальный факт из заводской деталью....

Вот эта тема, там вообще биение ступицы жуткое. Я там ник kudrik64
https://tavria.org.ua/forum/showpost.php?p=3782232&postcount=689

ВКБ

Питання ще як мірялось.Брак звісно можливий. Але й старіння дюралі теж . Старіння це процес релаксації внутрішніх напружень волокон матеріалу як наслідок зміна геометрії. Перегрів-охолодження.
Проточити точни можна зі зняттям мінімалтного припуску без фанатизму..тобто як чисто. З вивіркою по індикатору...то класика. Але базувати суто на розточених кулачках попередньо.

Наш тормозний повинен!!! монтуватись до дюральового фланцю посередництвом намазування в площині прилягання термоусадочною пастрю для збільшення ефекту пепедачі тепла і антиокислення. Я це робив графіткою розбавленою бронзовою мукою. Ходовка славути нормальна і достатня, еоли все зроблено по кресленням і техумовам з якісних матеріалів, охолодження гальмівного найкраще з усіх авто.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

тоже як варіант але тоді б виляло колесо. Диск має не однакову твердість в трьох місцях зміщених під 120град, там де торчить болт там тепло більше уходить в дюраль при нагріванні а де немає болта там перекалена, от і гальмує по різному.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 17 Липня 2020, 08:18:54
тоже як варіант але тоді б виляло колесо. Диск має не однакову твердість в трьох місцях зміщених під 120град, там де торчить болт там тепло більше уходить в дюраль при нагріванні а де немає болта там перекалена, от і гальмує по різному.
Слушно пане інженере
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я перевіряв дослідним шляхом з горочки і вакурат 3 подьоргування на один оберт колеса, співпали розташування шпильок ліве і праве, ну моооооооже там десь якісь минутки похибки і були, але на "око" то було все точно
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0