Шаровая опора

Автор Андрей, 02 Квітня 2010, 20:31:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Жулик

Цитата: Salek від 21 Листопада 2017, 13:46:16
Цитата: Жулик від 21 Листопада 2017, 13:43:36
+ секаc c его снятим и установко :
Как раз кулак снять поставить фигня делов.
Та речь же шла об подшипнике.

Жулик

Цитата: Salek від 21 Листопада 2017, 13:42:35
Цитата: Жулик від 21 Листопада 2017, 13:39:40

Шаровую да, можна и кулак но он по сравнению с шаровой дорогой.


+подшипник.
А ну ок только ставить новый подшипник в новый кулак да?
А ступицу не нужно выприсовывать не?


Жулик

Цитата: Salek від 21 Листопада 2017, 14:06:57
Цитата: Жулик від 21 Листопада 2017, 13:59:56

А ну ок только ставить новый подшипник в новый кулак да?

Подогрел кулак феном,и без проблем.
Я пару недель назад в авео менял подшипник  то нече не грел. Два болта + две гайки и ступицу выдавливал, легко как снять шкурку с банана ))).

Жулик

Цитата: Salek від 21 Листопада 2017, 14:16:03
Цитата: Жулик від 21 Листопада 2017, 14:14:05
нече не грел. ........ легко как снять шкурку с банана ))).
А вот это херово.
Чего это?
Я не говорю что ступица сидела не туго и вприсовалось по новой с шатом.
Просто так как я ее выприсовывал выходит легко это делать.


Володимир

Є підозра що вмирає шарова. Шарові ЛСА можна для продовження терміну служби стукати молотком по заглушці, чи у них інша конструкція.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Григорий

Є шарові з заглушкою внизу яка розбирається і регулюється, я собі декілька років назад купив але ще не ставив, не можу сказати як вони себе поведуть при експлуатації.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Володимир

Цитата: Григорий від 04 Жовтня 2018, 20:10:11
Є шарові з заглушкою внизу яка розбирається і регулюється, я собі декілька років назад купив але ще не ставив, не можу сказати як вони себе поведуть при експлуатації.
Нові шарові, це фінансові витрати і колупання в машині, а мене цікавить ремонт як тимчасова міра щоби перебути зиму, іменно шарової LSA, якщо контрукція така як в заводських, то зроблю собі залізяку щоби заїхати на яму, піджати і нічого не крутити.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Зробив для себе "відкриття". Продивлявся шарові на https://ukrainemarket.prom.ua/  і побачив що бувають нульові, першого і другого ремонту.
І як не прогадати при покупці? Чи можливо опреділити без довгого простою авто і мінімум фінансів,  який варіант шарової обрати? Тобто заїхав на СТО, глянули пощупали  і сказали які брати?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 20 Січня 2020, 13:22:41
Зробив для себе "відкриття". Продивлявся шарові на https://ukrainemarket.prom.ua/  і побачив що бувають нульові, першого і другого ремонту.
І як не прогадати при покупці? Чи можливо опреділити без довгого простою авто і мінімум фінансів,  який варіант шарової обрати? Тобто заїхав на СТО, глянули пощупали  і сказали які брати?
Ремонтні ставлять коли розбилось кріплення під палець, тоді отвір розточують під більший діаметр і ставиться ремонтна шарова.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

KOT

я так понял основная причина недолговечности шаровых это, кроме некачественных материалов еще и попадание пыли, грязи. На славуте себе просверлил и нарезал резьбу по "масленки" забыл как правильно называется, и через них запрессовывал туда литол, раз в пол года такого обслуживания вроде как увеличивают срок службы шаровых в разы.

Володимир

Цитата: KOT від 21 Січня 2020, 11:28:54
я так понял основная причина недолговечности шаровых это, кроме некачественных материалов еще и попадание пыли, грязи. На славуте себе просверлил и нарезал резьбу по "масленки" забыл как правильно называется, и через них запрессовывал туда литол, раз в пол года такого обслуживания вроде как увеличивают срок службы шаровых в разы.
Можна попробувати перед установкою шарову змазати, а потім місце прилягання пильника до корпусу шарової і місце прилягання до пальця, промазати змазкою для сальників пральних машин, щоби волога не попадала в середину, бо рано чи пізно вода туди добереться. В наконечниках рулювих тяг такої проблеми нема, бо там пильники дивляться вниз, і вона навіть попаде, то витече.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

а скажіть но мені таку інформацію, якої хвірми взяти шарові і оті гумки що вставляються в рульові тяги, бо вони вже просяться під заміну, хоча ще люфту ніякого немає
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

Шарові типу ЗАЗ самі самі.
Саленти, гумки, бочечки в рульові тяги - Кременчугзькі, потім ЗАЗ (ціни десь однакові)
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 21 Січня 2020, 13:03:32
а скажіть но мені таку інформацію, якої хвірми взяти шарові
Я колись брав ЛСА, то проїхала стільки ж скільки рідна конвеєрна, можливо навіть і більше, бо в рідній я один раз підгинав ковпачок знизу, але здається померла від того що попала вода, бо змазка поміняла колір.
Цитата: Sergik32 від 21 Січня 2020, 13:03:32і оті гумки що вставляються в рульові тяги, бо вони вже просяться під заміну, хоча ще люфту ніякого немає
Я останній раз ставив оці https://www.kremen-rti.com.ua/index.php/ru/katalog/avtokomponenty/sajlent-bloki-i-detali-podveski/1102-3414040-01-sharnir-vnutrennij-tyag-rulevoj-trapetsii-v-sbore-komplekt-iz-2-sht-detail

Люфту може і не бути, але старі в тязі пальцями прокручувались.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion