Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Я як загнав косу лінію графіка, прекрасно. До цього по лямбді була багата допоки не прогріється, але потім збіднювалась. Тому і нуль на 40 але це длямоїх 2мм дюц. Як раз коса лінія стабізізувала , але все одно як переходе багата і мвйже скоро стабілізується, тобто повторіє належно бензокарту. І не маю вже претензій, так 63% як по розрахунку щільності по температурі. Впливає лише температура в рампі і де стоїть датчик якщо різна температура в газотрубці 1 атм яка.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 02 Червня 2021, 09:41:41
ф як машина себе веде, як при переході після прогріву, як зранку коли холодно
В мене перехід відбувається зразу після старту двигуна коли двигун вийшов на прогрівочні оберти, то перехід на холодну майже не замітний.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну на холодну і в мене багатить, а коли вже гаряча і навалюєш то графік нижче бензинової йде, але то тіко коли вже газую сильно що аж бензин підмішується. ну в мене і дюзи 2,5 і тиск 1,0, хоча буває і 1,1 пише
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 02 Червня 2021, 11:10:04
ну на холодну і в мене багатить, а коли вже гаряча і навалюєш то графік нижче бензинової йде, але то тіко коли вже газую сильно що аж бензин підмішується. ну в мене і дюзи 2,5 і тиск 1,0, хоча буває і 1,1 пише
Скільки ж вона в тебе жере палива, в мене 1,5мм вистарчало на всі випадки життя.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цитувати виділенеВ мене перехід відбувається зразу після старту двигуна коли двигун вийшов на прогрівочні оберти, то перехід на холодну майже не замітний.
И зимой так? Какие условия прописал в газовом блоке для автоматического перехода с бензина на газ?

Цитувати виділенеЯ як загнав косу лінію графіка, прекрасно. До цього по лямбді була багата допоки не прогріється, але потім збіднювалась. Тому і нуль на 40 але це длямоїх 2мм дюц. Як раз коса лінія стабізізувала , але все одно як переходе багата і мвйже скоро стабілізується, тобто повторіє належно бензокарту. І не маю вже претензій, так 63% як по розрахунку щільності по температурі. Впливає лише температура в рампі і де стоїть датчик якщо різна температура в газотрубці 1 атм яка.
Нужно будет как-то выбрать время поэспериментировать с температурной коррекцией. Возьму за образец Ваш график ради интереса и покатаюсь. Может действительно можно будет добится какой-то экономии при прогреве или даже понизить температуру перехода с бензина на газ.

Sergik32

у мене їсть палива рівно так само як і коли були б 1,5мм. от останній раз коли заправляв то проїхав 300 з хреном, ну десь 7,5 взяла на сотню в середньому кушає 8-8,5л на сотку. це їздячка 50/50 траса масто село і по селу. в морози нижче 5-10 градусів то перехід взагалі і ваащє невідчуваєть, виключно чую як клацнуть електромагніти на редукторі і балоні і цокотять форсунки. зараз коли тепло то при переході на газ то трошечки є провальчик, буквально троооооошечки, але тіко на ХХ, а коли завів і їду на холодній і потім наступає 35градусів і перехід на газ то нічого не відчутно, зато на 2,5 коли наступиш на газ то аж асфальт горить, навіть мені здається що на бензині гірше навалює.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 02 Червня 2021, 11:21:52
Цитувати виділенеВ мене перехід відбувається зразу після старту двигуна коли двигун вийшов на прогрівочні оберти, то перехід на холодну майже не замітний.
И зимой так? Какие условия прописал в газовом блоке для автоматического перехода с бензина на газ?
Зимою також, в блок заложені графіки початку переходу та паузи між циліндрами в залежності від температури редуктора, окрім цього під час переходу клапаном на редукторі контролюється тиск газу, це дає можливіть переходити на газ і за мінуса. Але є умова, коли за мінуса перейшов на газ, то перед початком ругу треба дати прогрітись двигуну мінімум до +25, інакше провал і замерзають форсунки, а вже як замерзли то потім можуть бути наслідки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Sergik32 від 02 Червня 2021, 11:10:04
ну на холодну і в мене багатить, а коли вже гаряча і навалюєш то графік нижче бензинової йде, але то тіко коли вже газую сильно що аж бензин підмішується. ну в мене і дюзи 2,5 і тиск 1,0, хоча буває і 1,1 пише
2.5 мм це добре, але знову виникає питання чи сама форсунка дає можливість пропустити газу під дюзу 2,5 мм, бо в мене на 1,8 мм з тиском 1 атм газові форсунки працюють з коефіцієном 1,5 до бензинових, при діаметрі 2,5 мм, площа отвору в два рази більша, то за такого самого тиску газова форсунка повинна працювати за коефіцієнтом 0,75 до бензинових, якщо розсверлюється отвір, то відповідно потрібно збільшувати величину відкриття клапана в форсунці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

вони роблять, бо такі ж форси ставить на крузаки  і тиск там 0,9-1 і працюють адекватно. нормаль адекватна робота як сказав мені установщик, я вже писав раніше, час відкриття+ час закритя+0,5мс. а не коли вона весь час почті відкрита бо там дюза 1,5, так як в мене було спочатку, воно робе, але тра тиск 1,4-1,5, а нахіба такий тиск тримати в рампі. я тако щитнув отой крузаковський об'єм 5,7л / на 8 баняків і маємо 0,7125л один баняк а у нас 1,199999л і того, форсунка на 2,5мм дюзою працює прекрасно при множнику 0,8-0,86 і ніяких затиків.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

На ДеталяхЗП за смішні гроші продавали сигнал, довго муляв мені очі то вирішив взяти, днями поставив, звук нічого так, подивимось скільки прослужить.



В комплекті була релюшка, релюшка насправді релюшка в релюшці, довелось вскривати і пропаювати контакти.



Ціна питання за все 63,29 грн.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну скажу тако, вже 8 років служать, тільки я їх розніс по ширині телевізора. в парі вони коли рядом то крепше горланять. але найкраще оруть то волговські, але зараза дорогі.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 02 Червня 2021, 15:32:30
ну скажу тако, вже 8 років служать, тільки я їх розніс по ширині телевізора. в парі вони коли рядом то крепше горланять. але найкраще оруть то волговські, але зараза дорогі.
З правого боку не було готового отвора, то я їх поставив щоби дві дутки були одна біля одної і паралельно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

а я там кронштейна зробив зправої сторони і прикрутив, та то всерівно як, аби гуділи. ти бачу повзрослому з релюшкою зробив, а я спочатку поставив на стокову проводку, і водин прекрасний момент вони тупо почали сигналити і не міг виключити, то я вобхід стокового пустив.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

61450 км.

Замінив газовий фільтр тонкої очистки, на цей раз поставив з паперовим фільтром. Старий хоч і піся >15 тис.км., грязний, але продувається вільно.





Поварив заводські штани, швів на них наложив 3 елетроди, 40-ва труба між трійником і яблоком вже дуже тонка, до довелось поступово добиратись до трійника, якого корозія не зачепила. Залишилось дочекатись доки дійдуть руки поставити.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0