Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

61770 км.

Дійшли руки до заміни штанів, стояли Херсон, поміняв на поварені ті що стояли з конвеєра.

Купив набір каменів та перед заміною розпиляв вихідні отвори випускного колектора.





Було.



Стало.



До самої прокладки не пиляв, бо на штанах труби трохи вужчі, то вийшла б ще одна сходинка.



По результатам, виїхав на трасу, 4-та передача розгін від 2000 обертів до 4000, гучність вихлопа абсолютно не міняється, тільки міняється частота, в салоні тихо. Як писав раніше, на босалі в діапазоні порядка 2700-2900 було ревіння яке попадало на швидкість 90 кмг, на херсоні частота ривіння містилась до 3200 і ревіння в два рази було тихішим, але всерівно шумно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

61830 км.

Розібрав дверки, поклеїв вібру та обробив мовілем.

Перед.




Зад.




По результатам роботи, двері закриваються приємніше і легше, особливо задні, але щоби щось дуже відчутно змінилось під час їзди то не можу похвалитись. Дверні карти вже були зашумлені раніше, щось мучить думка що віброізоляція дверей це марна трата часу і грошей, там потрібна тільки шумоізоляція так як двері контактують з кузовом в основному тільки через резиновий ущільнювач.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

romuald

Збираюсь в багажнику вичистить ржу та пофарбувать, і всю задню частину закатати вібошумкою. Мені колєга рекомендував брати віброшумку два в одному. Бо якщо вібру а тоді шумку, то дорогувато виходить...буду пробувати

Володимир

Цитата: romuald від 05 Липня 2021, 14:53:02
Збираюсь в багажнику вичистить ржу та пофарбувать, і всю задню частину закатати вібошумкою. Мені колєга рекомендував брати віброшумку два в одному. Бо якщо вібру а тоді шумку, то дорогувато виходить...буду пробувати
Категорично не рекомендую такий варіант, бо там виходить або добре, або дешево і з мінімальним результатом. Лист вібри 4мм Drive 4,0 мм (60 мкм) (0,6м х 0,5м) коштує 69,10 грн, на багажник потрібно 2-3 листа, шумка ще дешевша. Також не рекомендую використовувати матеріал що не призначений для цього, тобто всякі там єврорубероїди і тому подібне що можна купити і епіцентрі, як показав досвід, 3 шари єврорубероїду повний нуль в порівнянні з одним шаром Drive 4,0.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

62000 км, засопливила помпа HORT, яка стояла на авто 4 роки і встигла пробігти 21000 км. Вирішив замінити доки тосол не добрався до підшипників і вона не заклилина. Чесно кажучи чого вона сопливить я не знаю, все в нормі, можливо корозія між крильчаткою та сальником трохи перекосила кільце, чи можливо деформувалось пластмасове кільце що контактує з графітною манжетою.



Була спроба реанімувати рідну помпу, кому цікаво даю фотки та процес розборки та зборки.

Помпа розбирається в такому порядку, нагрівається крильчатка щоби зменшити натяг посадки та знімається з осі, потім відкручуємо стопорний гвинт на корпусі та гріємо сам корпус в районі підшипників, шестерня разом з віссю та підшипниками виходить з корпусу. Щоби зняти шестерню бажано також нагріти.

В результаті отримуємо такий набір запчастин.


Нова та стара манжета.


В такому стані була контактна площадка крильчатки.


Під манжетою є пружина для прижимання до крильчатки.


Місце де вставляються підшипники.


Між підшипниками є розпорна втулка, підшипники з заводу стояли HARP.


Шестерня помпи як і всі деталі має ексцентрик, можна експерементувати з положенням щоби получився балансир.


Крильчатка після шліфовки, можливо шліфувати було не варто, не факт що збереглась перпендикулярність поверхні до осі, і це стало причиною сопливості на високих обертах.


Нові підшипники.


Гріємо шестеню та насаджуємо до упору на вісь, після остигання гріємо корпус та вставляємо вісь з підшипниками в корпус.


Фіксуємо підшивники в корпусі гвинтом.


Ставимо пружину та запресовуємо манжету. Я садив на герметик, тому що в посадочному місці були раковини від корозії.


Нагріваємо крильчатку та запресовуємо на вісь перевіряючи зазор між крильчаткою та блоком.


Порівняння двох помп, хорт та мемз.


Проїздив я з цією помпою тиждень, але сопливити вона так і не перестала, по продуктивності вона таки замітно краща ніж HORT, двигун охолоджується краще, перші тести в жару в гаражі на холостому показали 35 секунд роботи вентилятора.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Поїздивши тиждень я вирішив таки замінити цю реставровану помпу, на заміну взяв фірми АТ, це була єдини помпа з більш менш позитивними відгуками і з крильчаткою з прямими лопатями. Експеременти показали що прямі лопаті дають більшу продукривність ніж косі, так як мають більший кут атаки. По продуктивності помпа трохи гірша ніж завод, але таки напевне трохи краща ніж хорт.

Крильчатка алюмінієва.




В ході огляду помпи було замічено що китайці забули просверлити дренажні отвори для зливу тосолу.



Довелось досверлювати.



Болта фіксації підшипників на помпі нема, з положенням отвора трохи не вгадали, на хорті також не було фіксації.


Ну і трохи реклами тосолу Addinol від Бузяна. Не пам"ятаю скільки йому вже років, але ще чистий.


Також були замінені підшипники в натяжному ролику, з заводу були HARP, могли би ще служити але від обертів і температури змазка видавилась, один підшипник мав трохи заїдання. В магазині були тільки підшипники Zolex то поставив їх.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Зняв крильчатки з помп, на заводській крильчатці поверхня ідеальна.


На манжеті якось від центру виглядає що притерта повністю, а далі від центру тільки в 3-4 точках. Поки що не зрозуміло, чи то не притерлась повністю, чи то таки вібрує і через це нерівномірне тертя поверхні манжети.


Помпа HORT, як виявилось крильчатка не чугунна а алюміній чи якийсь сплав, і з віссю чи захистним шаром кільця манжети утворюється гальванопара що призвело до корозії крильчатки.





Заводська крильчатка по висоті так сама як і китайська, але потрібно розсверлити внутрішній отвір до 15,95мм. Якщо знайти правильну розгортку, то можна купляти китайську помпу і ставити на неї заводську крильчатку.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Засікав вчора час скільки маслає вентилятор нахолостому на помпі АТ, то вийшло 48 секунд, проти 35 секунд на заводській.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

62200 км.

Померла остання заводська шарова, трохи надірвався зі сторони двигуна пильник, слідів води в середині нема, схоже що натягнула цементу та гранітної пилюки на дорогах де йде капітальний ремонт. На зміну взяв LSA, ціна питання 117.26 грн плюс доставка.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

62700 і ще шарові рідні, але пилюка то кОнєшно зло, тут нічого не вистоїть.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 25 Серпня 2021, 10:21:37
62700 і ще шарові рідні, але пилюка то кОнєшно зло, тут нічого не вистоїть.
Перевір пильники, особливо зі сторони двигуна, надірвався на стягуючому великому кільці, просто так навіть і не побачиш.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Трохи фотозвіту по продовженню віброшумоізоляції.

В якості вібри драйв 4.0, клеїв без фанатизму, обстукував поверхні, ті що вібрували ті і обклеював.






В якості шумки 1 см вспінений каучук з фольгою куплений на аліекспрес. (На фото видно як повздувалась заводська вібра від тепла штанів)




Днище не фоткав, була положена вібра на тунель та кілька кусків під ногами водія та переднього пасажира, додаткову шумку більше не ложив. В перші дні їздив без пасажирського сидіння, то був трохи розчарований, бо роботи зроблено немало, а шуму не поменшало, хоча мав можливість прокататись на задньому сидінні по дуже поганій дорозі, то ззаду тишина, тільки чути поскрипування ущільнювачів на нерівностях, весь шум припадає на водія. Після встановлення правого сидіння в салоні відчувся результат, але він не є настільки ефективним як очікувалось, на водійському сидінні всерівно відчувається і гул вихлопу на ХХ та шум з підкапотки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Ресурс шарової на пряму залежить від нерівності доріг, частоти коливань підвіски..пил не пил є тертя і кількість поворотів руля. Тертя це знос яке б мастило не було. Наві все одно матимуть знос на ідеальній дорозі так як є ровороти і коливання все одно хоч і плавні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Нові протитуманки DLAA 111 ТW, ціна питання 214 грн, за такі гроші з рідними лампочками світло супер, до цього стояли фари DLAA 111 RY, то ці в рази краще.



Поставив на місце старих, кронштейни не міняв.


Таке світло вночі разом із штатними габаритами. Якщо світити на стіну то світять полоскою.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0