Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Kritik

давай останній варіант прошивки з мега розходом?))))
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Володимир

Цитата: Kritikдавай останній варіант прошивки з мега розходом?))))
Тільки я не знаю чи без ДК там буде такий самий розхід, тут один товариш на форумі пробував без ДК то в нього вийшло 9 л/100
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Kritik

Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Aikonss

Товариші , в мене ланос 1,5  - при вазі 1110кг росхід палива становить при 90км 5-5,5 л  при 100-110 - 6л (сам перешивав)
Так що для Славути з вагою в 750кг десь - дійсно мае бути 4,5 -5 л.
В городському циклі  напевно 7 л максимум 8.

андрей

у мення гдето на170кмпробегуполучается окло 9,5-10л
сперва подумай,потом сделай,потом улыбнись**

Володимир

#50
Трохи зайнявся шумоізоляцією, прикупив в епіцентрі рулон \"Бітумаксу\" та 5 метрів шумки, якийсь типу вспінений поліетилен на клеючій основі з фольгою.


Поки що обклеїв найдоступніші місця, під капотом, дверку багажника. Також розібрав обшивку багажника, на дно багажника приклеїв лист бітумаксу, але не по всій ширині, а тільки 1 метр, по краях я подивився що смислу нема. Арки коліс бітумаксом клеїв без фанатизму, по два куски тільки на плоскі поверхні що звенять. Потім арки повністю заклеїв шумкою, шумка товшиною 1 см приблизно, але резинові ущільнювачі задніх дверок стали на своє місце добре.

Чесно кажучи в ході роботи я думав що ефекту від цього буде нуль, так як після поклейки бітумаксу, звук при постукуванні особливо не міняється, а також даною шумкою якщо закрити вуха то ефект також не дуже. Але сьогодні прокатався машиною по бруківці, то з заду таки тишина, навіть коли машина з гірки котиться з заглушеним двигуном на відміну від передніх коліс, задніх не чути.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Юра

И сколько , если не секрет, стоит погонный метр?????
Drive2.ru ---- Skorpionchik S-GO
Гарний сток краще поганого т

Володимир

Полотно теплозвукоізоляційне 45,15 за метр квадратний, ширина полотна 1 метр. Бітумакс не пам\"ятаю точно, чек зберігся тільки на це полотно, 149 грн. здається.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Kritik

бюджетна шумка рулить
бо ефект дає.. ну може 60-70% порівняно з професійною... але затрати в разів 5-10 менші..
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Володимир

Цитата: Kritikбюджетна шумка рулить
бо ефект дає.. ну може 60-70% порівняно з професійною... але затрати в разів 5-10 менші..
Я також такої думки, просто можна купити дуже дорогий матеріал але нема гарантії на успіх, а так хоч не так буде шкода грошей в разі провалу. В будь якому випадку в зимі буде тепліше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр


Володимир

Цитата: oleksandrА двигун тихіше став?
В салоні різниці нема, надворі не слухав, але так як матеріал був закуплений на все, то я все що було доступно без розборки обклеїв.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

#57
Почав обклеювати карти дверей.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Поїздив днями без дверних карт, то особливої різниці в шумі в салоні нема, що з ними що без, тільки вентиляція краща.

На сьогодні зібрав повністю дві ліві дверки, в середину на нижню половину фільонки наклеїв по куску бітумаксу в два слоя. Потім всі вікна і дирки заклеїв тим самим бітумаклом і закрив дверню картою обклеїною з середини шумкою. З передньою дверкою вийшло класно, при закритті глухий незвичний хлопок, навіть замки дверей при закритті ледве чути. З задньою так не вийшло, бо поперше в районі ручки відкриття дверки велика дирка, яку не заклеїш, то вирішив хай вентилюється, а також карти задніх дверей зроблені так що вигином впритик впираються в дверку, то там довелось трохи вирізати шумки. Але ефект таки є, хоча і не такий як на передніх. В загальному маса кожної дверки збільшилась грам на 100-150.

Хочу сказати що задні дверки зконструйовані препаскудно, за таку роботу, конструкторові варто яйця відірвати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Зняв сьогодні з машини безконтактний ДПДЗ виробництва ВТН і поставив рідний резистивний, бо безконтактний останнім часом живе своїм життям, не тримає нуля, запускаю двигун з положенням 0%, а потім в процесі роботи положення змінюється на 0.5% чи більше. Також нормально не калібрується. Тобто після калібровки є нуль і 100%, але якщо виключити запалювання і після повного відключення ЕСУД включити то при повному натисканні педалі вже 100% нема. Резестивний відкалібрувався добре, правда тільки з другої спроби, після першої замість нуля було 0.1%.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion